Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(82)
Forma i typ
Książki
(81)
Publikacje naukowe
(25)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Audiobooki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(99)
wypożyczone
(3)
tylko na miejscu
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(2)
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(9)
W51 (Bielskiego 3)
(9)
W80 (Redutowa 48)
(1)
BD13 (Staszica 5a)
(1)
BD21 (Solidarności 90)
(1)
BD25 (Żytnia 64)
(1)
BD32 (Twarda 64)
(1)
BD36 (Redutowa 48)
(1)
BD46 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(2)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(72)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(2)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(1)
Autor
Dąbrowska Anna (ekonomika)
(3)
Janoś-Kresło Mirosława
(3)
Mróz Bogdan
(3)
Zalega Tomasz
(3)
Bondos Ilona (1985- )
(2)
Bywalec Czesław
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Unterschuetz Alicja
(2)
Zuboff Shoshana (1951- )
(2)
Aldridge Alan E. (1947- )
(1)
Alejziak Wiesław
(1)
Antonides Gerrit (1951- )
(1)
Ariely Dan (1967- )
(1)
Barber Benjamin R. (1939-2017)
(1)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(1)
Biedroń Małgorzata (1965- )
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bonatti Marco (ilustrator)
(1)
Bryan Lara
(1)
Bryx Marek (1953- )
(1)
Bucki Piotr
(1)
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Caban Wiesław (1928-2015)
(1)
Caputa Wiesława
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Cottam Angela
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Cybula Piotr
(1)
Czech Konrad
(1)
Dworzecki Zbigniew (1948- )
(1)
Eyal Nir (1980- )
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Golka Marian (1948- )
(1)
Goryszewski Łukasz
(1)
Grabia Tomasz
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Górnik-Durose Małgorzata
(1)
Górska-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hartley Kate
(1)
Hoover Ryan
(1)
Iwasiński Łukasz
(1)
Jabłoński Artur (1987- )
(1)
Jankowska Hanna (tłumacz)
(1)
Jankowski Andrzej (tłumacz)
(1)
Jurkowska-Zeidler Anna
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kaczorowski Paweł (1974- )
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kardaszewski Jacek (1958-2014)
(1)
Kielan Paulina
(1)
Kiełczewski Dariusz (1967- )
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kreisler Jeff
(1)
Król Marek
(1)
Kucharczyk-Barycza Anna
(1)
Kuśmierczyk Krystyna
(1)
Lewandowska Izabela
(1)
Lipowski Marcin
(1)
Majczak-Górecka Kinga
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Metelski Dominik
(1)
Michalski Marek (prawo gospodarcze)
(1)
Miller Daniel (1954- )
(1)
Monkiewicz Jan (1949- )
(1)
Mudie Peter
(1)
Muszyński Wojciech (socjologia)
(1)
Nizioł Krystyna
(1)
Nowak-Młynikowska Agnieszka
(1)
Nowińska Ewa (1948- )
(1)
Nyk Mariusz
(1)
Oldham Matthew
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Ozimek Irena
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Piasek Marek
(1)
Pruchnicka-Grabias Izabela
(1)
Raaij W. Fred van
(1)
Ratajczyk Monika
(1)
Rembisz Włodzimierz
(1)
Revella Adele
(1)
Reynolds Eddie
(1)
Ritzer George (1940- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rożnowski Bohdan (1961- )
(1)
Rudnicki Leszek (ekonomista)
(1)
Rudzka Izabela (ekonomia)
(1)
Rutkowska-Tomaszewska Edyta
(1)
Sapała Marta (1974- )
(1)
Sielska Agata
(1)
Sikorska Joanna (1948- )
(1)
Skorek Monika
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(40)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(20)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(46)
Kraj wydania
Polska
(81)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(81)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(5)
Szkoły wyższe
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
9-13 lat
(2)
Dzieci
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Studenci
(2)
6-8 lat
(1)
Doktoranci
(1)
Konsumenci
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Psycholodzy
(1)
Rodzice
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Konsumenci (ekonomia)
(30)
Konsumpcja (ekonomia)
(26)
Konsumenci (ekon.)
(15)
Marketing
(11)
Konsumenci
(10)
Zachowania konsumentów
(10)
Decyzje
(7)
COVID-19
(6)
Badania marketingowe
(5)
Nawyki konsumenckie
(5)
Ochrona konsumenta
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Reklama
(5)
Komunikacja marketingowa
(4)
Rynek finansowy
(4)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(4)
Ekonomia behawioralna
(3)
Finanse osobiste
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Klauzule abuzywne
(3)
Konsumenci (ekon.) - teoria - podręcznik akademicki
(3)
Pieniądz
(3)
Usługi
(3)
Zakupy
(3)
Zarządzanie
(3)
Banki
(2)
Deanonimizacja
(2)
Ekonomia
(2)
Ekonomia - podręcznik akademicki
(2)
Epidemie
(2)
Google LLC
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Gromadzenie informacji
(2)
Grywalizacja
(2)
Internet
(2)
Konsumenci (ekon.) - Polska - od 1989 r. - podręcznik akademicki
(2)
Konsumpcja zrównoważona
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Misseling
(2)
Nowy produkt
(2)
Oszczędność
(2)
Oszustwo
(2)
Perswazja
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(2)
Rynek
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Usługi finansowe
(2)
Zachowanie
(2)
Antropologia filozoficzna - 21 w.
(1)
Artykuły konsumpcyjne - polityka - kraje Unii Europejskiej - od 2004 r.
(1)
Artykuły konsumpcyjne - socjologia
(1)
Bezrobocie - podręcznik akademicki
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Budżety rodzinne - badanie - Polska - od 1989 r. - podręcznik akademicki
(1)
Ceny
(1)
Cykl koniunkturalny - podręcznik akademicki
(1)
Czas wolny od pracy - socjologia
(1)
Czas wolny od pracy - socjologia - Polska - 20-21 w.
(1)
Decyzje finansowe
(1)
Dochód narodowy - podręcznik akademicki
(1)
Dzieci
(1)
E-konsumenci
(1)
Edukacja finansowa
(1)
Ekologia
(1)
Ekonometria - metody
(1)
Ekonomia - filozofia
(1)
Ekonomia - metodologia
(1)
Ekonomia - teoria
(1)
Ekonomia - ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Ekonomia matematyczna - podręcznik akademicki
(1)
Ekonomika
(1)
Ekonomika transportu
(1)
Elita ekonomiczna
(1)
Elita społeczna
(1)
Etyka biznesu
(1)
Filozofia - 21 w.
(1)
Finanse - polityka - 20 w. - podręcznik akademicki
(1)
Gastronomia
(1)
Globalizacja - podręcznik akademicki
(1)
Globalizacja - socjologia
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Gospodarstwo domowe - a spożycie
(1)
Gospodarstwo domowe - badanie - Polska - od 1989 r. - podręcznik akademicki
(1)
Gospodarstwo domowe - podręcznik akademicki
(1)
Handel - zagadnienia - 20 w.
(1)
Inflacja
(1)
Inflacja - podręcznik akademicki
(1)
Innowacje
(1)
Instrumenty finansowe
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość usług
(1)
Jakość życia
(1)
Jakość życia - a usługi - socjologia
(1)
Jakość życia - socjologia - podręcznik akademicki
(1)
Kampania reklamowa
(1)
Temat: czas
2001-
(24)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
2001-0
(3)
Temat: miejsce
Polska
(20)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(2)
Włochy
(2)
Białoruś
(1)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Hiszpania
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Polska - stereotyp - badanie
(1)
Portugalia
(1)
Powiat poznański (woj. wielkopolskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Ukraina
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(16)
Monografia
(13)
Raport z badań
(7)
Podręcznik
(4)
Poradnik
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Reportaż polski
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(35)
Zarządzanie i marketing
(16)
Socjologia i społeczeństwo
(10)
Psychologia
(7)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(5)
Edukacja i pedagogika
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Transport i logistyka
(1)
82 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62912 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla psychologów, socjologów, ekonomistów, osób zajmujących się marketingiem i reklamą.
Bibliografie przy referatach.
Żyjemy w kulturze konsumpcji. Konsumpcja towarzyszy prawie wszystkim aspektom naszego codziennego funkcjonowania. Fakt ten ma istotne konsekwencje psychologiczne, jeśli chodzi o tożsamość jednostkową, poczucie własnej wartości, poczucie szczęścia i dobrostanu psychicznego. Jednak konsumpcja to zjawisko, którego nie można zrozumieć na gruncie jednej dyscypliny naukowej. Dlatego niniejsza książka zawiera refleksje teoretyczne i prezentuje wyniki badań zarówno psychologów, jak i ekonomistów i socjologów, systematyzujące wiedzę na temat różnych aspektów tego zjawiska w kontekście jakości życia człowieka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55858 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1165) 1091)
Bibliografia na stronach 191-214.
Nowatorska monografia omawiająca praktyki rynku usług finansowych naruszające zbiorowe interesy konsumentów. Praca uwzględnia prawne i ekonomiczne aspekty zjawiska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68451 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51768 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 141.
Komunikacja w kryzysie stawia na głowie standardowe zarządzanie kryzysem zniewolone przez procesy i zachęca czytelników do porzucenia typowych korporacyjnych protokołów i schematów komunikacji. Kate Hartley uważa, że organizacje powinny spojrzeć na kryzys z punktu widzenia konsumentów i uczłowieczyć przekazywane im informacje. Jej książka pełna jest pomocnych wskazówek i praktycznych porad, które można wykorzystać w każdej sytuacji kryzysowej, a także nie brakuje tu fascynujących przykładów pokazujących nam, jak odróżniać codzienne problemy od prawdziwego kryzysu. Dowiemy się również dlaczego uwielbiamy nienawidzić nasze ulubione marki oraz poznamy najgorętsze tematy zarządzania kryzysem, takie jak rozwiązywanie problemu fałszywych wiadomości, plotek oraz trolli grasujących na mediach społecznościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68774 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prawo w Praktyce)
Publikacja omawia kwestię objęcia ochroną konsumencką przedsiębiorców jednoosobowych, w zakresie zawierania przez nich umów niebędących przedmiotem ich działalności gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69340 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53355 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1351) 1277)
Bibliografia, netografia na stronach 161-166.
"Początek XXI wieku to okres wielu zmian i powstawania nowych zjawisk w gospodarce europejskiej i światowej, a w konsekwencji – zmian w sposobie postrzegania rynku. Wywierają one istotny wpływ na sposób, zakres i formę prowadzonych strategii i działań marketingowych ukierunkowanych na kształtowanie potrzeb i preferencji nabywców dóbr i usług. Znaczenie transportu w gospodarce stale roś[1]nie w związku z takimi zjawiskami, jak: globalizacja, specjalizacja i podział pracy, masowa konsumpcja, ekonomia skali produkcji, optymalizacja kosztów, rosnąca konkurencja, skracanie cyklu życia produktów, cyfryzacja społeczeństwa, zmiany formy sprzedaży oraz obsługi klienta. Szczególnym okresem zmian wielu tendencji rynkowych są lata 2019–2022, w których świat walczył z pandemią COVID-19. Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli sfery nauki, zainteresowanych problematyką zachowań nabywczych podróżnych w transporcie (w tym głównie kolejowym) oraz ewolucji przewozów pasażerskich na tle zmian w otoczeniu i zachowań konsumentów, menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami kolejowymi, organizacjami współpracującymi z przewoźnikami kolejowymi, jak również studentów, dla których istotna jest omawiana problematyka." - ze wstępu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75170 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poradnik. Wysyłamy dzieci na lekcje tańca, języków obcych czy karate, a zapominamy o umiejętnościach, które pozwolą im zadbać o swoje oszczędności i wydatki. Dzięki prostym i praktycznym metodom Twoje dziecko odkryje, czym różni się "chcę" od "potrzebuję", za pomocą „magicznych słoików” zapanuje nad kieszonkowym, zaciągnie pierwszą pożyczkę w banku Mama&Tata i zacznie spłacać pierwsze raty, oraz oswoi temat pieniędzy i wypracuje dobre nawyki na całe życie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 193-212.
"Monografia stanowi rzetelną pracę teoretyczno-empiryczną, przedstawiającą wszechstronnie ważne kwestie odpowiedzialnych zachowań konsumentów i przedsiębiorstw w warunkach globalnego świata dotkniętego pandemią. Autorki z dużym znawstwem i zaangażowaniem poruszają trudne tematy związane z działaniami podejmowanymi w społeczeństwach kryzysowych, zmierzającymi do osiągnięcia równowagi w rozwoju społeczno-ekonomicznym, a szczególnie w konsumpcji. Autorki zadały sobie trud zgromadzenia bardzo obszernego materiału empirycznego, pochodzącego z czterech krajów Unii Europejskiej, a także pokazały wszechstronne uwarunkowania złożonego procesu kreowania współczesnego odpowiedzialnego konsumenta, działającego w obliczu wielu zagrożeń globalnych, w tym szczególnie pandemicznych." (z recenzji prof. dr hab. Wandy Patrzałek)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75973 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla menedżerów zajmujących się społeczną odpowiedzialnością biznesu i naukowców.
Bibliografia, netografia na stronach 255-278.
Struktura monografii obejmuje cztery rozdziały, z których pierwszy poświęcony jest zagadnieniu definiowania pojęcia CSR, które będąc przedmiotem zainteresowania badaczy z wielu nurtów teoretycznych, może być rozumiane na wiele sposobów, przyczyniając się do nieporozumień i niespójności w rezultatach badań empirycznych. Ponadto w rozdziale omówiono kontekst teoretyczny CSR, podejścia pokrewne i aktualne trendy w badaniach naukowych. W rozdziale drugim autor zajmuje się kwestią metodyki badawczej, uznając ją za główną przyczynę niespójności wyników. Dyskutowane są tutaj typowe rozwiązania metodyczne, stosowane przez naukowców na kolejnych etapach realizacji projektu badawczego - od projektowania modelu koncepcyjnego do statystycznej analizy danych ze wskazaniem ich mocnych i słabych stron oraz aspektów szczególnie podatnych na wystąpienie błędów. Rozdział trzeci wykorzystuje wnioski metodyczne z rozdziału drugiego jako perspektywę krytycznej oceny wybranych wcześniejszych badań na temat związków CSR z wynikami przedsiębiorstw. Przedstawiono nie tylko uzyskane rezultaty, ale również poddano ocenie ich wiarygodność ze względu na przyjęte rozwiązania metodyczne. Powyższa analiza stanowi podstawę do sformułowania diagnozy dotyczącej wpływu CSR na wyniki przedsiębiorstw oraz dobrych i złych praktyk w zakresie metodyki badawczej. W ostatniej części monografii zaprezentowano wyniki badań własnych autora, przeprowadzonych na próbie 330 średniej wielkości polskich producentów artykułów spożywczych, za pomocą których zilustrowano zasadność stosowania niektórych dobrych praktyk w analizie związków pomiędzy CSR a wynikami podmiotów gospodarczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75390 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61049 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 205-206.
Publikacja zawierająca zbiór zadań oraz studia przypadków, które ułatwiają przygotowanie optymalnych decyzji gospodarczych. Książka pozwala wypracować dobre wzorce, diagnozy i sposoby rozwiązywania problemów z zachowaniem zróżnicowanego podejścia do omawianych tematów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67181 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(E Ekonomia)
Bibliografia na stronach 915-944. Indeks.
Podręcznik z zakresu ekonomii, który jako pierwszy łączy w sobie treści, tradycyjnie przekazywane w ramach dwóch komplementarnych względem siebie, a jednak odrębnych przedmiotów: ekonomii oraz ekonomiki turystyki i rekreacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.33 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej