Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(116)
Forma i typ
Książki
(116)
Publikacje naukowe
(10)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Proza
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(122)
wypożyczone
(4)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(2)
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(8)
W51 (Bielskiego 3)
(3)
W80 (Redutowa 48)
(2)
W91 (Chłodna 11)
(2)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(107)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(2)
Autor
Olędzki Jerzy (1945- )
(5)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(4)
Adamus-Matuszyńska Anna
(3)
Budzyński Wojciech
(3)
Ociepka Beata (1964- )
(3)
Scott David Meerman (1961- )
(3)
Wojcik Krystyna
(3)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(2)
Davis Anthony E. (1949- )
(2)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(2)
Miotk Anna
(2)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(2)
Werbanowska Marta
(2)
Adamus Wiktor
(1)
Albigowski Marek
(1)
Ali Moi
(1)
Ambler Tim
(1)
Andrzejewski Piotr (1955- )
(1)
Anthonissen Peter Frans
(1)
Archambeau Shellye
(1)
Austen-Tynda Agata
(1)
Banaszek Tomasz
(1)
Barlik Jacek
(1)
Bierzyński Jakub
(1)
Black Sam ( -1999)
(1)
Bland Michael
(1)
Bloom Robert H
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Botwina Grzegorz
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Butkiewicz Magdalena (1986- )
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Chwiałkowska Agnieszka
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Conti Dave
(1)
Cooper Birk P
(1)
Cooper Scott W
(1)
Cornelissen Joep
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czechowska-Derkacz Beata
(1)
Czyżewska Maria
(1)
D'Vari Marisa (1969- )
(1)
Deckers Erik
(1)
Derelkowska-Misiuna Anna
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Duda Aneta (reklama)
(1)
Dudzińska Anna
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Dąbkowski Grzegorz (tłumacz)
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip (1975- )
(1)
Dąbrowski Tomasz (ekonomia)
(1)
Falls Jason
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Gajlewicz Michał
(1)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Gawroński Sławomir (1977- )
(1)
Giedrojć Kuba
(1)
Green Andy (1958- )
(1)
Gregory Anne
(1)
Grunig James E
(1)
Grutzner Fritz P
(1)
Guzowski Rafał (politolog)
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hartley Kate
(1)
Hałaj Joanna Barbara
(1)
Hejnowski Sebastian
(1)
Herrling Tony
(1)
Holiday Ryan
(1)
Hope Ewa
(1)
Hyken Shep
(1)
Jabłoński Andrzej (politolog)
(1)
Jabłoński Wojciech
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Kamiński Arkadiusz
(1)
Kamiński Leszek (komunikacja)
(1)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(1)
Kastory Paweł
(1)
Kocójowa Maria (1939- )
(1)
Kopecka-Piech Katarzyna
(1)
Kot Wiesław (1959- )
(1)
Kowalczyk Małgorzata (tłumacz)
(1)
Kozłowska Antonina (anglistka)
(1)
Kozłowski Marek (psycholog)
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kuczyński Jarosław
(1)
Kukuła Artur Jan (1969- )
(1)
Kurek-Ochmańska Olga
(1)
Kuzborski Michał (1984- )
(1)
Laermer Richard (1960- )
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Leigh Rich
(1)
Lignar Karolina
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Lodish Leonard M
(1)
Loska Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(47)
2000 - 2009
(55)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(116)
Język
polski
(116)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(1)
Menedżerowie sportu
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Public relations
(59)
Public relations w internecie
(13)
Marketing elektroniczny
(9)
Media społecznościowe
(7)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(7)
Komunikacja społeczna
(6)
Komunikacja marketingowa
(5)
Marketing społecznościowy
(5)
Public relations - metody
(5)
Public relations - poradnik
(5)
Środki masowego przekazu
(5)
Kultura organizacyjna
(4)
Marketing - metody
(4)
Marketing polityczny
(4)
Public relations - podręcznik akademicki
(4)
Reklama - metody
(4)
Zarządzanie kryzysowe
(4)
Komunikacja polityczna
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Public relations - a polityka
(3)
Public relations - podręcznik
(3)
Reklama
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Czasopisma młodzieżowe polskie
(2)
Etyka zawodowa
(2)
Kadry - polityka
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja społeczna - podręcznik akademicki
(2)
Komunikacja społeczna - poradnik
(2)
Marketing
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Marketing szeptany
(2)
Opinia publiczna
(2)
Promocja handlowa - metody
(2)
Propaganda
(2)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody
(2)
Public relations - Polska
(2)
Public relations - a reklama
(2)
Public relations - a samorząd terytorialny
(2)
Public relations - bibliotekarstwo
(2)
Public relations - teoria
(2)
Reklama - a public relations
(2)
Reklama internetowa
(2)
Samorząd terytorialny - a public relations
(2)
Sponsoring - poradnik
(2)
Zarządzanie
(2)
Środki masowego przekazu - marketing
(2)
Administracja
(1)
Administracja - a public relations
(1)
Autoprezentacja - poradnik
(1)
Banki
(1)
Banki - marketing - materiały konferencyjne
(1)
Banki internetowe - marketing - Polska
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bernays, Edward L. (1891-1995)
(1)
Bhp - podręcznik dla szkół zawodowych
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Bibliotekarstwo - jakość - Polska
(1)
Bibliotekarstwo - marketing - Polska
(1)
Bibliotekarstwo - nauczanie - szkoły wyższe - Polska
(1)
Bibliotekarstwo - organizacja - Polska
(1)
Bibliotekarstwo - w literaturze - historia
(1)
Bibliotekarstwo - zarządzanie - metody
(1)
Bibliotekarze - szkolenie - Polska
(1)
Biblioteki akademickie - marketing - Polska
(1)
Biurowość - organizacja - podręcznik dla szkół zawodowych
(1)
Blog
(1)
Blogerzy
(1)
Blogi
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
COVID-19
(1)
Ceny - polityka
(1)
Cyberkultura
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czasopisma polskie - marketing
(1)
Czasopisma studenckie polskie
(1)
Demokracja
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarstwo - socjologia - Polska - od 1989 r.
(1)
Dziennikarze
(1)
Epidemie
(1)
Estetyka
(1)
Etyka - a public relations - materiały konferencyjne
(1)
Event marketing
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Firma (nazwa) - reklama - poradnik
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Gospodarka - etyka
(1)
Grunig, James E.
(1)
Grupy nacisku
(1)
Handel - organizacja - metody
(1)
Handel - organizacja - metody - poradnik
(1)
Handel - zarządzanie
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja - a promocja handlowa
(1)
Informacja naukowa - zarządzanie - metody
(1)
Informacja wizualna
(1)
Inicjatywy lokalne - Polska - od 2004 r.
(1)
Temat: dzieło
Wróżka (czasop.)
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
2001-0
(2)
1701-
(1)
1901-
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Opracowanie
(5)
Poradnik
(4)
Poradniki
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Powieść
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Blogi
(1)
Esej
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Sensacja
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(15)
Zarządzanie i marketing
(12)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
116 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie II. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 180 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(E-marketing)
Bibliografia na stronach 177-178.
Książka przybliża zagadnienie content marketingu, budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do internetu i budowanie społeczności wokół marki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65549 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62259 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42097 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Publikacja podejmuje zagadnienia odnoszące się do obywatela, jego miejsca i roli, jaką odgrywa czy też może odgrywać w Internecie. Może być pomocą dla nauczycieli oraz dla studentów dziennikarstwa i kierunków pokrewnych. Dla każdego, kto sięgnie po tę pozycję, może stanowić pomoc w refleksji nad byciem odpowiedzialnym użytkownikiem i twórcą treści w przestrzeni, jaką jest Internet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65761 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49507 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43179 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47400 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46737 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52209 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45782 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klasyka Myśli Zachodniej)
Najgłośniejsza i najbardziej wpływowa praca Bernaysa, w której prostym językiem opisane są mechanizmy formowania świadomości mas. Demokratyczne społeczeństwo to, zdaniem Bernaysa, pierwotnie nieuformowana i mało rozgarnięta masa, pozbawiona trwałego spoiwa, której powinna przewodzić garstka inteligentnych nadzorców. Nadzorcy ci, korzystając z naukowych badań nad psychologią jednostki i psychologią tłumu, a także z rozmaitych metod indoktrynacji i manipulowania ludzkimi pragnieniami, powinni ustalać system wartości i główne cele społeczne, popychając ludzi w tę czy inną stronę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69962 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek : jak go zmierzyć i jak poprawić / Izabela Szlis. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 319 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 235-249.
Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedstawia prawa i zależności teoretyczno-empiryczne między elementami systemu rynkowego, w ramach którego powstaje rozbieżność między aspiracjami (wizerunek pożądany) a rzeczywistością (wizerunek rzeczywisty). Ustalenie zakresu rozbieżności między pożądanym a rzeczywistym wizerunkiem stanowi punkt wyjścia do formułowania strategii, celów i działań naprawczych, zmierzających do minimalizacji luki między nimi. Praca stanowi usystematyzowaną koncepcję pomiaru wizerunku, która może być zaadaptowana w różnych sferach działalności gospodarczej. Wskazuje także potencjalne kierunki działań ułatwiających walkę konkurencyjną i budowanie przewagi na rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58132 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 141.
Komunikacja w kryzysie stawia na głowie standardowe zarządzanie kryzysem zniewolone przez procesy i zachęca czytelników do porzucenia typowych korporacyjnych protokołów i schematów komunikacji. Kate Hartley uważa, że organizacje powinny spojrzeć na kryzys z punktu widzenia konsumentów i uczłowieczyć przekazywane im informacje. Jej książka pełna jest pomocnych wskazówek i praktycznych porad, które można wykorzystać w każdej sytuacji kryzysowej, a także nie brakuje tu fascynujących przykładów pokazujących nam, jak odróżniać codzienne problemy od prawdziwego kryzysu. Dowiemy się również dlaczego uwielbiamy nienawidzić nasze ulubione marki oraz poznamy najgorętsze tematy zarządzania kryzysem, takie jak rozwiązywanie problemu fałszywych wiadomości, plotek oraz trolli grasujących na mediach społecznościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68774 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej