Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(267)
Forma i typ
Książki
(266)
Publikacje naukowe
(21)
Publikacje fachowe
(13)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(5)
E-booki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(281)
wypożyczone
(14)
tylko na miejscu
(3)
nieokreślona
(2)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(15)
W51 (Bielskiego 3)
(20)
W73 (Żytnia 64)
(3)
W80 (Redutowa 48)
(1)
W91 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(2)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(251)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(4)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(3)
Autor
Obłój Krzysztof (1954- )
(6)
Gierszewska Grażyna
(4)
Krawiec Franciszek
(4)
Penc Józef (1939-2017)
(4)
Sałbut Bartosz
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Ehrlich Andrzej
(3)
Gasper Dorota
(3)
Juchniewicz Ryszard
(3)
Kall Jacek
(3)
Kassay Štefan (1941- )
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(3)
Adamczyk-Żylińska Marika
(2)
Bakalarz Dariusz
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Baraniecka Anna
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Bruzi Hanna
(2)
Czakon Wojciech
(2)
Domański Tomasz (marketing)
(2)
Doroba Anita
(2)
Dziewońska Dorota
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Kaplan Robert S
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kim W. Chan
(2)
Krupski Rafał
(2)
Kuc Bolesław Rafał
(2)
Kumar Nirmalya
(2)
Mauborgne Renée
(2)
Mikołajczyk Jacek
(2)
Miśkiewicz Magdalena
(2)
Norton David P
(2)
Pawlak Zbigniew (organizacja i zarządzanie)
(2)
Penc-Pietrzak Ilona
(2)
Ries Eric (1978- )
(2)
Romanowska Maria (1947- )
(2)
Rostkowski Tomasz
(2)
Rutkowski Ireneusz (1953- )
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Stabryła Adam
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Wacowska Kaja
(2)
Witczak Hubert
(2)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(2)
Zakrzewska-Bielawska Agnieszka Freda
(2)
Ackoff Russell Lincoln (1919-2009)
(1)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Adamik Anna Iwona
(1)
Addison Herbert J. (1932- )
(1)
Albigowski Marek
(1)
Anders Anna
(1)
Anders-Morawska Justyna
(1)
Anderson James C. (1953- )
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anthonissen Peter Frans
(1)
Anthony Scott D
(1)
Antonowicz Alicja (ekonomia)
(1)
Antoszkiewicz Jan (1937- )
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Austen-Tynda Agata
(1)
Baghai Mehrdad
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Banasik Mirosław
(1)
Barowicz Marek (rachunkowość)
(1)
Barton Doyle Rayburn (1960- )
(1)
Bartusik Katarzyna (1969- )
(1)
Bavuso Daniela
(1)
Becht Adam
(1)
Beckwith Harry (1949- )
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bennis Warren G. (1925- )
(1)
Bessant John
(1)
Beyer Karolina
(1)
Bhargava Rohit
(1)
Białas Tomasz (1964- )
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bitkowska Agnieszka Anna
(1)
Blaik Piotr
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Blank Steven Gary (1953- )
(1)
Bloom Robert H
(1)
Bohdanowicz Leszek
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Bova Tiffani
(1)
Bravard Jean-Louis
(1)
Brilman Jean
(1)
Brzozowski Adam
(1)
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(1)
Budzisz Bolesław
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Bukowski Adam
(1)
Będkowska Aneta
(1)
Cabała Paweł
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(25)
2010 - 2019
(123)
2000 - 2009
(111)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(37)
Kraj wydania
Polska
(264)
Wielka Brytania
(2)
Słowenia
(1)
Język
polski
(263)
angielski
(4)
Odbiorca
Menedżerowie
(7)
Przedsiębiorcy
(4)
Szkoły wyższe
(4)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Politycy
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Zarządzanie strategiczne
(144)
Przedsiębiorstwo
(36)
Marketing strategiczny
(30)
Zarządzanie strategiczne - metody
(28)
Planowanie strategiczne
(22)
Zarządzanie
(16)
Zarządzanie strategiczne - podręcznik akademicki
(16)
Przedsiębiorstwo - organizacja
(13)
Innowacje
(12)
Kultura organizacyjna
(11)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody
(11)
Kadry - polityka
(10)
Zarządzanie strategiczne - podręcznik
(10)
Firma (nazwa)
(9)
Kadry
(9)
Przedsiębiorstwo - konkurencyjność
(9)
Przedsiębiorstwo - organizacja - podręcznik akademicki
(9)
Zarządzanie - metody
(9)
Firma (nazwa) - marketing
(8)
Innowacje - zarządzanie
(8)
Marketing
(8)
Zarządzanie - metody - podręcznik akademicki
(8)
Analiza strategiczna
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Znaki towarowe
(7)
Znaki towarowe - zarządzanie
(7)
Kompleksowa karta wyników
(6)
Planowanie strategiczne - podręcznik akademicki
(6)
Zarządzanie - podręcznik akademicki
(6)
Zarządzanie ryzykiem
(6)
Zarządzanie strategiczne - metody - podręcznik akademicki
(6)
Analiza strategiczna - podręcznik akademicki
(5)
Biznesplan
(5)
Biznesplan - podręcznik akademicki
(5)
Etyka biznesu
(5)
Innowacje - stosowanie - gospodarka
(5)
Kadry - polityka - podręcznik akademicki
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Przywództwo
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Zarządzanie strategiczne - metody - poradnik
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Znak towarowy
(5)
Controlling
(4)
Decyzje
(4)
Decyzje - gospodarka
(4)
Decyzje - gospodarka - podręcznik akademicki
(4)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(4)
Konkurencja
(4)
Logistyka gospodarcza - podręcznik akademicki
(4)
Marketing - metody
(4)
Menedżerowie
(4)
Motywacja pracy
(4)
Nowy produkt
(4)
Organizacja
(4)
Public relations
(4)
Rynek
(4)
Administracja
(3)
Alians strategiczny (ekon.)
(3)
Bezpieczeństwo narodowe
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Konkurencyjność
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Kontrola finansowa
(3)
Kultura organizacyjna - podręcznik akademicki
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Model biznesowy
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Przedsiębiorstwo - finanse - zarządzanie
(3)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody - 20-21 w.
(3)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody - podręcznik akademicki
(3)
Segmentacja rynku
(3)
Sektor publiczny
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Szczupłe zarządzanie
(3)
Zarządzanie strategiczne - metody - 20-21 w.
(3)
Branding (marketing)
(2)
Ceny - polityka - podręcznik
(2)
Czas pracy - organizacja
(2)
Decyzje - gospodarka - metody
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Globalizacja
(2)
Hotelarstwo
(2)
Inwestycje - finanse
(2)
Kadry - polityka - metody
(2)
Kadry - polityka - podręcznik
(2)
Kadry - polityka - poradnik
(2)
Klastry (ekon.)
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Koszty - rachunkowość - podręcznik akademicki
(2)
Marketing - metody - podręcznik akademicki
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing strategiczny - podręcznik
(2)
Menedżerowie - poradnik
(2)
Temat: czas
2001-
(13)
2001-0
(11)
1901-2000
(2)
1989-
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(13)
Monografia
(9)
Poradnik
(8)
Opracowanie
(7)
Case study (studium przypadku)
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Raport z badań
(2)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(36)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
267 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Finansowanie strategii marketingowych / Wojciech Grzegorczyk. - Bydgoszcz ; Łódź : "Branta", 2003. - 134 strony : tabele, wykresy ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 130-134.
Książka przedstawia problematykę marketingu i finansowania strategii przedsiębiorstwa. Plan marketingowy zawierający najważniejsze cele firmy i środki ich realizacji bez konfrontacji z finansami przedsiębiorstwa oraz źródłami finansowania przedsięwzięć nie może być realizowany w praktyce. Wielkość zasobów, którymi dysponuje firma warunkuje zakres i intensywność działań marketingowych. Natomiast prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powoduje osiąganie przez przedsiębiorstwo zysków, zwiększanie zasobów i umacnianie jego pozycji na rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42973 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Złota strategia marki : droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków / Jarosław Szczepański. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 351, [1] strona : fotografia, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Indeks.
W tym fachowym poradniku znajdziesz sprawdzone i niezawodne metody, dzięki którym od podstaw zaplanujesz i zbudujesz strategię marki na każdym poziomie organizacji biznesowej ― nie znajdziesz natomiast zawiłego teoretyzowania. Autor bowiem jest praktykiem i pisze dla praktyków; przytaczając dziesiątki przykładów z życia wziętych, pokazuje, że stworzenie dobrej strategii może być proste. Nowe wydanie zostało wzbogacone o obszerny dodatek poświęcony budowaniu przewagi konkurencyjnej w nowoczesnym, przeładowanym informacjami świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75664 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 515-547. Indeks.
Przedmiotem rozważań w niniejszej publikacji jest zarządzanie zasobami ludzkimi, jako dziedzina badań oraz wdrożeń praktycznych rozwiązań dotyczących funkcjonowania ludzi w organizacji i na rynku pracy, związane z wieloma wyzwaniami, które determinują jego obecny i przyszły rozwój. Autor przedstawił problematykę całościowo, łącząc jej teoretyczne i praktyczne aspekty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.657/658 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63628 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 134-142.
Publikacja prezentująca podejście do modelowania biznesowego poprzez zagadnienia związane z modą, trendami, które mogą stanowić istotne wyzwanie dla przedsiębiorstwa, a w konsekwencji decydować o sukcesie lub porażce rynkowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66603 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Poradnik, jak zostać rekinem biznesu. „Książka dotyczy nie tylko strategii dla firm z branży technologicznej, ale w ogóle tego, jak pracują odważni, zapaleni i doskonale znający się na swojej dziedzinie liderzy. Muszą ją przeczytać wszyscy, którzy stawiają sobie za cel przesuwanie granic w biznesie" (John Browne).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63863 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57146/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii. Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie odkryć duszę swojej marki. Dzieląc się refleksjami o różnych zagadnieniach, począwszy od etosu najdziwniejszego miasta świata, poprzez fenomen Mangi, która opanowała branżę komiksów, aż po prezentację takich marek, jak Intel, Boeing, ING oraz Dyson, wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51260 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64088 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 288-302.
Monografia poruszająca tematy dotyczące zarządzania w administracji w zakresie obronności i bezpieczeństwa narodowego. Publikacja porusza m. in. problematykę roli menadżera i urzędnika w administracji publicznej, kształcenia studentów na kierunku bezpieczeństwo narodowe, czy też zarządzania ciągłością działania w podmiotach o szczególnym znaczeniu gospodarczo-obronnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67492/I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 187-202.
Zarządzanie miastem - jego przestrzenią społeczną, gospodarczą i środowiskową, dynamiką i powiązaniamimiędzy tymi wymiarami - to zagadnienie wieloaspektowe i złożone. W szczególności z powodu rosnących i zmieniających się potrzeb i świadomości mieszkańców, ograniczeń w dostępie do zasobów oraz współczesnych zjawisk związanych z rozwojem miasta, takich jak suburbanizacja, metropolizacja, gentryfikacja, zarządzanie miastem w oparciu o pojedyncze koncepcje nie jest skuteczne. W monografii wykazano, że wartość miasta jest kryterium determinującym zarządzanie miastem, wymaga strategicznego podejścia do zarządzania, a także że opisywane dotychczas w literaturze przedmiotu syntetyczne wskaźniki stosowane w ocenie miast nie są powszechnie wykorzystywane. W rezultacie zaproponowano połączenie istniejących modeli zrównoważonego, inteligentnego i odpornego miasta. Tak powstała koncepcja „fundamentalnej siły miasta" i odpowiadający mu indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71218 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56941 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Książka omawia zagadnienia związane z marketingiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66563 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej