Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(117)
Forma i typ
Książki
(108)
Poradniki i przewodniki
(27)
Publikacje naukowe
(25)
Publikacje fachowe
(22)
Audiobooki
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
E-booki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(151)
wypożyczone
(20)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(1)
W11 (Ciołka 20)
(1)
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(29)
W51 (Bielskiego 3)
(22)
W73 (Żytnia 64)
(5)
W80 (Redutowa 48)
(8)
W91 (Chłodna 11)
(2)
W106 (Twarda 64)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(7)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(92)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(1)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(2)
Zbiory służbowe
(1)
Autor
Doroba Anita
(5)
Gut Jerzy (1955- )
(5)
Haman Wojciech (1954- )
(4)
Dondziłło Grzegorz
(3)
Dubner Stephen J
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Lencioni Patrick (1965- )
(3)
Levitt Steven D. (1967- )
(3)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(2)
Collins James C. (1958- )
(2)
German Janusz (1974- )
(2)
Haman Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(2)
Haman Wojciech (1954- ). Psychologia szefa
(2)
Hartley Gregory
(2)
Jankowska Hanna (tłumacz)
(2)
Kaczmarek Olga
(2)
Karinch Maryann
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Małecka Małgorzata
(2)
Michalak Robert (1968- )
(2)
Sutherland Rory
(2)
Szadkowski Paweł
(2)
Tett Gillian
(2)
Witkowska Magda
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adaszewska Magdalena (dziennikarka)
(1)
Ambroziak Dariusz
(1)
Arwaniti Anna
(1)
Bacon Terry R. (1947- )
(1)
Bakan Joel (1959- )
(1)
Barber Benjamin R. (1939-2017)
(1)
Barden Phil (1959- )
(1)
Barletta Martha
(1)
Beckwith Harry (1949- )
(1)
Belfort Jordan (1962- )
(1)
Bera Anna
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Borowska-Pietrzak Agata
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Broweus Niklas
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Bucki Piotr
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Błaż Agata
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Chow Anne
(1)
Chrąchol Urszula
(1)
Cichosz Adam
(1)
Cieśliński Jerzy
(1)
Covey McKinlee
(1)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(1)
Cukier Kenneth
(1)
Cunningham Jane (1969- )
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Cyrklaff Magdalena J
(1)
D'Antonio Michael (1955- )
(1)
Davies William (1976- )
(1)
Dijk Marcus van
(1)
Domachowski Waldemar (1948- )
(1)
Domańska Katarzyna
(1)
Dudek Zenon Waldemar
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Dąbkowski Grzegorz (tłumacz)
(1)
Edmondson Amy C
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Fuller Jack (1985- )
(1)
Fuller Pamela (1984- )
(1)
Gabiś Tomasz (1955- )
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gawroński Jerzy (psychologia polityki)
(1)
Gellert Manfred (1947- )
(1)
Gerzema John (1961- )
(1)
Golczyk Piotr
(1)
Gordon Jon (1971- )
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Głatki Michał
(1)
Głogowski Bartosz (1979- )
(1)
Hagan Margaret
(1)
Haman Wojciech
(1)
Hasooni-Abood Diana
(1)
Hill Dan (1959- )
(1)
Hołodnik Daria
(1)
Hultén Bertil (1949- )
(1)
Jamrozik Iwona
(1)
Jarmuż Sławomir
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Jawień Robert
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Judd Gary T
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Justyna Marlena
(1)
Józefowicz Barbara (1980- )
(1)
Kaczmarek Mirosława (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(55)
2010 - 2019
(35)
2000 - 2009
(27)
Okres powstania dzieła
2001-
(71)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(114)
Stany Zjednoczone
(2)
Język
polski
(113)
angielski
(2)
Odbiorca
Menedżerowie
(13)
Szkoły wyższe
(6)
Przedsiębiorcy
(4)
Studenci
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Doradcy personalni
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dyrektorzy
(1)
Freelancer
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Psycholodzy
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Marketing
(20)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(17)
Przywództwo
(16)
Zarządzanie
(16)
Psychologia zarządzania
(13)
Menedżerowie
(12)
Psychologia biznesu
(12)
Relacje międzyludzkie
(12)
Psychologia pracy
(11)
Motywacja pracy
(9)
Sukces
(9)
Reklama
(8)
Kadry
(6)
Konsumenci
(6)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Kreatywność
(6)
Marketing - psychologia
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Psychologia
(5)
Coaching
(4)
Ekonomia behawioralna
(4)
Kompetencje przywódcze
(4)
Myślenie twórcze
(4)
Organizacja pracy
(4)
Wyobraźnia
(4)
Internet
(3)
Kobieta
(3)
Kompetencje menedżerskie
(3)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Marketing polityczny
(3)
Myślenie
(3)
Reklama - psychologia
(3)
Samorealizacja
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Zachowania konsumentów
(3)
Badania marketingowe
(2)
Decyzje
(2)
Dobrostan psychiczny
(2)
Dzieci
(2)
Empatia
(2)
Gender marketing
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Innowacje
(2)
Kariera
(2)
Kompetencje społeczne
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja społeczna - psychologia
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konsumenci (ekon.) - poradnik
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Marketing - metody
(2)
Obsługa klienta
(2)
Osobowość
(2)
Praca
(2)
Praca zespołowa
(2)
Produktywność pracy
(2)
Psychologia poznawcza
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Płeć - psychologia
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Stosunki interpersonalne - poradnik
(2)
Stres zawodowy
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Techniki sprzedaży - metody
(2)
Techniki sprzedaży - psychologia
(2)
Uprzedzenia
(2)
Zachowanie
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zakupy
(2)
Zarządzanie - psychologia
(2)
Artyści
(1)
Belfort, Jordan(1962- )
(1)
Brzezińska, Dagmara (marketing)
(1)
Błędy poznawcze (psychologia)
(1)
COVID-19
(1)
Chorzy - psychologia
(1)
Decyzje - polityka - podręcznik akademicki
(1)
Dezinformacja
(1)
Dudek, Zenon Waldemar (1957- )
(1)
Dudziak, Urszula (1943- )
(1)
Dyskryminacja
(1)
Działacze społeczni
(1)
Dziecko trudne - nauczanie - psychologia - podręcznik akademicki
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomika
(1)
Etyka
(1)
Etyka biznesu
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Informacja - a promocja handlowa
(1)
Informacja zwrotna (zarządzanie)
(1)
Innowacje - stosowanie - zarządzanie
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Intuicja
(1)
Irracjonalność
(1)
Jakość produktu
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Japonia
(1)
Gatunek
Poradnik
(32)
Opracowanie
(28)
Podręcznik
(12)
Dokumenty dźwiękowe
(7)
Audiobooki
(6)
Monografia
(4)
Poradniki
(4)
Raport z badań
(4)
Praca zbiorowa
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Antologia
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Książki mówione
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(77)
Psychologia
(68)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Nauka i badania
(1)
117 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Biznes czyli Kupa ludzi / Miłosz Brzeziński. - Warszawa : Wydawnictwo "Zwierciadło", copyright 2010. - 227, [5] stron : 21 cm.
(Psyche - Zwierciadło)
Poradnik zarządzania pracą zespołową nie tylko w biurze, ale traktowania jako zespół wszystkich z bliskiego otoczenia - także rodziny. Ciekawe ujęcie znanego tematu odpowiedniego kształtowania stosunków międzyludzkich przedstawione za pomocą żartu i anegdoty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73406 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes)
Bibliografia na stronach 249-252. Indeks.
Przewodnik po najważniejszych zagadnieniach w dziedzinie komunikacji z pracownikami i przywództwa w organizacji. Książka zawiera liczne raporty z organizacji, które angażują swoich pracowników w dzieło zwiększania sprawności funkcjonowania i wprowadzania zmian.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52965 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 257-270.
Niniejsza książka jest podzielona na dwie zasadnicze części. Pierwsza ogranicza się do możliwych zagrożeń, rodzajów kryzysów i zarządzania w sytuacjach kryzysowych, natomiast druga pozwala poznać wybrane problemy psychologii, z punktu widzenia człowieka narażonego na kryzysy. Z jednej strony - praca systematyzuje i wyjaśnia pojęcia związane z kryzysem, ukazuje jakie mogą być jego źródła oraz jak prawidłowo zarządzać w takich sytuacjach. Z drugiej strony - przedstawiony jest człowiek i mechanizmy jego działania w sytuacjach zagrożenia, uwarunkowane wcześniejszymi doświadczeniami emocjonalnymi, nabytymi umiejętnościami i potencjałem kompetencyjnym. Proponowane interdyscyplinarne spojrzenie pozwala lepiej zrozumieć istotę działań kryzysowych oraz uwarunkowań zachowania się ludzi w sytuacji zagrożenia i wystąpienia kryzysu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61545 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 365-[382].
Całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta – przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, która obnaża słabość myślenia modelami rodem z klasycznej ekonomii, która jest piękna jako model teoretyczny, ale zupełnie nie sprawdza się w praktyce. Autor wskazuje na źródła zachowań konsumenckich związane z emocjami i naszymi instynktami. Przedstawia czytelne i praktyczne sposoby wdrażania wiedzy z badań w sprzedaży i marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 73162 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Biznesu)
Bibliografia prac Zenona Waldemara Dudka na stronie 291 i bibliografia na stronach 287-289.
Autor książki jest czołowym znawcą filozofii i psychologii Carla Gustava Junga, wielkiego myśliciela XX wieku. Podstawę teoretyczną wywiadów stanowi oryginalne wykorzystanie teorii Junga w analizie problemów współczesnych liderów. Po mistrzowsku przedstawiono głębszy sens tej teorii w rozumieniu istoty trudności, z którymi spotykają się liderzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70725 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor zaprasza czytelników za kulisy, pokazując krok po kroku, jak odkrył nadzwyczajne techniki zdobywania wielkiego majątku z korzyścią dla siebie, swoich klientów i zespołów sprzedaży.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48187 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przypisy i bibliografia na stronach [325]-342. Indeks.
Autor przekonująco argumentuje, że choć świat zmienił się drastycznie, to nasz styl przywództwa nie. Większość organizacji, zespołów, szkół i rodzin nadal działa w modelu zakorzenionym w dowodzeniu i kontrolowaniu, skupiając się na władzy wynikającej ze stanowiska, sztywnego przestrzegania reguł i z hierarchii. Jednak ze względu na ewoluujący profil demograficzny siły roboczej, zmieniający się charakter pracy i możliwości wyboru, które teraz mamy w zakresie miejsca i sposobu pracy, stare podejście do przywództwa jest zarówno przebrzmiałe, jak i nieodpowiednie. Rozwiązanie Coveya choć proste, jest śmiałe: przejście od starego modelu dowodząco-kontrolującego do nowego stylu przywództwa ‒ ufająco-inspirującego. Zaufanie oraz inspirowanie wynikają z przekonania, że ludzie są kreatywni, skłonni do współpracy i mają potencjał. Podejście ufająco-inspirujące zmienia model przywództwa ‒ przenosi akcent z zarządzania ludźmi na przewodzenie im, ze stanowiska na wpływ, z kontroli na zaufanie, z motywacji na inspirację.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76518 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45555 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliografia. Indeks.
Książka prezentuje i wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy zachowań konsumenckich oraz analizuje ich wpływ na kształtowanie odpowiednich strategii marketingowych. Przybliża również zasady konstruowania reklam w odniesieniu do postaw konsumenckich. Każdy z nas znajdzie tu odpowiedź na wiele pytań nurtujących współczesnego człowieka uwikłanego w gmatwaninę codziennych konsumpcyjnych wyborów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40713 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kreatywność w biznesie : czego możemy się nauczyć od artystów / Lechosław Garbarski. - Wydanie I. - Warszawa : Poltext, 2021. - 335 stron : ilustracje, portrety, wykresy ; 24 cm.
Dla przedsiębiorców i menedżerów.
Bibliografia, netografia na stronach 315-323.
Książka powstała dzięki rozmowom z 26 wybitnymi przedstawicielami sztuki i nauki. Jej lektura pomoże uwolnić kreatywność w pracy zawodowej i życiu osobistym. Potencjał kreatywności drzemie bowiem w każdym z nas, a dzięki poznaniu tajemnic warsztatu artystów i twórców, inspiracji ich sugestiami, wsłuchaniu się w ich zalecenia i przestrogi możliwe będzie przełamanie bariery obaw, wahań i niepewności. Zawsze warto wsłuchiwać się w to, co mają do powiedzenia ci, którzy osiągnęli sukces tworząc wspaniałe filmy, sztuki teatralne, obrazy, rzeźby, grafiki, fotografie czy utwory muzyczne doceniane przez szerokie grono odbiorców. W działaniach artystów i twórców można odnaleźć powtarzalne mechanizmy i sposoby postępowania, które pozwalają lepiej zrozumieć fenomen kreatywności i mogą stanowić inspirację dla osób związanych z biznesem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75769 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia szefa / Wojciech Haman, Jerzy Gut ; 1)
Autorzy tej książki nie pouczają i nie dają „dobrych rad”, ale wskazują precyzyjne narzędzia i konkretne algorytmy działania, które mogą być użyteczne w codziennej pracy szefa i trudnych sytuacjach z podwładnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75889 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Podręcznik przedstawiający metody twórczego rozwiązywania problemów. Książka przeznaczona przede wszystkim dla studentów zarządzania w bardzo szerokim tego słowa znaczeniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wszyscy chcemy tryskać świetnymi pomysłami, ale niewielu z nas naprawdę rozumie, skąd one się biorą. Innowacyjność nie jest tym samym co warsztat, sprint czy hackathon. Jest wynikiem opanowania ideaflow, praktyki, która pozytywnie wpływa na wszystko, co robisz. Jak samodzielnie wpadać na świetne pomysły? Jak zespołowo kreować nowe idee? Jak szybko określić, które z nich są warte zainwestowania w nie środków? Ideaflow – ta prosta miara w największym stopniu decyduje o sukcesie. To określona mentalność, sposób podejścia do wszystkich problemów biznesowych, które pomnażają efekty podejmowanych wysiłków i uwalniają twój pełny potencjał.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76323 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Bibliografia.
E-BOOK. W czasach, gdy świat biznesu zdominowany jest przez technologię i analizę danych, Gillian Tett wzywa do zmiany sposobu myślenia - na antropologiczny (skupiony na człowieku). Po co? Aby lepiej odczytywać zachowania klientów, rynków i organizacji, a także stawić czoła wyzwaniom, z jakimi mierzy się społeczeństwo. "Siła empatii uczy", jak odczytywać myśli i emocje innych ludzi, a przez to nie tylko zrozumieć inne kultury, lecz także spojrzeć na własne otoczenie z nowej perspektywy. Pokazuje, jak ta prosta, a zarazem rewolucyjna strategia przysłużyła się firmom takim jak Intel, Nestlé, General Motors, Procter & Gamble, Mars, Danica czy wielu innym, oraz jak można ją wykorzystać na co dzień zarówno w życiu, jak i w biznesie. Nie wiesz, jak się zachować na spotkaniu z przedstawicielami zagranicznej firmy? Chcesz zrozumieć fenomen ekonomiczny Doliny Krzemowej? A może oglądasz obrady sejmu i zastanawiasz się, czy za chaotycznymi wystąpieniami niektórych polityków kryje się starannie przemyślana strategia? Jeśli chcesz się nauczyć, jak ważna jest empatia w biznesie i w codziennym życiu, ta książka jest właśnie dla Ciebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E (1 egz.)
Książka
W koszyku
Budowanie zaangażowania w zespołach : jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy / Tomasz Sędzimir. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 241, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Skąd się bierze brak zaangażowania zespołu w pracę? Jakie mechanizmy psychologiczne i socjologiczne stoją za oporem i zniechęceniem? W jaki sposób radzić sobie z tymi zjawiskami, aby zmieniać postawy, zachowania i nawyki zatrudnionych? Jak wiele w procesie budowania zaangażowania podwładnych zależy od ich przełożonego? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w tej książce. Autor podszedł do zagadnienia budowania zaangażowania zespołów z uwzględnieniem najnowszych odkryć z zakresu coachingu, psychologii humanistycznej i pozytywnej, dialogu motywującego, wreszcie - psychologii behawioralnej i poznawczo-behawioralnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75179 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia negocjacji : między nauką a praktyką zarządzania /Elżbieta Kowalczyk. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2021. - 267 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 232-256. Indeks.
Książka skierowana do szerokiego grona odbiorców ukazująca osiągnięcia psychologii w obszarze negocjacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69374 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Jednominutowy menedżer spotyka małpę / Ken Blanchard, William Oncken, Hal Burrows ; przekład Marcin Karbowski. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2017. - 1 płyta CD (2 godz. 21 min 53 s) : digital, stereo. ; 12 cm.
AUDIOBOOK. Książka mówiona w formacie MP3. Czytelnik dowie się, jak w prosty sposób zyskać czas na rzeczy, które chce lub musi zrobić. Dzięki czterem zasadom Onckena każdy menedżer nauczy się efektywnie wykorzystywać potencjał wszystkich pracowników organizacji, a w szczególności swój własny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka krok po kroku pokazuje, jak stworzyć organizację bez lęku – taką, w której każdy może być w pracy sobą, wnosić swój wkład, rozwijać się, świetnie funkcjonować i współpracować, by uzyskiwać znakomite rezultaty. Znajdziemy w niej zarówno liczne wnioski z badań przeprowadzonych przez autorkę, jak i ponad 20 analiz case study dotyczących typowych błędów (m.in. Volkswagen, Wells Fargo, Nokia) oraz skutecznych rozwiązań (m.in. Pixar Animation Studios, Google) pozwalających tworzyć środowisko pracy, w którym ludzie mogą się uczyć, wprowadzać innowacje i rozwijać się. Publikacja zawiera konkretne wskazówki i narzędzia pozwalające stworzyć atmosferę bezpieczeństwa psychologicznego, w której pracownicy mogą swobodnie przedstawiać swoje pomysły, dzielić się informacjami i zgłaszać błędy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69456 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Przepis : jak tchnąć energię w zespół oraz organizację / Jon Gordon ; przekład Anna Owsiak. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2009. - 1 płyta CD (3 godz. 01 min 13 s) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Audiobook)
AUDIOBOOK. Książka mówiona w formacie MP3. Dlaczego tak ważne jest to, kto miesza w garnku? Ledwie kilka miesięcy po zmianie pracy Nancy staje przed dylematem, czy powinna przyjąć proponowane jej stanowisko dyrektora generalnego Soup, Inc. Sprzedaż maleje, wokół krążą plotki na temat bankructwa i przejęcia firmy, a morale pracowników nigdy jeszcze nie było tak niskie. Wraz z zanikiem pasji i zaangażowania pracowników atmosfera w firmie utraciła swoją dawną wysoką temperaturę; nikt przecież nie lubi letniej zupy. W jaki sposób Nancy odwróci tę tendencję? Tym razem Jon Gordon opowiada historię Nancy poznającej najważniejsze składniki, które pomogą jej zrewitalizować firmę, zespół i samą siebie. Przepis. Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację przedstawia receptę na sukces dla każdego, bez względu na stanowisko. To potężne przesłanie, które mówi nam, że jakość naszego życia zawodowego, usług oferowanych przez naszą firmę oraz pracy w zespole zależy od jakości naszych relacji z innymi ludźmi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej