Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(44)
Forma i typ
Książki
(44)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(51)
wypożyczone
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(3)
W51 (Bielskiego 3)
(8)
W73 (Żytnia 64)
(1)
W80 (Redutowa 48)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(39)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(1)
Autor
Kall Jacek
(3)
Adamczyk-Żylińska Marika
(2)
Boruc Mirosław A. (1947- )
(2)
Bruzi Hanna
(2)
Dziewońska Dorota
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Miśkiewicz Magdalena
(2)
Tesławski Maciej
(2)
Adamik Anna Iwona
(1)
Anholt Simon
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Baer Jay (1969- )
(1)
Baran Radosław
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bernoff Josh
(1)
Bhargava Rohit
(1)
Brach Bartłomiej
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Day Derek (1949- )
(1)
De Chernatony Leslie (1953- )
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dębski Maciej (zarządzanie)
(1)
Dłużniewska Dagmara
(1)
Edwards Helen (1965- )
(1)
Fog Klaus
(1)
Gorczyńska-Dybek Alina
(1)
Graszewicz Maurycy
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Hajdas Monika
(1)
Hancke Marek. Telekomunikacja Polska - firma, która realizując własne cele może wspomagać budowę marki narodowej (pol.)
(1)
Hałkowska Ewa
(1)
Healey Matthew
(1)
Hereźniak Marta
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jeznach Maria
(1)
Juchniewicz Adam
(1)
Kalkhoff Marcin
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Krajewski Karol
(1)
Kumar Nirmalya
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Li Charlene
(1)
Lincoln Keith
(1)
Marconi Joe
(1)
Mikołajczyk Jacek
(1)
Misztal-Kania Aleksandra
(1)
Mróz-Gorgoń Barbara
(1)
Mullin Roddy
(1)
Olins Wally
(1)
Orzechowski Jarosław
(1)
Peters Thomas J. (1942- )
(1)
Pfoertsch Waldemar
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Pułka Leszek (1956- )
(1)
Rojek Roman
(1)
Rozbicka Patrycja
(1)
Schmitt Bernd (1957- )
(1)
Simonson Alex
(1)
Skorek Monika
(1)
Sobocińska Magdalena
(1)
Steenkamp Jan-Benedict E. M
(1)
Stelmach Anna (tłumacz)
(1)
Stewart Bill (1926- )
(1)
Stewart Paul Andrew (1966- )
(1)
Szablowska Marta
(1)
Szczepański Jarosław (marketing)
(1)
Szulce Halina
(1)
Szyfter Jerzy
(1)
Thomassen Lars
(1)
Tichy Maciej
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Tkaczyk Paweł (ekonomia)
(1)
Vejlgaard Henrik
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Wasilewski Jacek (1975- )
(1)
Wheeler Alina
(1)
Wierzchoń Michał
(1)
Williams Alison
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(1)
Łyszkowska Elżbieta
(1)
Świątkowska Monika
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(20)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(44)
Język
polski
(43)
Temat
Firma (nazwa) - marketing
(19)
Firma (nazwa)
(15)
Znaki towarowe
(11)
Marketing strategiczny
(8)
Znaki towarowe - zarządzanie
(8)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Komunikacja marketingowa
(6)
Marketing
(6)
Marketing - metody
(4)
Znak towarowy
(4)
Firma (nazwa) - reklama
(3)
Zarządzanie strategiczne - metody
(3)
Firma (nazwa) - marketing - podręcznik
(2)
Firma (nazwa) - marketing - podręcznik akademicki
(2)
Konsumenci
(2)
Marketing - podręcznik akademicki
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing narodowy
(2)
Opakowania - marketing
(2)
Promocja handlowa - metody
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Reklama - metody
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Znaki towarowe - marketing
(2)
Agencje reklamowe - podręcznik
(1)
Ceny - polityka - podręcznik akademicki
(1)
Ceny - polityka - zagadnienia - podręcznik
(1)
Decyzje
(1)
Decyzje - gospodarka - metody - podręcznik akademicki
(1)
Firma (nazwa) - marketing - badanie - Polska - od 2001 r.
(1)
Firma (nazwa) - marketing - zagadnienia - podręcznik
(1)
Firma (nazwa) - podręcznik akademicki
(1)
Firma (nazwa) - reklama - poradnik
(1)
Firma (nazwa) - zarządzanie
(1)
Firma (nazwa) - zarządzanie - poradnik
(1)
Forum (informat.) - stosowanie
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Handel międzynarodowy - organizacja - 20-21 w.
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Internet - stosowanie
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Komunikowanie marketingowe - poradnik
(1)
Konkurencja
(1)
Konkurencja - polityka - podręcznik akademicki
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Konsumenci (ekon.) - Polska - od 1989 r.
(1)
Konsumenci (ekon.) - a reklama
(1)
Konsumenci (ekon.) - podręcznik akademicki
(1)
Liternictwo - podręcznik
(1)
Marketing - finanse - podręcznik akademicki
(1)
Marketing - metody - podręcznik akademicki
(1)
Marketing - metody - poradnik
(1)
Marketing - planowanie - podręcznik akademicki
(1)
Marketing bezpośredni - metody - podręcznik
(1)
Marketing ekologiczny - podręcznik
(1)
Marketing elektroniczny - teoria
(1)
Marketing międzynarodowy - metody - 20-21 w.
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny - metody
(1)
Nieuczciwa reklama - podręcznik
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odpady opakowaniowe - higiena
(1)
Opakowania - a marketing - zagadnienia - podręcznik
(1)
Opakowania - projekty
(1)
Promocja handlowa - podręcznik
(1)
Promocja handlowa - zagadnienia - podręcznik
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa - organizacja - metody - 20-21 w.
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa - podręcznik akademicki
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie - konkurencyjność
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie - konkurencyjność - Polska
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie - organizacja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie - organizacja - Polska
(1)
Przedsiębiorstwo - ekonomika - badanie - Polska - od 2001 r.
(1)
Przedsiębiorstwo - konkurencyjność
(1)
Przedsiębiorstwo - konkurencyjność - Polska - od 1989 r. - podręcznik akademicki
(1)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody - 20-21 w.
(1)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody - poradnik
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne - organizacja
(1)
Przemysł rolno-spożywczy - konkurencyjność
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Public relations
(1)
Reklama - a konsumenci (ekon.)
(1)
Reklama - badanie - metody
(1)
Reklama - estetyka
(1)
Reklama - finanse - podręcznik
(1)
Reklama - język
(1)
Reklama - podręcznik
(1)
Reklama - prawo - podręcznik
(1)
Reklama - teoria
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rynek
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Sponsoring - zagadnienia - podręcznik
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Techniki sprzedaży - podręcznik
(1)
Unia Europejska - a Polska - gospodarka - podręcznik akademicki
(1)
Web 2.0 - stosowanie
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa - zarządzanie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Polska - a Unia Europejska - gospodarka - podręcznik akademicki
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
44 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 335-336. Indeks.
Książka omawia zarówno niebezpieczeństwa, jak i nowe możliwości będące skutkiem gwałtownego wzrostu marek detalistów. Rozważania poparte są danymi pochodzącymi z różnych międzynarodowych źródeł oraz wynikami badań ankietowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52974 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59144 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52824 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53899 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51665 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Silna marka : istota i kreowanie / Jacek Kall. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 367, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Autor
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Bibliografia.
W książce przedstawiono te zagadnienia związane z zarządzaniem marką, które odgrywają decydującą rolę w osiągnięciu silnej pozycji rynkowej. Mowa zatem o lojalności konsumenta, wprowadzaniu na rynek nowej marki, wycenie jej wartości i możliwości rozciągania na nowe produkty oraz marce w skali globalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39849 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38404 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marka : wizerunek, wizualność, komunikacja / redakcja Leszek Pułka & Patrycja Rozbicka. - Kraków : Libron, copyright 2018. - 205, [10] stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 205-206.
Publikacja stanowi zbiorową pracę naukowców związanych z Instytutem Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. W tomie poszczególni autorzy omawiają teorie marki i starają się usystematyzować kryteria dobrej marki, przedstawiają koncept Visual Us(age) oraz podejmują próbę wytłumaczenia fenomenu komunikowania architektury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67453 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Anatomia trendu / Henrik Vejlgaard ; przełożyła Dorota Wąsik. - Kraków ; Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2008. - 266 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Biznes)
Indeks.
Jedno z najbardziej interesujących pytań dotyczących współczesnej kultury: w jaki sposób i dlaczego zmieniają się style i gusty? Opierając się na swoich nowatorskich badaniach autor prezentuje najważniejsze przesłanki powstawania i popularyzacji trendów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52739 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53774 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii. Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie odkryć duszę swojej marki. Dzieląc się refleksjami o różnych zagadnieniach, począwszy od etosu najdziwniejszego miasta świata, poprzez fenomen Mangi, która opanowała branżę komiksów, aż po prezentację takich marek, jak Intel, Boeing, ING oraz Dyson, wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55388 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 167-[175]. Indeksy.
Jak konkurować w świecie opanowanym przez globalnych gigantów? Co zrobić, by marka lokalna stała się najsilniejsza na rynku, na którym działa? Jaką przyjąć strategię? Roman Rojek, jeden z twórców niezwykle silnej i dynamicznie rozwijającej się firmy Atlas, ze swadą i humorem opowiada o swoich przemyśleniach i doświadczeniach w kreowaniu marki narodowej, symbolizowanej przez swojskiego polskiego bociana.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50848 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49352 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52115 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej