Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(1)
W51 (Bielskiego 3)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(7)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(1)
Autor
Armstrong Gary
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(2)
Ansary Adel I
(1)
Bondos Ilona (1985- )
(1)
Butrym-Karaś Magdalena
(1)
Błażukiewicz Anna
(1)
Coughlan Anne T
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Düssel Mirko
(1)
Johann Maria
(1)
Kłosiewicz-Górecka Urszula
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lipowski Marcin
(1)
Moryl Beata
(1)
Stern Louis W. (1935- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Kanały marketingowe
(6)
Komunikacja marketingowa
(3)
Marketing
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Biura podróży - organizacja - Polska - podręcznik
(1)
Ceny
(1)
Ceny - polityka - podręcznik
(1)
Decyzje
(1)
Globalizacja
(1)
Handel - inwestycje - ekonomika - Polska - od 1989 r.
(1)
Handel - organizacja - Polska - od 1989 r.
(1)
Inwestycje zagraniczne - Polska - od 1989 r.
(1)
Kanały marketingowe - podręcznik
(1)
Kanały marketingowe - turystyka - podręcznik
(1)
Kanały marketingowe - zagadnienia - Polska - od 1989 r.
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Komunikowanie marketingowe - podręcznik
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marketing - podręcznik
(1)
Marketing - zarządzanie - podręcznik
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing strategiczny - Polska - podręcznik
(1)
Marketing strategiczny - podręcznik
(1)
Nowy produkt - marketing - podręcznik
(1)
Obsługa klienta - podręcznik
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej - Polska - podręcznik
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Polityka cenowa
(1)
Promocja handlowa - a turystyka - podręcznik
(1)
Promocja handlowa - podręcznik
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne - martketing - Polska - podręcznik
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe - marketing
(1)
Samorząd terytorialny - a inwestycje zagraniczne - ekonomika - Polska - od 1989 r.
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Supermarkety i hipermarkety - Polska - od 1989 r.
(1)
Turystyka - ekonomika - Polska - podręcznik
(1)
Turystyka - marketing - Polska - podręcznik
(1)
Turystyka - organizacja - Polska - podręcznik
(1)
Usługi
(1)
Usługi - turystyka - jakość - Polska - podręcznik
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zarządzanie strategiczne - podręcznik
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Indeksy.
Rozbudowany podręcznik, zawiera liczne przykłady działań marketingowych. Niektóre z nich zostały wyróżnione w formie studiów przypadków, inne wplecione w rozważania teoretyczne. Przykłady pochodzą z różnych stron świata, ale przeważają przykłady z rynku amerykńskiego. Tekst podręcznika został wzbogacony komentarzami autorów i definicjami podstawowych pojęć zamieszczonymi na marginesach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64327 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.339.138 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54622 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42075 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53775 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 273-313.
Przedmiot przedstawionej do recenzji monografii jest z pewnością niebanalny i to z kilku powodów. Po pierwsze, dotyczy różnicowania cen, które nie doczekało się, jak dotąd, opracowania monograficznego w języku polskim. Po drugie, Autorka przedstawia problem różnicowania cen w kontekście wielokanałowości, które jest zjawiskiem nowym, dynamicznie rozwijającym się i wyraźnie bardziej zaawansowanym praktycznie niż literaturowo/badawczo/teoretycznie. (Z recenzji dr hab. Barbary Borusiak, prof. UEP)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72067 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej