Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(113)
Forma i typ
Książki
(105)
Poradniki i przewodniki
(26)
Publikacje naukowe
(23)
Publikacje fachowe
(21)
Audiobooki
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(143)
wypożyczone
(24)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(1)
W11 (Ciołka 20)
(1)
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(29)
W51 (Bielskiego 3)
(22)
W73 (Żytnia 64)
(5)
W80 (Redutowa 48)
(8)
W91 (Chłodna 11)
(2)
W106 (Twarda 64)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(6)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(89)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(1)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(2)
Zbiory służbowe
(1)
Autor
Gut Jerzy (1955- )
(5)
Doroba Anita
(4)
Haman Wojciech (1954- )
(4)
Dondziłło Grzegorz
(3)
Dubner Stephen J
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Lencioni Patrick (1965- )
(3)
Levitt Steven D. (1967- )
(3)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(2)
Collins James C. (1958- )
(2)
German Janusz (1974- )
(2)
Haman Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(2)
Haman Wojciech (1954- ). Psychologia szefa
(2)
Hartley Gregory
(2)
Jankowska Hanna (tłumacz)
(2)
Kaczmarek Olga
(2)
Karinch Maryann
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Małecka Małgorzata
(2)
Michalak Robert (1968- )
(2)
Witkowska Magda
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adaszewska Magdalena (dziennikarka)
(1)
Ambroziak Dariusz
(1)
Arwaniti Anna
(1)
Bacon Terry R. (1947- )
(1)
Bakan Joel (1959- )
(1)
Barber Benjamin R. (1939-2017)
(1)
Barletta Martha
(1)
Beckwith Harry (1949- )
(1)
Belfort Jordan (1962- )
(1)
Bera Anna
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Broweus Niklas
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Bucki Piotr
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Błaż Agata
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Chow Anne
(1)
Chrąchol Urszula
(1)
Cichosz Adam
(1)
Cieśliński Jerzy
(1)
Covey McKinlee
(1)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(1)
Cukier Kenneth
(1)
Cunningham Jane (1969- )
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Cyrklaff Magdalena J
(1)
D'Antonio Michael (1955- )
(1)
Davies William (1976- )
(1)
Dijk Marcus van
(1)
Domachowski Waldemar (1948- )
(1)
Domańska Katarzyna
(1)
Dudek Zenon Waldemar
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Dąbkowski Grzegorz (tłumacz)
(1)
Edmondson Amy C
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Fuller Jack (1985- )
(1)
Fuller Pamela (1984- )
(1)
Gabiś Tomasz (1955- )
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gawroński Jerzy (psychologia polityki)
(1)
Gellert Manfred (1947- )
(1)
Gerzema John (1961- )
(1)
Golczyk Piotr
(1)
Gordon Jon (1971- )
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Głatki Michał
(1)
Głogowski Bartosz (1979- )
(1)
Hagan Margaret
(1)
Haman Wojciech
(1)
Hasooni-Abood Diana
(1)
Hill Dan (1959- )
(1)
Hołodnik Daria
(1)
Hultén Bertil (1949- )
(1)
Jamrozik Iwona
(1)
Jarmuż Sławomir
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Jawień Robert
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Judd Gary T
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Justyna Marlena
(1)
Józefowicz Barbara (1980- )
(1)
Kaczmarek Mirosława (ekonomia)
(1)
Kaniewski Bartłomiej
(1)
Karbowski Marcin
(1)
Karczewski Wojciech (zarządzanie)
(1)
Kasperson David
(1)
Kelley David (1951- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(51)
2010 - 2019
(35)
2000 - 2009
(27)
Okres powstania dzieła
2001-
(67)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(110)
Stany Zjednoczone
(2)
Język
polski
(109)
angielski
(2)
Odbiorca
Menedżerowie
(12)
Szkoły wyższe
(5)
Przedsiębiorcy
(4)
Studenci
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Doradcy personalni
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dyrektorzy
(1)
Freelancer
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Psycholodzy
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Marketing
(19)
Przywództwo
(16)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(16)
Zarządzanie
(15)
Psychologia zarządzania
(13)
Menedżerowie
(12)
Relacje międzyludzkie
(12)
Psychologia biznesu
(11)
Psychologia pracy
(11)
Motywacja pracy
(9)
Sukces
(9)
Reklama
(8)
Kadry
(6)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Kreatywność
(6)
Marketing - psychologia
(6)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Psychologia
(5)
Coaching
(4)
Kompetencje przywódcze
(4)
Konsumenci
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Myślenie twórcze
(4)
Organizacja pracy
(4)
Wyobraźnia
(4)
Ekonomia behawioralna
(3)
Internet
(3)
Kobieta
(3)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Marketing polityczny
(3)
Myślenie
(3)
Reklama - psychologia
(3)
Samorealizacja
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Badania marketingowe
(2)
Decyzje
(2)
Dobrostan psychiczny
(2)
Dzieci
(2)
Gender marketing
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Innowacje
(2)
Kariera
(2)
Kompetencje menedżerskie
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja społeczna - psychologia
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konsumenci (ekon.) - poradnik
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Marketing - metody
(2)
Obsługa klienta
(2)
Osobowość
(2)
Praca
(2)
Praca zespołowa
(2)
Produktywność pracy
(2)
Psychologia poznawcza
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Płeć - psychologia
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Stosunki interpersonalne - poradnik
(2)
Stres zawodowy
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Techniki sprzedaży - metody
(2)
Techniki sprzedaży - psychologia
(2)
Uprzedzenia
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Zachowanie
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zarządzanie - psychologia
(2)
Artyści
(1)
Belfort, Jordan(1962- )
(1)
Brzezińska, Dagmara (marketing)
(1)
Błędy poznawcze (psychologia)
(1)
COVID-19
(1)
Chorzy - psychologia
(1)
Decyzje - polityka - podręcznik akademicki
(1)
Dezinformacja
(1)
Dudek, Zenon Waldemar (1957- )
(1)
Dudziak, Urszula (1943- )
(1)
Dyskryminacja
(1)
Działacze społeczni
(1)
Dziecko trudne - nauczanie - psychologia - podręcznik akademicki
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomika
(1)
Empatia
(1)
Etyka
(1)
Etyka biznesu
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Informacja - a promocja handlowa
(1)
Informacja zwrotna (zarządzanie)
(1)
Innowacje - stosowanie - zarządzanie
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Intuicja
(1)
Irracjonalność
(1)
Jakość produktu
(1)
Język polski
(1)
Kadry - polityka - metody
(1)
Kadry - polityka - poradnik
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Japonia
(1)
Gatunek
Poradnik
(32)
Opracowanie
(26)
Podręcznik
(11)
Dokumenty dźwiękowe
(7)
Audiobooki
(6)
Poradniki
(4)
Raport z badań
(4)
Monografia
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Antologia
(1)
Książki mówione
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(73)
Psychologia
(64)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Nauka i badania
(1)
113 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56724 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kto stoi na czele organizacji i stara się skutecznie nią kierować, doskonale wie, że wiąże się to z koniecznością pokonywania różnego rodzaju wyzwań. Szefowanie nigdy nie było łatwe, jednak szczególnie ostatnie lata, w których doświadczyliśmy pandemii, wojny, kryzysu energetycznego, masowych zmian w światowej polityce i gospodarce, stały się dla przedsiębiorców i menedżerów prawdziwym poligonem doświadczalnym. W trudnych momentach biznes chętnie sięga po wiedzę i taktyki, jakimi dysponują wojskowi. Doświadczeni dowódcy są więc zatrudniani jako konsultanci i szkoleniowcy w firmach, które stają w obliczu przełomu. Z takimi sytuacjami bowiem wojskowi potrafią sobie radzić, wszak na tym polega ich praca ― nie tylko na polu bitwy, ale też przy usuwaniu skutków klęsk żywiołowych, wypadków, awarii. Ten poradnik stanowi efekt kilkuletniej współpracy szkoleniowej i doradczej dwojga autorów: związanej z biznesem Ewy Wilmanowicz i czynnego żołnierza sił zbrojnych, pułkownika Krzysztofa Leszczyńskiego. Zgromadzona przez nich wiedza dotycząca taktyk wojskowych i możliwości zastosowania ich w biznesie przyda się zarówno freelancerom, jak i właścicielom mniejszych i większych firm, a także międzynarodowych korporacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75731 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 50586 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 319-330. Indeks.
Jacob Morgan przeprowadził wywiady z dyrektorami generalnymi stojącymi na czele wiodących światowych organizacji, między innymi Unilevera, Audi, Mastercard, Microsoftu, a we współpracy z LinkedIn ankietę sondażową z udziałem prawie czternastu tysięcy użytkowników, by zweryfikować i określić najważniejsze cechy przywódcy. Uzyskane na tej podstawie dane posłużyły mu do stworzenia modelowego obrazu przywództwa i sformułowania praktycznych zaleceń na przyszłość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 71933 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 219-223.
Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 69553 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59066 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 323-332.
Ta książka jest przewodnikiem po zdobyczach nauk o zachowaniu. Czytelnik dowie się z niej, czym trzeba się kierować podczas projektowania różnych produktów, aby doprowadzić do korzystnych zmian w zachowaniach użytkowników. Przedstawiono tu po kolei wszystkie kroki prowadzące do stworzenia nowego produktu: odkrycie, projektowanie, implementację i ulepszenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69537 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Anny Mierzyńskiej rozwiewa złudzenia i daje narzędzia, by przeciwstawić się niszczącemu efektowi dezinformacji. To precyzyjna, wciągająca i poruszająca analiza internetowych manipulacji, które służą sianiu nienawiści, wywoływaniu i podsycaniu politycznych wojen i chaosu. Autorka wprowadza nas głęboko w mechanizmy manipulacji. Jednocześnie gorąco zachęca czytelników - również tych zagubionych, zmęczonych, zaniepokojonych, a nawet obojętnych - do refleksji na temat naszego miejsca i naszych wyborów w świecie masowej dezinformacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73040 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Książka jest przewodnikiem po modelu zachowań DISC D3. Pomoże zrozumieć, na czym polega istota różnic osobowości oraz to, w których obszarach funkcjonowania firmy nie opłaca się pomijać tego aspektu pracy z ludźmi. Wspólnie zastanowimy się nad tym, co znaczy: pracować w duchu DISC D3 i kiedy korzystać z tego narzędzia, by stworzyć środowisko pracy, w którym nie musimy walczyć o zaangażowanie, lecz wspieramy obszary decydujące o wysokim zaangażowaniu każdego członka zespołu. W szerszym i problemowym ujęciu – książka ta jest kompendium wiedzy o zaangażowaniu, daje odpowiedź na pytanie, dlaczego w tym samym środowisku pracy jedni są mocno zaangażowani, a drudzy nie, skąd się bierze nagły spadek lub wzrost zaangażowania oraz jakie kroki możesz podjąć, by budować zespół i organizację z osobami, które będą zmierzać z tobą w tym samym kierunku. Podczas omawiania zaangażowania i DISC D3, skupimy się na dzieleniu się dobrymi praktykami, podając przykłady z życia zespołów i firm – uwzględnimy zarówno nasze doświadczenia, jak i doświadczenia klientów, z którymi pracujemy w modelu DISC D3.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76046 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51768 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach.
Przedstawiona dyskusja ma zainicjować poznawcze i aksjologiczne uzasadnienia form działania zmierzających do tworzenia platform korelacji między wiedzą teoretyczną a potrzebami praktyki społecznej, w obszarze koniecznych zastosowań wiedzy nauk społecznych i humanistycznych. W tej przestrzeni wydaje się istnieć znaczące zapotrzebowanie, z uwagi na nikły postęp popularyzacji wiedzy i niepewne (poprzez efekty) związki decyzji - w praktyce społecznej - z ich uzasadnieniami racjonalnymi, wywodzonymi z wiedzy naukowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75305 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania jakościowe : metody i zastosowania / Iwona Olejnik, Mirosława Kaczmarek, Agnieszka Springer. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 245 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Dla młodych badaczy, przedsiębiorców i studentów kierunków ekonomicznych.
Bibliografia, netografia na stronach 221-228.
"Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy me­nedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Niezbędna staje się w szczególności aktualna, wia­rygodna i szybko dostępna wiedza o zachowaniach konsumentów, a także o działaniach konkurentów. Systematycznie rośnie zatem rola „dobrej" infor­macji pochodzącej z badań marketingowych - zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Co więcej, wartość takiej informacji doceniana jest nie tylko przez duże korporacje międzynarodowe i agendy rządowe, ale również przez małe i średnie przedsiębiorstwa, o lokalnym zasięgu działania.Równocześnie dostrzegany jest coraz większy dysonans pomiędzy tym, co klienci oficjalnie deklarują a tym, jakie podejmują działania. Zastosowanie me­todologii badań jakościowych, której celem jest dotarcie do „wnętrza" konsumenta, rozpoznanie jego emocji, ukrytych motywów i potrzeb, staje się więc niezbędne w identyfikacji rzeczywistych zachowań rynkowych. Metody jakościowe umożliwiają „wyjście" poza deklaracje konsumenta, rozpoznanie je­go nieświadomych schematów postępowania oraz zrozumienie przyczyn irracjonalnych decyzji. „Autorki, decydując się na przyjęcie pragmatycznego podejścia do problematyki jakościowych badań marketingowych, stworzyły spójną pracę o charak­terze podręcznika, ukazującą zagadnienia skomplikowane w sposób przejrzysty i prosty. Są to z pewnością walory recenzowanego opracowania. (...) Do atutów pracy należą prezentowane w niej liczne przykłady pochodzące z praktyki gospodarczej, zwłaszcza z własnych doświadczeń Autorek, za­angażowanych w wiele przedsięwzięć projektowych dedykowanych przedsiębiorcom. (...)Praca stanowi interesującą propozycję wydawniczą, która może wejść do kanonu lektur obowiązkowych dla młodych badaczy, przedsiębiorców zainte­resowanych tematem jakościowych badań marketingowych i studentów kierunków ekonomicznych"." - z recenzji prof. UG dr hab. Anny Marii Nikodemskiej-Wołowik
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72011 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla dyrektorów, menedżerów, liderów zespołów oraz pracowników każdego szczebla.
Poradnik. Rytuały to niezwykle skuteczne narzędzia. To niestandardowe praktyki, które mogą zmienić kulturę organizacyjną. W przeciwieństwie do sformalizowanych, odgórnych wytycznych mających poprawić jakość pracy, zmieniają i udoskonalają sposób pracy poprzez inicjatywy oddolne. Czerpiąc z bogactwa przykładów z różnych branż oraz własnych empirycznych badań, Kursat Ozenc i Margaret Hagan pokazują, w jaki sposób poszczególne rytuały mogą rozbudzać kreatywność, nadawać właściwy rytm, wspierać rozwiązywanie konfliktów, ułatwiać godzenie się z porażką oraz budować kulturę innowacyjności. Prezentują pięćdziesiąt kreatywnych rytuałów, które dotyczą wielu zagadnień, począwszy od spraw biznesowych i zarządzania, na projektowaniu i rozwoju osobistym skończywszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 99-109.
Publikacja opisuje wpływ zagrożeń zawodowych o charakterze psychospołecznym na funkcjonowanie przedsiębiorstw branży logistycznej praktykujących strategię zwinnego zarządzania. Autorki omawiają również badania własne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68913 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dobrostan pracowników : koncepcje, zadania, wyniki badań / Joanna Tabor-Błażewicz. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2021. - 128, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Dla menedżerów i specjalistów personalnych, menedżerów na różnych poziomach zarządzania, doradców zawodowych, wykładowców i studentów.
Bibliografia, netografia na stronach 115-128.
W pierwszym rozdziale zawarto definicje dobrostanu i ukazano genezę zaadaptowania tej koncepcji do obszaru zarządzania zarówno w wymiarze praktycznym, jak i teoretycznym. Uwzględniono również uwarunkowania zewnętrzne, w szczególności zmiany na rynku pracy i rosnącą rolę kapitału ludzkiego. Rozdział drugi umiejscawia dobrostan w praktyce organizacji. Podjęto w nim rozważania nad strukturą organizacji, zwracając szczególną uwagę na nowe stanowisko, które pojawia się w organizacjach, a mianowicie tzw. menedżera ds.szczęścia - osoby, której rolą jest dbać o dobrostan pracowników w firmach. Badano także, na ile dobro stan mieści się w strategii, wizji i misji organizacji oraz czy jest procesem związanym bardziej ze społeczną odpowiedzialnością biznesu czy też wizerunkiem organizacji. Przedstawiono wyniki badań dotyczące wpływu różnych czynników kulturowych oraz podkreślono rolę ewaluacji, prezentując przykłady mierników. Rozdział trzeci prezentuje konkretne działania realizowane w organizacjach w obszarze dobrostanu fizycznego, społecznego i psychicznego zarówno w Polsce, jak i na całym świecie. Przedstawiono również dobrostan z punktu widzenia pracownika: zależność od grup wiekowych, płci, postrzeganie i opinie dotyczące procesów organizacyjnych. Szczególną uwagę poświęcono benefitom, które często wiążą się z umacnianiem dobrostanu. Rozdział czwarty dotyczy bieżących wydarzeń związanych z wpływem pandemii COVID-19 na zwiększone zainteresowanie dobrostanem oraz działania podejmowane przez organizacje w tym obszarze. Jest również próbą odpowiedzi na pytanie o to, jakie znaczenie nadadzą dobrostanowi pracodawcy w przyszłości: czy jest to jedynie chwilowa moda, czy też stały trend, który wejdzie do kanonu zadań działów personalnych? Książka adresowana jest do szerokiego grona odbiorców zainteresowanych współczesnymi wyzwaniami związanymi z funkcją personalną: praktyków zarządzających organizacjami, menedżerów działów personalnych, pracowników tych działów, teoretyków, szkoleniowców, wykładowców, osób realizujących badania i konsultantów z zakresu zarządzania ludźmi w przedsiębiorstwach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75406 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 114-125.
Prezentowana monografia dotyczy wybranych aspektów zarządzania konfliktem w organizacjach, w szczególności zarządzania stresem. Poruszono w niej problem odporności na stres uwarunkowanej czynnikami neurobiologicznymi i psychologicznymi - np. cechami temperamentu afektywnego, strategiami radzenia sobie ze stresem czy poziomem inteligencji emocjonalnej. W zarządzaniu konfliktem, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych, mogą one odgrywać kluczową rolę i decydować o kondycji całej organizacji. Zaprezentowano wyniki badań światowych oraz własnych autorki na przykładzie jednostek ochrony zdrowia i korporacji finansowych. Podkreślono znaczenie oddziaływań psychologicznych w zapobieganiu nadmiernej eskalacji konfliktu oraz negatywnym skutkom stresu w wymiarze indywidualnym i społecznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77057 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Moja droga! / Katarzyna Domańska, Magdalena Adaszewska. - Warszawa : Wydawnictwo Harde, copyright 2023. - 252, [4] strony : ilustracje ; 21 cm.
Każda z nas ma czasem ochotę powiedzieć coś, co nie spodoba się innym. Postąpić dokładnie na odwrót, niż tego się od nas oczekuje. Zerwać z siebie metkę „dama”, „grzeczna dziewczyna”, „urocza staruszka”, „ona taka miła”, „zobacz, jaka czarująca”. Świat zmieniają te kobiety, które to pojęły. Miały odwagę podnieść głowę i wyrazić swoją opinię w sprawie, o której inni woleli milczeć. Jedne głośno, inne ciszej. Ale zawsze odważnie. Dwie autorki kreślą kilkanaście portretów pań, których siła powinna być dla nas inspiracją. Znanych – jak Urszula Dudziak, Ewa Minge czy Wanda Traczyk-Stawska – ale i tych spoza reflektorów. Kobiet, które nie dały się zaszufladkować.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej