Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(253)
Forma i typ
Książki
(243)
Poradniki i przewodniki
(148)
Publikacje fachowe
(90)
Publikacje naukowe
(11)
Audiobooki
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
E-booki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(279)
wypożyczone
(49)
nieokreślona
(4)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(1)
W11 (Ciołka 20)
(3)
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(39)
W51 (Bielskiego 3)
(35)
W73 (Żytnia 64)
(4)
W80 (Redutowa 48)
(13)
W91 (Chłodna 11)
(3)
W106 (Twarda 64)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(24)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(199)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(8)
Zbiory służbowe
(1)
Autor
Sałbut Bartosz
(7)
Sielicki Leszek
(6)
Tracy Brian (1944- )
(6)
Doroba Anita
(5)
Zawiła Anna
(5)
Zawiła Tadeusz
(5)
Gasper Dorota
(4)
Gut Jerzy (1955- )
(4)
Haman Wojciech (1954- )
(4)
Jóźwiak Bożena
(4)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(4)
Malcherek Monika
(4)
Witkowska Magda
(4)
Appelo Jurgen (1969- )
(3)
Brunson Russell
(3)
Collins James C. (1958- )
(3)
Gutowski Maksymilian
(3)
Lencioni Patrick (1965- )
(3)
Lipa Michał
(3)
Niemczyk Andrzej
(3)
Radosz Joanna Krystyna (1992- )
(3)
Rzychoń Tomasz
(3)
Żórawski Tadeusz
(3)
Adair John Eric (1934- )
(2)
Babin Leif
(2)
Bakalarska Justyna
(2)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(2)
Chimkowska Angelika
(2)
Dondziłło Grzegorz
(2)
Dziewońska Dorota
(2)
German Janusz (1974- )
(2)
Haman Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(2)
Hartley Gregory
(2)
Jabłoński Artur (1987- )
(2)
Kaczmarek Olga
(2)
Karinch Maryann
(2)
Kawszyn Roman
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Lany Magdalena
(2)
Machnicka Zyta
(2)
Niemczyk Anna
(2)
Oruba Norbert
(2)
Puzyrkiewicz Dariusz
(2)
Skwarek Mirosław
(2)
Strózik Wojciech
(2)
Szóstek Aga
(2)
Sędzimir Tomasz
(2)
Waśko Zbigniew
(2)
Willink Jocko (1971- )
(2)
Wręga Michał
(2)
Zastrożna Martyna
(2)
Zych Agnieszka (trener personalny)
(2)
Łaciok Karol
(2)
Łucki Zbigniew (1938- )
(2)
Żukowski Marcin
(2)
Adkins Lyssa
(1)
Allen Judy (1952- )
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Ashkenas Ronald N. (1950- )
(1)
Aulet Bill (1958- )
(1)
Bacon Terry R. (1947- )
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Barski Marcin
(1)
Bastow Janna
(1)
Bavuso Daniela
(1)
Beckwith Harry (1949- )
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Bereś Ada
(1)
Bhargava Rohit
(1)
Bianchi Anna Maria
(1)
Bieniok Henryk
(1)
Biernat Kamil
(1)
Bloom Robert H
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bojanowski Jakub
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Błaszczak Ewa
(1)
Błaż Agata
(1)
Cagan Marty
(1)
Cardone Natale
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chalimoniuk-Nowak Marta (1976- )
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Chmura Ryszard
(1)
Chow Anne
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Ciećwierz Agnieszka
(1)
Cieśliński Jerzy
(1)
Cloutier George
(1)
Collins Philip (1967- )
(1)
Connors Michael
(1)
Conti Dave
(1)
Covey McKinlee
(1)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(1)
Cumberland Nigel
(1)
Cybulko Anna
(1)
Cyrklaff Magdalena J
(1)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(176)
2010 - 2019
(50)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(212)
1901-2000
(7)
1989-2000
(7)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(247)
Wielka Brytania
(3)
Stany Zjednoczone
(3)
Język
polski
(245)
angielski
(6)
Odbiorca
Menedżerowie
(56)
Przedsiębiorcy
(25)
Specjaliści ds. marketingu
(10)
Handlowcy
(8)
Informatycy
(3)
Pracodawcy
(3)
Specjaliści ds. rekrutacji
(3)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(3)
Dyrektorzy
(2)
Dyrektorzy HR
(2)
Projektanci stron WWW
(2)
Przedstawiciele handlowi
(2)
Specjaliści ds. kadr
(2)
Analitycy danych
(1)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Blogerzy
(1)
Coachowie
(1)
Copywriterzy
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy przedszkoli
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Ekonomiści
(1)
Freelancer
(1)
Internauci
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Kobieta
(1)
Kuratorzy oświaty
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Negocjatorzy
(1)
Pracownicy korporacji
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Prawnicy
(1)
Prezesi
(1)
Programiści
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Zarządzanie
(48)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(34)
Przywództwo
(30)
Menedżerowie
(26)
Sukces
(26)
Przedsiębiorstwo
(25)
Marketing cyfrowy
(18)
Kultura organizacyjna
(17)
Marketing
(15)
Kompetencje przywódcze
(14)
Komunikacja marketingowa
(14)
Handel elektroniczny
(13)
Przedsiębiorczość
(13)
Motywacja pracy
(12)
Relacje międzyludzkie
(12)
Praca zespołowa
(11)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(10)
Techniki sprzedaży
(10)
Innowacje
(9)
Media społecznościowe
(9)
Sprzedaż
(9)
Strategia marketingowa
(9)
Zarządzanie projektami
(9)
Komunikacja interpersonalna
(8)
Zaangażowanie pracowników
(8)
Kompetencje menedżerskie
(7)
Marketing elektroniczny
(7)
Organizacja
(7)
Organizacja pracy
(7)
Biznesplan
(6)
Coaching
(6)
Content marketing
(6)
Kadry
(6)
Kreatywność
(6)
Marketing społecznościowy
(6)
Marketing strategiczny
(6)
Negocjacje biznesowe
(6)
Perswazja
(6)
Rekrutacja pracowników
(6)
Zarządzanie relacjami z klientami
(6)
Copywriting internetowy
(5)
Kariera
(5)
Marka (ekonomia)
(5)
Produktywność pracy
(5)
Przedsiębiorczość (postawa)
(5)
Zarządzanie czasem
(5)
Zwinne zarządzanie
(5)
Branding (marketing)
(4)
Kompetencje zawodowe
(4)
Konsumenci
(4)
Marka osobista
(4)
Negocjacje
(4)
Praca
(4)
Psychologia biznesu
(4)
Psychologia zarządzania
(4)
Reklama
(4)
Zachowanie organizacyjne
(4)
Zarządzanie zmianą
(4)
Branża informatyczna
(3)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(3)
Copywriting
(3)
Decyzje
(3)
Firmowa witryna internetowa
(3)
Google Analytics
(3)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Kreowanie wizerunku
(3)
Marketing - metody - poradnik
(3)
Motywacja
(3)
Obsługa klienta
(3)
Plan marketingowy
(3)
Pozycjonowanie stron internetowych
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Reklama internetowa
(3)
Rozwój zawodowy
(3)
Sklepy internetowe
(3)
Spotkania i imprezy biznesowe
(3)
Strony WWW
(3)
Styl kierowania
(3)
Sztuczna inteligencja
(3)
Zarządzanie - metody - poradnik
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie sobą
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie strategiczne - metody - poradnik
(3)
Analiza danych
(2)
Blog
(2)
Business Intelligence
(2)
COVID-19
(2)
Customer Experience
(2)
Działania specjalne (wojsko)
(2)
E-konsumenci
(2)
Finanse
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Handel
(2)
Handlowcy
(2)
Informatycy
(2)
Kadry - polityka - poradnik
(2)
Temat: czas
2001-
(32)
1901-2000
(5)
1945-1989
(4)
1989-2000
(4)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(16)
Stany Zjednoczone (USA)
(6)
Rosja
(2)
Belgia
(1)
Brazylia
(1)
Chiny
(1)
Dania
(1)
Francja
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Japonia
(1)
Kanada
(1)
Niemcy
(1)
Szwajcaria
(1)
Szwecja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(233)
Audiobooki
(8)
Dokumenty dźwiękowe
(8)
Opracowanie
(8)
Poradniki
(6)
Case study (studium przypadku)
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Biografia
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradnik językowy
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(236)
Psychologia
(27)
Media i komunikacja społeczna
(20)
Praca, kariera, pieniądze
(19)
Informatyka i technologie informacyjne
(18)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(13)
Rozwój osobisty
(7)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Historia
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kulinaria
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
253 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Droga do Sukcesu)
Bez względu na to, czy dopiero rozkręcasz biznes, czy zamierzasz sprzedać swoją firmę, prawdopodobnie będziesz potrzebować biznesplanu. Wywrzesz nim odpowiednie wrażenie na odbiorcy, jeśli rzetelnie prześwietlisz konkurencję, przekonująco zaprezentujesz swoje umiejętności i jasno zakomunikujesz swoją wizję. Ten poradnik powie ci, jak to osiągnąć. W książce nie zabrakło także odniesień do nowych zjawisk, takich jak finansowanie społecznościowe, sprzedaż internetowa czy marketing cyfrowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69533 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 269.
Możesz myśleć o tej książce jak o podręczniku, po który sięgniesz, kiedy będziesz szukać uczciwych wskazówek, jak założyć i poprowadzić firmę, która będzie się wciąż rozwijać. Krok po kroku sprawdzisz, czy jesteś gotowy do startu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sukces firmy / Iwona Majewska-Opiełka. - Wydanie 1 w języku polskim. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2003. - 253, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia.
Książka napisana z poczuciem humoru, w której autorka bardzo przystępnie przedstawia szereg cennych informacji mogących ułatwić prowadzenie firmy. Poradnik dla menedżerów i właścicieli firm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44345 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka w języku angielskim. Przewodnik po motywacji i determinacji niezbędnych do budowania biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Współczesna gospodarka opiera się na projektach. Są one podstawą działania firm, instytucji, państw i pojedynczych ludzi. Mogą być śmiałe, zakrojone na szeroką skalę, jak wprowadzenie wspólnej strefy euro w 2002 roku, lub osobiste, pozwalające spełniać marzenia. W tym kompleksowym poradniku znajdziesz przełomowy, a zarazem prosty i uniwersalny model – kanwę projektu – który zwiększy prawdopodobieństwo sukcesu każdego przedsięwzięcia. Dzięki licznym studiom przypadków z rozmaitych branż i z całego świata zrozumiesz, co odróżnia świetne projekty od tych zakończonych fiaskiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76534 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69150 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, skupił się przede wszystkim na zrozumieniu konsumentów i pokazaniu, w jaki sposób tworzyć i dystrybuować odpowiednie treści, by wywierać wpływ na decyzje potencjalnych klientów. Wytypował pięć kategorii pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie odpowiadają), które zapewniają większy ruch, konwersje, leady i sprzedaż. Wyodrębnił tematy, które odbiorcy (zarówno B2B, jak i B2C) wyszukują najczęściej, gdy muszą podjąć decyzję zakupową. To inspirujący mix najnowszych narzędzi content marketingu, praktycznych case studies oraz nowatorskiej strategii TAYA – They Ask, You Answer, która pokazuje jak prowadzić sprzedaż i marketing, by zdobyć zaufanie klientów odpowiadając wyczerpująco na ich pytania, problemy i wątpliwości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50214 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Poradnik referujący proces marketingowy, podzielony na fazy "przed" (potencjalny klient), "w trakcie" (lead) i "po" (klient).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68459 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla osób rozpoczynających karierę w branży marketingowej oraz doświadczonych marketerów.
Książka jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 333. Indeks.
"Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PR" zawiera pięćset jeden pytań na temat public relations, które zadawano autorowi przy różnych okazjach. Odpowiedzi są krótkie, wyczerpujące i ułatwiają szybkie zrozumienie tematu. Wyjaśniają, czym dokładnie jest PR, opisują charakter jego działań, jak również aspekty strategii i planowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przed założeniem firmy dręczą nas miliony wątpliwości, a potem, kiedy już prowadzimy własną działalność, mamy do podjęcia tysiące decyzji. Każdą z tych decyzji można przyrównać do wyboru dróg na rozstaju. Iść w lewo czy w prawo? Niestety często wybieramy źle. I dlatego powstała ta książka. To zbiór konkretnych wskazówek, jak odnieść sukces we własnym biznesie, sformułowanych na podstawie ponad tysiąca godzin rozmów z najbardziej inspirującymi ludźmi z całego świata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71840 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Bibliografia na stronach 295-296.
Autorzy szczegółowo, krok po roku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy, od czego zacząć przygotowywanie, jakie informacje powinien zawierać, jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu na CD, jak opracować kolejne części planu marketingowego, jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać, tworząc plan. Dodatkowo inspiracją przy opracowywaniu własnego planu marketingowego mogą być omówione w książce i dołączone na CD przykładowe plany marketingowe różnych firm i instytucji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49135 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71757 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka nie jest o tym jak uprawiać marketing, bo takich książek są tysiące. Ta książka jest o tym, jak zorganizować marketing w taki sposób, żeby stał się strategicznym partnerem w biznesie, by aktywnie budował przewagę rynkową firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66895 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Mackay powraca z podsumowaniem dziesięcioleci sprzedażowego know-how dzięki którym ludzie czynu mogą zdobyć umiejętność finalizacji transakcji i osiągania celów sprzedażowych w swojej codziennej pracy. Jego rady odwołują się do sprawdzonych metod i praktycznych doświadczeń. Dotyczą internetu, LinkedIn i Facebooka. Jak zauważa Mackay, każdy, począwszy od pięcioletniego właściciela stoiska z lemoniadą aż po sprzedażowego eksperta GE, który szuka nabywcy dla turbiny o mocy 250 megawatów, może się z tej książki czegoś nauczyć. Czy pisze o poszukiwaniu odpowiedniego mentora, zaskarbianiu lojalności klienta, czy pokonywaniu oporu, autor wyraża swoją pasję i wiedzę we właściwym sobie lekkim i energicznym stylu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Podręcznik skutecznej negocjacji. Zawiera niewiele, ale za to gruntownie udokumentowanej teorii, za to wiele ćwiczeń praktycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61282 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Motywowanie pracowników : wskazówki dla menedżerów / Agata Pietroń-Pyszczek. - Wydanie III. - Wrocław : Wydawnictwo Marina, 2021. - 185, [4] strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 181-185.
W literaturze dotyczącej zarządzania mówi się o fenomenie zaangażowania pracowników, rozważając go jako potencjalne źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw. Wskazuje się jednocześnie, że zaangażowanie to bezpośrednio wynika z umiejętności motywacyjnego oddziaływania na pracowników. Prezentowana publikacja jest zbiorem podstawowych zagadnień dotyczących problematyki motywowania ludzi do pracy. Zwraca uwagę na sytuacje i zjawiska zagrażające skuteczności systemu motywacyjnego w przedsiębiorstwie, prezentując jednocześnie odpowiednie działania o charakterze profilaktycznym. Książka może stanowić swoisty przewodnik dla menedżerów poszukujących sposobów aktywizowania swoich podwładnych. Publikacja zawiera wiele praktycznych studiów przypadków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 70658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gra bez końca / Simon Sinek ; przekład: Marin Machnik. - Gliwice : Onepress Exclusive, copyright 2023. - 232 strony : ilustracje ; 22 cm.
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli jesteś przekonany do słusznej sprawy i postanawiasz pracować nad tą wizją przyszłości tydzień po tygodniu, miesiąc po miesiącu, rok po roku, oznacza to, że zwyciężasz. Nawet jeśli nie masz pojęcia, ile może to potrwać. Po prostu: samo dążenie nadaje znaczenie pracy i życiu. Dzięki tej książce przekonasz się, że nieskończone nastawienie lidera pozwala mu budować silniejsze, bardziej innowacyjne i inspirujące organizacje. Przyszłość świata leży w rękach takich przywódców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76487 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Jest to podręcznik prezentujący praktyczne techniki, narzędzia i ćwiczenia, zilustrowane za pomocą setek przykładowych pytań coachingowych. Sztuka zadawania pytań w coachingu nie ogranicza się do zaprezentowania gotowych szablonów pytań. Autor wyjaśnia powiązania między proponowanymi pytaniami a technikami coachingowymi, w których znajdują one zastosowanie. Podpowiada również najwłaściwszy moment sesji coachingowej, w którym warto wykorzystać dane pytanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 71275 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej