Marketing strategiczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(52)
Forma i typ
Książki
(52)
Publikacje fachowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(59)
wypożyczone
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(7)
W51 (Bielskiego 3)
(6)
W80 (Redutowa 48)
(1)
W91 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(46)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(4)
Armstrong Gary
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Szczepański Jarosław (marketing)
(2)
Tesławski Maciej
(2)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(2)
Adamczyk Józef (tłumacz)
(1)
Anders-Morawska Justyna
(1)
Anthonissen Peter Frans
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bavuso Daniela
(1)
Bhargava Rohit
(1)
Bova Tiffani
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Cain Geoffrey (1986- )
(1)
Cardone Natale
(1)
Caslione John A
(1)
Cheverton Peter
(1)
Christopher Martin
(1)
Cichowicz Anna
(1)
Czech Magdalena
(1)
Derelkowska-Misiuna Anna
(1)
Domański Tomasz (marketing)
(1)
Downar Wojciech
(1)
Dłużniewska Dagmara
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fidelman Mark
(1)
Fimińska-Banaszyk Romualda
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Graszewicz Maurycy
(1)
Grigsby Mike
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Hałkowska Ewa
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Juchniewicz Adam
(1)
Kalkhoff Marcin
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Kay Frances (1949- )
(1)
Kubka Janina
(1)
Lambin Jean-Jacques
(1)
Lee Nancy (1932- )
(1)
Lincoln Keith
(1)
Lis Anna (zarządzanie)
(1)
Lunde Niels (1962- )
(1)
Maney Kevin (1960- )
(1)
Mazurek Krzysztof (1956- )
(1)
McDonald Malcolm
(1)
Michalski Jakub
(1)
Mróz-Gorgoń Barbara
(1)
Neumeier Marty (1947- )
(1)
Orlando Emanuele
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Pietrasieński Paweł
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Posner Harriet
(1)
Potwora Dorota
(1)
Potwora Witold
(1)
Prokop Ewa
(1)
Rogala Anna (ekonomia)
(1)
Rojek Roman
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rudnicki Michał (ekonomia)
(1)
Rudolf Wawrzyniec
(1)
Rutkowski Ireneusz (1953- )
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Sobotkiewicz Dariusz
(1)
Stańda Andrzej
(1)
Strzyżewska Marianna
(1)
Szczepańska Katarzyna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Szczepański Jarek
(1)
Szybińska Maria
(1)
Thomassen Lars
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Waniowski Paweł
(1)
Westwood John (1947- )
(1)
Wirkus Marek
(1)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(1)
Zawiła Anna
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Łucki Zbigniew (1938- )
(1)
Śnigurowicz Małgorzata
(1)
Świerk Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(52)
Język
polski
(51)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Politycy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Kobieta
(3521)
Przyjaźń
(2425)
Rodzina
(2344)
Tajemnica
(1954)
Miłość
(1667)
Marketing strategiczny
(-)
Relacje międzyludzkie
(1471)
Zabójstwo
(1427)
Nastolatki
(1355)
Magia
(1208)
Życie codzienne
(1076)
Dziewczęta
(1045)
Uczucia
(1032)
Zwierzęta
(1026)
Policjanci
(1006)
Rodzeństwo
(1005)
II wojna światowa (1939-1945)
(965)
Dzieci
(910)
Sekrety rodzinne
(851)
Żydzi
(814)
Relacja romantyczna
(767)
Małżeństwo
(764)
Uczniowie
(737)
Trudne sytuacje życiowe
(728)
Osoby zaginione
(721)
Język angielski
(706)
Śledztwo i dochodzenie
(699)
Przestępczość zorganizowana
(695)
Wybory życiowe
(667)
Władcy
(643)
Superbohaterowie
(624)
Ludzie a zwierzęta
(622)
Chłopcy
(607)
Podróże
(590)
Prywatni detektywi
(590)
Samorealizacja
(569)
Matki i córki
(545)
Zemsta
(540)
Uprowadzenie
(526)
Polityka
(522)
Poszukiwania zaginionych
(522)
Dziennikarze
(510)
Przedsiębiorstwo
(505)
Kultura
(504)
Boże Narodzenie
(494)
Psy
(468)
Arystokracja
(466)
Wojna
(465)
Wychowanie w rodzinie
(465)
Koty
(448)
Zakochanie
(448)
Walka dobra ze złem
(439)
Pisarze polscy
(437)
Zarządzanie
(437)
Dojrzewanie
(426)
Seryjni zabójcy
(417)
Pisarze
(415)
Polacy za granicą
(412)
Wakacje
(407)
Dziecko
(400)
Psychoterapia
(385)
Ojcowie i córki
(383)
Dziadkowie i wnuki
(378)
Gry planszowe
(374)
Mężczyzna
(373)
Polityka międzynarodowa
(373)
Literatura polska
(370)
PRL
(369)
Śmierć
(362)
Politycy
(361)
Sukces
(361)
Wojownicy
(361)
Krainy i światy fikcyjne
(360)
Czarownice i czarownicy
(359)
Społeczeństwo
(356)
Studenci
(347)
Język polski
(346)
Samopoznanie
(343)
Stworzenia fantastyczne
(336)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Potwory
(334)
Młodzież
(329)
Ludzie bogaci
(321)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Samotność
(317)
Lekarze
(315)
Osobowość
(315)
Władza
(308)
Wsie
(307)
Spisek
(306)
Trauma
(306)
Szczęście
(305)
Demony
(299)
Komunikacja społeczna
(294)
Filozofia
(293)
Postawy
(290)
Zabójstwo seryjne
(289)
Duchy
(287)
Wojsko
(279)
Miasta
(276)
Historia
(270)
Temat: czas
2001-0
(5)
2001-
(3)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Dania
(1)
Korea Południowa
(1)
Gatunek
Poradnik
(6)
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Podręczniki
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
52 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing mody : strategia, branding i promocja / Harriet Posner ; tłumaczenie Anna Cichowicz. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Arkady, 2019. - 240 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 26 cm.
Bibliografia na stronach 225-226. Indeks.
Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody - są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67100 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Innowacje a strategie marketingowe przedsiębiorstw / Dorota Potwora, Witold Potwora. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2020. - 390 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 358-388.
Publikacja przedstawia rolę doskonalenia technologicznego i umiejętnego dostosowania do warunków rynkowych. Prezentuje udane połączenia orientacji rynkowej i orientacji na innowację w strategiach rozwoju wybranych polskich przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69164 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42586 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 273-293.
W książce omówiono wyzwania związane z przekazywaniem na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą potrzebę człowieka, jaką jest zdrowie. Trudność podjętej problematyki wynika z występowania na tym rynku różnych kategorii produktów: leków Rx (wydawanych na receptę), z ograniczoną możliwością zakupu oraz leków OTC (wydawanych bez recepty), suplementów diety i dermokosmetyków, nabywanych przez konsumentów podobnie jak inne produkty (np. żywność).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68773 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 167-[175]. Indeksy.
Jak konkurować w świecie opanowanym przez globalnych gigantów? Co zrobić, by marka lokalna stała się najsilniejsza na rynku, na którym działa? Jaką przyjąć strategię? Roman Rojek, jeden z twórców niezwykle silnej i dynamicznie rozwijającej się firmy Atlas, ze swadą i humorem opowiada o swoich przemyśleniach i doświadczeniach w kreowaniu marki narodowej, symbolizowanej przez swojskiego polskiego bociana.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50848 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58418 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 299-329.
Praca poświęcona dystrybucji usług hotelarskich za pośrednictwem internetowych serwisów zakupów grupowych. Autor omawia własne badania, oparte między innymi na ankietach pilotażowych przeprowadzonych w 33 obiektach hotelarskich w 2013 roku oraz późniejszych (2016-2018 r.), kilkuetapowych i wskazujących na zmiany w przedmiotowych uwarunkowaniach współpracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68932 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56400 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu UMCS ; T. 12)
Streszcz. i spis treści w jęz. ang. Bibliogr. przy niektórych pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47384 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47578 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64506 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Złota strategia marki : droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków / Jarosław Szczepański. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 351, [1] strona : fotografia, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Indeks.
W tym fachowym poradniku znajdziesz sprawdzone i niezawodne metody, dzięki którym od podstaw zaplanujesz i zbudujesz strategię marki na każdym poziomie organizacji biznesowej ― nie znajdziesz natomiast zawiłego teoretyzowania. Autor bowiem jest praktykiem i pisze dla praktyków; przytaczając dziesiątki przykładów z życia wziętych, pokazuje, że stworzenie dobrej strategii może być proste. Nowe wydanie zostało wzbogacone o obszerny dodatek poświęcony budowaniu przewagi konkurencyjnej w nowoczesnym, przeładowanym informacjami świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75664 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Książka omawia zagadnienia związane z marketingiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66563 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Praktyczna publikacja zawierająca metody projektowania strategii na każdym poziomie organizacji biznesowej: dla marki, firmy i rynku. Strategie zawarte w książce poparto dziesiątkami przykładów z życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65861 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Projektowanie strategii marki to niezbędnik dla marketerów dostrzegających coraz większą wagę strategii marki. Zarówno dla tych, którzy pracują w agencjach marketingowych, jak i tych, którzy borykają się z tym tematem w swoich firmach. Zawiera praktyczną wiedzę, co i jak robić, by nie zginąć na rynku, i jak sprawić, by marka - będąc kolejnym produktem na półce - stała się jedynym wyborem konsumenta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65843 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 170-174.
Nie sposób choćby przejrzeć wszystkich książek, które poświęcono prowadzeniu firmy, jednak nawet najnowsze i najmądrzejsze paradygmaty zarządzania strategicznego podlegają prostemu testowi: czy to się sprawdza? Konsekwencje tego faktu są doniosłe: różnica między sukcesem a porażką w biznesie w dużej mierze zależy od umiejętności strategicznego planowania i ciągłego upewniania się, że wszystko, co się dzieje w przedsiębiorstwie, przyczynia się do osiągania celów biznesowych. Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę - miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego planu strategicznego i słabo uwzględniają najnowsze trendy gospodarcze. Dowiesz się w szczegółach, jak doprowadzić firmę do poziomu, na którym dzięki lepszemu planowaniu i skuteczniejszym działaniom marketingowym i sprzedażowym będzie osiągać znacznie wyższe zyski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga do Sukcesu)
Książka zawiera wskazówki, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69535 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61927 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63735 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej