Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(220)
Forma i typ
Książki
(220)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(223)
wypożyczone
(3)
tylko na miejscu
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(6)
W51 (Bielskiego 3)
(8)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(212)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(2)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Garbarski Lechosław
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Baran Radosław
(2)
Chrąchol Urszula
(2)
Collins James C. (1958- )
(2)
Cooper Birk P
(2)
Cooper Scott W
(2)
Dziewanowska Katarzyna
(2)
Dziewońska Dorota
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Grutzner Fritz P
(2)
Kacprzak Agnieszka (zarządzanie)
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kamiński Arkadiusz
(2)
Kawasaki Guy (1954- )
(2)
Krawiec Franciszek
(2)
Levinson Jay Conrad
(2)
Lipa Michał
(2)
Maison Dominika
(2)
Matyja Piotr
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Mikołajczyk Jacek
(2)
Mruk Henryk
(2)
Ries Al
(2)
Ries Laura
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Skorek Monika
(2)
Szczepański Jarosław (marketing)
(2)
Tesławski Maciej
(2)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(2)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adamik Anna Iwona
(1)
Adamus Wiktor
(1)
Albigowski Marek
(1)
Allen Judy (1952- )
(1)
Ambler Tim
(1)
Ambroziak Jolanta
(1)
Anthonissen Peter Frans
(1)
Antonowicz Alicja (ekonomia)
(1)
Archambeau Shellye
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bardi Edward J. (1943- )
(1)
Barletta Martha
(1)
Batko Anna (ekonomista)
(1)
Beckwith Harry (1949- )
(1)
Bednarska-Olejniczak Dorota
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Blaik Piotr
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bloom Robert H
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Bond Alison
(1)
Borowska-Pietrzak Agata
(1)
Boruc Mirosław A. (1947- )
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Bozarth Cecil C
(1)
Brach Bartłomiej
(1)
Brańka Sebastian
(1)
Brilman Jean
(1)
Broweus Niklas
(1)
Bucki Piotr
(1)
Budzisz Bolesław
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Błaż Agata
(1)
Błażewicz Grzegorz
(1)
Błuszkowski Jan (1940-2011)
(1)
Caputa Wiesława
(1)
Caslione John A
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(1)
Chmura Ryszard
(1)
Chrostowski Aleksander
(1)
Chybicka Anna
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Cieślik Jerzy
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Conti Dave
(1)
Coyle John Joseph (1935- )
(1)
Croll Alistair
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Czubała Anna
(1)
Danielewicz Stanisław
(1)
Davies Peter
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Derelkowska-Misiuna Anna
(1)
Dijk Marcus van
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dobrowolski Krzysztof (zarządzanie)
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dragićević-Šešić Milena (1954- )
(1)
Dudek Hanna (ekonometria)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(119)
2000 - 2009
(85)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(219)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(219)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Szkoły wyższe
(2)
Nauczyciele
(1)
Pracownicy HR
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Marketing - metody
(45)
Marketing
(32)
Marketing elektroniczny
(30)
Konsumenci (ekon.)
(20)
Komunikowanie marketingowe
(14)
Marketing strategiczny
(11)
Techniki sprzedaży
(10)
Zarządzanie
(9)
Zarządzanie - metody
(9)
Firma (nazwa) - marketing
(8)
Handel elektroniczny
(8)
Marketing - metody - podręcznik akademicki
(8)
Marketing partnerski
(8)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody
(8)
Zarządzanie strategiczne
(8)
Zarządzanie strategiczne - metody
(8)
Znaki towarowe
(8)
Komunikacja marketingowa
(7)
Media społecznościowe
(7)
Public relations
(7)
Zarządzanie - metody - podręcznik akademicki
(7)
E-mail marketing
(6)
Innowacje
(6)
Marketing - podręcznik akademicki
(6)
Marketing społecznościowy
(6)
Obsługa klienta
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Reklama - metody
(6)
Reklama internetowa
(6)
Techniki sprzedaży - metody
(6)
Firma (nazwa)
(5)
Marketing - metody - poradnik
(5)
Marketing polityczny
(5)
Promocja handlowa - metody
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Znaki towarowe - zarządzanie
(5)
Badania marketingowe
(4)
Kadry
(4)
Kadry - polityka
(4)
Marketing - badanie - metody
(4)
Obsługa klienta - metody
(4)
Portal społecznościowy
(4)
Przedsiębiorstwo - konkurencyjność
(4)
Reklama
(4)
Rynek - badanie - metody
(4)
Blogi
(3)
Innowacje - zarządzanie
(3)
Internet - stosowanie
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Lojalność konsumentów
(3)
Marketing - metody - podręcznik
(3)
Marketing - planowanie
(3)
Marketing - psychologia
(3)
Marketing - teoria
(3)
Marketing elektroniczny - metody
(3)
Marketing strategiczny - metody
(3)
Menedżerowie
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Przedsiębiorstwo - organizacja
(3)
Public relations w internecie
(3)
Rynek
(3)
Usługi
(3)
Usługi - marketing
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Zarządzanie - metody - poradnik
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Zarządzanie strategiczne - metody - poradnik
(3)
Akwizycja - metody - podręcznik
(2)
Badania ilościowe
(2)
Biznesplan
(2)
Firma (nazwa) - reklama
(2)
Gender marketing
(2)
Google AdWords
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Handel - organizacja - metody
(2)
Handel - organizacja - metody - poradnik
(2)
Innowacje - stosowanie - zarządzanie
(2)
Internet
(2)
Internet - stosowanie - gospodarka
(2)
Kadry - polityka - poradnik
(2)
Kampania wyborcza
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Logistyka gospodarcza - teoria
(2)
Marketing - antropologia społeczna
(2)
Marketing - planowanie - podręcznik akademicki
(2)
Marketing - podręcznik
(2)
Marketing - zarządzanie - poradnik
(2)
Marketing elektroniczny - podręcznik akademicki
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Marketing mobilny
(2)
Marketing partnerski - metody
(2)
Marketing personalny
(2)
Marketing polityczny - metody
(2)
Marketing sieciowy
(2)
Marketing strategiczny - podręcznik akademicki
(2)
Marketing szeptany
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Metodologia
(2)
Metody prognozowania
(2)
Temat: czas
2001-0
(19)
2001-
(9)
1989-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Stany Zjednoczone - handel - polityka
(1)
Szwecja - gospodarka - 20 w.
(1)
Gatunek
Poradniki
(7)
Monografia
(4)
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(3)
Podręczniki
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Edukacja i pedagogika
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
220 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Instrumenty marketingu / Klemens Białecki. - Bydgoszcz ; Warszawa : "Branta", 2006. - 382 s. : il., rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [379]-382.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48691 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55388 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 137-146.
Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0, omnikanałowość. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, marketing, badania rynkowe oraz badania naukowe. Książka jest również ważnym źródłem wiedzy dla praktyków - pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67320 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35690 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rebranding : strategiczna zmiana dla organizacji / Barbara Mróz-Gorgoń. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2019. - 343, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 311-341.
Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Biorąc pod uwagę zmiany trendów po stronie podaży, istotnym i aktualnym tematem jest rebranding. Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy, aż po zmianę strategii. Bardzo ważne jest też to, że rebranding niesie ze sobą ogromne ryzyko porażki i doprowadzenia do kryzysu wizerunkowego. W książce przedstawiona została klasyfikacja strategii, modeli i typów rebrandingu, zaprezentowane są badania wśród organizacji, które przeszły proces rebrandingu oraz zamieszczone interesujące case study.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67641 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55043 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54466 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39654 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58086 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Twoja Firma Widoczna w Internecie)
Zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie dziewięcioletniego doświadczenia zdobytego w agencjach interaktywnych i portalu horyzontalnym oraz własnych działań autora książki, Tomasza Stopki, które możesz wykorzystać do promocji swojego biznesu w sieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35643 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51186 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51383 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59144 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39945 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52824 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie II. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 180 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(E-marketing)
Bibliografia na stronach 177-178.
Książka przybliża zagadnienie content marketingu, budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do internetu i budowanie społeczności wokół marki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65549 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62634 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej