Analiza semiotyczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(1)
Autor
Polak Krzysztof (pedagogika)
(1)
Żurawicka Marzena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Projektanci grafiki
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(3550)
Przyjaźń
(2451)
Rodzina
(2362)
Tajemnica
(1965)
Miłość
(1677)
Analiza semiotyczna
(-)
Relacje międzyludzkie
(1488)
Zabójstwo
(1441)
Nastolatki
(1360)
Magia
(1232)
Życie codzienne
(1083)
Dziewczęta
(1055)
Uczucia
(1039)
Zwierzęta
(1035)
Policjanci
(1017)
Rodzeństwo
(1012)
II wojna światowa (1939-1945)
(969)
Dzieci
(920)
Sekrety rodzinne
(863)
Żydzi
(819)
Relacja romantyczna
(779)
Małżeństwo
(766)
Trudne sytuacje życiowe
(739)
Uczniowie
(736)
Osoby zaginione
(726)
Śledztwo i dochodzenie
(707)
Język angielski
(706)
Przestępczość zorganizowana
(702)
Wybory życiowe
(674)
Władcy
(655)
Superbohaterowie
(629)
Ludzie a zwierzęta
(625)
Chłopcy
(612)
Podróże
(594)
Prywatni detektywi
(594)
Samorealizacja
(572)
Matki i córki
(549)
Zemsta
(544)
Uprowadzenie
(533)
Poszukiwania zaginionych
(528)
Polityka
(526)
Dziennikarze
(516)
Przedsiębiorstwo
(507)
Kultura
(505)
Boże Narodzenie
(498)
Psy
(471)
Arystokracja
(469)
Wojna
(469)
Wychowanie w rodzinie
(465)
Koty
(454)
Zakochanie
(454)
Walka dobra ze złem
(446)
Pisarze polscy
(439)
Zarządzanie
(438)
Dojrzewanie
(430)
Seryjni zabójcy
(425)
Pisarze
(420)
Polacy za granicą
(415)
Wakacje
(413)
Dziecko
(400)
Ojcowie i córki
(389)
Psychoterapia
(386)
Dziadkowie i wnuki
(381)
Mężczyzna
(376)
Gry planszowe
(374)
Literatura polska
(373)
PRL
(373)
Polityka międzynarodowa
(373)
Sukces
(365)
Wojownicy
(364)
Śmierć
(364)
Czarownice i czarownicy
(363)
Krainy i światy fikcyjne
(362)
Politycy
(362)
Społeczeństwo
(359)
Studenci
(349)
Język polski
(346)
Samopoznanie
(344)
Stworzenia fantastyczne
(343)
Potwory
(337)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Młodzież
(332)
Ludzie bogaci
(327)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Samotność
(319)
Lekarze
(316)
Osobowość
(315)
Władza
(314)
Trauma
(313)
Spisek
(312)
Wsie
(312)
Szczęście
(307)
Demony
(305)
Komunikacja społeczna
(294)
Filozofia
(293)
Postawy
(292)
Zabójstwo seryjne
(290)
Duchy
(289)
Miasta
(279)
Ucieczki
(279)
Wojsko
(279)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Semiotyka w marketingu : jak badać znaki, symbole i kody rynku? / Krzysztof Polak, Marzena Żurawicka. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2024. - 337, [2] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Dla studentów kierunków reklamy, marketingu, projektowania graficznego oraz badań rynku i kultury, a także osób zawodowo związanych z tymi obszarami.
Bibliografia, netografia na stronach 333-[338].
Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i budować strategię marki, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne marki coraz częściej odwołują się do kultury popularnej, a to właśnie semiotyka wskazuje na takie systemy znaków i konteksty, które warto użyć w budowaniu atrakcyjnej kulturowo marki i jej przekazu. Publikacja ta jest wynikiem doświadczenia autorów w badaniach rynku z zastosowaniem perspektywy semiotycznej. Krzysztof Polak i Marzena Żurawicka zrealizowali ponad 300 semiotycznych projektów badawczych dla firm, marek, instytucji w Polsce i na świecie. Przeprowadzili wiele wykładów, szkoleń i prelekcji związanych z analizą semiotyczną. To praktyczny podręcznik wprowadzający w świat semiotyki jako perspektywy poznawczej i analitycznej ze szczególnym uwzględnieniem semiotyki kultury i jej zastosowania w marketingu i komunikacji. Adresowany jest zarówno dla studentów kierunków reklamy, marketingu, projektowania graficznego i szeroko rozumianych badań rynku i kultury, jak i osób już zawodowo pracujących w tych obszarach. Książka jest kompletnym programem pokazującym krok po kroku metody pracy nad konkretnymi zagadnieniami. Jest skupiona na tzw. Applied semiotics. Ma pomóc w zorganizowaniu i przeprowadzeniu „reaserchu” wszędzie tam, gdzie ważny jest znak, symbol, znaczenie, narracja i kontekst kulturowy oraz pokazać, jak można wyciągać wnioski z takich analiz i tworzyć rekomendacje w procesach dizajnu, tworzenia komunikacji i strategii kulturowych marek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77226 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej