Marketing strategiczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(52)
Forma i typ
Książki
(52)
Publikacje fachowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(59)
wypożyczone
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(7)
W51 (Bielskiego 3)
(6)
W80 (Redutowa 48)
(1)
W91 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(46)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(4)
Armstrong Gary
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Szczepański Jarosław (marketing)
(2)
Tesławski Maciej
(2)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(2)
Adamczyk Józef (tłumacz)
(1)
Anders-Morawska Justyna
(1)
Anthonissen Peter Frans
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bavuso Daniela
(1)
Bhargava Rohit
(1)
Bova Tiffani
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Cain Geoffrey (1986- )
(1)
Cardone Natale
(1)
Caslione John A
(1)
Cheverton Peter
(1)
Christopher Martin
(1)
Cichowicz Anna
(1)
Czech Magdalena
(1)
Derelkowska-Misiuna Anna
(1)
Domański Tomasz (marketing)
(1)
Downar Wojciech
(1)
Dłużniewska Dagmara
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fidelman Mark
(1)
Fimińska-Banaszyk Romualda
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Graszewicz Maurycy
(1)
Grigsby Mike
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Hałkowska Ewa
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Juchniewicz Adam
(1)
Kalkhoff Marcin
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Kay Frances (1949- )
(1)
Kubka Janina
(1)
Lambin Jean-Jacques
(1)
Lee Nancy (1932- )
(1)
Lincoln Keith
(1)
Lis Anna (zarządzanie)
(1)
Lunde Niels (1962- )
(1)
Maney Kevin (1960- )
(1)
Mazurek Krzysztof (1956- )
(1)
McDonald Malcolm
(1)
Michalski Jakub
(1)
Mróz-Gorgoń Barbara
(1)
Neumeier Marty (1947- )
(1)
Orlando Emanuele
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Pietrasieński Paweł
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Posner Harriet
(1)
Potwora Dorota
(1)
Potwora Witold
(1)
Prokop Ewa
(1)
Rogala Anna (ekonomia)
(1)
Rojek Roman
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rudnicki Michał (ekonomia)
(1)
Rudolf Wawrzyniec
(1)
Rutkowski Ireneusz (1953- )
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Sobotkiewicz Dariusz
(1)
Stańda Andrzej
(1)
Strzyżewska Marianna
(1)
Szczepańska Katarzyna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Szczepański Jarek
(1)
Szybińska Maria
(1)
Thomassen Lars
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Waniowski Paweł
(1)
Westwood John (1947- )
(1)
Wirkus Marek
(1)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(1)
Zawiła Anna
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Łucki Zbigniew (1938- )
(1)
Śnigurowicz Małgorzata
(1)
Świerk Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(52)
Język
polski
(51)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Politycy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Kobieta
(3584)
Przyjaźń
(2478)
Rodzina
(2384)
Tajemnica
(1999)
Miłość
(1693)
Marketing strategiczny
(-)
Relacje międzyludzkie
(1507)
Zabójstwo
(1458)
Nastolatki
(1372)
Magia
(1248)
Życie codzienne
(1098)
Dziewczęta
(1069)
Uczucia
(1053)
Zwierzęta
(1044)
Policjanci
(1034)
Rodzeństwo
(1016)
II wojna światowa (1939-1945)
(983)
Dzieci
(931)
Sekrety rodzinne
(868)
Żydzi
(825)
Relacja romantyczna
(791)
Małżeństwo
(770)
Trudne sytuacje życiowe
(749)
Uczniowie
(743)
Osoby zaginione
(731)
Śledztwo i dochodzenie
(711)
Przestępczość zorganizowana
(707)
Język angielski
(706)
Wybory życiowe
(686)
Władcy
(668)
Superbohaterowie
(634)
Ludzie a zwierzęta
(630)
Chłopcy
(618)
Podróże
(607)
Prywatni detektywi
(603)
Samorealizacja
(574)
Matki i córki
(555)
Zemsta
(550)
Polityka
(535)
Poszukiwania zaginionych
(535)
Uprowadzenie
(535)
Dziennikarze
(520)
Kultura
(511)
Przedsiębiorstwo
(510)
Boże Narodzenie
(499)
Arystokracja
(480)
Psy
(475)
Wojna
(473)
Wychowanie w rodzinie
(466)
Zakochanie
(462)
Koty
(458)
Walka dobra ze złem
(453)
Pisarze polscy
(444)
Zarządzanie
(442)
Dojrzewanie
(435)
Pisarze
(428)
Seryjni zabójcy
(425)
Wakacje
(421)
Polacy za granicą
(420)
Dziecko
(400)
Psychoterapia
(392)
Ojcowie i córki
(389)
Dziadkowie i wnuki
(388)
Mężczyzna
(381)
PRL
(378)
Polityka międzynarodowa
(378)
Literatura polska
(375)
Wojownicy
(374)
Krainy i światy fikcyjne
(366)
Sukces
(366)
Śmierć
(366)
Czarownice i czarownicy
(364)
Politycy
(364)
Społeczeństwo
(363)
Gry planszowe
(354)
Studenci
(350)
Język polski
(346)
Samopoznanie
(346)
Stworzenia fantastyczne
(345)
Potwory
(342)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Młodzież
(333)
Ludzie bogaci
(330)
Obyczaje i zwyczaje
(324)
Samotność
(322)
Władza
(321)
Wsie
(320)
Spisek
(319)
Lekarze
(317)
Osobowość
(316)
Trauma
(315)
Szczęście
(313)
Demony
(310)
Komunikacja społeczna
(298)
Filozofia
(294)
Postawy
(293)
Zabójstwo seryjne
(293)
Duchy
(292)
Miasta
(285)
Ucieczki
(284)
Wojsko
(280)
Temat: czas
2001-0
(5)
2001-
(3)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Dania
(1)
Korea Południowa
(1)
Gatunek
Poradnik
(6)
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Podręczniki
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
52 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53740 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Koźmiński - Przedsiębiorczość i Zarządzanie)
(Wharton School Publishing)
Dla samorządowców, polityków, urzędników.
Indeks.
Książka, napisana bardzo prostym i zrozumiałym dla wszystkich językiem, z setkami prostych przykładów, umożliwi samorządowcom, politykom, urzędnikom różnego szczebla, zapalonym i głęboko zaangażowanym w działania społeczne obywatelom zrozumienie oraz praktyczne zastosowanie koncepcji marketingu w ogromnie ważnych, dla funkcjonowania społeczeństwa, obszarach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50721 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy rozdziałach.
Książka przeznaczona dla osób specjalizujących się w zarządzaniu i marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 335-336. Indeks.
Książka omawia zarówno niebezpieczeństwa, jak i nowe możliwości będące skutkiem gwałtownego wzrostu marek detalistów. Rozważania poparte są danymi pochodzącymi z różnych międzynarodowych źródeł oraz wynikami badań ankietowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52974 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Na ponad 300 stronach poznajemy największych managerów i dyrektorów finansowych drugiej połowy XX wieku, z których każdy próbował złamać i zrozumieć istotę najsłynniejszego klocka wszechczasów. Jesteśmy świadkami dramatycznych decyzji i wypadków, które zaprowadziły ten duński skarb narodowy na skraj sprzedaży i upadku. Wreszcie poznajemy Jørgena Viga Knudstorpa, który postanowił na nowo rozbudzić ducha Lego i zataczając ogromne koło przywrócić w pewnym sensie wartości, które wyznawał Kjeld Kirk Kristiansen, a które są do dziś tak drogie wszystkim wielbicielom tej cudownej zabawki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56880 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rebranding : strategiczna zmiana dla organizacji / Barbara Mróz-Gorgoń. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2019. - 343, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 311-341.
Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Biorąc pod uwagę zmiany trendów po stronie podaży, istotnym i aktualnym tematem jest rebranding. Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy, aż po zmianę strategii. Bardzo ważne jest też to, że rebranding niesie ze sobą ogromne ryzyko porażki i doprowadzenia do kryzysu wizerunkowego. W książce przedstawiona została klasyfikacja strategii, modeli i typów rebrandingu, zaprezentowane są badania wśród organizacji, które przeszły proces rebrandingu oraz zamieszczone interesujące case study.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67641 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64848 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 250-253. Netografia na stronach 254-257.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65385 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliografia na stronach147-148.
Nowa seria poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Publikacja adresowana jest do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47096 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55516 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing mody : strategia, branding i promocja / Harriet Posner ; tłumaczenie Anna Cichowicz. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Arkady, 2019. - 240 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 26 cm.
Bibliografia na stronach 225-226. Indeks.
Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody - są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67100 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Innowacje a strategie marketingowe przedsiębiorstw / Dorota Potwora, Witold Potwora. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2020. - 390 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 358-388.
Publikacja przedstawia rolę doskonalenia technologicznego i umiejętnego dostosowania do warunków rynkowych. Prezentuje udane połączenia orientacji rynkowej i orientacji na innowację w strategiach rozwoju wybranych polskich przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69164 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42586 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 273-293.
W książce omówiono wyzwania związane z przekazywaniem na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą potrzebę człowieka, jaką jest zdrowie. Trudność podjętej problematyki wynika z występowania na tym rynku różnych kategorii produktów: leków Rx (wydawanych na receptę), z ograniczoną możliwością zakupu oraz leków OTC (wydawanych bez recepty), suplementów diety i dermokosmetyków, nabywanych przez konsumentów podobnie jak inne produkty (np. żywność).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68773 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 167-[175]. Indeksy.
Jak konkurować w świecie opanowanym przez globalnych gigantów? Co zrobić, by marka lokalna stała się najsilniejsza na rynku, na którym działa? Jaką przyjąć strategię? Roman Rojek, jeden z twórców niezwykle silnej i dynamicznie rozwijającej się firmy Atlas, ze swadą i humorem opowiada o swoich przemyśleniach i doświadczeniach w kreowaniu marki narodowej, symbolizowanej przez swojskiego polskiego bociana.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50848 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58418 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 299-329.
Praca poświęcona dystrybucji usług hotelarskich za pośrednictwem internetowych serwisów zakupów grupowych. Autor omawia własne badania, oparte między innymi na ankietach pilotażowych przeprowadzonych w 33 obiektach hotelarskich w 2013 roku oraz późniejszych (2016-2018 r.), kilkuetapowych i wskazujących na zmiany w przedmiotowych uwarunkowaniach współpracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68932 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56400 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej