Marketing cyfrowy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(30)
Forma i typ
Książki
(30)
Poradniki i przewodniki
(14)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(37)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(10)
W51 (Bielskiego 3)
(1)
W73 (Żytnia 64)
(1)
W80 (Redutowa 48)
(2)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(26)
Autor
Brunson Russell
(3)
Oruba Norbert
(2)
Scott David Meerman (1961- )
(2)
Skwarek Mirosław
(2)
Zastrożna Martyna
(2)
Berbeka Jadwiga
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Gościniak Ola
(1)
Graziosi Dean
(1)
Grzechynka Agnieszka
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Gąsiewski Mariusz
(1)
Holiday Ryan
(1)
Jabłoński Artur (1987- )
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kennedy Dan S. (1954- )
(1)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kowalska Magdalena Jolanta
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Levy Jaime
(1)
Lipecki Krzysztof
(1)
Lloyd Ellery
(1)
Malcherek Monika
(1)
Marzec Krzysztof (informatyka)
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Modrzewski Przemysław
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Oszajca Anna
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Rudnicki Michał (ekonomia)
(1)
Sala Paweł
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sheridan Marcus
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Sroka Kinga
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Zano Agata
(1)
Łaszkiewicz Anna (zarządzanie)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(24)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(26)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(4)
Menedżerowie
(2)
Handlowcy
(1)
Informatycy
(1)
Kobieta
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Projektanci stron WWW
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Kobieta
(3521)
Przyjaźń
(2425)
Rodzina
(2344)
Tajemnica
(1954)
Miłość
(1667)
Marketing cyfrowy
(-)
Relacje międzyludzkie
(1471)
Zabójstwo
(1427)
Nastolatki
(1355)
Magia
(1208)
Życie codzienne
(1076)
Dziewczęta
(1045)
Uczucia
(1032)
Zwierzęta
(1026)
Policjanci
(1006)
Rodzeństwo
(1005)
II wojna światowa (1939-1945)
(965)
Dzieci
(910)
Sekrety rodzinne
(851)
Żydzi
(814)
Relacja romantyczna
(767)
Małżeństwo
(764)
Uczniowie
(737)
Trudne sytuacje życiowe
(728)
Osoby zaginione
(721)
Język angielski
(706)
Śledztwo i dochodzenie
(699)
Przestępczość zorganizowana
(695)
Wybory życiowe
(667)
Władcy
(643)
Superbohaterowie
(624)
Ludzie a zwierzęta
(622)
Chłopcy
(607)
Podróże
(590)
Prywatni detektywi
(590)
Samorealizacja
(569)
Matki i córki
(545)
Zemsta
(540)
Uprowadzenie
(525)
Polityka
(522)
Poszukiwania zaginionych
(522)
Dziennikarze
(510)
Przedsiębiorstwo
(505)
Kultura
(504)
Boże Narodzenie
(494)
Psy
(468)
Arystokracja
(466)
Wojna
(465)
Wychowanie w rodzinie
(465)
Koty
(448)
Zakochanie
(448)
Walka dobra ze złem
(439)
Pisarze polscy
(437)
Zarządzanie
(437)
Dojrzewanie
(426)
Seryjni zabójcy
(417)
Pisarze
(414)
Polacy za granicą
(412)
Wakacje
(407)
Dziecko
(400)
Psychoterapia
(385)
Ojcowie i córki
(383)
Dziadkowie i wnuki
(378)
Gry planszowe
(374)
Mężczyzna
(373)
Polityka międzynarodowa
(373)
Literatura polska
(370)
PRL
(369)
Śmierć
(362)
Politycy
(361)
Sukces
(361)
Wojownicy
(361)
Krainy i światy fikcyjne
(360)
Czarownice i czarownicy
(359)
Społeczeństwo
(356)
Studenci
(347)
Język polski
(346)
Samopoznanie
(343)
Stworzenia fantastyczne
(336)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Potwory
(334)
Młodzież
(329)
Ludzie bogaci
(321)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Samotność
(317)
Lekarze
(315)
Osobowość
(315)
Władza
(308)
Wsie
(307)
Spisek
(306)
Trauma
(306)
Szczęście
(305)
Demony
(299)
Komunikacja społeczna
(294)
Filozofia
(293)
Postawy
(290)
Zabójstwo seryjne
(289)
Duchy
(287)
Wojsko
(279)
Miasta
(276)
Historia
(270)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(19)
Opracowanie
(3)
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Poradniki
(1)
Powieść
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(24)
Media i komunikacja społeczna
(13)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wideotwórca : jak tworzyć filmy w social mediach / Anna Oszajca. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 245, [2] strony ; 21 cm.
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głosem, ekspresją przekazu i mową ciała? Jeśli czujesz, że to może być właściwa droga dla Ciebie, ale wciąż masz wątpliwości, ta książka z pewnością je rozwieje. Anna Oszajca napisała ten poradnik, by pomóc Ci doskonalić umiejętności i poszerzyć możliwości rozwoju w zakresie wideomarketingu. Podzieli się z Tobą wiedzą i praktycznymi wskazówkami, podsunie inspiracje, dzięki którym nagrywane przez Ciebie materiały wideo będą jeszcze ciekawsze i ― oczywiście ― autentyczne, a tym samym mocniej przemówią do odbiorcy. Pomoże Ci się pozbyć lęku przed kamerą i wskaże sztuczki, które sprawią, że łatwiej się z nią zaprzyjaźnisz. Podpowie, jakie rodzaje filmów warto kręcić, i omówi sposoby na robienie tego szybko i dobrze. Przybliży Ci także zagadnienia związane z domowym studiem nagrań ― dowiesz się między innymi, w jaki sposób je urządzić i w jaki sprzęt wyposażyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77166 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Autor przedstawia fascynujące przypadki organizacji i osób potrafiących odnaleźć się w tym wirtualnym świecie. Książka nie tylko dla marketerów i specjalistów PR, którzy muszą orientować się w nowych technikach w komunikacji. To również porywająca lektura dla wszystkich, którzy innowacje traktują jako nieodłączny element naszej rzeczywistości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53493 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71854 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, skupił się przede wszystkim na zrozumieniu konsumentów i pokazaniu, w jaki sposób tworzyć i dystrybuować odpowiednie treści, by wywierać wpływ na decyzje potencjalnych klientów. Wytypował pięć kategorii pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie odpowiadają), które zapewniają większy ruch, konwersje, leady i sprzedaż. Wyodrębnił tematy, które odbiorcy (zarówno B2B, jak i B2C) wyszukują najczęściej, gdy muszą podjąć decyzję zakupową. To inspirujący mix najnowszych narzędzi content marketingu, praktycznych case studies oraz nowatorskiej strategii TAYA – They Ask, You Answer, która pokazuje jak prowadzić sprzedaż i marketing, by zdobyć zaufanie klientów odpowiadając wyczerpująco na ich pytania, problemy i wątpliwości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Magia Instagrama : jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni / Mirosław Skwarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Na Instagramie obecnych jest dziś około 9 mln Polaków. Wielu użytkowników jedynie odbiera publikowane tam treści bądź incydentalnie umieszcza na swoich kontach posty. Jednak nie o takich instagramerach jest ta książka. Istnieje grono osób, które publikują tam regularnie, merytorycznie i w doskonale przemyślany sposób, budując dzięki Instagramowi ogromne zasięgi oraz markę osobistą. Te działania pozwalają często zarabiać spore pieniądze. Konkurencja jest duża, ale droga pozostaje otwarta. Jeśli zatem chcesz dołączyć do grona instagramowych influencerów, ta książka odsłoni przed Tobą ich sekrety i umożliwi Ci zdobycie tylu obserwujących, ilu zapragniesz mieć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 74706 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób. Dobrze - powiesz - ale jak to zrobić? Jak dobrze wykorzystać zaledwie 60 sekund, jakie oferuje TikTok do tego, by nakręcić film promocyjny, który obejrzy 100 tysięcy, milion, a może 2 miliony odbiorców? Oczywiście, należy się streszczać. Skondensować przekaz. Jednak nie byle jak. Filmiki trzeba nagrywać w konkretny, preferowany przez odbiorców tego medium sposób. Dodatkowo musisz się nauczyć umiejętnie pobudzać ich zaangażowanie. Działać tak, by algorytm TikToka stał się Twoim sprzymierzeńcem, nie wrogiem. Jak to wszystko osiągnąć? Szybko, bo konkurencja nie śpi, tylko... kręci! Tego, co i jak robić, by zostać królem TikToka ze wzbudzającymi zazdrość zasięgami, dowiesz się z tej konkretnej, pełnej praktycznych porad książki doświadczonego marketera i tiktokera w jednej osobie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72572 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 197-[198].
Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75208 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Bibliografia. Indeks.
Książka przedstawia możliwości i zakres zastosowania Internetu w działaniach marketingowych, koncentrując się na celach, którym może służyć, sposobach ich realizacji, uzyskiwanych efektach bezpośrednich oraz długofalowych korzyściach. Każda z opisywanych funkcji Internetu zilustrowana jest przykładami oraz wynikami badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Google Analytics dla marketingowców / Martyna Zastrożna. - Wydanie III. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 171 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Bibliografia, netografia na stronach 165-171.
Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego. Statystyki. Święty Graal działań promocyjnych w sieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71399 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Google Analytics w biznesie : poradnik dla zaawansowanych / Martyna Zastrożna. - Wydanie II. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 196, [3] strony : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Onepress)
Netografia na stronach 193-196.
Google Analytics to internetowe narzędzie, które Google oferuje nieodpłatnie każdemu, kto prowadzi działalność online. Dzięki niemu możliwe jest zbieranie i analizowanie danych generowanych przez internautów poruszających się w sieci, wchodzących na stronę firmy i podejmujących za pośrednictwem jej serwisu internetowego rozmaite aktywności. Dla osoby sprawnie poruszającej się w panelu użytkownika Google Analytics stanowi przebogate źródło wiedzy o klientach firmy - ich zwyczajach, zainteresowaniach, oczekiwaniach, zachowaniach itd. Te informacje mogą być podstawą do usprawnienia obsługi klienta online, a co za tym idzie - przyczynić się do zwiększenia ruchu i sprzedaży w serwisie WWW przedsiębiorstwa. Umiejętnie zaprzęgnięty do pracy Google Analytics zapewnia przewagę rynkową. Jednak słowem kluczem jest tu „umiejętnie”. Nie wystarczy bowiem podpiąć firmowy serwis pod panel analityczny i od czasu do czasu logować się do „analityksów”. Trzeba się nauczyć czytać zbierane przez Google dane, eksportować je i zestawiać w sposób, który będzie najlepiej odpowiadał potrzebom i celom biznesowym firmy. Jak pisze autorka, z Google Analytics - zwłaszcza w jego nowej odsłonie - da się wyciągnąć 120% możliwości! Jak to zrobić? Tego się dowiesz z tej książki, w drugim wydaniu pogłębionej o wiedzę dotyczącą wizualizacji danych w Google Data Studio, a także pracy z danymi wyeksportowanymi do BigQuery.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71767 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej