Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(2)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(1)
W51 (Bielskiego 3)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(6)
Autor
Bakalarska Justyna
(1)
Hall Kindra
(1)
Jabłonowski Mateusz
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Laskowska Alicja (tłumacz)
(1)
Malcherek Monika
(1)
Miłkowski Grzegorz
(1)
Sander Edyta
(1)
Sheridan Marcus
(1)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(1)
Zastrożna Martyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Handlowcy
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Content marketing
(7)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Analityka internetowa
(1)
Blog
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Google Analytics
(1)
Konsumenci
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Portale internetowe
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Rekrutacja pracowników
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Storytelling
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Strony WWW
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(7)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Content marketing po polsku : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2015. - 143, [3] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(E-marketing)
Książka przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowę strategii, tworzenie treści do internetu i budowanie społeczności wokół marki. Publikacja omawia polskie firmy i realia oraz zawiera polskie przykłady.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 [Rewers] (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 4.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61983 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69150 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, skupił się przede wszystkim na zrozumieniu konsumentów i pokazaniu, w jaki sposób tworzyć i dystrybuować odpowiednie treści, by wywierać wpływ na decyzje potencjalnych klientów. Wytypował pięć kategorii pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie odpowiadają), które zapewniają większy ruch, konwersje, leady i sprzedaż. Wyodrębnił tematy, które odbiorcy (zarówno B2B, jak i B2C) wyszukują najczęściej, gdy muszą podjąć decyzję zakupową. To inspirujący mix najnowszych narzędzi content marketingu, praktycznych case studies oraz nowatorskiej strategii TAYA – They Ask, You Answer, która pokazuje jak prowadzić sprzedaż i marketing, by zdobyć zaufanie klientów odpowiadając wyczerpująco na ich pytania, problemy i wątpliwości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Employer branding : praktyczny podręcznik / Edyta Sander, Mateusz Jabłonowski. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 279, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 277-[280].
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i regularny monitoring wyników (a tego na pewno oczekuje zarząd!). Ten podręcznik to swojego rodzaju zapis dobrych praktyk osobiście sprawdzonych przez autorów w działaniu, uzupełniony garścią prawdziwych przykładów z rynku EB. Poznasz je dzięki uprzejmości dwudziestu ośmiu ekspertów, którzy zgodzili się podzielić własnymi doświadczeniami. W trakcie lektury przejdziesz krok po kroku przez ścieżkę talentu i poznasz od podstaw procesy z zakresu EB - opracowanie strategii projektu, jego marketing i content marketing, potencjalną współpracę z uczelniami i innymi podmiotami wspierającymi poszukiwanie talentów czy ocenę wyników projektu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73451 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opowieści są najnowszym i najlepszym narzędziem biznesowym. Odpowiednie opowiadanie historii jest prostą i dostępną umiejętnością, którą każdy może rozwinąć. Opisując konkretne sytuacje i profile firm, a także przytaczając anegdoty poparte badaniami naukowymi, Hall przedstawia opowiadanie historii jako niewykorzystany talent, który oddziela dobrych od najlepszych w biznesie. Autorka podaje konkretne kroki, które czytelnicy mogą przejść, by odnaleźć, ułożyć i wykorzystać historie, które już mają, a których po prostu nie opowiadają.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69701 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Google Analytics dla marketingowców / Martyna Zastrożna. - Wydanie III. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 171 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Bibliografia, netografia na stronach 165-171.
Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego. Statystyki. Święty Graal działań promocyjnych w sieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71399 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niech Cię widzą w sieci! : blog lub serwis branżowy od podstaw / Grzegorz Miłkowski. - Gliwice : Helion SA, copyright 2020. - 141, 3 strony : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Poradnik marketingu treści dla przedsiębiorców chcących stworzyć firmowego bloga lub branżowy portal.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68453 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej