Projektanci grafiki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje fachowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(2)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(1)
W51 (Bielskiego 3)
(1)
W80 (Redutowa 48)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(5)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(1)
Autor
D'Andrade Hugh (1968- )
(1)
Davis Katie (1959- )
(1)
French Nigel
(1)
Jury David
(1)
Kalinowski Kasper
(1)
Kolczyńska Joanna
(1)
Komorowska Magdalena
(1)
Kuraszkiewicz Kamil Omar (1971- )
(1)
Newark Quentin
(1)
Oleś Robert
(1)
Polak Krzysztof (pedagogika)
(1)
Voelker Ulysses
(1)
Żurawicka Marzena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Dzieci
(10073)
6-8 lat
(6498)
0-5 lat
(4796)
9-13 lat
(4409)
Młodzież
(3694)
Projektanci grafiki
(-)
14-17 lat
(3207)
Szkoły wyższe
(726)
Dorośli
(395)
Rodzice
(356)
18+
(322)
Studenci
(196)
Prawnicy
(192)
Adwokaci
(184)
Radcy prawni
(175)
Sędziowie
(175)
Menedżerowie
(163)
Szkoły podstawowe
(137)
Nauczyciele
(131)
Szkoły średnie
(121)
A2 (poziom biegłości językowej)
(118)
Przedsiębiorcy
(116)
B1 (poziom biegłości językowej)
(102)
Urzędnicy
(98)
A1 (poziom biegłości językowej)
(92)
Pracownicy naukowi
(85)
Aplikanci
(82)
Lekarze
(79)
B2 (poziom biegłości językowej)
(67)
Prokuratorzy
(65)
Psycholodzy
(64)
Psychoterapeuci
(62)
Programiści
(57)
Poziom podstawowy
(55)
Informatycy
(49)
A2 poziom biegłości językowej
(45)
Księgowi
(44)
Pedagodzy
(43)
Specjaliści ds. kadr
(40)
Doradcy podatkowi
(38)
A1 poziom biegłości językowej
(36)
B1 poziom biegłości językowej
(36)
Notariusze
(36)
Cudzoziemcy
(32)
Psychiatrzy
(32)
Szkoły ponadgimnazjalne
(32)
C1 (poziom biegłości językowej)
(30)
Specjaliści ds. marketingu
(30)
Kobieta
(28)
Ekonomiści
(27)
Licea
(27)
Pracownicy samorządowi
(27)
Pracodawcy
(25)
Policjanci
(23)
Klasa 8.
(22)
Komornicy sądowi
(21)
Logopedzi
(21)
Analitycy ekonomiczni
(20)
Nauczyciele akademiccy
(17)
Szkoły ponadpodstawowe
(17)
Analitycy danych
(16)
Fizjoterapeuci
(16)
Klasa 7.
(16)
B2 poziom biegłości językowej
(15)
Inwestorzy indywidualni
(15)
Klasa 1.
(15)
Lekarze rodzinni
(15)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(15)
Architekci
(14)
C2 (poziom biegłości językowej)
(14)
Technikum
(14)
A0 (poziom biegłości językowej)
(13)
Klasa 4.
(13)
Klasa 5.
(13)
Klasa 6.
(13)
Politycy
(13)
Uczniowie
(13)
Dziennikarze
(12)
Pracownicy banków
(12)
Pracownicy socjalni
(12)
Dyrektorzy szkół
(11)
Klasa 3.
(11)
Kosmetolodzy
(11)
Przedszkola
(11)
Terapeuci zajęciowi
(11)
Zawody medyczne
(11)
Dermatolodzy
(10)
Farmaceuci
(10)
Handlowcy
(10)
Klasa 2.
(10)
Doktoranci
(9)
Inżynierowie
(9)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(9)
Poziom rozszerzony
(9)
Psycholodzy kliniczni
(9)
Rzecznicy patentowi
(9)
Mediatorzy
(8)
Neurolodzy
(8)
Seksuolodzy
(8)
Biegli rewidenci
(7)
Deweloperzy
(7)
Temat
Projektowanie graficzne
(3)
Typografia
(3)
Grafika użytkowa
(2)
Analiza semiotyczna
(1)
Dzieci
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Liternictwo
(1)
Marketing
(1)
Programy graficzne
(1)
Projektowanie wspomagane komputerowo
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Rozwój psychofizyczny młodzieży
(1)
Semiotyka
(1)
Technologie cyfrowe
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Poradnik
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Dziedzina i ujęcie
Kultura i sztuka
(4)
Historia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
Katie Davis zbiera praktyczne wskazówki i porady, jak nauczyć dziecko bezpiecznego i odpowiedzialnego funkcjonowania w cyfrowej rzeczywistości. Jej książka jest przeznaczona dla każdego, kto jest zainteresowany wpływem technologii na rozwój dzieci: od narodzin aż do osiągnięcia przez nie dorosłości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 77107 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrób projekt typo / Nigel French & Hugh D'Andrade ; przełożył Robert Oleś. - Wydanie pierwsze. - Kraków : d2d.pl, 2022. - IX, [1], 269 stron : ilustracje ; 26 cm.
Indeksy.
Książka „Zrób projekt typo” to wskazówki i wiedza, które pomogą Ci udoskonalić umiejętności projektowe, pogłębić wiedzę na temat krojów pisma i poznać historię projektowania graficznego. W kilkudziesięciu projektach autorzy przeprowadzą cię, od początku do końca, przez najdrobniejsze szczegóły projektowania książek, składu czasopism, produkcji plakatów i wszelkich innych projektów do druku. Przy okazji przedstawiane są porady i triki pozwalające zaoszczędzić czas, ujawniane są sekrety zawodowych projektantów graficznych z kilkudziesięcioletnim stażem - a wszystko to z niezbędną dawką dowcipu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.76 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co to jest typografia? / David Jury ; [tłumaczenie: Kamil Kuraszkiewicz]. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Arkady, 2021. - 189, [3] strony : fotografie, ilustracje ; 20 cm.
(Niezbędnik Projektanta)
Bibliografia na stronach 188-189. Indeks.
"Co to jest typografia?" to zwięzły przewodnik po dyscyplinie będącej trzonem współczesnej komunikacji wizualnej. Ze względu na swój interdyscyplinarny charakter typografia nie posiada jednej definicji, z pewnością jednak ułatwia bądź utrudnia rozumienie i odbiór przekazu wizualnego. Autor, przybliżając najciekawsze projekty typograficzne powstałe na przestrzeni wieków, omawia praktyczne aspekty tej dziedziny. Książka jest zaktualizowanym wydaniem klasycznego brytyjskiego podręcznika. Stanowi lekturę wręcz obowiązkową dla osób stawiających pierwsze kroki w projektowaniu graficznym i typografii. Dla praktykujących projektantów będzie zaś inspirującym źródłem wiedzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72019 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co to jest projektowanie graficzne? / Quentin Newark ; tłumaczenie Joanna Kolczyńska. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Arkady, 2021. - 189, [3] strony : ilustracje ; 20 cm.
(Niezbędnik Projektanta)
Bibliografia na stronach [190-191]. Indeks.
Projektowanie graficzne to sztuka najbardziej uniwersalna. Jest wszędzie wokół nas – objaśnia, zdobi, identyfikuje, nadaje treść naszemu otoczeniu. Z projektami graficznymi stykamy się na ulicach, książkach, czasopismach, są też elementem naszych strojów. Cele i zastosowania projektowania graficznego nie są tylko błahym dodatkiem do życia, ale stanowią integralny element współczesnego świata, naszej cywilizacji. Co to jest projektowanie graficzne? to syntetyczny przewodnik po współczesnej grafice użytkowej i składających się na nią podstawowych elementach pracy projektanta. Autor przybliża najważniejsze zagadnienia od strony praktycznej, zarysowując jednocześnie ewolucję tej dziedziny na konkretnych przykładach. Treść książki uzupełniają portofolio cenionych projektantów. Książka jest zaktualizowanym wydaniem klasycznego brytyjskiego podręcznika. Stanowi lekturę wręcz obowiązkową dla osób stawiających pierwsze kroki w projektowaniu graficznym. Dla praktykujących projektantów będzie zaś inspirującym źródłem wiedzy. Quentin Newark jest współzałożycielem grupy projektanckiej Atelier Works. Regularnie publikuje w czasopismach specjalistycznych, takich jak „Design Week”, „Creative Review” i „Print”. Wykłada projektowanie graficzne i zasiada w jury przyznających nagrody w dziedzinie projektowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72018 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Semiotyka w marketingu : jak badać znaki, symbole i kody rynku? / Krzysztof Polak, Marzena Żurawicka. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2024. - 337, [2] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Dla studentów kierunków reklamy, marketingu, projektowania graficznego oraz badań rynku i kultury, a także osób zawodowo związanych z tymi obszarami.
Bibliografia, netografia na stronach 333-[338].
Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i budować strategię marki, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne marki coraz częściej odwołują się do kultury popularnej, a to właśnie semiotyka wskazuje na takie systemy znaków i konteksty, które warto użyć w budowaniu atrakcyjnej kulturowo marki i jej przekazu. Publikacja ta jest wynikiem doświadczenia autorów w badaniach rynku z zastosowaniem perspektywy semiotycznej. Krzysztof Polak i Marzena Żurawicka zrealizowali ponad 300 semiotycznych projektów badawczych dla firm, marek, instytucji w Polsce i na świecie. Przeprowadzili wiele wykładów, szkoleń i prelekcji związanych z analizą semiotyczną. To praktyczny podręcznik wprowadzający w świat semiotyki jako perspektywy poznawczej i analitycznej ze szczególnym uwzględnieniem semiotyki kultury i jej zastosowania w marketingu i komunikacji. Adresowany jest zarówno dla studentów kierunków reklamy, marketingu, projektowania graficznego i szeroko rozumianych badań rynku i kultury, jak i osób już zawodowo pracujących w tych obszarach. Książka jest kompletnym programem pokazującym krok po kroku metody pracy nad konkretnymi zagadnieniami. Jest skupiona na tzw. Applied semiotics. Ma pomóc w zorganizowaniu i przeprowadzeniu „reaserchu” wszędzie tam, gdzie ważny jest znak, symbol, znaczenie, narracja i kontekst kulturowy oraz pokazać, jak można wyciągać wnioski z takich analiz i tworzyć rekomendacje w procesach dizajnu, tworzenia komunikacji i strategii kulturowych marek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77226 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 162-164.
Celem komunikacji wizualnej jest uporządkowanie, zorganizowanie i zaprezentowanie treści. Zastosowanie się do odpowiednich zasad projektowania graficznego sprawia, że już na pierwszy rzut oka powieść wygląda jak powieść, katalog artystyczny jak katalog artystyczny, a magazyn jak magazyn. Jean Ulysses Voelker oferuje zwięzłe kompendium praktycznych wskazówek i informacji ogólnych na ten temat. Począwszy od omówienia siatki modułowej jako najważniejszego narzędzia w projektowaniu, a skończywszy na istotnych aspektach teoretycznych, takich jak rola intuicji w procesie twórczym, Volker przedstawia narzędzia, dzięki którym projektant umożliwia odbiorcy szybkie czytanie i lepsze zrozumienie treści. To obowiązkowe wprowadzenie do podstaw projektowania, bogato zilustrowane przykładami i opatrzone obszernym glosariuszem podsumowującym wiedzę teoretyczną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73886 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej