Sorting
Source
Katalog
(18)
Form of Work
Książki
(18)
Status
available
(18)
Branch
W51 (Bielskiego 3)
(2)
W91 (Chłodna 11)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(15)
Author
Tesławski Maciej
(2)
Bakalarska Justyna
(1)
Bierzyński Jakub
(1)
Bloch Michał (coaching)
(1)
Dłużniewska Dagmara
(1)
Edwards Lee
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Gadowski Witold (1964- )
(1)
Gałązkiewicz Igor
(1)
Giszczak Robert
(1)
Graszewicz Maurycy
(1)
Grela Joanna (coaching)
(1)
Hejnowski Sebastian
(1)
Kalkhoff Marcin
(1)
Kastory Paweł
(1)
Korpacka Patrycja
(1)
Kruszewski Łukasz
(1)
Majewski Aleksander (1989- )
(1)
Miotk Anna
(1)
Ofmański Norbert
(1)
Pisarek Jolanta
(1)
Ratnicyn Krzysztof
(1)
Reich Tomasz
(1)
Schmidt Włodzimierz
(1)
Staniszewski Marek
(1)
Stępowski Robert
(1)
Szczerski Krzysztof (1973- )
(1)
Szewczak Rafał
(1)
Szlak Jacek (1973- )
(1)
Trochimiuk Paweł
(1)
Vaynerchuk Gary (1975- )
(1)
Walczak-Skałecka Agnieszka
(1)
Wójcik Paweł
(1)
Zdanowski Andrzej
(1)
Żórawski Tadeusz
(1)
Year
2010 - 2019
(18)
Country
Poland
(18)
Language
Polish
(18)
Subject
Autoprezentacja
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Marketing
(3)
Znaki towarowe
(3)
Firma (nazwa)
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Media społecznościowe
(2)
Portal społecznościowy
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Choroby psychiczne
(1)
Etyka biznesu
(1)
Film
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Image
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Internet
(1)
Konserwatyzm
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing zaangażowany społecznie
(1)
Mentoring
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Nieruchomości
(1)
Obsługa klienta
(1)
Opowiadanie
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Psychohistoria
(1)
Psychologia
(1)
Public relations
(1)
Public relations w internecie
(1)
Reklama
(1)
Reklama internetowa
(1)
Samorealizacja
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Sztuka
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie przez wartości
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Subject: time
2001-0
(2)
Genre/Form
Podręczniki
(1)
18 results Filter
Book
In basket
Subject
Hasło UKD
Partie i ruchy konserwatywne-Stany Zjednoczone-historia Biografie
Bibliogr. s. 187-194.
Publikacja prezentuje historię polityczną Stanów Zjednoczonych wraz z rozwojem idei. Autor interesująco opisuje drogę, jaką przebyli amerykańscy konserwatyści od zakończenia II wojny światowej do czasów obecnych. Dziś konserwatyzm to silny ruch polityczny oparty na koncepcjach formułowanych przez czołowych myślicieli, skupionych w potężnych think tankach, przekładający się na działania polityków na każdym poziomie władzy. Całość napisana lekko, przystępnie, dla zainteresowanych amerykańską polityką.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 329 (1 egz.)
Book
In basket
Hasło UKD
Polityka wewnętrzna - Polska Grupy nacisku - Polska
Książka odsłania tajemnice świata przestępczości zorganizowanej i korupcji na styku polityki i biznesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 323 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 64424 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 64493 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia na stronach 260-264.
W książce zebrano narzędzia możliwe do zastosowania podczas pracy z grupą np. Action Learning, Grupy Balinta, Metoda Aktywizująca Przeżywanie czy autorska Metoda Analizy Grupowej. Poza tym wskazano, jakie kompetencje niezbędne są coachowi grupowemu, na co powinien uważać i co robić chcąc dalej się rozwijać. Nie zabrakło również cennych case studies ukazujących przebieg procesów coachingu grupowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 65548 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 63315 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 63821 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 64432 (1 egz.)
Book
In basket
Filmowy leksykon psychologii / Jolanta Pisarek, Paweł Fortuna. - Wydanie I. - Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2017. - 388 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 378-388. Indeksy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 65202 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 64422 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 63813 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 63827 (1 egz.)
Book
In basket
Projektowanie strategii marki to niezbędnik dla marketerów dostrzegających coraz większą wagę strategii marki. Zarówno dla tych, którzy pracują w agencjach marketingowych, jak i tych, którzy borykają się z tym tematem w swoich firmach. Zawiera praktyczną wiedzę, co i jak robić, by nie zginąć na rynku, i jak sprawić, by marka - będąc kolejnym produktem na półce - stała się jedynym wyborem konsumenta.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 65843 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 61698 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 64288 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 237-240.
Paweł Wójcik, rozkłada na czynniki pierwsze wiedzę z zakresu psychografii konsumenta, popartą praktycznymi przykładami, dzięki którym zdecydowanie łatwiej zrozumieć zawiłość psychiki i przyczyn, które wywołują określone zachowania. Nie wszystkich swoich potrzeb konsument jest świadomy. I właśnie dzięki tej książce mamy możliwość poznania czynników i technik, poprzez które można wpływać na zachowania konsumenta wynikające z jego uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb. Wiedza ta pozwoli markom wzmocnić swoje przekazy komunikacyjne, aby osiągnąć zamierzone cele marketingowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 36 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again