Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(116)
Forma i typ
Książki
(115)
Publikacje naukowe
(26)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Proza
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(117)
wypożyczone
(11)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(14)
W51 (Bielskiego 3)
(3)
W73 (Żytnia 64)
(2)
W80 (Redutowa 48)
(2)
Odolanka (Ordona 12F)
(2)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(104)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(1)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(1)
Autor
Bogacz-Wojtanowska Ewa
(2)
Bugdol Marek (1966- )
(2)
Denderski Mikołaj
(2)
Graeber David (1961- )
(2)
Gulski Bogusław
(2)
Hołyst Brunon (1930- )
(2)
Potocki Arkadiusz
(2)
Rudnicki Michał (ekonomia)
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Świątek-Barylska Ilona
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Anholt Simon
(1)
Arnoldi Jakob (1970- )
(1)
Babik Wiesław (1956- )
(1)
Bachmat Andrew
(1)
Barcik Agnieszka
(1)
Barszczewski Jakub (1990- )
(1)
Bański Jerzy (1960- )
(1)
Bednarska-Wnuk Izabela
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bjerke Björn (1941- )
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bloom Peter (nauki społeczne)
(1)
Bogacz Paweł
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borcuch Artur (1977- )
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Boruc Mirosław A. (1947- )
(1)
Bończyk Stanisław
(1)
Buszko Andrzej
(1)
Byczkowska-Owczarek Dominika
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Chaberek-Karwacka Grażyna
(1)
Chee Peter
(1)
Chmielecki Marek
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Czechowska-Bieluga Marta
(1)
Czekaj Krzysztof (1958- )
(1)
D'Antonio Michael (1955- )
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Doroba Anita
(1)
Duraj Jan (1943- )
(1)
Durska Małgorzata
(1)
Dworak Janusz
(1)
Dworak Janusz (1955- )
(1)
Dziurski Patryk
(1)
El Ghamari Magdalena
(1)
Fehler Włodzimierz
(1)
Friedman David D. (1945- )
(1)
Fryzeł Barbara (1971- )
(1)
Gach Daniel
(1)
Gawlikowska-Świerczyńska Alicja (1921- )
(1)
Gelles David
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Gerzema John (1961- )
(1)
Gesteland Richard R
(1)
Gigol Tomasz
(1)
Glinka Beata
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Goranczewski Bolesław
(1)
Górska-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hancke Marek. Telekomunikacja Polska - firma, która realizując własne cele może wspomagać budowę marki narodowej (pol.)
(1)
Hausner Jerzy (1949- )
(1)
Hereźniak Marta
(1)
Hider James
(1)
Hofstede Geert (1928-2020)
(1)
Hołyst Brunon (1930- ). Bezpieczeństwo jednostki, społeczeństwa i gatunku ludzkiego
(1)
Jabłonowski Marek (1954- )
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński Marek (ekonomia)
(1)
Jachnis Anna
(1)
Jaczewska Edyta
(1)
Januszek Henryk
(1)
Jawor-Joniewicz Anna
(1)
Jaworski Jacek (zarządzanie)
(1)
Jensen Robert A
(1)
Jonek-Kowalska Izabela
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Kaczmarek Mirosława (ekonomia)
(1)
Kajda Kornelia
(1)
Kamińska Anna Maria (organizacja i zarządzanie)
(1)
Karwińska Anna
(1)
Kaźmierczak Jan Piotr
(1)
Kieżun Witold (1922- )
(1)
Kimla-Walenda Katarzyna
(1)
Kinowska Hanna
(1)
Klimska Urszula
(1)
Konecki Krzysztof
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kostrzewa Agata
(1)
Kostrzewa Karol
(1)
Kowalska Magdalena
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Krall Jacek
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Król Małgorzata Beata
(1)
Kurkowska Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(31)
2010 - 2019
(59)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(34)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(114)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(113)
angielski
(1)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(7)
Menedżerowie
(3)
Pracownicy naukowi
(3)
Przedsiębiorcy
(2)
Doktoranci
(1)
Ekonomiści
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Studenci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Temat
Zarządzanie
(28)
Przedsiębiorstwo
(11)
Kultura organizacyjna
(10)
Menedżerowie
(9)
Kadry
(8)
Organizacje
(7)
Praca
(7)
Przywództwo
(7)
Innowacje
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Kultura
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Zarządzanie - socjologia
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Etyka biznesu
(3)
Internet
(3)
Marketing
(3)
Miasta
(3)
Organizacja
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Rozwój zrównoważony
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Biurokracja
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Inteligentne miasta
(2)
Kadry - polityka
(2)
Kapitalizm
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Media społecznościowe
(2)
Mediacja (socjologia)
(2)
Negocjacje
(2)
Nierówności społeczne
(2)
Organizacja - socjologia
(2)
Organizacje - psychologia
(2)
Organizacje - socjologia
(2)
Organizacje - socjologia - 21 w.
(2)
Organizacje - zarządzanie - 21 w.
(2)
Organizacje pozarządowe (NGO)
(2)
Polityka społeczna
(2)
Praca - socjologia - podręcznik akademicki
(2)
Projektowanie
(2)
Przedsiębiorstwo - organizacja - socjologia
(2)
Płaca
(2)
Socjologia
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
Społeczności lokalne - socjologia - Polska - od 2001 r. - materiały konferencyjne
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Urzędnicy
(2)
Zachowanie - socjologia
(2)
Zarządzanie - metody
(2)
Zarządzanie - podręcznik akademicki
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie relacjami z klientami
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Absolwenci szkół wyższych - praca - Polska - od 1989 r.
(1)
Action Research
(1)
Adaptacja społeczna - teoria
(1)
Adaptacja zawodowa - Polska - od 2001 r.
(1)
Administracja
(1)
Agenda 2030
(1)
Aktywizacja zawodowa
(1)
Alians strategiczny (ekon.) - podręcznik akademicki
(1)
Analiza danych jakościowych
(1)
Analiza strategiczna - podręcznik akademicki
(1)
Analiza transakcyjna
(1)
Asertywność
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Baby boomers
(1)
Badania jakościowe
(1)
Badania marketingowe
(1)
Baza danych
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezpieczeństwo narodowe - Polska - od 1989 r. - materiały konferencyjne
(1)
Bezpieczeństwo narodowe - Polska - od 2001 r. - materiały konferencyjne
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezpieczeństwo publiczne - Polska - od 1989 r. - materiały konferencyjne
(1)
Bezpieczeństwo publiczne - socjologia - Polska - od 2001 r. - materiały konferencyjne
(1)
Bhp
(1)
Bojkot
(1)
COVID-19
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Ceny - polityka - 20-21 w.
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czas
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dane osobowe
(1)
Decyzje
(1)
Decyzje - gospodarka - podręcznik akademicki
(1)
Temat: czas
2001-0
(23)
2001-
(20)
1901-2000
(3)
1989-
(3)
1989-2000
(3)
1901-
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(15)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Kraków (woj. małopolskie) - socjologia - od 2000 r. - materiały konferencyjne
(1)
Lublin (woj. lubelskie) - socjologia - od 2000 r. - materiały konferencyjne
(1)
Ostrów Wielkopolski (woj. wielkopolskie ; okręg) - socjologia - badanie - podręcznik akademicki
(1)
Podlasie - bezrobocie - socjologia
(1)
Polska - gospodarka - konkurencyjność
(1)
Polska - polityka - socjologia - od 2001 r. - materiały konferencyjne
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie ; okręg) - socjologia - badanie - podręcznik akademicki
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie) - socjologia - od 2000 r. - materiały konferencyjne
(1)
Płock (woj. mazowieckie) - socjologia - od 2000 r. - materiały konferencyjne
(1)
Radom (woj. mazowieckie) - socjologia - od 2000 r. - materiały konferencyjne
(1)
Warszawa - socjologia - od 2000 r. - materiały konferencyjne
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie) - socjologia - od 2000 r. - materiały konferencyjne
(1)
Łotwa - gospodarka
(1)
Śląskie, województwo (od 1999) - polityka społeczna - materiały konferencyjne
(1)
Gatunek
Monografia
(19)
Opracowanie
(8)
Raport z badań
(5)
Podręcznik
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Poradnik
(3)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Książki mówione
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(37)
Zarządzanie i marketing
(33)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(12)
Psychologia
(5)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Nauka i badania
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
116 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia.
Książka jest poświęcona - jako jedna z pierwszych na polskim rynku - wpływowi kultury i różnic kulturowych na procesy organizacji i zarządzania. Prostym językiem autor wyjaśnił, czym są sama kultura i zjawiska kulturowe (m.in. wartości, normy, symbole), jak można zdefiniować kulturę narodową (na podstawie wyników badań w kilkudziesięciu krajach), jakie są praktyczne następstwa odmienności kulturowych oraz jak je pokonywać, aby możliwe było porozumienie między narodami, firmami, osobami. Książka jest przeznaczona dla studentów organizacji i zarządzania, socjologii, dziennikarstwa, politologii, stosunków międzynarodowych, handlu zagranicznego, a także menedżerów - praktyków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 008 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 39250 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Grywalizacja w organizacji : rozwój zastosowań / Izabela Lewandowska. - Warszawa : Aspra-JR, 2020. - 195, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 179-189. Indeks.
Monografia poświęcona mechanizmom grywalizacji i jej zastosowaniom w marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68960 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marka : wizerunek, wizualność, komunikacja / redakcja Leszek Pułka & Patrycja Rozbicka. - Kraków : Libron, copyright 2018. - 205, [10] stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 205-206.
Publikacja stanowi zbiorową pracę naukowców związanych z Instytutem Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. W tomie poszczególni autorzy omawiają teorie marki i starają się usystematyzować kryteria dobrej marki, przedstawiają koncept Visual Us(age) oraz podejmują próbę wytłumaczenia fenomenu komunikowania architektury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67453 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 203-224. Indeks
Publikacja zawierająca solidny i krytyczny przegląd dorobku naukowego związanego z badaniami klienta wewnętrznego oraz organizacyjnych zachowań obywatelskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66217 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 159-165.
W pracy zidentyfikowano przesłanki, z których wynika, iż w aktualnych uwarunkowaniach społecznych i ekonomicznych, ukształtowanych w dużym stopniu pod wpływem ideologii neoliberalizmu, realizacja Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ będzie obarczona wieloma trudnościami. Ponadto, wykorzystując elementy dorobku kilku nurtów w nauce, określono cechy zarządzania, które sprzyjałoby zaspokajaniu potrzeb ludzi, w szczególności należących do najuboższych grup ludności. Następnie, na podstawie wskazanych przesłanek, opisano pomysł na zarządzanie inkluzywne, które ma być narzędziem ułatwiającym realizację CZR. W tym pomyśle na zarządzanie za najbardziej oryginalny element można uznać podstawowy element pomysłu - koncepcję zarządzania inkluzywnego. Inne składniki pomysłu na zarządzanie inkluzywne zostały zaadoptowane z dotychczasowego dorobku nauk o zarządzaniu. Te składniki pomysłu, choć nie zostały zaprojektowane z myślą o zarządzaniu inkluzywnym, dzięki swojej uniwersalności mogą skutecznie służyć do implementacji tego rodzaju zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71355 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53690 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51616 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczne komunikowanie w audycie wewnętrznym / Joanna Przybylska, Waldemar Rydzak, Jacek Trębecki. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, copyright 2020. - 154 strony : ilustracje ; 24 cm
Bibliografia na stronach 143-149.
Książka ta jest opracowaniem naukowym i raportem z badań. Odpowiada na rosnące zapotrzebowanie na wiedzę z obszaru kompetencji komunikacyjnych w środowisku audytorów wewnętrznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68919 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 301-[303].
Praktyczny poradnik, pokazujący jak nie brać na siebie za dużo, wyznaczać granice i wyrażać swoje potrzeby. Dla wszystkich, którzy pragną być najlepszymi rodzicami, przyjaciółmi, małżonkami, pracownikami i biorą sobie za dużo na głowę, co przypłacają uczuciem wypalenia, zniechęcenia, bezustanną gonitwą myśli, rosnącym zestresowaniem i poczuciem przytłoczenia życiem. I bezustannym brakiem czasu dla siebie. Gonią, zamiast zwyczajnie cieszyć się życiem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Publikacja podejmuje nowatorski obszar tematyczny dotyczący związków sztuki i biznesu z perspektywy ekspertów reprezentujących różne dziedziny wiedzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67850 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia będzie stanowiła ważną publikację naukową w dziedzinie nauk społecznych, zwłaszcza w zakresie dyscypliny nauk o zarządzaniu i jakości. Odbiorcami książki mogą być zarówno nauczyciele akademiccy jak i studenci. Problematyka monografii może być bowiem wykorzystana jako źródło dydaktyczne m.in. dla studentów studiujących na kierunkach i specjalnościach związanych z zarządzaniem. Ponadto zakres tematyczny książki jest szczególnie istotny dla przedsiębiorców, szczególnie reprezentujących branżę gasrtonomiczną. Zawartość merytoryczna książki może być przydatna dla wszystkich osób, które interesują się usługami gastronomicznymi i zachowaniami konsumentów w tym segmiencie rynku. Monografia będzie także pomocna dla studentów kierunków turystyka i rekreacja. Książka może być także dobrą lekturą uzupełniającą dla osób zajmujących się polityką gospodarczą, działaczy społecznych i menedżerów, a także dla studentów i słuchaczy studiów podyplomowych, doktorantów oraz pracowników naukowych i dydaktycznych.
Bibliografia na stronach [277]-295.
W niniejszej monografii, będącej rezultatem obszernych badań, obserwacji i analiz prowadzonych przez autorkę na przestrzeni kilku lat, podjęto próbę zaprezentowania nowego podejścia do strony popytowej i podażowej usług gastronomicznych z uwzględnieniem teoretycznego i praktycznego obszaru rozważań. Celem prowadzonych studiów, zarówno teoretycznych, jak i badań empirycznych, było opracowanie takiej koncepcji modelu działania firmy świadczącej usługi gastronomiczne, która sprawdzałaby się w nowej postpandemicznej rzeczywistości, pozwalając jednocześnie firmie odzyskać sprawność i efektywność torującą drogę do ciągłego rozwoju. Celem pracy jest zbadanie relacji zgodności pomiędzy zachowaniami konsumentów a modelem działania współczesnych przedsiębiorstw świadczących usługi gastronomiczne. Celem naukowym zaś jest: poznanie czynników determinujących zachowania konsumentów w doborze produktów żywnościowych do indywidualnej oraz zbiorowej konsumpcji oraz identyfikacja poglądów na temat żywności i sposobów żywienia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71466 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorca wobec współczesnych uwarunkowań i czynników przedsiębiorczości / Robert Majkut. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 382 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 361-379.
Monografia stanowi odpowiedź na pytanie dotyczące współczesnych uwarunkowań i czynników wpływających na przedsiębiorców i przedsiębiorczość oraz możliwości, jakie dają one w zakresie skutecznego zarządzania podmiotami gospodarczymi. W dobie dynamicznie zmieniającego się otoczenia rynkowego współczesnym czynnikiem przedsiębiorczości jest innowacyjność, przez co w książce mocno podkreślono kwestię zarządzania innowacjami. Dodatkowo, analizując strukturę przedsiębiorstw nie tylko w Polsce, ale także w innych gospodarkach i postępującą dominację w tej strukturze przedsiębiorstw mikro, małych oraz średnich, istotnym omówionym czynnikiem współczesnej przedsiębiorczości jest specyfika zarządzania podmiotami gospodarczymi tej kategorii. W monografii zawarte są analizy teoretyczne i empiryczne współczesnych czynników i uwarunkowań oddziałujących na przedsiębiorców, a także studia literaturowe nad uwarunkowaniami funkcjonowania przedsiębiorców oraz czynnikami przedsiębiorczości, które są analizowane w istniejących opracowaniach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70125 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Publikacja stanowi odpowiedź na szereg współczesnych dylematów związanych z działalnością organizacji pozarządowych we współczesnych realiach trzeciego sektora, wskazując jednocześnie kierunki ich rozwoju w Polsce. Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla praktyków zaangażowanych w działalność organizacji pozarządowych, a także wykładowców i studentów uczelni ekonomicznych, w szczególności słuchaczy zainteresowanych działalnością organizacji. Może również stanowić interesująca lekturę dla wszystkich osób poszukujących informacji na temat funkcjonowania organizacji pozarządowych i perspektyw ich rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68358 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Finanse zrównoważone / Magdalena Zioło. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2020. - 247 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 228-243.
Monografia jest jedną z pierwszych na rynku wydawniczym, które w sposób kompleksowy podejmują problematykę finansów zrównoważonych z perspektywy rynków, instytucji, ryzyka oraz powiązań między kategoriami rozwoju zrównoważonego, zrównoważonej adaptacji oraz finansów zrównoważonych. Oryginalne podejście zaprezentowane w opracowaniu wyraża się m.in. w: usystematyzowaniu pojęć i kategorii z zakresu finansów zrównoważonych, kompleksowej klasyfikacji subdyscyplin finansów zrównoważonych oraz propozycji koncepcji zrównoważonych systemów finansowych, propozycji scenariuszy rozwoju finansów zrównoważonych oraz nowatorskim spojrzeniu na rolę finansów w zapewnianiu efektywnego finansowania rozwoju zrównoważonego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70355 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 169-178.
Publikacja prezentuje rozwijające się zjawisko dyskredytowania pracowników organizacji z wykorzystaniem mediów internetowych. Istniejąca na ten temat literatura, szczególnie wziąwszy pod uwagę perspektywę nauk o zarządzaniu jest zdecydowanie uboga, a wobec skutków jakie tak wyraźana agresja przynosi - nie pozwala na skuteczne jej ograniczenie. Autorzy przedstawiają propozycje pozwalające na wybór instrumentów oddziaływania (zmniejszenie lub eliminowanie) na zakres natężenia agresji, tym samym poprawiając dobrostan organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67686 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie bezpieczeństwem narodowym Polski / Paweł Bogacz. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2023. - 278, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 187-224.
W prezentowanej monografii autor podejmuje zagadnienia zarządzania w dziedzinie bezpieczeństwa narodowego Polski, rozumianego jako proces zapewniania przez władze RP warunków niezbędnych do współpracy między przemysłem obronnym, siłami zbrojnymi, nauką i polityką. Autor odwołuje się do dorobku podejścia systemowego i teorii podejmowania decyzji. Praca stanowi studium przypadku na przykładzie zastosowań metod wielokryterialnych: AHP, ANP, REMBRANDT, DEMATEL. W badaniu wzięło udział 75 przedstawicieli przemysłu obronnego, sił zbrojnych, nauki, polityki i dyplomacji. Dla każdej z grup badanych opracowano hierarchie czynników, subczynników, wariantów oraz przeprowadzono analizę korzyści, szans, kosztów i ryzyka (BOCR) w odniesieniu do zarządzania w dziedzinie bezpieczeństwa narodowego RP. Respondentami byli eksperci i decydenci, z których część pełni (lub pełniła) najbardziej odpowiedzialne funkcje publiczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 327 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73807 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie organizacjami w sektorach kreatywnych / Patryk Dziurski. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2021. - 208 stron : ilustracje ; 25 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 169-182.
Monografia składa się z czterech rozdziałów. Każdy z nich odgrywa określoną rolę w realizowaniu celów pracy i poszukiwaniu odpowiedzi na sformułowane pytania badawcze. W rozdziale pierwszym omówiono istotę koncepcji sektorów kreatywnych, ze szczególnym uwzględnieniem problemów konceptualizacji i operacjonalizacji konstruktu. W pierwszej części zdefiniowano składowe terminu „sektory kreatywne", a w drugiej części pokazano ewolucję koncepcji sektorów kreatywnych - od koncepcji sektora kultury do koncepcji sektorów kreatywnych. Dalej opisano najważniejsze definicje sektorów kreatywnych, co umożliwiło opracowanie ich autorskiej definicji. W kolejnej części zostały przedstawione najważniejsze punkty dyskusji między krytykami oraz zwolennikami koncepcji sektorów kreatywnych, a w ostatniej części rozdziału omówiono ich specyfikę. Rozdział drugi otwiera opis cech charakterystycznych sektorów kreatywnych wpływających w największym stopniu na zarządzanie organizacjami w nich działającymi. W drugiej części rozdziału położono nacisk na sposoby realizacji funkcji zarządzania w organizacjach działających w sektorach kreatywnych. I tak kolejno przedstawiono wyniki krytycznej analizy literatury przedmiotu dotyczące wypełniania funkcji planowania, organizowania, motywowania oraz kontrolowania. W rozdziale trzecim zaprezentowano podstawy metodyczne badań. Przedstawiono cel badania i pytania badawcze, opisano metody i narzędzia badawcze, scharakteryzowano sektor projektowania jako jeden z sektorów kreatywnych oraz scharakteryzowano ekspertów i zbadane organizacje. Rozdział czwarty jest rozdziałem empirycznym, w którym zamieszczono wyniki przeprowadzonego postępowania badawczego. Przedstawiono opinie ekspertów dotyczące obecnego oraz pożądanego sposobu realizacji funkcji zarządzania przez menedżerów w organizacjach z sektora projektowania oraz opisano rzeczywiste praktyki zarządcze menedżerów ze zbadanych organizacji kolejno dla funkcji planowania, organizowania, motywowania oraz kontrolowania. W rozdziale tym, na podstawie wniosków z przeglądu literatury przedmiotu oraz własnych badań empirycznych, zamieszczono rekomendacje dla menedżerów dotyczące wypełniania funkcji zarządzania w organizacjach z sektorów kreatywnych, przy czym sformułowano inne zalecenia dla menedżerów z małych i mikroorganizacji, a inne dla tych zarządzających średnimi oraz dużymi organizacjami. W zakończeniu znalazły się odpowiedzi na sformułowane pytania badawcze, wskazano na ograniczenia przeprowadzonego postępowania badawczego oraz kierunki dalszych badań. Integralną częścią monografii jest aneks. To opisy studiów przypadków, na podstawie których sformułowano wnioski zawarte w rozdziale czwartym. Monografia jest skierowana zarówno do pracowników naukowych uczelni wyższych, jak i do studentów, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz pracowników i menedżerów organizacji działających w sektorach kreatywnych. Dla naukowców książka może stać się inspiracją do prowadzenia dalszych badań oraz zajęć dydaktycznych, natomiast studenci i menedżerowie znajdą w niej przemyślenia, które pozwolą im lepiej zrozumieć istotę zarządzania organizacjami w sektorach kreatywnych oraz wskazówki dotyczące tego, jak powinny być realizowane funkcje zarządzania w tego typu organizacjach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75400 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Procesy komunikacyjne / Jolanta Staszewska. - Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza Humanitas, 2023. - 138, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 131-138.
W niniejszym opracowaniu skoncentrowano się na badaniu i analizie różnych aspektów procesów komunikacyjnych. Zanalizowano znaczenie skutecznej komunikacji, czynniki wpływające na skuteczność komunikacji, różnice kulturowe i technologiczne wyzwania w komunikacji oraz strategie i narzędzia, które można zastosować w celu usprawnienia procesów komunikacyjnych i w zarządzaniu nimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77660 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej