Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(65)
Forma i typ
Książki
(55)
Poradniki i przewodniki
(25)
Publikacje fachowe
(18)
Audiobooki
(10)
Publikacje naukowe
(4)
Dostępność
dostępne
(84)
wypożyczone
(4)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(11)
W51 (Bielskiego 3)
(10)
W73 (Żytnia 64)
(5)
W80 (Redutowa 48)
(5)
W91 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(6)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(49)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(1)
Autor
Dondziłło Grzegorz
(4)
German Janusz (1974- )
(4)
Doroba Anita
(3)
Gut Jerzy (1955- )
(3)
Haman Wojciech (1954- )
(3)
Babin Leif
(2)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(2)
Covey McKinlee
(2)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(2)
Erikson Thomas (1965- )
(2)
Haman Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(2)
Hasooni-Abood Diana
(2)
Jamrozik Iwona
(2)
Judd Gary T
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Kamińska-Radomska Irena
(2)
Karbowski Marcin
(2)
Kasperson David
(2)
Kosiniak Jakub
(2)
Majewska-Opiełka Iwona (1954- )
(2)
Sutton Robert I
(2)
Willink Jocko (1971- )
(2)
Zinserling Urszula
(2)
Zych Robert
(2)
Żórawski Tadeusz
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Adamson Brent
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Ashkenas Ronald N. (1950- )
(1)
Badura Wojciech (1967- )
(1)
Bastow Janna
(1)
Berman Karen (1962- )
(1)
Blanchard Marjorie
(1)
Bogusz Katarzyna
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Case John (1944- )
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Chrapko Mariusz (inżynieria oprogramowania)
(1)
Collins James C. (1958- )
(1)
Connors Michael
(1)
Cook Gwen O
(1)
Cook Roy A
(1)
Cox Allan J. (1937- )
(1)
Dover Howard
(1)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Dutkiewicz Mieczysław
(1)
Edington Dee W. (1937- )
(1)
Epler Melinda Briana
(1)
Fisk Peter
(1)
Fournier Camille
(1)
Friedrich von den Eichen Stephan (1963- )
(1)
Fugiel Marcin
(1)
Gabiś Tomasz (1955- )
(1)
Gilbert Andrew (1963- )
(1)
Gniazdowski Paweł (1960- )
(1)
Goldsmith Marshall
(1)
Grant Adam (1981- )
(1)
Grendys Aleksandra
(1)
Grzesik Wiesław
(1)
Grzębowski Romeo
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górski Jerzy
(1)
Głogowski Bartosz (1979- )
(1)
Hamel Gary
(1)
Hautz Julia
(1)
Ikanowicz Cezary
(1)
Jagiełka Agnieszka
(1)
Jochheim Ewa
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Knight Joe (1963- )
(1)
Kokoszka Iwona
(1)
Konarowska Katarzyna
(1)
Korpanty Jerzy
(1)
Kosińska Milena
(1)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(1)
Kuron Piotr
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lazier William C. ( -2004)
(1)
Lencioni Patrick (1965- )
(1)
Lindner Reinhard (1967- )
(1)
Lipa Michał
(1)
Lombardo C. Todd
(1)
Machnik Marcin
(1)
Malik Fredmund F. (1944- )
(1)
Manville Brook (1950 - )
(1)
Matzler Kurt (1969- )
(1)
Maxwell John C. (1947- )
(1)
Małota Wioletta
(1)
McCarthy Bruce
(1)
Mianowski Maciej
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Miles Gary
(1)
Milewski Andrzej (1985- )
(1)
Mokrzycki Leszek
(1)
Nalazek Mirosław
(1)
Niedzieski Piotr
(1)
Niemczyk Andrzej
(1)
Niemczyk Anna
(1)
Oncken William
(1)
Parys Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(24)
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(33)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(61)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(60)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(19)
Przedsiębiorcy
(3)
Dowódcy
(1)
Ekonomiści
(1)
Handlowcy
(1)
Informatycy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Prawnicy
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Temat
Menedżerowie
(52)
Przywództwo
(23)
Zarządzanie
(20)
Sukces
(11)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(8)
Relacje międzyludzkie
(7)
Kompetencje przywódcze
(5)
Kadry - polityka - poradnik
(4)
Menedżerowie - poradnik
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Kompetencje menedżerskie
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Menedżerowie - psychologia - poradnik
(3)
Mentoring - poradnik
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Przywództwo - poradnik
(3)
Psychologia zarządzania
(3)
Savoir-vivre
(3)
Działania specjalne (wojsko)
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Menedżerowie - kultura - poradnik
(2)
Mentoring
(2)
Motywacja pracy
(2)
Obyczaje towarzyskie - poradnik
(2)
Organizacja
(2)
Psychologia pracy
(2)
Siły specjalnego przeznaczenia
(2)
Styl kierowania
(2)
Sukces - poradnik
(2)
Wojsko
(2)
Zarządzanie - metody - poradnik
(2)
Zarządzanie - psychologia - poradnik
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
Awans zawodowy
(1)
Babin, Leif
(1)
Baby boomers
(1)
Branża informatyczna
(1)
Coaching
(1)
Dowodzenie (wojsko)
(1)
Etykieta językowa - poradnik
(1)
Finanse
(1)
Finanse - zagadnienia - poradnik
(1)
Globalizacja - a gospodarka - poradnik
(1)
Handel
(1)
Informatycy
(1)
Innowacje
(1)
Integracja społeczna
(1)
Intuicja
(1)
Kadry - kontrola - poradnik
(1)
Kadry - polityka - metody
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja międzykulturowa - poradnik
(1)
Komunikacja społeczna - metody
(1)
Komunikacja społeczna - poradnik
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura - socjologia - poradnik
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Kultura organizacyjna - poradnik
(1)
Kultura pracy - poradnik
(1)
Lider
(1)
Marketing - zarządzanie - poradnik
(1)
Marketing partnerski
(1)
Menedżerowie - praca
(1)
Menedżerowie - praca - organizacja - poradnik
(1)
Menedżerowie - praca - poradnik
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Motywacja
(1)
Navy SEALs
(1)
Negocjacje
(1)
Networking
(1)
Normy ISO 9000 - poradnik
(1)
Normy ISO 9001 - poradnik
(1)
Oceny pracowników - poradnik
(1)
Odmienność kulturowa - poradnik
(1)
Optymalizacja biznesu
(1)
Osobowość
(1)
Outplacement
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Planowanie strategiczne - poradnik
(1)
Pokolenie X
(1)
Pokolenie Y
(1)
Pokolenie Z
(1)
Praca - organizacja - poradnik
(1)
Praca - psychologia - poradnik
(1)
Praca zespołowa
(1)
Przedsiębiorcy - kultura - poradnik
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorczość (postawa) - poradnik
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo - konkurencyjność - poradnik
(1)
Przedsiębiorstwo - zatrudnienie - poradnik
(1)
Przyjęcia okolicznościowe - poradnik
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(1)
Rozwiązanie umowy o pracę
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Różnorodność
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Polska
(2)
Belgia
(1)
Brazylia
(1)
Dania
(1)
Francja
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Japonia
(1)
Kanada
(1)
Niemcy
(1)
Szwajcaria
(1)
Szwecja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Poradnik
(39)
Dokumenty dźwiękowe
(8)
Poradniki
(8)
Audiobooki
(4)
Książki mówione
(4)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(31)
Psychologia
(10)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
65 wyników Filtruj
Audiobook
CD
W koszyku
Jednominutowy menedżer spotyka małpę / Ken Blanchard, William Oncken, Hal Burrows ; przekład Marcin Karbowski. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2017. - 1 płyta CD (2 godz. 21 min 53 s) : digital, stereo. ; 12 cm.
AUDIOBOOK. Książka mówiona w formacie MP3. Czytelnik dowie się, jak w prosty sposób zyskać czas na rzeczy, które chce lub musi zrobić. Dzięki czterem zasadom Onckena każdy menedżer nauczy się efektywnie wykorzystywać potencjał wszystkich pracowników organizacji, a w szczególności swój własny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Cztery obsesje wyjątkowego szefa : opowieść o przywództwie / Patrick Lencioni ; przekład Anita Doroba. - Warszawa : MT Biznes, 2017. - 1 płyta CD (4 godz. 08 min 36 s) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Audiobook)
AUDIOBOOK. Książka mówiona w formacie MP3. Patrick Lencioni przedstawia jeszcze jedną opowieść o przywództwie, której każdy element jest równie porywający i pouczający, jak wszystkie poprzednie. Tym razem Lencioni skupia się na kluczowej roli przywódcy w budowaniu zdrowej organizacji - często pomijanym, a niezwykle istotnym elemencie życia biznesowego, będącym podstawą trwałego sukcesu. Czytelnicy mogą poznać historię intrygi korporacyjnej, w której Rich O'Connor, fikcyjny dyrektor naczelny firmy konsultingowej z branży technologicznej, Telegraph Partners, napotyka wyzwanie tak wielkie, że może ono zachwiać jego firmą, karierą i wszystkim, co uważa za ważne w byciu wyjątkowym przywódcą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Forma i typ
Hasło UKD: Psychologia zarządzania - CD Stosunki interpersonalne - CD Menedżerowie - psychologia - CD
Książka mówiona w formacie MP3. Jeżeli chcesz być Dobrym Szefem, o co musisz dzień w dzień dbać? Jeśli masz Złego Szefa, to co możesz z tym zrobić? Krótko mówiąc, czym charakteryzuje się Dobry Szef, a jakie są najgorsze wady Złego Szefa? Dr Robert Sutton napisał tę książkę, aby odpowiedzieć na powyższe pytania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 275-288.
Poradnik z zakresu kultury organizacyjnej i przywództwa, dotyczy realizacji programu inteligentnego lidera w czasach cyfrowej rewolucji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68945 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Szef w relacji z zespołem : jak proces grupowy wpływa na psychologię teamu / Agnieszka Zych, Robert Zych. - Gliwice : Helion ; Warszawa : Wydawnictwo Grupa Szkoleniowa Kontrakt/OSH, copyright 2017. - 1 płyta CD (6 godz. 52 min 49 s) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
AUDIOBOOK. Książka mówiona w formacie MP3. Każda grupa osób przebywających ze sobą dłużej niż dwa do trzech dni jest poddawana automatycznie procesom rozwojowym, które zbiór indywidualności zmieniają w zespół. Jest to zjawisko naturalne, a rządzące nim mechanizmy powinien poznać każdy szef. Powinien je poznać, zrozumieć i nauczyć się tak je modyfikować, by umieć przekształcić swoich ludzi w dynamiczną drużynę, pracującą razem tak sprawnie jak piłkarze na boisku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dr Howard Dover, technolog sprzedaży i profesor akademicki, podejmuje odważną próbę rozwikłania paradoksu innowacji w sprzedaży. Analizuje czynniki hamujące wzrost sprzedaży, przygląda się firmom, którym udało się przełamać impas lub nie, i przytacza najnowsze wyniki badań. Na kolejnych stronach Dover odkrywa karty, wyjaśniając krok po kroku, jak doprowadziliśmy do obecnego stanu sprzedaży, dlaczego paradoks dotyka tak wielu firm i co należy z nim zrobić. Autor pokazuje, jak mądrze wykorzystywać technologie sprzedaży dzięki podejściu, które koncentruje się nie na tym, by skalować działania sprzedawców w myśl zasady „róbmy cokolwiek, byle więcej”, ale na kliencie i jego potrzebach. Krótko mówiąc, na pomaganiu nabywcom w kupowaniu. Książka Dovera to cenny zbiór metod i narzędzi, które pomogą Ci odblokować w pełni potencjał zespołu sprzedaży i wyrwać się z błędnego koła paradoksu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78455 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia szefa / Wojciech Haman, Jerzy Gut ; 2)
Wielu szefom coaching wciąż kojarzy się z wiedzą tajemną dla wybranych lub czymś trudnym i skomplikowanym. Wielu podwładnych, którzy podlegają coachingowi, traktuje go jako kolejne narzędzie oceny i presji na wyniki. Autorzy książki rozprawiają się z tymi mitami i stereotypami. Pokazują, że metoda coachingu narzędziowego jest prostą i naturalną procedurą rozwoju nowych umiejętności, której można używać w każdej relacji ? zawodowej i osobistej. Stoją za tym głęboka wiara i przeświadczenie, że tylko trening nowego zachowania i użycie nowego narzędzia mogą doprowadzić do prawdziwej zmiany. Coaching narzędziowy daje możliwość wyboru i pomaga uwolnić się od neurotycznych przymusów. Pozwala wypracować nowy sposób działania, a nie ogranicza się do dobrych rad i refleksji. Tej metody można używać w sposób naturalny w roli szefa, rodzica, nauczyciela czy przyjaciela.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73236 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Menedżer samuraj : intuicja jako klucz do sukcesu / Reinhard Lindner ; przełożył Tomasz Gabiś. - Wydanie II (pierwsze wydanie w Wydawnictwie Naukowym PWN). - Warszawa : PWN, 2019. - 268, [3] strony : ilustracje ; 21 cm.
Poradnik w przystępny sposób wskazuje, jak można zastosować wartości samurajów, takie jak m.in. honor, odwaga, szacunek, uczciwość we współczesnym zarządzaniu firmą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68555 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twoja firma 2.0 : od dobrej do wielkiej / Jim Collins, Bill Lazier ; przekład Michał Lipa. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : MT Biznes, 2022. - 430 stron : ilustracje ; 24 cm.
Jim Collins i Bill Lazier przygotowali niniejszą książkę na podstawie kursu, który prowadzili w Stanford Graduate School of Business. Ich celem było stworzenie przewodnika dla liderów małych i średnich firm, którzy pragną zbudować wybitne przedsiębiorstwa osiągające trwałe wyniki. Dowiesz się z niej, jak stworzyć wersję 2.0 własnej firmy. I jak poradzić sobie z wyzwaniem rozwoju swoich umiejętności przywódczych, kiedy będzie się ona powiększała, osiągając dwukrotnie, pięciokrotnie, a nawet dziesięciokrotnie większe rozmiary niż na początku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71996 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 395-414. Indeks.
Praca każdego menedżera pod pewnymi względami jest do siebie podobna. Chyba każda osoba, która pracuje na stanowisku menedżera, spotkała się z lawiną pytań od podwładnych, poleceniami od szefostwa wydawanymi na ostatnią chwilę, związanymi np. z koniecznością przygotowania prezentacji "na wczoraj" lub z przedstawieniem przekonującego uzasadnienia biznesowego. W tej książce znajdziesz zbiór najlepszych praktyk związanych ze wszystkimi aspektami zarządzania, takimi jak tworzenie i przedstawianie sprawozdań finansowych, budowanie strategii, zdobywanie zaufania podwładnych czy też rozwijanie inteligencji emocjonalnej, która pozwala na lepsze zarządzanie zespołem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76533 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przewodnik prezentujący zasady formułowania celów produktu, wyznaczania priorytetów, zapewniania sobie przychylności interesariuszy, osiągania lojalności zespołu i efektywności jego pracy, wykrywania okazji biznesowych czy tworzenia kompletnej mapy drogowej produktu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68662 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Rewolucyjna metoda otwartej strategii, opisana w niniejszej książce, pozwala organizacjom tworzyć strategię zrozumiałą i wiarygodną dla pracowników, a tym samym łatwiejszą do zakomunikowania i wdrożenia. Zaangażuj więcej osób w proces planowania i przekonaj się, jak świetne pomysły mają Twoi pracownicy! Otwarta strategia to pierwsza niespecjalistyczna książka biznesowa wspierająca liderów i menedżerów we wdrażaniu otwartego podejścia do strategii w swoich firmach. Autorzy na przykładzie studiów przypadków czołowych firm z różnych branż przedstawiają otwartą strategię nie jako korektę tradycyjnego procesu strategicznego, ale jako nową filozofię biznesową, fundamentalną zmianę sposobu myślenia, która – angażując osoby spoza zespołu kierowniczego – pozwoli lepiej przygotować się do zmian i budowania przełomowych modeli biznesowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78453 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
AUDIOBOOK. Książka mówiona w formacie MP3. Szwedzki trener i ekspert w dziedzinie komunikacji rozprawia się ze złymi szefami i przekonuje, że nawet z najcięższymi przypadkami można się dogadać.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Ta książka objaśnia, na czym polega istota ścieżki technicznej - z zaznaczeniem, że umiejętność dostosowania aspiracji konkretnej osoby do potrzeb organizacji jest sztuką, szczególnie w wypadku inżynierów, którzy mają wnieść istotny wkład na wysokim poziomie. Dzięki lekturze zrozumiesz swoją rolę w firmie, rozwiniesz myślenie strategiczne i nauczysz się wyznaczać standardy pracy technicznej. Przekonasz się, że możesz się stać liderem bez bezpośredniego zarządzania, dowiesz się, jak planować z wyprzedzeniem i podejmować właściwe decyzje techniczne, a także jak się rozwijać jako ekspert w swojej dziedzinie. Zrozumiesz znaczenie szerokiej, strategicznej perspektywy, przyswoisz taktyki prowadzenia projektów i określisz, co oznacza pojęcie dobrej inżynierii w Twojej organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78558 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja przeznaczona jest dla każdego, kto dostrzega mnogość i znaczenie wyzwań dzisiejszego rynku pracy – potrzebę orientacji na ludzi, budowania z nimi relacji i skutecznych metod komunikowania. Autor porusza kluczowe zagadnienia dotyczące zarządzania ludźmi i wskazuje, z jakich metod i narzędzi warto korzystać, aby być liderem na miarę dzisiejszych czasów. Ostatnie lata przyniosły sporo zmian, zarówno w modelach pracy, jak i postawach ludzi. Zmieniły się potrzeby, a co za tym idzie oczekiwania pracowników, a to wyznaczyło nowy kierunek roli lidera – holistycznego zarządzania zorientowanego na ludzi i kulturę organizacyjną. Z lektury dowiesz się m.in.: • jak w praktyce wykorzystać wiedzę o stylach zachowań ludzi; • co robić, a czego na pewno nie, chcąc zbudować zaangażowany zespół; • którzy pracownicy są najbardziej narażeni na stres i jak można go zniwelować; • dlaczego zarządzanie różnorodnością powinno trafić na top listę umiejętności menedżerskich. Klamrą spinającą całość są wypowiedzi liderów, które pokazują praktyczny wymiar dzisiejszego zarządzania, oraz przydatne menedżerom narzędzia – kwestionariusz autorefleksji i schemat planu działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77673 (1 egz.)
Książka
W koszyku
How to be an ally : actions you can take for a stronger, happier workplace / Melinda Briana Epler. - New York : McGraw Hill, copyright 2022. - [4], XXVI, [2], 254, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Książka w języku angielskim. Through the power of allyship, each of us can create an equitable, innovative workplace where everyone feels safe, valued, and able to thrive. Uniquely insightful and extremely timely, How to Be an Ally humanizes diversity and inclusion and facilitates greater empathy and understanding between people of all identities. It teaches us that every individual can learn about the imbalance in opportunity and work to correct it.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka napisana przez byłych dowódców północnoamerykańskiej Morskiej Jednostki Operacyjnej Walki Specjalnej. Łączy elementy reportażu z pola walki, wykładu na temat zasad zarządzania zespołem i poradnika dla liderów oraz menedżerów. Autorzy dowodzą, że istnieją żelazne zasady sukcesu lidera obowiązujące zarówno na wojnie, jak i w biznesie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68527 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 449-456. Indeks.
Koniec alfabetu to książka poświęcona zmianom pokoleniowym i ich wpływie na rzeczywistość. Bazuje ona na kompleksowych badaniach, studiach przypadków z Polski i z zagranicy oraz szerokiej analizie źródeł z całego świata. Daje też praktyczne odpowiedzi dotyczące zmian w świadomości społeczeństw, ich wpływie na indywidualne decyzje oraz sposobach na zbudowanie porozumienia między osobami reprezentującymi cztery generacje: wyżowców, pokolenia X, milenialsów oraz generacji Z. Podpowiada także, co przyniesie przyszłość, i nazywa najmłodsze pokolenie, które obecnie przychodzi na świat. Koniec alfabetu to napisany prostym językiem, czytelny i przejrzysty podręcznik, przygotowany z myślą o wyzwaniach, jakie stawiają przed nami obecne czasy. A przede wszystkim związane z nimi zagrożenia, szanse, punkty zwrotne i przełomowe zmiany. Związane z tymi elementami składowymi życia społecznego i biznesowego, które wymagają wytyczania nowych kierunków, kreślenia nowych strategii i wkraczania na nieznane obszary biznesu i relacji międzyludzkich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71727 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy starają się odpowiedzieć na pytanie, jak znaleźć równowagę między przeciwstawnymi siłami ciągnącymi liderów w różnych kierunkach. Skupiają się na niuansach, które musi skutecznie uwzględnić każdy lider. Opanowanie równowagi przywództwa wymaga umiejętności ustalenia, kiedy być liderem, a kiedy naśladowcą; kiedy decydować się na agresywne manewry, a kiedy tylko obserwować rozwój wydarzeń; kiedy się odsunąć i pozwolić zespołowi działać, a kiedy włączyć się do akcji i rozpocząć mikrozarządzanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72053 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla pracowników działów kadr, menadżerów i przedsiębiorców, a także prawników oraz pracowników naukowych.
Książka dotyczy prawnych, społecznych oraz praktycznych wyzwań, przed jakimi stoją firmy, które decydują się na wprowadzenie zmian o charakterze restrukturyzacyjnym oraz działań, jakich takie plany wymagają. Czytelnik znajdzie tu omówienie m.in. takich tematów jak: zarządzanie talentami i karierą wewnątrz organizacji (upskilling i reskilling); wyzwania formalnoprawne i praktyki w zakresie zwolnień; udzielanie wsparcia zwalnianym pracownikom w poszukiwaniu nowej pracy (outplacement); programy dobrowolnych odejść jako alternatywa dla zwolnień lub ich znacznego zmniejszenia (najczęstsze obawy i największe korzyści); wyzwania stojące przed organizacjami podczas fuzji i przejęć; restrukturyzacja w Polsce na tle innych krajów europejskich. Ciekawym uzupełnieniem treści książki są prognozy autorów w zakresie najważniejszych trendów oraz ich wpływu na przyszłe procesy restrukturyzacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72001 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej