Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(265)
Forma i typ
Książki
(261)
Publikacje fachowe
(89)
Publikacje dydaktyczne
(40)
Poradniki i przewodniki
(13)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Audiobooki
(4)
Proza
(3)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Dostępność
dostępne
(264)
wypożyczone
(35)
tylko na miejscu
(9)
nieokreślona
(5)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(4)
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(5)
W51 (Bielskiego 3)
(7)
W73 (Żytnia 64)
(2)
W80 (Redutowa 48)
(9)
BD13 (Staszica 5a)
(8)
BD21 (Solidarności 90)
(8)
BD25 (Żytnia 64)
(4)
BD32 (Twarda 64)
(7)
BD36 (Redutowa 48)
(25)
BD46 (Chłodna 11)
(4)
Odolanka (Ordona 12F)
(8)
Czytelnia BD13 (Staszica 5a)
(4)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(211)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(2)
XIICzM (Solidarności 90)
(4)
Autor
Rajca Piotr
(14)
Górczyński Robert
(13)
Piwko Łukasz
(11)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(7)
Meryk Radosław
(6)
Moch Wojciech
(5)
Sawka Krzysztof
(5)
Sikorski Witold (1950- )
(5)
Watrak Andrzej
(5)
Bąbol Krzysztof
(4)
Martin Robert C
(4)
Wiejak Urszula
(4)
Włodarz Marek
(4)
Althoff Cory
(3)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(3)
Horstmann Cay S. (1959- )
(3)
Jońca Rafał
(3)
Kaczmarek Daniel
(3)
Kamiński Filip (informatyka stosowana)
(3)
Kulesza Radosław
(3)
Langa Sebastian
(3)
Leśniakiewicz Dawid
(3)
Matuk Konrad
(3)
Pełka Piotr (programista)
(3)
Raczyło Paulina (1987- )
(3)
Rosłan Katarzyna
(3)
Stefański Andrzej (tłumacz)
(3)
Wojciechowski Adrian
(3)
Zatorska Joanna
(3)
Zawiła Anna
(3)
Zawiła Tadeusz
(3)
Booth Dexter J. (matematyk)
(2)
Chaniewska Maria
(2)
Chounlamany-Turalska Natalia
(2)
Deutsch Stacia
(2)
Deutsch Stacia. Girls who code (pol.)
(2)
Duckett Jon
(2)
Dąbkowska-Kowalik Małgorzata
(2)
Fabicka Patrycja
(2)
Flanagan David
(2)
Grabis Janusz
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Jakóbik Ireneusz
(2)
Jarosz Agnieszka
(2)
Kowalik Małgorzata (ekonomia)
(2)
Krieser Witold
(2)
Lachowski Lech
(2)
Liukas Linda (1986- )
(2)
Lott Steven F. (1956- )
(2)
Malina Witold
(2)
Mazur Dawid (informatyka)
(2)
Mizerska Anna
(2)
Monk Simon
(2)
Najman Marta
(2)
Percival Harry J. W
(2)
Petzold Charles (1953- )
(2)
Pilch Piotr
(2)
Rogulski Mariusz
(2)
Roman Adam (informatyk)
(2)
Rzepniewska Magdalena
(2)
Sarna Katarzyna
(2)
Schildt Herbert
(2)
Schwaber Ken
(2)
Stroud Kenneth A
(2)
Sweigart Al
(2)
Trojan Anna
(2)
Wileńska Agnieszka
(2)
Wojtkowiak Katarzyna
(2)
Zmitrowicz Karolina
(2)
Abelson Harold
(1)
Adamski Tomasz (elektronika)
(1)
Albahari Joseph
(1)
Alexander Michael (1972- )
(1)
Anzel Wojciech
(1)
Apenuvor Agnieszka
(1)
Appelo Jurgen (1969- )
(1)
Auburn Matthew
(1)
Bampakos Aristeidis
(1)
Banach Zbigniew
(1)
Banasiński Antoni (1908-1993)
(1)
Bandler Richard (1950- )
(1)
Banzi Massimo
(1)
Barteczko Krzysztof (informatyka)
(1)
Bartoszuk Maciej
(1)
Bass Len
(1)
Batko Andrzej
(1)
Bayarri Jordi (1972- )
(1)
Bayarri Jordi (1972- ). Colección científicos (pol.)
(1)
Bażańska Teresa (matematyka)
(1)
Beazley David M
(1)
Bednarek Krzysztof (tłumacz)
(1)
Ben-Ari Mordechai (1948- )
(1)
Bereza-Jarociński Bogdan
(1)
Blandy Jim
(1)
Blete Marie-Alice
(1)
Bloch Joshua
(1)
Bluemke Ilona
(1)
Bochenek Adam
(1)
Bombik Wojciech
(1)
Borowik Barbara
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(139)
2010 - 2019
(84)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(5)
1960 - 1969
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(144)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(264)
Język
polski
(263)
angielski
(1)
Odbiorca
Programiści
(51)
Dzieci
(23)
9-13 lat
(20)
6-8 lat
(13)
Informatycy
(11)
14-17 lat
(8)
Analitycy danych
(4)
Szkoły wyższe
(3)
0-5 lat
(2)
Menedżerowie
(2)
Młodzież
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Szkoły średnie
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Coachowie
(1)
Dziennikarze
(1)
Inżynierowie
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Nauczyciele
(1)
Progamisci
(1)
Projektanci aplikacji multimedialnych, animacji i gier komputerowych
(1)
Projektanci stron WWW
(1)
Psycholodzy
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Rodzice
(1)
Studenci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura hiszpańska
(2)
Temat
Programowanie (informatyka)
(112)
Python (język programowania)
(32)
Języki programowania
(31)
Programowanie (informat.)
(22)
Java (język programowania)
(18)
Programy komputerowe
(18)
JavaScript
(15)
Programowanie zwinne
(13)
Algorytmy
(11)
Gry komputerowe
(11)
Programowanie neurolingwistyczne
(10)
Zarządzanie projektami
(10)
Programowanie
(9)
Programowanie (informat.) - podręcznik akademicki
(8)
Strony WWW
(8)
Języki programowania - podręcznik
(7)
Programowanie obiektowe
(7)
Analiza danych
(6)
Aplikacja internetowa
(6)
HTML
(6)
Projektowanie
(6)
Python (informat.)
(6)
Strony WWW - programowanie
(6)
Architektura oprogramowania
(5)
C (język programowania)
(5)
C# (język programowania)
(5)
C++ (język programowania)
(5)
Informatyka
(5)
Komputery
(5)
Matematyka
(5)
Programiści
(5)
Scratch (język programowania)
(5)
Wzorzec projektowy (informatyka)
(5)
Android (system operacyjny)
(4)
Data science
(4)
Optymalizacja
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Przetwarzanie danych
(4)
R (język programowania)
(4)
Strony WWW - programowanie - podręcznik
(4)
Uczenie maszynowe
(4)
AngularJS
(3)
Aplikacje mobilne
(3)
Arduino (mikrokontroler)
(3)
C# - podręcznik
(3)
Grafika komputerowa
(3)
Internet
(3)
Języki programowania - podręcznik akademicki
(3)
MVC (informat.)
(3)
Mikrokontrolery
(3)
Minecraft
(3)
Myślenie matematyczne
(3)
Praca zespołowa
(3)
Programowanie funkcyjne (informatyka)
(3)
Programowanie liniowe
(3)
Ruby (język programowania)
(3)
Scrum
(3)
Struktury danych - podręcznik akademicki
(3)
Systemy operacyjne mobilne
(3)
jQuery
(3)
.NET
(2)
Algorytmy - podręcznik akademicki
(2)
Aplikacje internetowe
(2)
Baza danych
(2)
Baza danych - budowa i organizacja - podręcznik akademicki
(2)
Biblioteka (informatyka)
(2)
C (język programowania) - podręcznik
(2)
C#
(2)
Dane
(2)
Data mining
(2)
Excel
(2)
Git (program komputerowy)
(2)
GitHub (serwis internetowy)
(2)
Grafika trójwymiarowa
(2)
Informatyka - podręcznik akademicki
(2)
Inteligencja sztuczna
(2)
Interfejs użytkownika
(2)
Internet rzeczy
(2)
Kaskadowe arkusze stylów
(2)
Keras (biblioteka programistyczna)
(2)
Kody
(2)
Komputery - budowa i organizacja - podręcznik akademicki
(2)
Kontrola wersji (informatyka)
(2)
Linux
(2)
Lua (język programowania)
(2)
Mikroserwis
(2)
MySQL (program komputerowy)
(2)
Nauczanie programowane
(2)
OpenCL
(2)
OpenGL
(2)
Organizacja pracy
(2)
PHP
(2)
PHP (język programowania)
(2)
PHP - podręcznik
(2)
Programowanie (informat.) - kontrola
(2)
Programowanie współbieżne
(2)
Projektowanie stron WWW
(2)
Przetwarzanie w chmurze
(2)
React.js
(2)
Roblox (gra komputerowa)
(2)
Temat: czas
2001-
(4)
2001-0
(3)
1901-2000
(2)
1801-1900
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Podręcznik
(104)
Poradnik
(22)
Ćwiczenia i zadania
(13)
Opracowanie
(12)
Publikacja bogato ilustrowana
(7)
Publikacje dla dzieci
(5)
Broszura
(4)
Dokumenty dźwiękowe
(4)
Książka do wypełniania
(4)
Książki mówione
(4)
Gry edukacyjne
(3)
Gry komputerowe
(3)
Biografia
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Komiks
(2)
Komiksy
(2)
Podręczniki
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Powieść dziecięca amerykańska
(2)
Wydawnictwa dla dzieci
(2)
Monografia
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradniki
(1)
Powieść
(1)
Publicystyka kanadyjska
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(134)
Edukacja i pedagogika
(22)
Zarządzanie i marketing
(12)
Matematyka
(9)
Inżynieria i technika
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Psychologia
(2)
Historia
(1)
Informatyka, Technologie Informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
265 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Klasyka Informatyki)
Bibliogr. Indeks.
W świecie informatycznym książka ta jest uważana za najlepszy podręcznik do wykładu "Wstęp do programowania". Autorzy wyraźnie dają do zrozumienia, że programy pisze się nie tylko po to, by je wykonywać, ale także po to, by je czytać, modyfikować i rozwijać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52497 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18027 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Komiksowy wstęp do programowania dla najmłodszych. Scratch to edukacyjny język programowania, który warto wykorzystać do nauki programowania, nawet od najmłodszych lat. Został opracowany przez Mitchela Resnicka — pomysłodawcę serii Lego MindStorms. Niezwykle istotny jest fakt, że naukę programowania w tym języku można rozpocząć w dowolnym momencie. Wystarczą tylko i wyłącznie przeglądarka internetowa oraz dobre chęci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62880 (1 egz.)
Książka
W koszyku
To przewodnik dla programistów, którzy chcą stosować podejście TDD w swojej codziennej praktyce. Pokazuje, jak korzystać z programowania sterowanego testami podczas pracy w trzech różnych językach: Go, JavaScripcie i Pythonie. Dzięki tej książce zrozumiesz, w jaki sposób zastosować klasyczny paradygmat "dziel i zwyciężaj" do budowania testów jednostkowych i w efekcie radzić sobie nawet z bardzo rozbudowaną architekturą oprogramowania. Liczne przykłady o stopniowo rosnącym poziomie zaawansowania pozwolą Ci płynnie nabierać wprawy i pewności w tworzeniu testów jednostkowych, a także ich używaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72201 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce "Wzorce projektowe. Elementy oprogramowania obiektowego wielokrotnego użytku" opisano, czym są wzorce projektowe, a także w jaki sposób pomagają one projektować oprogramowanie obiektowe. Podręcznik zawiera studia przypadków, pozwalające poznać metody stosowania wzorców w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70155 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzięki tej książce nauczysz się używać Pythona do rozwiązywania problemów matematycznych z takich dziedzin jak statystyka, geometria, rachunek prawdopodobieństwa czy analiza matematyczna. Zaczniesz od prostych zadań, jak wyznaczanie dzielników liczb całkowitych i rozwiązywanie równań kwadratowych, aby stopniowo przejść do złożonych zagadnień. Napiszesz program do rozwiązywania nierówności, rysowania wykresu toru lotu pocisku, tasowania talii kart, obliczania pola powierzchni koła, badania ciągu Fibonacciego, złotego podziału - i wiele innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69772 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Informacje biograficzne o autorach na stronach 190-191.
Scratch to doskonałe narzędzie, dzięki któremu wielu młodych ludzi na całym świecie bez trudu poznało tajniki programowania komputerów. Ułatwia naukę podstaw i umożliwia szybkie tworzenie atrakcyjnych gier, animacji i aplikacji, a do tego jest narzędziem zupełnie bezpłatnym. Książka sprawdzi się w przypadku zarówno młodych adeptów sztuki programowania, jak i nauczycieli zainteresowanych prowadzeniem zajęć z informatyki dla najmłodszych. Pierwsza część zawiera bardzo dokładny opis środowiska, a druga to doskonałe pomysły na rozbudowane gry komputerowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45240 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48765 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie dla początkujących w 24 godziny / Greg Perry, Dean Miller ; przekład Tomasz Walczak. - Wydanie IV. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 448 stron : ilustracje ; 24 cm.
Dzięki tej książce w 24 godziny lekcyjne przyswoisz solidne podstawy programowania. Poznasz jak działają programy i nauczysz się reguł stosowanych przez profesjonalistów przy ich projektowaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69078 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 64440 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla doświadczonych programistów.
Indeks.
Ta książka jest uaktualnionym wydaniem wyczerpującego przewodnika dla doświadczonych programistów. Omawia ważne koncepcje języka C# i te jego tajniki, które rzadko kiedy są opisywane w poświęconych mu publikacjach. Uwzględnia najnowsze możliwości .NET 6 i C# w wersjach 9.0 i 10.0, z czego warto wymienić: rekordy, rozszerzone możliwości dopasowywania wzorców, a także nowe techniki upraszczania kodu w celu poprawy jego efektywności. Dokładnie opisano tu typy ogólne, LINQ i techniki programowania asynchronicznego. Wyjaśniono, jak w praktyce skorzystać z tych możliwości podczas tworzenia różnego rodzaju aplikacji: chmurowych, internetowych i klasycznych dla komputerów biurkowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73856 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 165-166.
Książka zawiera krótkie zadania z programowania w języku F# o różnym stopniu trudności wraz z rozwiązaniami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68383 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63568 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla analityków danych.
Oto drugie, zaktualizowane wydanie znakomitego przewodnika dla analityków danych. Dzięki niemu dowiesz się, w jaki sposób używać języka R do importowania, przekształcania i wizualizowania danych, a także do przekazywania uzyskanych wyników analizy. Nauczysz się też rozwiązywać najczęściej występujące problemy, a liczne ćwiczenia ułatwią Ci utrwalenie zdobytej wiedzy. Omówiono tu najnowsze funkcje języka i najlepsze praktyki w data science. Zaprezentowano również zasady korzystania z wielu bibliotek języka R, na przykład tidyverse, służącej do pobierania informacji z różnych źródeł.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77404 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58851 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pomocnicze materiały dydaktyczne WSISiZ)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41158 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gatunek
Hasło UKD: Programowanie - techniki - podręczniki
Indeks.
Na kolejnych stronach podręcznika przeczytasz o tym, jak powinien być sformatowany kod źródłowy, jakie stosować nazewnictwo oraz jak usuwanie zbędnego kodu wpływa na jego jakość. Nauczysz się odnajdywać błędy w kodzie i pisać dobre testy. Dowiesz się także, jak w pełni korzystać z możliwości systemu kontroli wersji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej