Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(53)
Forma i typ
Książki
(53)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje naukowe
(8)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(53)
wypożyczone
(5)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(1)
W51 (Bielskiego 3)
(4)
W73 (Żytnia 64)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(51)
Autor
Doroba Anita
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Hamrol Adam (1952- )
(2)
Karaszewski Robert
(2)
Kim W. Chan
(2)
Mauborgne Renée
(2)
Oleszek Sylwester
(2)
Sojkin Bogdan
(2)
Ambroziak Michał
(1)
Ankiel-Homa Magdalena
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Baryłko-Pikielna Nina
(1)
Bastow Janna
(1)
Bazydło-Egier Daria
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Budzisz Bolesław
(1)
Cagan Marty
(1)
Chaniewska Maria
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Connors Michael
(1)
Drummond Helga (1956- )
(1)
Dryl Tomasz
(1)
Dryl Wioleta
(1)
Duda Jan (1954- )
(1)
Dzyuma-Zaremba Ulyana
(1)
Düssel Mirko
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Galica Mateusz
(1)
Grzenkowicz Nikodem
(1)
Grzesiak Eliza
(1)
Górska Ewa
(1)
Hollins Bill
(1)
Imai Masaaki (1930- )
(1)
Iwasiewicz Andrzej
(1)
Jocham Ralph
(1)
Jones Chris
(1)
Kall Jacek
(1)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(1)
Kister Agnieszka
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Kolman Romuald (1922- )
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kozłowski Remigiusz
(1)
Kubera Hieronim
(1)
Kucharczyk Anna
(1)
Kusztelak Przemysław
(1)
Kęprowska Urszula
(1)
Lewandowski Jerzy (1948- )
(1)
Lis Anna (zarządzanie)
(1)
Liwowski Bolesław
(1)
Lombardo C. Todd
(1)
Lukassen Chris
(1)
Lutostański Michał Jan
(1)
Malinowska Ewa (ekonomia)
(1)
Mantura Władysław (1947- )
(1)
Marek-Kołodziej Katarzyna
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
McCarthy Bruce
(1)
McGreal Don
(1)
Modzelewski Piotr
(1)
Moryl Beata
(1)
Nazarko Joanicjusz
(1)
Opolski Krzysztof
(1)
Paliś Beata
(1)
Patton Jeff
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Perri Melissa
(1)
Plinta Dariusz
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Rutkowski Ireneusz (1953- )
(1)
Ryan Evan
(1)
Santarek Krzysztof
(1)
Schuurman Robbin
(1)
Schwaber Ken
(1)
Shinkins Sadie
(1)
Siciński Jędrzej
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Sokołowicz Wieńczysława
(1)
Sosnowska Alicja
(1)
Srzednicki Andrzej
(1)
Szczepańska Katarzyna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Słaby Teresa
(1)
Urban Wiesław
(1)
Urbaniak Maciej (ekonomia)
(1)
Wendel Stephen
(1)
West Dave
(1)
Wirkus Marek
(1)
Wójcik Grażyna Paulina
(1)
Zawiła Anna
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Zielińska Zofia (ekonomistka)
(1)
Zymonik Krzysztof
(1)
Ćwiklicki Marek
(1)
Ładoński Wiesław
(1)
Łańcucki Jerzy
(1)
Łobejko Stanisław
(1)
Łukasiński Wiesław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(53)
Język
polski
(53)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Menedżerowie produktu
(3)
Szkoły wyższe
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Ekonomiści
(1)
Handlowcy
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Programiści
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Jakość produktu
(10)
Nowy produkt
(9)
Zarządzanie jakością
(9)
Zarządzanie produktem
(8)
Innowacje
(7)
Jakość produktu - podręcznik akademicki
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Przedsiębiorstwo
(5)
Zarządzanie jakością - podręcznik akademicki
(5)
Komunikacja marketingowa
(3)
Marketing
(3)
Menedżerowie produktu
(3)
Normy ISO 9000
(3)
Nowy produkt - zarządzanie
(3)
Produkcja
(3)
Segmentacja rynku
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie jakością - metody
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Controlling - podręcznik
(2)
Cykl życia produktu
(2)
HACCP
(2)
Jakość produktu - koszty - zarządzanie
(2)
Jakość produktu - normalizacja - podręcznik
(2)
Jakość produktu - teoria
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Normy ISO 9000 - podręcznik akademicki
(2)
Programowanie zwinne
(2)
Projektowanie
(2)
Strategia marketingowa
(2)
Usługi
(2)
Zarządzanie jakością - metody - podręcznik akademicki
(2)
Zarządzanie jakością - normalizacja
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Bhp - zarządzanie
(1)
Bhp - zarządzanie - podręcznik
(1)
COVID-19
(1)
Ceny - polityka - podręcznik
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Certyfikacja zgodności - poradnik
(1)
Coaching
(1)
Decyzje
(1)
Efektywność ekonomiczna - a zarządzanie jakością - podręcznik akademicki
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
HACCP - podręcznik
(1)
Innowacje - zarządzanie
(1)
Interfejs użytkownika
(1)
Internet
(1)
Inżynieria produkcji
(1)
Jakość
(1)
Jakość - badanie - metody
(1)
Jakość - normalizacja
(1)
Jakość - teoria
(1)
Jakość produktu - Polska - od 1989 r.
(1)
Jakość produktu - ekonomika - podręcznik akademicki
(1)
Jakość produktu - kontrola - metody - Japonia
(1)
Jakość produktu - kontrola - podręcznik akademicki
(1)
Jakość produktu - koszty
(1)
Jakość produktu - koszty - zarządzanie - podręcznik akademicki
(1)
Jakość produktu - normalizacja
(1)
Jakość produktu - normalizacja - poradnik
(1)
Jakość życia - teoria
(1)
Kadry - polityka - podręcznik akademicki
(1)
Kalkulacja kosztów - podręcznik akademicki
(1)
Kanały marketingowe - podręcznik
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Komunikowanie marketingowe - podręcznik
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.) - Polska - od 1989 r.
(1)
Konsumenci (ekon.) - Polska - od 2001 r.
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Koszty - rachunkowość - metody
(1)
Laboratoria - bezpieczeństwo i higiena pracy
(1)
Marketing - podręcznik
(1)
Marketing - zarządzanie - podręcznik
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing strategiczny - podręcznik
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Marketing-mix
(1)
Metoda QFD
(1)
Miasta
(1)
Model biznesowy
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Normy ISO 14000
(1)
Normy ISO 14000 - podręcznik
(1)
Normy ISO 22000 - podręcznik
(1)
Normy ISO 9000 - podręcznik
(1)
Normy ISO 9000 - poradnik
(1)
Nowy produkt - marketing - podręcznik
(1)
Nowy produkt - polityka
(1)
Obrót towarowy
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ochrona konsumenta
(1)
Ochrona środowiska - organizacja - normalizacja - podręcznik
(1)
Ochrona środowiska - zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Monografia
(4)
Podręcznik
(3)
Poradnik
(3)
Opracowanie
(2)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Psychologia
(1)
53 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61927 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37361 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowe 4P marketingu : ludzie, procesy, programy, dokonania / Wioleta Dryl, Tomasz Dryl, Urszula Kęprowska. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 340 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
„Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana". Stwierdzenie to wydawało się nie dotyczyć stworzonej przez McCarthiego ponad pół wieku temu koncepcji narzędzi marketingu mix 4P. Zakres poszczególnych instrumentów, ich liczba oraz sposób realizacji przypisywanych im funkcji ewoluo-wały w czasie. Niezmiennie jednak produkt, cena, dystrybucja i promocja stanowiły dla przedsiębiorstw fundament wdrażania orientacji marketin-gowej. Potrzeba aktualizacji dotychczasowego ujęcia koncepcji marketingu mix jest naturalną konsekwencją ewolucji, jaka dokonała się w ostatnich dekadach na świecie. Dynamiczne i jednocześnie bardzo znaczące zmiany zachodzące w otoczeniu technologicznym, a także ich wpływ na środo-wisko, konsumentów i społeczeństwo ogółem nie mogły zostać zignorowane przez świat biznesu. Znalazły one wyraz w zmianie paradygmatu współczesnego marketingu, koncentracji na holistycznej naturze działań opartych na szerokim ujęciu kompleksowej kompozycji instrumentów marketingowych, obejmującej ludzi, procesy, programy i dokonania. Koncepcja stworzona przez niezaprzeczalne autorytety, Ph. Kotlera i K.L. Kellera, nie jest zapewne ostateczną propozycją systematyzacji narzędzi marketingu mix. Niezależnie jednak od jej trwałości w praktyce i na kartach publikacji naukowych warto poświęcić jej swoją uwagę i zgłębić możliwości, jakie oferuje tak szerokie podejście do marketingu mix. Rozważania podjęte w niniejszej książce stanowią wstęp i, autorzy mają nadzieję, inspirację, do dalszych, pogłębionych dociekań na temat nowej koncepcji marketingu mix. Są efektem doświadczeń wielu lat pracy ze studentami, obserwacji współczesnej rzeczywistości społecznej i gospodar-czej zarówno z perspektywy naukowców, dydaktyków, jak i współtworzących ją praktyków marketingu i zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73877 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63709 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45209 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia błękitnego oceanu / W. Chan Kim, Renée Mauborgne ; przekład Anita Doroba. - Wydanie rozszerzone. - Warszawa : MT Biznes, 2018. - 353 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 341-348.
Książka uczy patrzeć kompleksowo na rynek ze wszystkimi jego elementami, a przykłady konkretnych firm i konkretnych działań utwierdzają czytelnika w tym, że myślenie wykraczające poza ramy obowiązujące w danej branży daje mierzalne wyniki finansowe dla wszystkich. Lektura polecana wszystkim, którzy funkcjonując w biznesie mają pragnienie i odwagę odkryć rynek od nowa z jeszcze większym sukcesem finansowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Publikacja na temat strategii produktowych, zagrożeń i sposobów rozwiązywania problemów wynikających z pułapki budowania produktu. Autorka proponuje wytyczne dotyczące zadań i ścieżki kariery menedżera produktu oraz ogólnie zarządzania produktem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68478 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47621 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53325 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia i źródła internetowe na stronach 179-194. Indeks.
W pracy rozważania autorek skoncentrowały się na poszukiwaniu sposobów uczestnictwa w e-rozrywce dzięki nowym strategiom zarządzania produktem, które odpowiadały zapotrzebowaniu w zakresie rozrywki innym odbiorcom niż zwykle, bo "pandemicznym" e-konsumentom. Podmioty rynkowe oferujące różne formy rozrywki online musiały rozwiązać nieznane dotychczas problemy w procesie zarządzania produktem, które opierając się na dotychczasowych doświadczeniach, zmotywowałyby e-konsumentów w czasach pandemii do zagospodarowania czasu wolnego w maksymalnie zindywidualizowany sposób, dostarczający takich ilości przyjemności i radości, które pozwoliłyby na regenerację sił - przede wszystkim psychicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71356 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43061 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 249-250. Indeks.
Książka ma na celu pokazanie, w jaki sposób można w pełni wykorzystać zalety procesów agile i lean poprzez mapowanie historyjek. Zawiera liczne ćwiczenia i przykłady tworzenia map historyjek i ich modyfikowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69547 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38225 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pierwsza w Polsce publikacja, która rozwieje wątpliwości marketerów i decydentów i wskaże najbardziej doceniane i najpewniejsze źródła informacji potrzebne do decyzji strategicznych i taktycznych w biznesie. Eksperci PTBRiO i konferencji Data Driven Decisions wskażą, na jakich partnerach i źródłach można polegać na poszczególnych etapach realizacji misji marketingowej: od tworzenia strategii, poprzez sprzedaż, aż po zarządzanie relacjami z klientem czy konsumentem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66710 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Opierając się na łącznie 40 latach doświadczeń w programowaniu agile, Autorzy prowadzą Czytelnika poprzez wszystkie warstwy tworzenia koncepcji, rozwijania i doprowadzania produktu do stanu dojrzałego. Dowiemy się tu, jak planować strategię, zarządzać złożonością, stale dostarczać wartość i implementować solidne najlepsze praktyki zarządzania backlogami i wydaniami. Wplecione w tekst osobiste spostrzeżenia autorów pozwalają rozpoznać i pokonać przeszkody, na jakie może natrafić zarządzanie produktem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 67371 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 343-345.
Opierając się na badaniach 150 posunięć strategicznych obejmujących ponad stuletni okres i trzydzieści branż autorzy twierdzą, że firmy, które osiągną wiodącą pozycję w przyszłości odniosą swój sukces nie dzięki zwycięstwu na konkurentami, lecz przez stworzenie błękitnych oceanów bezspornej przestrzeni rynkowej, będącej doskonałym środowiskiem dla wzrostu. Takie posunięcia strategiczne, określane mianem innowacji wartości prowadzą do wielkich skoków wartości zarówno dla firm, jak i ich klientów, pozostawiając rywali w tyle i uwalniając nowy popyt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Przygotowanie się przedsiębiorstwa do funkcjonowania w niepewnym otoczeniu powinno zredukować liczbę podjętych pod presją czasu błędnych decyzji biznesowych w przypadku wystąpienia zagrożeń w postaci sytuacji kryzysowych. W praktyce gospodarczej, a także w szeroko pojętym środowisku naukowym panuje konsensus co do tego, że przedsiębiorstwa powinny nie tylko dążyć do adaptacji, lecz przede wszystkim do kształtowania postawy wyprzedzającej reaktywności. Cechuje się ona permanentnym ukierunkowaniem organizacji na wszystkich jej szczeblach na zmianę, która była oraz jest i wydaje się, że będzie w przyszłości nabierała na dynamice. W kontekście tych rozważań warto stale dbać o dyskurs naukowy i konfrontację teorii i praktyki gospodarczej, aby zachować nie tylko ciągłość wymiany poglądów, ale poprzez efekty synergiczne budować dla obu stron wartość dodaną. Dla praktyki gospodarczej będzie nią poszerzenie horyzontu o nowe spojrzenie, często wykraczające swoim myśleniem poza dotychczasowe ramy sektora, dla nauki zaś - budowanie nowych paradygmatów, a także teorii naukowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 69427 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50954 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64925 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej