Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(55)
Forma i typ
Książki
(54)
Poradniki i przewodniki
(13)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(59)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(5)
W51 (Bielskiego 3)
(3)
W91 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(2)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(50)
Autor
Oruba Norbert
(3)
Żukowski Marcin
(3)
Czaplicka Monika
(2)
Gasper Dorota
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Scott David Meerman (1961- )
(2)
Sokół Aneta (ekonomia)
(2)
Strózik Wojciech
(2)
Andrusiewicz Joanna
(1)
Bakalarska Justyna
(1)
Barefoot Darren (1974- )
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Błaż Agata
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Chwiałkowska Agnieszka
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Deckers Erik
(1)
Drela Karolina
(1)
Dziuba Dariusz (1958- )
(1)
Edwards Jim
(1)
Falls Jason
(1)
Fidelman Mark
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Gibson Shane
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Grzechynka Agnieszka
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Has-Tokarz Anita
(1)
Jacuński Michał
(1)
Kancik-Kołtun Ewelina
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Kogut-Jaworska Magdalena
(1)
Kordowski Marcin
(1)
Korzyński Paweł
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalska Magdalena
(1)
Kępiński Łukasz
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Ledwoń-Blacha Anna
(1)
Leigh Rich
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Lloyd Ellery
(1)
Lovett John N
(1)
Maciąg Klaudyna
(1)
Miotk Anna
(1)
Mistewicz Eryk (1967- )
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Morawiec Barbara Maria
(1)
Oszajca Anna
(1)
Oświecimski Konrad (1978- )
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Pawełczyk Piotr (1960- )
(1)
Pispers Ralf
(1)
Rode Joanna (ekonomia)
(1)
Sadowski Michał (informatyka)
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Sałkowski Damian
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Shih Clara Chung-wai
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Stawarz Barbara
(1)
Surma Jerzy
(1)
Szabo Julie (1975- )
(1)
Sztubecki Kamil
(1)
Szwajlik-Buczyńska Anna
(1)
Szybilska Izabela
(1)
Słupińska Kamila
(1)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(1)
Vaynerchuk Gary (1975- )
(1)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(1)
Woźniakowski Mariusz
(1)
Young Miles (1954- )
(1)
Zagrodzki Michał
(1)
Zano Agata
(1)
Żylińska Pola
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(23)
2010 - 2019
(32)
Okres powstania dzieła
2001-
(23)
Kraj wydania
Polska
(55)
Język
polski
(55)
Odbiorca
Copywriterzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Media społecznościowe
(32)
Marketing elektroniczny
(24)
Marketing społecznościowy
(22)
Portal społecznościowy
(11)
Komunikacja marketingowa
(7)
Marketing cyfrowy
(7)
Marketing
(5)
Public relations w internecie
(5)
Społeczności internetowe
(4)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(4)
Copywriting internetowy
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Internet
(3)
Komunikacja elektroniczna
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Marka osobista
(3)
Public relations
(3)
Reklama internetowa
(3)
Bibliotekarstwo
(2)
Copywriting
(2)
Facebook
(2)
Internet - stosowanie - gospodarka
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Marketing elektroniczny - metody
(2)
Marketing mobilny
(2)
Marketing polityczny
(2)
Podcasting
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Strategia marketingowa
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Technologie mobilne
(2)
Wyszukiwarki internetowe
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Autoprezentacja
(1)
Baza danych
(1)
Biblioteki
(1)
Blog
(1)
Blogi
(1)
Branding (marketing)
(1)
Content marketing
(1)
Crowdfunding
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dane osobowe
(1)
E-mail marketing
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Głosowanie
(1)
Influencer marketing
(1)
Influencerzy
(1)
Instagram
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja polityczna - a środki masowego przekazu - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kreatywność
(1)
Lęk
(1)
Macierzyństwo
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing elektroniczny - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Marketing partyzancki
(1)
Marketing społecznościowy - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Marketing społecznościowy - zarządzanie
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Media społecznościowe - a marketing
(1)
Miasta
(1)
Neuromarketing
(1)
Obróbka wideo
(1)
Obsługa klienta
(1)
Perwazja
(1)
Portal internetowy - socjologia - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Portal samorządu terytorialnego
(1)
Portal społecznościowy - a marketing
(1)
Portal społecznościowy - socjologia - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie - marketing
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne - organizacja
(1)
Przemysły wysokiej techniki
(1)
Przywództwo
(1)
Public relations w internecie - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Reklama
(1)
Reklama społeczna
(1)
Samorealizacja
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Socjotechnika
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Strony WWW
(1)
Strony WWW - projekty
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Sława
(1)
Twitter
(1)
Usługi biblioteczne
(1)
Wideo
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zawód
(1)
Temat: czas
2001-0
(7)
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Białoruś
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(14)
Opracowanie
(5)
Podręczniki
(2)
Poradniki
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Blogi
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Powieść
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(19)
Media i komunikacja społeczna
(10)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
55 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71854 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 191-194.
Dlaczego ufamy „Karen z Facebooka”, a nie naukowcom? W jaki sposób Grumpy Cat zbudował swoją markę? Czego o potencjale social mediów uczy nas świstak jedzący jabłko? Jak w Indiach zwiększa się efektywność procesu sortowania owoców? I wreszcie – w jaki sposób wiedza ta przekłada się na umiejętność generowania kapitału reputacyjnego własnej marki biznesowej? Na te i inne pytania odpowiada autorka, prezentując koncepcję LSMMA™ – Lean Social Media Management Approach. Zaproponowane podejście, zainspirowane filozofią lean, jest próbą poszukiwania efektywniejszych metod działania, wpisujących się nie tylko w wymogi narzucone przez realia marketingu 4.0. oraz styl życia konsumentów, ale także w charakter samych mediów społecznościowych, które nie pozwalają uwiązać się na krótkiej, marketingowej smyczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71775 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Influencerka / Ellery Lloyd ; przełożyła Aga Zano. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Marginesy, 2022. - 326, [2] strony ; 21 cm.
Miliony ludzi na całym świecie pokochały Emmy Jackson za pokazywanie macierzyństwa bez upiększeń: nieprzespanych nocy, wiecznego bałaganu i plam z jedzenia na wszystkich ubraniach. Autentyczna i szczera do bólu Najnajmama stała się dla wielu kobiet wsparciem i inspiracją, a jej profil na Instagramie codziennie jest zasypywany pełnymi uwielbienia komentarzami. Emmy dostaje też liczne propozycje intratnych kontraktów reklamowych, sesji zdjęciowych i wywiadów, zaproszenia do audycji radiowych i programów śniadaniowych. To pozornie prawdziwe życie okazuje się jednak pieczołowicie zaplanowanym działaniem marketingowym, którego koszty ponoszą często najbliżsi Emmy. W dodatku okazuje się, że obserwują ją nie tylko fani. Każdemu jej działaniu, każdej zamieszczanej informacji obsesyjnie przygląda się pałająca żądzą zemsty kobieta, gotowa zamienić życie influencerki w koszmar.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 ang. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59943 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy skupiają się na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0 są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, copyright 2018. - 482 strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm.
Bibliografia przy rozdziałach.
Praktyczny podręcznik z zakresu e-marketingu. Zakres tematyczny wraz ze sposobem zaprezentowania poszczególnych zagadnień stanowi świetne wsparcie zarówno dla profesjonalistów e-marketingu, jak i dla osób stawiających pierwsze kroki w cyfrowym świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66069 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu. Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74518 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mity PR-u : czy nie ma złej sławy? / Rich Leigh ; tekst przełożyła Aleksandra Ożarowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - XVII, [1], 316 stron : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia przy rozdziałach.
Publikacja wyjaśnia mity istniejące wewnątrz i na zewnątrz branży PR, które zdaniem Autora biorą się z braku jej zrozumienia. Książka jest przewodnikiem dla studentów, przedsiębiorców oraz PR-owców, rozwiewającym wątpliwości dotyczące public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67702 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja)
Budujesz markę osobistą w sieci? Jesteś soloprzedsiębiorcą? Chcesz rozwijać bloga i social media, ale nie wiesz, jak i o czym pisać? Ta książka pomoże ci to zmienić. Znajdziesz w niej wiedzę niezbędną do tego, aby pisać, publikować i działać w internecie, a także ćwiczenia i zadania, dzięki którym niemal natychmiast zaczniesz to robić. Ważne, aby zdobyta wiedza nie zostawała wyłącznie w twojej głowie, ale przekładała się także na praktykę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73829 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wideotwórca : jak tworzyć filmy w social mediach / Anna Oszajca. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 245, [2] strony ; 21 cm.
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głosem, ekspresją przekazu i mową ciała? Jeśli czujesz, że to może być właściwa droga dla Ciebie, ale wciąż masz wątpliwości, ta książka z pewnością je rozwieje. Anna Oszajca napisała ten poradnik, by pomóc Ci doskonalić umiejętności i poszerzyć możliwości rozwoju w zakresie wideomarketingu. Podzieli się z Tobą wiedzą i praktycznymi wskazówkami, podsunie inspiracje, dzięki którym nagrywane przez Ciebie materiały wideo będą jeszcze ciekawsze i ― oczywiście ― autentyczne, a tym samym mocniej przemówią do odbiorcy. Pomoże Ci się pozbyć lęku przed kamerą i wskaże sztuczki, które sprawią, że łatwiej się z nią zaprzyjaźnisz. Podpowie, jakie rodzaje filmów warto kręcić, i omówi sposoby na robienie tego szybko i dobrze. Przybliży Ci także zagadnienia związane z domowym studiem nagrań ― dowiesz się między innymi, w jaki sposób je urządzić i w jaki sprzęt wyposażyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77166 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie bezpośredniej prezentacji – copywriting to umiejętność dobrania takich słów, aby potencjalni klienci kliknęli w link, zadzwonili, wyciągnęli portfele i kupili sprzedawany przez ciebie produkt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76357 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Copywriting : trafiaj słowem w umysły odbiorców / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 210, [1] strona ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 201-[211].
Autor tej książki zebrał na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieć, by zacząć pisać przyciągające treści, dzięki którym nakłonisz ich odbiorcę do działania: myślenia o Twojej marce w odpowiedni sposób, nawiązania z nią pożądanej relacji, wreszcie ― zakupu produktu lub usługi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta, a także czym wyróżniają się poszczególne jego rodzaje. Podpowiada, jak sprytnie posługiwać się językiem korzyści i strat. Wskazuje najważniejsze cechy dobrego tekstu copywritingowego. Dzieli się wiedzą na temat tego, jak za pomocą słów nawiązać odpowiedni kontakt z odbiorcą przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów tworzonych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi poświęca też najważniejszemu dziś kanałowi komunikacji z klientem, czyli social mediom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73988 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwiedź klienta : marketing w social mediach / Monika Czaplicka. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2019. - 204 strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Bibliografia na stronach 203-204.
Autorka z humorem przekazuje mnóstwo praktycznej wiedzy na temat budowania wizerunku w social mediach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 68080 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 219-223.
Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 69553 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach.
Autorzy zebranych prac wychodzą z założenia, że internet to swoiste hipermedium - kompilacja tradycyjnych i zupełnie nowych sposobów komunikowania. W publikacji przyjrzano się cechom językowym komunikatów internetowych w aspekcie genologicznym (blogi, wideoblogi, memy, fora internetowe), komunikacyjnym właściwościom portali społecznościowych (Facebook), a także marketingowi w internecie (marki na stronach internetowych i w komunikatach reklamowych).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67751 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cyfryzacja życia w erze Big Data : człowiek, biznes, państwo / Jerzy Surma. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2017. - 124 strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 119-124.
Publikacja omawiająca, na podstawie badań naukowych zjawisko cyfryzacji, jego potencjał, wpływu na życie pojedynczej osoby jak i społeczeństwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65550 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej / Miles Young ; przełożył Michał Zagrodzki. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Arkady, 2018. - 286, [2] strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 26 cm.
Bibliografia na stronie 277. Indeks.
Podręcznik przedstawiający elementarne prawdy na temat reklamy w środowisku cyfrowy. Rozważania na ten temat poparte są wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowanymi studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66542 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla badaczy-bibliotekoznawców zajmujących się współczesnym bibliotekarstwem oraz bibliotekarzy.
Bibliografia przy referatach.
Tematyka tekstów zawartych w tomie jest różnorodna, a wszystkie łączy tytułowy problem badawczy – przestrzeni komunikacyjnej współczesnych bibliotek. Przedstawione artykuły omawiają zarówno aspekty teoretyczne komunikacji, jak i praktyczne przykłady – studia przypadku – działalności komunikacyjnej placówek bibliotecznych. Książka będzie interesująca dla badaczy-bibliotekoznawców zajmujących się współczesnym bibliotekarstwem oraz bibliotekarzy, dla których może być inspiracją do nowych działań w zakresie nawiązywania i rozwijania pozytywnych, opartych na porozumieniu i partnerstwie, relacji z użytkownikami. (Z recenzji dra Bartłomieja Włodarczyka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73157 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dyskurs Politologiczny)
Publikacja poświęcona procesowi coraz szerszego wykorzystywania narzędzi internetowych w kampaniach prezydenckich w Stanach Zjednoczonych i w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67089 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej