Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(83)
Forma i typ
Książki
(82)
Publikacje naukowe
(27)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Audiobooki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(91)
wypożyczone
(11)
tylko na miejscu
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(2)
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(9)
W51 (Bielskiego 3)
(9)
W80 (Redutowa 48)
(1)
BD13 (Staszica 5a)
(1)
BD21 (Solidarności 90)
(1)
BD25 (Żytnia 64)
(1)
BD32 (Twarda 64)
(1)
BD36 (Redutowa 48)
(1)
BD46 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(2)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(73)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(2)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(1)
Autor
Dąbrowska Anna (ekonomika)
(3)
Janoś-Kresło Mirosława
(3)
Mróz Bogdan
(3)
Zalega Tomasz
(3)
Bondos Ilona (1985- )
(2)
Bywalec Czesław
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Unterschuetz Alicja
(2)
Zuboff Shoshana (1951- )
(2)
Aldridge Alan E. (1947- )
(1)
Alejziak Wiesław
(1)
Antonides Gerrit (1951- )
(1)
Ariely Dan (1967- )
(1)
Barber Benjamin R. (1939-2017)
(1)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(1)
Biedroń Małgorzata (1965- )
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bonatti Marco (ilustrator)
(1)
Bryan Lara
(1)
Bryx Marek (1953- )
(1)
Brzozowska Anna Joanna
(1)
Bucki Piotr
(1)
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Caban Wiesław (1928-2015)
(1)
Caputa Wiesława
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Cottam Angela
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Cybula Piotr
(1)
Czech Konrad
(1)
Dworzecki Zbigniew (1948- )
(1)
Eyal Nir (1980- )
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Golka Marian (1948- )
(1)
Goryszewski Łukasz
(1)
Grabia Tomasz
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Górnik-Durose Małgorzata
(1)
Górska-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hartley Kate
(1)
Hoover Ryan
(1)
Iwasiński Łukasz
(1)
Jabłoński Artur (1987- )
(1)
Jankowska Hanna (tłumacz)
(1)
Jankowski Andrzej (tłumacz)
(1)
Jurkowska-Zeidler Anna
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kaczorowski Paweł (1974- )
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kardaszewski Jacek (1958-2014)
(1)
Kielan Paulina
(1)
Kiełczewski Dariusz (1967- )
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kreisler Jeff
(1)
Król Marek
(1)
Kucharczyk-Barycza Anna
(1)
Kuśmierczyk Krystyna
(1)
Lewandowska Izabela
(1)
Lipowski Marcin
(1)
Majczak-Górecka Kinga
(1)
Malinowski Mariusz (ekonomia)
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Metelski Dominik
(1)
Michalski Marek (prawo gospodarcze)
(1)
Miller Daniel (1954- )
(1)
Monkiewicz Jan (1949- )
(1)
Mudie Peter
(1)
Muszyński Wojciech (socjologia)
(1)
Nizioł Krystyna
(1)
Nowak-Młynikowska Agnieszka
(1)
Nowińska Ewa (1948- )
(1)
Nyk Mariusz
(1)
Oldham Matthew
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Ozimek Irena
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Piasek Marek
(1)
Pruchnicka-Grabias Izabela
(1)
Raaij W. Fred van
(1)
Ratajczyk Monika
(1)
Rembisz Włodzimierz
(1)
Revella Adele
(1)
Reynolds Eddie
(1)
Ritzer George (1940- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rożnowski Bohdan (1961- )
(1)
Rudnicki Leszek (ekonomista)
(1)
Rudzka Izabela (ekonomia)
(1)
Rutkowska-Tomaszewska Edyta
(1)
Sapała Marta (1974- )
(1)
Sielska Agata
(1)
Skorek Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(42)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(20)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(48)
Kraj wydania
Polska
(82)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(82)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(5)
Szkoły wyższe
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
9-13 lat
(2)
Dzieci
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Studenci
(2)
6-8 lat
(1)
Doktoranci
(1)
Konsumenci
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Psycholodzy
(1)
Rodzice
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Konsumenci (ekonomia)
(30)
Konsumpcja (ekonomia)
(25)
Konsumenci (ekon.)
(15)
Marketing
(11)
Zachowania konsumentów
(11)
Konsumenci
(10)
Decyzje
(7)
COVID-19
(6)
Badania marketingowe
(5)
Nawyki konsumenckie
(5)
Ochrona konsumenta
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Reklama
(5)
Rynek finansowy
(5)
Komunikacja marketingowa
(4)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(4)
Ekonomia behawioralna
(3)
Finanse osobiste
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Klauzule abuzywne
(3)
Konsumenci (ekon.) - teoria - podręcznik akademicki
(3)
Pieniądz
(3)
Usługi
(3)
Usługi finansowe
(3)
Zakupy
(3)
Zarządzanie
(3)
Banki
(2)
Deanonimizacja
(2)
Edukacja finansowa
(2)
Ekonomia
(2)
Ekonomia - podręcznik akademicki
(2)
Epidemie
(2)
Google LLC
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Gromadzenie informacji
(2)
Grywalizacja
(2)
Instytucje finansowe
(2)
Internet
(2)
Konsumenci (ekon.) - Polska - od 1989 r. - podręcznik akademicki
(2)
Konsumpcja zrównoważona
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Misseling
(2)
Nowy produkt
(2)
Ochrona praw konsumenta
(2)
Oszczędność
(2)
Oszustwo
(2)
Perswazja
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(2)
Rynek
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Zachowanie
(2)
Antropologia filozoficzna - 21 w.
(1)
Artykuły konsumpcyjne - polityka - kraje Unii Europejskiej - od 2004 r.
(1)
Artykuły konsumpcyjne - socjologia
(1)
Bezrobocie - podręcznik akademicki
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Budżety rodzinne - badanie - Polska - od 1989 r. - podręcznik akademicki
(1)
Ceny
(1)
Cykl koniunkturalny - podręcznik akademicki
(1)
Czas wolny od pracy - socjologia
(1)
Czas wolny od pracy - socjologia - Polska - 20-21 w.
(1)
Decyzje finansowe
(1)
Dochód narodowy - podręcznik akademicki
(1)
Dzieci
(1)
E-konsumenci
(1)
Ekologia
(1)
Ekonometria - metody
(1)
Ekonomia - filozofia
(1)
Ekonomia - metodologia
(1)
Ekonomia - teoria
(1)
Ekonomia - ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Ekonomia matematyczna - podręcznik akademicki
(1)
Ekonomika
(1)
Ekonomika transportu
(1)
Elita ekonomiczna
(1)
Elita społeczna
(1)
Etyka biznesu
(1)
Filozofia - 21 w.
(1)
Finanse - polityka - 20 w. - podręcznik akademicki
(1)
Gastronomia
(1)
Globalizacja - podręcznik akademicki
(1)
Globalizacja - socjologia
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Gospodarstwo domowe - a spożycie
(1)
Gospodarstwo domowe - badanie - Polska - od 1989 r. - podręcznik akademicki
(1)
Gospodarstwo domowe - podręcznik akademicki
(1)
Handel - zagadnienia - 20 w.
(1)
Inflacja
(1)
Inflacja - podręcznik akademicki
(1)
Innowacje
(1)
Instrumenty finansowe
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość usług
(1)
Jakość życia
(1)
Jakość życia - a usługi - socjologia
(1)
Jakość życia - socjologia - podręcznik akademicki
(1)
Temat: czas
2001-
(26)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
2001-0
(3)
Temat: miejsce
Polska
(22)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(2)
Niemcy
(2)
Włochy
(2)
Australia
(1)
Białoruś
(1)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Hiszpania
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska - stereotyp - badanie
(1)
Portugalia
(1)
Powiat poznański (woj. wielkopolskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(17)
Monografia
(14)
Raport z badań
(8)
Podręcznik
(4)
Poradnik
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Reportaż polski
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(37)
Zarządzanie i marketing
(16)
Socjologia i społeczeństwo
(10)
Psychologia
(7)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(6)
Edukacja i pedagogika
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Transport i logistyka
(1)
83 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
Mówi się "nie rozmawiajmy o pieniądzach". Jeśli jednak nie będziemy o nich mówić, jak je zrozumiemy? Skąd dowiemy się, jak "pracują" pieniądze, co to znaczy płacić rachunki, jak zrozumieć kredyty? I dlaczego niektórzy są bogaci, a inni biedni? Oto książka, która w prosty sposób tłumaczy, czym są pieniądze ich początkującym (i nie tylko) użytkownikom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 8 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 336 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 336 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55192 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 365-[382].
Całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta – przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, która obnaża słabość myślenia modelami rodem z klasycznej ekonomii, która jest piękna jako model teoretyczny, ale zupełnie nie sprawdza się w praktyce. Autor wskazuje na źródła zachowań konsumenckich związane z emocjami i naszymi instynktami. Przedstawia czytelne i praktyczne sposoby wdrażania wiedzy z badań w sprzedaży i marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 73162 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach193-207.
W książce została opisana społeczność wokół marki, mechanizm jej powstawania i korzyści, jakie z niej czerpią poszczególne podmioty rynkowe. Na podstawie badań przeprowadzonych wśród fanów Legii Warszawa pokazane zostały niuanse kreowania lojalności wobec marki w odniesieniu do rynku sportowego. Adresatami publikacji są wszyscy Czytelnicy zainteresowani tematyką marki, zwłaszcza menedżerowie i pracownicy uczestniczący w budowaniu strategii marki, osoby z agencji reklamowych, badawczych oraz studenci marketingu uczelni ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67593 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52862 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57245 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 71750 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 265-296.
Książka wypełnia trzy bardzo istotne pola badawcze. Po pierwsze dotyczy systematyki ujęć koncepcji teoretycznych związanych z kategorią wartości konsumenckiej. Po drugie obejmuje zagadnienia analizy bibliometrycznej i systematycznego przeglądu literatury i ich roli w identyfikacji luki badawczej. Po trzecie zawiera wyniki własnych badań empirycznych z wykorzystaniem eksploracyjnego podejścia jakościowego (technika persony), wywiadów eksperckich oraz ilościowego modelu eksplanacyjnego typu SEM. Wszystkie wątki w książce mają charakter innowacyjny, są ujęte w bardzo spójny i powiązany wewnętrznie sposób. Każda część pracy jest opatrzona odpowiednim wstępem i przedstawieniem celu, pytań lub hipotez badawczych, które następnie są weryfikowane i komentowane. Stanowi to duży walor książki. Jest to pozycja wypełniająca istniejącą lukę badawczą w polskiej literaturze z tego zakresu. (z recenzji prof. dr. hab. Adama Sagana)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75740 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 119-130.
Zapotrzebowanie na żywność w związku z powiększającą się populacją będzie rosło. Do 2050 r. na Ziemi będzie mieszkać prawie 10 miliardów ludzi. To prawie 2 miliardy więcej niż teraz. Systemy żywnościowe obecnie są największym jednorodnym źródłem emisji gazów cieplarnianych, głównym powodem gwałtownego spadku bioróżnorodności i zanieczyszczenia wód gruntowych oraz mórz i oceanów. Książka omawia wybrane instrumenty polityki publicznej, których celem jest zmiana zachowań konsumentów oraz dystrybutorów żywności na bardziej zrównoważone, a także implikacje ekonomiczne, społeczne oraz środowiskowe tych instrumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71295 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54093 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-19. Zawiera: rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysie ; dyskusje w kwestii podejść metodycznych do badań zachowań konsumentów w sytuacjach kryzysowych ; przegląd i wyniki badań zmian zachowań konsumentów w czasach pandemii oraz próbę określenia przyszłych trendów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72304 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 406-424.
Rynkowe zachowania konsumentów powinny być dla przedsiębiorstw źródłem inspiracji oraz podstawą kształtowania decyzji rynkowych. Celem książki jest m.in. przedstawienie głównych megatrendów w zachowaniach konsumentów, ich reakcji na działania marketingowe przedsiębiorstw oraz kierunków i sposobów wykorzystania tej wiedzy na poszczególnych etapach formułowania i realizowania strategii marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70289 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Audiobook)
AUDIOBOOK. Książka mówiona w formacie MP3. Pierwsza szczegółowa analiza nowego porządku ekonomicznego, narzuconego przez cyfrową rewolucję, jedna z najważniejszych książek xxi wieku o gospodarce i społeczeństwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 301-367.
Monografia wpisuje się w nurt dynamicznie rozwijających się na świecie badań nad wielowymiarową komunikacją marketingową online. Identyfikuje stosunkowo mało zbadany problem skuteczności i siły perswazji argumentów emocjonalnych zawartych w komunikatach zamieszczanych w sieci. Zagadnienie to stanowi interesujący, oryginalny, otwarty pod względem naukowym i zarazem dynamiczny problem badawczy. Książka z powodzeniem łączy wątek teoretyczny i empiryczny. Opiera się na obszernych studiach literaturowych i własnych, oryginalnych oraz starannie zaplanowanych i zrealizowanych badaniach eksperymentalnych. Wykazuje bardzo rozległą wiedzę Autorki, a także jej głębokie i wieloletnie zainteresowanie tytułowym problemem. (z recenzji prof. dra hab. Jana W. Wiktora)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75708 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia na stronach 137-149.
Książka dotyczy aktualnych problemów zmian w zachowaniach konsumentów oraz zmian w funkcjonowaniu przedsiębiorstw. Przedstawia wyniki badań empirycznych o zasięgu międzynarodowym. Na bazie pozyskanych danych przeprowadzono analizę porównawczą dotyczącą roli i uwarunkowań rozwoju handlu internetowego oraz postaw i zachowań e-konsumentów w procesach zakupowych w przekroju badanych krajów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69458 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Misselling na polskim rynku finansowym : przyczyny, występowanie, zapobieganie / Izabela Pruchnicka-Grabias. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2023. - 180 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych, orzecznictwo na stronach 161-175.
W monografii dokonano analizy ryzyka związanego z transakcjami zawieranymi na polskim rynku finansowym, określanymi mianem chybionej sprzedaży. Pokazano, że przyczyny występowania tego zjawiska leżą zarówno po stronie sprzedawców, jak i konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74800 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 101-107.
W roku 2020, na zlecenie Warszawskiego Instytutu Bankowości, Marek Bryx i Izabela Rudzka, przeprowadzili metodą CAVI badania dotyczące preferencji młodych ludzi w odniesieniu do kwestii posiadania mieszkania. Ankieta udowodniła, że młodzi dorośli preferują własność, a nie, propagowany w ostatnich latach, wynajem. Skłoniło to czteroosobowy zespół autorski do opracowania zebranych wyników przy pomocy modelu mediacji. Wnioski z niego wypływające zostały potwierdzone sukcesem przedsięwzięcia politycznego znanego jako "kredyt 2%". Wszyscy zajmujący się polityką mieszkaniową powinni wziąć pod uwagę wyniki opracowania, a zwłaszcza wnioski zawarte w tej publikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania konsumentów w czasie pandemii COVID-19 / Bogdan Mróz. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2021. - 100, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 97-100.
Opracowanie składa się z wprowadzenia oraz pięciu rozdziałów, w których zostały zawarte najważniejsze wnioski podsumowujące wyniki zrealizowanego projektu badawczego. W pierwszym rozdziale scharakteryzowano społeczne i gospodarcze konsekwencje pandemii COVID-19, zwłaszcza dla branż szczególnie dotkniętych przez towarzyszące jej lockdowny i obostrzenia sanitarne. Drugi rozdział został poświęcony analizie wpływu pandemii na rozwój sektora e-commerce. Trzecia część opracowania charakteryzuje wpływ pandemii na zachowania konsumentów w świetle wyników dostępnych badań empirycznych. W czwartym rozdziale zawarto krótką prezentację metodyki przeprowadzonego badania własnego, charakterystykę respondentów oraz wyniki badania empirycznego zrealizowanego w czterech krajach (Polska, Czechy, Niemcy i Włochy) ukierunkowanego na rozpoznanie wpływu pandemii COVID-19 na zachowania konsumentów. W ostatnim, piątym rozdziale podjęto próbę nakreślenia możliwych scenariuszy rozwoju konsumpcji i trendów w zachowaniach konsumenckich w okresie po ustaniu pandemii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 75398 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bankructwa. T. 3, Przedsiębiorstwa i konsumenci / Maciej Tokarski, Andrzej Tokarski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2023. - 231, [1] strona : wykresy ; 23 cm.
Dla praktyków i teoretyków rynku finansowego, studentów oraz nauczycieli akademickich.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 213-227.
Niestabilne czasy, jakich obecnie jesteśmy świadkami, na skutek pandemii oraz konfliktu zbrojnego w Ukrainie pokazują jednoznacznie, że problematyka zagrożenia finansowego i bankructw przedsiębiorstw oraz osób fizycznych jest ważna i ciągle aktualna. Książka porusza tematykę upadłości podmiotów prowadzących działalność gospodarczą oraz osób fizycznych, tzw. upadłości konsumenckiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76530 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Prawnicze)
Bibliografia przy pracach.
Publikacja omawia zagadnienia związane z piramidami finansowymi oraz bezpieczeństwem rynków finansowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68802 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej