Menedżerowie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(174)
Forma i typ
Książki
(171)
Publikacje fachowe
(143)
Publikacje naukowe
(80)
Publikacje dydaktyczne
(56)
Poradniki i przewodniki
(23)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Audiobooki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Dostępność
dostępne
(181)
wypożyczone
(23)
nieokreślona
(7)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(23)
W51 (Bielskiego 3)
(15)
W73 (Żytnia 64)
(3)
W80 (Redutowa 48)
(3)
W91 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(5)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(161)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(2)
Autor
Jóźwiak Bożena
(3)
Malcherek Monika
(3)
Sałbut Bartosz
(3)
Sielicki Leszek
(3)
Żórawski Tadeusz
(3)
Filipowicz Grzegorz
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(2)
Jemielniak Dariusz
(2)
Kosiniak Jakub
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(2)
Latusek-Jurczak Dominika
(2)
Majewska-Opiełka Iwona (1954- )
(2)
Nowak Edward (1951- )
(2)
Pikos Anna
(2)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Rakowska Anna (organizacja i zarządzanie)
(2)
Szóstek Aga
(2)
Tlatlik Justyna
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Waśko Zbigniew
(2)
Woźniak Jacek (zarządzanie)
(2)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Adamska-Chudzińska Małgorzata
(1)
Adamus Rafał (prawo)
(1)
Adkins Lyssa
(1)
Allen David (1945- )
(1)
Alto Valentina
(1)
Andraszak Norbert
(1)
Appelo Jurgen (1969- )
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Ashkenas Ronald N. (1950- )
(1)
Babin Leif
(1)
Badowska Małgorzata (radca prawny)
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Baker Rae
(1)
Bastow Janna
(1)
Bennewicz Maciej (1961- )
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Bianchi Anna Maria
(1)
Bielecki Maciej (zarządzanie)
(1)
Bielińska Inarda
(1)
Bieryło Marta
(1)
Bloch Michał (coaching)
(1)
Bojanowski Jakub
(1)
Bolibok Piotr
(1)
Bomba Katarzyna (prawo)
(1)
Boryczka Michał
(1)
Boryczko Maciej
(1)
Brigham Eugene F. (1930- )
(1)
Brunson Russell
(1)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(1)
Brzuska Eugeniusz
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Buk Halina
(1)
Cagan Marty
(1)
Carby-Hall Joseph Roger. (1933- )
(1)
Chalimoniuk-Nowak Marta (1976- )
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Chow Anne
(1)
Chyliński Andrzej
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Ciesielska-Maciągowska Dorota
(1)
Cieszyńska Jadwiga (1955- )
(1)
Cieślik Rafał
(1)
Collins Philip (1967- )
(1)
Connors Michael
(1)
Czerniachowicz Barbara
(1)
Czopek Miłosz
(1)
Darowski Tomasz
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Dobosz Kamil
(1)
Dobrowolski Krzysztof (zarządzanie)
(1)
Doroba Anita
(1)
Drozdek Adam
(1)
Dworak Janusz (1955- )
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Dziurski Patryk
(1)
Dzięgielewski Artur
(1)
Edmondson Amy C
(1)
Farley David (1959- )
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Frańczuk Magdalena (1976- )
(1)
Fuller Pamela (1984- )
(1)
Gajda Mateusz
(1)
Gans Joshua (1968- )
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gasparski Wojciech (1936-2022)
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gates Bill (1955- )
(1)
Gawande Atul (1965- )
(1)
Gee Trisha
(1)
Gersdorf Małgorzata
(1)
Glumińska-Pawlic Jadwiga
(1)
Gniazdowski Paweł (1960- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(150)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(170)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(174)
Język
polski
(174)
angielski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(10203)
6-8 lat
(6582)
0-5 lat
(4873)
9-13 lat
(4447)
Młodzież
(3745)
Menedżerowie
(174)
14-17 lat
(3261)
Szkoły wyższe
(746)
Dorośli
(399)
Rodzice
(360)
18+
(326)
Prawnicy
(195)
Studenci
(194)
Adwokaci
(188)
Radcy prawni
(179)
Sędziowie
(179)
Szkoły podstawowe
(137)
Nauczyciele
(134)
Przedsiębiorcy
(121)
Szkoły średnie
(121)
A2 (poziom biegłości językowej)
(118)
B1 (poziom biegłości językowej)
(102)
Urzędnicy
(101)
A1 (poziom biegłości językowej)
(92)
Pracownicy naukowi
(88)
Aplikanci
(84)
Lekarze
(79)
B2 (poziom biegłości językowej)
(67)
Prokuratorzy
(65)
Psycholodzy
(64)
Psychoterapeuci
(61)
Programiści
(58)
Informatycy
(55)
Poziom podstawowy
(55)
A2 poziom biegłości językowej
(45)
Księgowi
(44)
Pedagodzy
(44)
Specjaliści ds. kadr
(42)
Doradcy podatkowi
(38)
A1 poziom biegłości językowej
(36)
B1 poziom biegłości językowej
(36)
Notariusze
(36)
Cudzoziemcy
(32)
Psychiatrzy
(32)
Szkoły ponadgimnazjalne
(32)
C1 (poziom biegłości językowej)
(30)
Specjaliści ds. marketingu
(30)
Ekonomiści
(28)
Kobieta
(28)
Licea
(27)
Pracownicy samorządowi
(27)
Pracodawcy
(26)
Policjanci
(23)
Klasa 8.
(22)
Analitycy ekonomiczni
(21)
Komornicy sądowi
(21)
Logopedzi
(21)
Nauczyciele akademiccy
(19)
Szkoły ponadpodstawowe
(17)
Analitycy danych
(16)
Fizjoterapeuci
(16)
Klasa 7.
(16)
Lekarze rodzinni
(16)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(16)
B2 poziom biegłości językowej
(15)
Inwestorzy indywidualni
(15)
Klasa 1.
(15)
Architekci
(14)
C2 (poziom biegłości językowej)
(14)
Politycy
(14)
Technikum
(14)
A0 (poziom biegłości językowej)
(13)
Dziennikarze
(13)
Klasa 4.
(13)
Klasa 5.
(13)
Klasa 6.
(13)
Pracownicy banków
(13)
Pracownicy socjalni
(13)
Uczniowie
(13)
Kosmetolodzy
(12)
Dermatolodzy
(11)
Dyrektorzy szkół
(11)
Klasa 3.
(11)
Przedszkola
(11)
Terapeuci zajęciowi
(11)
Zawody medyczne
(11)
Farmaceuci
(10)
Handlowcy
(10)
Klasa 2.
(10)
Neurolodzy
(10)
Doktoranci
(9)
Inżynierowie
(9)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(9)
Poziom rozszerzony
(9)
Psycholodzy kliniczni
(9)
Rzecznicy patentowi
(9)
Deweloperzy
(8)
Mediatorzy
(8)
Seksuolodzy
(8)
Socjolodzy
(8)
Przynależność kulturowa
Urzędnicy
(1)
Temat
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(32)
Przedsiębiorstwo
(28)
Zarządzanie
(28)
Menedżerowie
(20)
Przywództwo
(20)
Kultura organizacyjna
(13)
Motywacja pracy
(11)
Innowacje
(10)
Kompetencje menedżerskie
(10)
Organizacja
(10)
Kompetencje przywódcze
(9)
Zaangażowanie pracowników
(9)
Relacje międzyludzkie
(8)
Coaching
(7)
Praca zespołowa
(7)
Sukces
(7)
COVID-19
(6)
Marketing
(6)
Organizacja pracy
(6)
Prawo pracy
(6)
Psychologia pracy
(6)
Zarządzanie projektami
(6)
Zarządzanie relacjami z klientami
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Komunikacja marketingowa
(5)
Praca zdalna
(5)
Projektowanie
(5)
Zachowanie organizacyjne
(5)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(4)
Handel elektroniczny
(4)
Kapitał ludzki
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Kreatywność
(4)
Logistyka gospodarcza
(4)
Organizacje
(4)
Produktywność pracy
(4)
Psychologia biznesu
(4)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(4)
Sprawozdawczość finansowa
(4)
Strategia marketingowa
(4)
Analiza finansowa
(3)
Dobre praktyki
(3)
Kadry
(3)
Kariera
(3)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(3)
Konkurencyjność
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Mentoring
(3)
Model biznesowy
(3)
Perswazja
(3)
Praca
(3)
Programy komputerowe
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Rekrutacja pracowników
(3)
Rozwój zawodowy
(3)
Rozwój zrównoważony
(3)
Satysfakcja konsumentów
(3)
Sprzedaż
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Usługi
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Zarządzanie sobą
(3)
Zarządzanie zmianą
(3)
Banki
(2)
Bezpieczeństwo
(2)
Controlling
(2)
Design thinking
(2)
Dobrostan psychiczny
(2)
Ekonomia społeczna
(2)
Etyka biznesu
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Instytucje finansowe
(2)
Interesariusze
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Konsumenci
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Metodologia
(2)
Nawyki konsumenckie
(2)
Nowy produkt
(2)
Obsługa klienta
(2)
Ocena pracowników
(2)
Ochrona danych osobowych
(2)
Optymalizacja
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Outplacement
(2)
Planowanie
(2)
Pokolenie X
(2)
Pokolenie Y
(2)
Pokolenie Z
(2)
Prawo karne
(2)
Prawo karne finansowe
(2)
Prawo międzynarodowe
(2)
Prawo podatkowe
(2)
Prawo spółek handlowych
(2)
Produkcja
(2)
Programowanie (informatyka)
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Temat: czas
2001-
(78)
1901-2000
(7)
1989-2000
(6)
1945-1989
(3)
Temat: miejsce
Polska
(48)
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Belgia
(2)
Europa
(2)
Francja
(2)
Kanada
(2)
Niemcy
(2)
Brazylia
(1)
Czechy
(1)
Dania
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Powiat olsztyński (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Szwajcaria
(1)
Szwecja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(71)
Opracowanie
(39)
Podręcznik
(27)
Monografia
(25)
Materiały pomocnicze
(23)
Praca zbiorowa
(12)
Raport z badań
(7)
Komentarz do ustawy
(4)
Wzory dokumentów
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publicystyka
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Wywiad rzeka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(136)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(27)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(20)
Psychologia
(13)
Informatyka i technologie informacyjne
(10)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Rozwój osobisty
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Transport i logistyka
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(3)
Nauka i badania
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Ochrona środowiska
(1)
174 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Zarządzanie rozwojem zasobów ludzkich / Richard A. Swanson ; przekład Aleksandra Paziewska. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2023 - 587, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Dla praktyków, badaczy, a także studentów kierunków związanych z rozwojem zasobów ludzkich i zarządzaniem zasobami ludzkimi.
Bibliografia, netografia na stronach 511-573. Indeks.
Rozwój zasobów ludzkich (RZL) jest procesem mocno zaangażowanym w rozwijanie i późniejsze wykorzystanie ludzkiej wiedzy, z uwzględnieniem kwestii dynamicznych zmian indywidualnych i organizacyjnych. Rozwój zasobów ludzkich to bardzo rozległa dziedzina praktyki i stosunkowo młoda dyscyplina naukowa. A zatem profesja ta wymaga stworzenia kompletnego i przemyślanego zestawu głównych założeń — jest to cel tej książki. Ten cieszący się zainteresowaniem na całym świecie podręcznik autorstwa Richarda A. Swansona, wybitnego profesora badań nad rozwojem zasobów ludzkich, ma na celu pomóc praktykom i naukowcom stworzyć bardziej przejrzystą wizję ich własnej drogi zawodowej. Dzięki tej publikacji Czytelnicy mogą lepiej zrozumieć teorie i modele, których zastosowanie przynosi najlepsze rezultaty, zaznajomić się z historią i filozofią RZL, zyskać szerszą perspektywę na temat uczenia się, wyników i zmian, a przez to mieć pełną świadomość swoich działań, zamiast ślepo podążać za najnowszymi trendami. Książka została napisana przede wszystkim dla refleksyjnych praktyków, którzy aktywnie biorą udział w rozwijaniu dziedziny RZL w miarę jej wzrostu i dojrzewania. Z pewnością też badacze RZL uznają tę publikację za prowokujący do przemyśleń i użyteczny przewodnik ułatwiający identyfikację ważnych problemów badawczych. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów kierunków związanych z rozwojem zasobów ludzkich i zarządzaniem zasobami ludzkimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76385 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesne zarządzanie produkcją : ujęcie procesowe / redakcja naukowa Kazimierz Szatkowski. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2014. - 499 stron : ilustracje ; 24 cm.
Dla pracowników przedsiębiorstw produkcyjnych i usługowych, pracowników firm consultingowych oraz innowacyjno-wdrożeniowych (menedżerów, projektantów, menedżerów), oraz jako podręcznik dla studentów zarządzania i ekonomii oraz kierunków inżynierskich.
Bibliografia na stronach 489-499.
Kompendium wiedzy potrzebnej do praktycznego projektowania i organizowania systemów produkcyjnych oraz zarządzania produkcją i przedsiębiorstwami produkcyjnymi i usługowymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61221 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71471 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Złota strategia marki : droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków / Jarosław Szczepański. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 351, [1] strona : fotografia, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Indeks.
W tym fachowym poradniku znajdziesz sprawdzone i niezawodne metody, dzięki którym od podstaw zaplanujesz i zbudujesz strategię marki na każdym poziomie organizacji biznesowej ― nie znajdziesz natomiast zawiłego teoretyzowania. Autor bowiem jest praktykiem i pisze dla praktyków; przytaczając dziesiątki przykładów z życia wziętych, pokazuje, że stworzenie dobrej strategii może być proste. Nowe wydanie zostało wzbogacone o obszerny dodatek poświęcony budowaniu przewagi konkurencyjnej w nowoczesnym, przeładowanym informacjami świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75664 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla praktyków z działów kontrolingu, managerów i osób zarządzających przedsiębiorstwami oraz wykładowców i pracowników naukowych.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 211-223.
„Temat pracy jest nie tylko aktualny, ale też istotny zarówno z punktu widzenia naukowego, jak i praktycznego. (...) monografia ma walory aplikacyjne, tj. może być wykorzystana do celów edukacyjnych oraz wdrożeniowych. (...) ma szansę zyskać przychylność czytelników spoza środowiska akademickiego, zwłaszcza praktyków rachunkowości". (Dr hab. Marek Masztalerz)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73484 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Bibliografia przy rozdziałach i na stronach 287-288.
Poradnik z zakresu coachingu zespołowego, zawiera omówienia metod wspierania zespołu, przebiegu procesu coachingu zespołowego, jego modeli i technik oraz praktyczne ćwiczenia, przykłady ankiet czy arkuszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68516 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia Umami to podejście opracowane na bazie 20 lat doświadczenia zawodowego łączącego badania akademickie z praktyką biznesową. Jest syntezą UX z CX i z projektowaniem usług na poziomie strategicznym. Ta książka pomoże ci dostosować organizację do budowania wyjątkowej wartości rynkowej przez dostarczanie klientom niezapomnianych doświadczeń. Dzięki niej będzie ci łatwiej opracować i wdrożyć strategię prokliencką, dzięki której nadasz swojej organizacji nową energię, wyróżnisz się na rynku i zostaniesz pokochany przez swoich klientów, którzy będą chętnie opowiadać o tobie innym. Bo żeby zostać zauważonym, trzeba się wyróżnić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71866 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka to praktyczny przewodnik dla liderów. Spojrzysz na wyzwania, z którymi się mierzysz, przez pryzmat najnowszych badań dotyczących psychologii, socjologii i neurobiologii. Zawarte w niej ćwiczenia pozwolą ci zrozumieć, jak ty możesz podejść do każdego z tych wyzwań w sposób, który pasuje do ciebie. Nie ma przy tym znaczenia, na jakim etapie drogi zawodowej znajdujesz się jako lider. Zaplanowany na 12 tygodni trening liderski to pełna przygód podróż, która pomoże ci zajrzeć w głąb siebie. Dzięki niej stworzysz własny, niepowtarzalny styl przywództwa, eksperymentując i wykorzystując proces projektowy — taki sam, dzięki któremu powstają najciekawsze rozwiązania biznesowe i nie tylko.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75796 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie konkurowania międzynarodowych korporacji hotelowych / Małgorzata Sztorc. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2020. - 387, [1] strona : ilustracje (kolorowe) ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 352-383.
Publikacja poświęcona identyfikacji instrumentów oraz sposobów konkurowania międzynarodowych grup hotelowych na międzynarodowym i polskim rynku turystycznym. Autorka analizuje działania podejmowane przez korporacje w procesie globalizacji rynku przy wykorzystaniu marketingu dla budowy strategii sieci hotelowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68824 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla studentów kierunku logistyka i inżynieria bezpieczeństwa oraz menedżerów logistyków.
Bibliografia na stronach 212-219.
Publikacja dotyczy problematyki bezpieczeństwa systemów logistycznych – jednego z ważniejszych wyzwań zarządzania logistyką w XXI wieku. W ramach omawianego zagadnienia dokonano identyfikacji i klasyfikacji głównych zagrożeń systemów logistycznych w celu zaprezentowania koncepcji zarządzania bezpieczeństwem procesów w logistyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61558 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Casebook)
Bibliografia na stronie 134.
Opracowanie, w którym na konkretnych przykładach z polskiego rynku przedstawione są usprawnienia procesów logistycznych pozwalające na zmniejszenie kosztów lub zwiększenie efektywności. "Logistyka" to książka napisana przez praktyków, którzy na co dzień doradzają firmom w efektywnym prowadzeniu projektów logistycznych. W publikacji szczegółowo opisano szereg studiów przypadków z przeprowadzonych wdrożeń i usprawnień, co pozwala Czytelnikom skorzystać ze sprawdzonych w praktyce rozwiązań. Poradnik ma wielowymiarowy charakter. Przedstawia projekty wdrożone w przedsiębiorstwach o różnej wielkości: od małych firm do dużych korporacji oraz szeroki przekrój zagadnień, obejmujący całą logistykę: magazyny, produkcję, zarządzanie zapasami, transport itd.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73965 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 309-340.
Celem pracy jest identyfikacja cech oraz rozpoznanie wzorca funkcjonowania rezylientnych łańcuchów dostaw jako złożonych systemów adaptacyjnych. Monografia przeznaczona dla doktorantów i studentów zarządzania i logistyki oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68469 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 205-218.
Wielu naukowców i praktyków biznesu poszukuje odpowiedzi na pytanie: Czy dobre przedsiębiorstwo może stać się doskonałe? A jeśli może, jakie czynniki na to wpływają? Co może zrobić menedżer, by zwiększyć swoją efektywność we współpracy z zespołem? Jak zadbać o pracowników w świecie dynamicznych zmian gospodarczych i społecznych, funkcjonowania organizacji w dużej zmienności, niepewności, złożoności i niejednoznaczności, czyli w świecie VUCA? Autorka zachęca do przyjrzenia się coachingowemu modelowi zarządzania, który oparty jest na pięciu filarach: zaufaniu, budowaniu pozytywnych relacji w zespole, zaangażowaniu, odpowiedzialności i wspólnym postrzeganiu celów. W książce przedstawiono: ideę coachingu, sposoby integrowania coachingu z instrumentami zarządzania kapitałem ludzkim, wymagania związane z wprowadzaniem coachingowego stylu zarządzania do organizacji, ewolucję modeli zarządzania kapitałem ludzkim: od modelu klasycznego do modelu Management 3.0, autorski, innowacyjny coachingowy model zarządzania kapitałem ludzkim wraz z ciekawym opisem przeprowadzonych badań wśród kadry kierowniczej i analizą uzyskanych wyników. Publikacja jest wynikiem kilkunastoletniej pracy autorki z kadrą menedżerską firm polskich oraz międzynarodowych. Jest też odpowiedzią na zgłaszane przez menedżerów wyzwania związane z zarządzaniem personelem, odnoszące się do budowania zaufania, atmosfery wzajemnego szacunku, współpracy, odpowiedzialności i zaangażowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76718 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dobrostan pracowników : koncepcje, zadania, wyniki badań / Joanna Tabor-Błażewicz. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2021. - 128, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Dla menedżerów i specjalistów personalnych, menedżerów na różnych poziomach zarządzania, doradców zawodowych, wykładowców i studentów.
Bibliografia, netografia na stronach 115-128.
W pierwszym rozdziale zawarto definicje dobrostanu i ukazano genezę zaadaptowania tej koncepcji do obszaru zarządzania zarówno w wymiarze praktycznym, jak i teoretycznym. Uwzględniono również uwarunkowania zewnętrzne, w szczególności zmiany na rynku pracy i rosnącą rolę kapitału ludzkiego. Rozdział drugi umiejscawia dobrostan w praktyce organizacji. Podjęto w nim rozważania nad strukturą organizacji, zwracając szczególną uwagę na nowe stanowisko, które pojawia się w organizacjach, a mianowicie tzw. menedżera ds.szczęścia - osoby, której rolą jest dbać o dobrostan pracowników w firmach. Badano także, na ile dobro stan mieści się w strategii, wizji i misji organizacji oraz czy jest procesem związanym bardziej ze społeczną odpowiedzialnością biznesu czy też wizerunkiem organizacji. Przedstawiono wyniki badań dotyczące wpływu różnych czynników kulturowych oraz podkreślono rolę ewaluacji, prezentując przykłady mierników. Rozdział trzeci prezentuje konkretne działania realizowane w organizacjach w obszarze dobrostanu fizycznego, społecznego i psychicznego zarówno w Polsce, jak i na całym świecie. Przedstawiono również dobrostan z punktu widzenia pracownika: zależność od grup wiekowych, płci, postrzeganie i opinie dotyczące procesów organizacyjnych. Szczególną uwagę poświęcono benefitom, które często wiążą się z umacnianiem dobrostanu. Rozdział czwarty dotyczy bieżących wydarzeń związanych z wpływem pandemii COVID-19 na zwiększone zainteresowanie dobrostanem oraz działania podejmowane przez organizacje w tym obszarze. Jest również próbą odpowiedzi na pytanie o to, jakie znaczenie nadadzą dobrostanowi pracodawcy w przyszłości: czy jest to jedynie chwilowa moda, czy też stały trend, który wejdzie do kanonu zadań działów personalnych? Książka adresowana jest do szerokiego grona odbiorców zainteresowanych współczesnymi wyzwaniami związanymi z funkcją personalną: praktyków zarządzających organizacjami, menedżerów działów personalnych, pracowników tych działów, teoretyków, szkoleniowców, wykładowców, osób realizujących badania i konsultantów z zakresu zarządzania ludźmi w przedsiębiorstwach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75406 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Odporność organizacji : cyfryzacja, bezpieczeństwo, innowacje / redakcja naukowa Jolanta Tarapata, Jacek Woźniak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 282 strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Książka przedstawia przemiany zachodzące w funkcjonowaniu współczesnych gospodarek w obszarze zarządzania organizacjami ze szczególnym uwzględnieniem ich odporności. Autorzy opisują trzy zasadnicze wymiary odporności: bezpieczeństwo (nie tylko finansowe, ale również kadrowe, informacyjne, relacyjne itd.), innowacje i procesy innowacyjne oraz cyfryzację (ze szczególnym uwzględnieniem uwarunkowań Industry 4.0 oraz cyberbezpieczeństwa). Publikacja zawiera wyniki zarówno badań literaturowych, jak i empirycznych – proponując wnioski i zalecenia dla praktyki zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72367 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Bibliografia na stronach 222-223.
Jakie cechy dyrektora generalnego są najważniejsze? Znakomita komunikacja, umiejętność perspektywicznego myślenia, znajomość świata finansów? A może skuteczne trzymanie w ryzach całego zespołu? Na pewno takie umiejętności są niezbędne w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Jednak kluczem do sukcesu jest coś innego. Błyskotliwość w działaniu. I odwaga, by zmienić utarte schematy i znaleźć własną drogę do celu. Innowatorzy, wizjonerzy, autorzy spektakularnych sukcesów działają na przekór trendom i pociągają za sobą swoich podwładnych. A ich entuzjazm może zdziałać cuda. William Thorndike, biznesmen i wykładowca, przytacza tu historie ośmiu genialnych menedżerów, którzy odcisnęli własne piętno na wspaniałych firmach, osiągających zdecydowanie ponadprzeciętne wyniki. Tych utalentowanych dyrektorów łączy kilka cech: skupiają się na zyskach z akcji, a nie na dochodach i ogólnym wzroście i mają nieprzeciętne umiejętności gospodarowania kapitałem finansowym i ludzkim. Są także przekonani, że nie okresowe raporty o dochodach, lecz dopływ gotówki do firmy stanowi o jej wartości. Sprawdź, jak wykorzystać ich techniki w swoich poczynaniach. Niech Cię zainspirują i pozwolą Ci odnaleźć Twoją własną ścieżkę w biznesie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72973 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zakaz dyskryminacji na etapie nawiązywania stosunku pracy / Justyna Tlatlik. - Stan prawny na 1 lutego 2022 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2022. - 215 stron ; 21 cm.
Dla menedżerów, pracowników działów kadr, przedstawicieli zawodów prawniczych, pracowników naukowych i studentów.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych, orzecznictwo na stronach 201-215.
Publikacja zawiera prawną analizę zjawiska dyskryminacji osób ubiegających się o zatrudnienie, do której może dojść zarówno na etapie podejmowania przez pracodawcę czynności poprzedzających nawiązanie stosunku pracy – rekrutacji i selekcji kandydatów, jak i w związku z nawiązaniem stosunku pracy, np. zawarciem umowy o pracę. W książce zawarto liczne przykłady działań pracodawcy lub osób wspomagających go w procedurach rekrutacyjnych, które to działania na gruncie prawnym mogą zostać uznane za niedozwolone praktyki dyskryminacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71713 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niezbędnik każdego lidera, który chce zainspirować swoich podwładnych do osiągania maksymalnej efektywności. W książce wykorzystano wyniki badań z wielu dekad ― stanowi więc ona wyczerpujące, z zarazem zwięzłe kompendium praktycznej wiedzy. Dowiesz się, jak tworzyć środowisko pracy oparte na zaufaniu, jak rozwiewać obawy i uwalniać potencjał pracowników. Przekonasz się, że poprawne wyznaczanie celów i zadań rządzi się kilkoma jasnymi zasadami, a odpowiednie dostrzeganie i nagradzanie wysiłku podwładnych dodaje energii każdemu członkowi zespołu. Nauczysz się także uaktywniać maksymalizujący produktywność tajemniczy "czynnik X" ― dzięki niemu Twoi ludzie będą działać na najwyższych obrotach i realizować cele, które dziś wydają się nieosiągalne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 170-174.
Nie sposób choćby przejrzeć wszystkich książek, które poświęcono prowadzeniu firmy, jednak nawet najnowsze i najmądrzejsze paradygmaty zarządzania strategicznego podlegają prostemu testowi: czy to się sprawdza? Konsekwencje tego faktu są doniosłe: różnica między sukcesem a porażką w biznesie w dużej mierze zależy od umiejętności strategicznego planowania i ciągłego upewniania się, że wszystko, co się dzieje w przedsiębiorstwie, przyczynia się do osiągania celów biznesowych. Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę - miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego planu strategicznego i słabo uwzględniają najnowsze trendy gospodarcze. Dowiesz się w szczegółach, jak doprowadzić firmę do poziomu, na którym dzięki lepszemu planowaniu i skuteczniejszym działaniom marketingowym i sprzedażowym będzie osiągać znacznie wyższe zyski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : praktyka komunikowania 3.0 / Dariusz Tworzydło. - Wydanie II uzupełnione i uaktualnione. - Warszawa : PWN, 2023. - 354 strony : fotografie, ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
Dla studentów kierunków dziennikarskich związanych z marketingiem, a także praktyków biznesu, menedżerów oraz rzeczników prasowych.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 337-343 i przy rozdziałach. Indeks.
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została przygotowana jako wznowienie i uzupełnienie cieszącej się od lat zainteresowaniem publikacji „Public relations praktycznie”. Publikacja ta została jednak zaktualizowana oraz wzbogacona o nowe rozdziały poświęcone między innymi branży, etyce, dezinformacji oraz modelom zarządzania kryzysowego. Czytelnicy znajdą w niej także nowe studia przypadków. Podręcznik jest niezbędnym źródłem wiedzy dla studentów kierunków dziennikarskich, związanych z marketingiem, komunikowaniem, public relations. Jest skierowany również do praktyków biznesu, menedżerów zajmujących się komunikacją i public relations w firmach, korporacjach, samorządach oraz rzeczników prasowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76354 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej