Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(51)
Forma i typ
Książki
(51)
Publikacje naukowe
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(57)
wypożyczone
(3)
Placówka
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(3)
W51 (Bielskiego 3)
(4)
W80 (Redutowa 48)
(2)
W91 (Chłodna 11)
(1)
W106 (Twarda 64)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(2)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(46)
Autor
Potocki Arkadiusz
(3)
Żbikowska Agnieszka (public relations)
(3)
Brunson Russell
(2)
Winkler Renata
(2)
Babis Henryk
(1)
Bavuso Daniela
(1)
Bek-Gaik Bogusława
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Biesaga-Słomczewska Elżbieta Jadwiga
(1)
Brodzik Agnieszka
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Cardone Natale
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Czyżewska Maria
(1)
Dilts Robert (1955- )
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dyba Adam
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Frier Sarah
(1)
Gad Jacek
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Glinka Beata
(1)
Gniazdowski Paweł (1960- )
(1)
Graziosi Dean
(1)
Green Alison
(1)
Grzechynka Agnieszka
(1)
Hartley Kate
(1)
Hartley Mary (1948- )
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Iwińska-Knop Krystyna
(1)
Jagiełka Agnieszka
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Jelonek Adam W. (1968- )
(1)
Johann Maria
(1)
Kandefer Katarzyna
(1)
Karcz Kornelia
(1)
Kennedy Dan S. (1954- )
(1)
Kosińska Milena
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kreft Jan
(1)
Kuron Piotr
(1)
Levy Steven
(1)
Limański Andrzej
(1)
Linn Susan (1948- )
(1)
Magier-Łakomy Ewa
(1)
McNamee Roger (1956- )
(1)
Mianowski Maciej
(1)
Moderska Beata
(1)
Moderski Jerzy
(1)
Mruk Henryk
(1)
Murray Kevin (1928- )
(1)
Nadskakuła Olga (zarządzanie)
(1)
Orlando Emanuele
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Puławski Krzysztof
(1)
Pułka Leszek (1956- )
(1)
Randolph Marc (1958- )
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Rozbicka Patrycja
(1)
Rydzkowski Włodzimierz
(1)
Rymkiewicz Bartosz
(1)
Schermerhorn John R
(1)
Serwański Tomasz
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Sikorski Czesław (1943- )
(1)
Skrzypek Elżbieta (ekonomia)
(1)
Sosnowska Katarzyna (tłumaczka)
(1)
Streibel Barbara J
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Walińska Ewa
(1)
Waszkiewicz-Raviv Alicja
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Wierzchoń Renata
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Wojewódzka-Król Krystyna (1948- )
(1)
Wróbel Piotr (zarządzanie)
(1)
Wywiał-Prząda Katarzyna
(1)
Wąsiel Marcin
(1)
Łucki Zbigniew (1938- )
(1)
Šmid Wacław
(1)
Żak Piotr
(1)
Żyminkowski Tomasz
(1)
Żądło Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(16)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(19)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(51)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(4)
Menedżerowie
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Prawnicy
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(18)
Komunikacja społeczna
(9)
Komunikacja marketingowa
(8)
Komunikacja interpersonalna
(6)
Komunikacja wewnętrzna
(6)
Kultura organizacyjna
(5)
Public relations
(5)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(5)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(4)
Marketing
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Przedsiębiorstwo - organizacja
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Zarządzanie
(3)
Branding (marketing)
(2)
E-konsumenci
(2)
Facebook
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Globalizacja
(2)
Kadry
(2)
Komunikacja społeczna - a przedsiębiorstwo
(2)
Komunikacja społeczna - podręcznik akademicki
(2)
Kultura organizacyjna - podręcznik
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Media społecznościowe
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody
(2)
Przedsiębiorstwo - organizacja - podręcznik akademicki
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe - marketing
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe - zarządzanie - podręcznik
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Start-up
(2)
Sukces
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Zarządzanie relacjami z klientami
(2)
Zarządzanie strategiczne - metody
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zarządzanie zaufaniem
(2)
Zaufanie
(2)
Algorytmy
(1)
Amazon (platforma internetowa)
(1)
Apple (komputery)
(1)
Autoprezentacja
(1)
Banki - marketing - polityka
(1)
Banki - reklama - polityka
(1)
Bibliotekarstwo - jakość - Polska
(1)
Bibliotekarstwo - marketing - Polska
(1)
Bibliotekarstwo - nauczanie - szkoły wyższe - Polska
(1)
Bibliotekarstwo - organizacja - Polska
(1)
Bibliotekarstwo - w literaturze - historia
(1)
Bibliotekarze - szkolenie - Polska
(1)
Biblioteki akademickie - marketing - Polska
(1)
Big data
(1)
Biznesplan - podręcznik
(1)
Ceny - polityka - zagadnienia
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Decyzje
(1)
Dezinformacja
(1)
Dzieci
(1)
Estetyka
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Filmy i seriale
(1)
Finanse
(1)
Flexicurity
(1)
Google
(1)
Google LLC
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Influencerzy
(1)
Informacja wizualna
(1)
Instagram
(1)
Intranet
(1)
Inwigilacja
(1)
Kadry - polityka - podręcznik
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Komunikacja interpersonalna - metody
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Komunikacja międzykulturowa - podręcznik
(1)
Komunikacja niewerbalna - wydawnictwa popularne
(1)
Komunikacja społeczna - bibliotekarstwo - Polska
(1)
Komunikacja społeczna - metody
(1)
Komunikacja społeczna - podręcznik
(1)
Komunikacja wewnętrzna - badanie - Polska - od 1989 r.
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Komunikowanie marketingowe - metody
(1)
Komunikowanie marketingowe - podręcznik akademicki
(1)
Komunikowanie marketingowe - teoria
(1)
Konflikt
(1)
Konflikt - zagadnienia
(1)
Konkurencja - podręcznik
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci
(1)
Kultura organizacyjna - Polska
(1)
Kultura organizacyjna - badanie - Polska - od 1989 r.
(1)
Kultura organizacyjna - podręcznik akademicki
(1)
Lejek sprzedażowy
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Polska
(2)
Belgia
(1)
Brazylia
(1)
Dania
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Francja
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Kanada
(1)
Niemcy
(1)
Polska - a Unia Europejska - transport
(1)
Szwajcaria
(1)
Szwecja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Poradnik
(5)
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(3)
Monografia
(2)
Publicystyka
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Esej
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(15)
Zarządzanie i marketing
(12)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
51 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59332 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60371 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54622 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Facebook : a miało być tak pięknie / Steven Levy ; przełożyła Katarzyna Sosnowska. - Wydanie I. - Białystok : Mova, 2022. - 558, [2] strony ; 24 cm.
Indeks.
Zakulisowa historia jednej z najpotężniejszych i najbardziej kontrowersyjnych amerykańskich firm – Facebooka. Jako student drugiego roku Mark Zuckerberg stworzył prostą stronę internetową, która miała służyć jako kampusowa sieć społecznościowa. Dziś Facebook jest największą platformą społecznościową na świecie skupiającą prawie trzy miliardy użytkowników, a jej wartość rośnie z dnia na dzień. Facebook to nie tylko niewinna sieć do publikowania postów. To potężne narzędzie, które niewłaściwie używane może przynieść fatalne skutki. Wycieki danych, manipulacja użytkownikami, rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji. Oparta na setkach wywiadów książka stanowi zapis niesamowitego sukcesu oraz licznych porażek imperium Zuckerberga. To opowieść o firmie oraz o ludziach, którzy ją tworzą. To wnikliwy i fascynujący obraz globalnej korporacji, która realnie wpływa na każdy aspekt naszego życia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 077 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 077 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 077 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50920 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 191-194.
Dlaczego ufamy „Karen z Facebooka”, a nie naukowcom? W jaki sposób Grumpy Cat zbudował swoją markę? Czego o potencjale social mediów uczy nas świstak jedzący jabłko? Jak w Indiach zwiększa się efektywność procesu sortowania owoców? I wreszcie – w jaki sposób wiedza ta przekłada się na umiejętność generowania kapitału reputacyjnego własnej marki biznesowej? Na te i inne pytania odpowiada autorka, prezentując koncepcję LSMMA™ – Lean Social Media Management Approach. Zaproponowane podejście, zainspirowane filozofią lean, jest próbą poszukiwania efektywniejszych metod działania, wpisujących się nie tylko w wymogi narzucone przez realia marketingu 4.0. oraz styl życia konsumentów, ale także w charakter samych mediów społecznościowych, które nie pozwalają uwiązać się na krótkiej, marketingowej smyczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71775 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klasyka Myśli Zachodniej)
Najgłośniejsza i najbardziej wpływowa praca Bernaysa, w której prostym językiem opisane są mechanizmy formowania świadomości mas. Demokratyczne społeczeństwo to, zdaniem Bernaysa, pierwotnie nieuformowana i mało rozgarnięta masa, pozbawiona trwałego spoiwa, której powinna przewodzić garstka inteligentnych nadzorców. Nadzorcy ci, korzystając z naukowych badań nad psychologią jednostki i psychologią tłumu, a także z rozmaitych metod indoktrynacji i manipulowania ludzkimi pragnieniami, powinni ustalać system wartości i główne cele społeczne, popychając ludzi w tę czy inną stronę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 69962 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Pomimo rosnącej liczby badań naukowych wyliczających krzywdy wynikające z nadmiernego zanurzenia w nieregulowanym, potężnie uwodzicielskim i ukierunkowanym na zyski świecie przemysłu „kid-tech", czyli technologii dla dzieci, technologie cyfrowe były już głęboko zakorzenione w życiu dzieci jeszcze przed pandemią COVID-19. W książce „Kto wychowuje nasze dzieci?" Linn - jedna z czołowych światowych ekspertek ds. wpływu Big Tech oraz przemysłu technologicznego na dzieci - zgłębia przyczyny oraz konsekwencje tej monumentalnej zmiany w kierunku zdigitalizowanego, skomercjonalizowanego dzieciństwa, skupiając się na wartościach, relacjach oraz nauce. Dzieci stają się lukratywną pożywką dla szeregu firm technologicznych, społecznościowych czy produkujących zabawki, począwszy od producentów eksploatacyjnych gier, przez platformy mediów społecznościowych, po technologię „edukacyjną" i markowe programy szkolne o wątpliwej skuteczności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76213 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Największe błędy utrudniające organizacjom odnoszenie sukcesów wynikają z braku zrozumienia celu i chronologicznego porządku, w jakim powinny odbywać się poszczególne etapy pozycjonowania strategicznego. Autorzy na podstawie swojego ponad 15-letniego doświadczenia stworzyli oryginalną kompletną mapę narzędzi marketingowych, prowadzącą firmy ustrukturyzowaną drogą − od pomysłu na biznes aż do zbudowania własnej marki. Książka jest pełnym i wyczerpującym poradnikiem, jak − od zera − wprowadzić na rynek zwycięski projekt, wyznaczając właściwy kierunek już na starcie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73222 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 141.
Komunikacja w kryzysie stawia na głowie standardowe zarządzanie kryzysem zniewolone przez procesy i zachęca czytelników do porzucenia typowych korporacyjnych protokołów i schematów komunikacji. Kate Hartley uważa, że organizacje powinny spojrzeć na kryzys z punktu widzenia konsumentów i uczłowieczyć przekazywane im informacje. Jej książka pełna jest pomocnych wskazówek i praktycznych porad, które można wykorzystać w każdej sytuacji kryzysowej, a także nie brakuje tu fascynujących przykładów pokazujących nam, jak odróżniać codzienne problemy od prawdziwego kryzysu. Dowiemy się również dlaczego uwielbiamy nienawidzić nasze ulubione marki oraz poznamy najgorętsze tematy zarządzania kryzysem, takie jak rozwiązywanie problemu fałszywych wiadomości, plotek oraz trolli grasujących na mediach społecznościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68774 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63105 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Fascynująca osobista opowieść, ale też bardzo wnikliwa analiza sił, które mogą zniszczyć nasz świat. Książka opowiada o Facebooku i jego twórcach, a zarazem ukazuje historię biznesu związanego z nowymi technologiami oraz ludzi, którzy je tworzyli, a teraz zabrakło im odwagi, by stanąć oko w oko z demonami, które sami powołali do życia. Autor książki, który był doradcą Zuckerberga w pierwszych latach działania Facebooka, wyjaśnia, dlaczego nowe technologie mogą zagrażać demokracji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizualny PR : siła obrazów w komunikacji organizacji / Alicja Waszkiewicz-Raviv. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, copyright 2021. - 227, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [207]-222.
Książka stanowi spójny i interdyscyplinarny opis uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Jest próbą całościowego określenia komunikacji wizualnej z punktu widzenia public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69493 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzięki tej zrozumiale napisanej książce poznasz sekretną wiedzę, która sprawiła, że potężne dotcomy są liderami sprzedaży, mimo że startowały z bardzo skromnego poziomu. Na podstawie prosto sformułowanych instrukcji, łatwych do przyswojenia nawet dla osób słabo obeznanych z inżynierią i ekonomią, nauczysz się budować lejki sprzedażowe, czyli procesy pozyskiwania potencjalnych klientów i ich konwersji w rzeczywistych odbiorców produktów lub usług. Znajdziesz tu schematy lejków sprzedażowych, procesów, struktur i skryptów, które firmom z całego świata pozwoliły odnotowywać wykładnicze wzrosty przychodów. Dowiesz się, na czym polegają często popełniane błędy, prowadzące do tego, że klienci się zniechęcają, i nauczysz się unikać takich potknięć. W rezultacie przygotujesz się do przeanalizowania i skorygowania lejka własnej firmy, by uczynić z niego swoje najskuteczniejsze narzędzie marketingowe!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73627 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 318-321.
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii - musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gdzie się gromadzą i w jaki sposób poprowadzić ich wprost do Twojego lejka sprzedażowego. Do tych celów służą konkretne strategie, jasno opisane w tym poradniku. Jego najcenniejszą częścią jednak jest prosty wzorzec, który pozwala skierować ruch z każdej sieci reklamowej prosto do lejków. Działanie tych strategii można świetnie uzupełniać technikami hakowania wzrostu, które pomagają w zwiększaniu ruchu nawet bez dostępu do którejś z sieci reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74057 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instagram bez filtra / Sarah Frier ; przekład Jarosław Irzykowski. - Wydanie I. - Łódź : Feeria Wydawnictwo, 2020. - 431, [1] strona ; 21 cm.
Czy pamiętasz jeszcze czasy sprzed powstania Instagrama i publikowania zdjęć w obrębie tego serwisu społecznościowego? Miało to miejsce stosunkowo niedawno, bo przed 2010 rokiem. Jak to się stało, że powstał Instagram? Jak jego twórcy walczyli o swoje miejsce w social mediach? O tym wszystkim przeczytasz w książce "Instagram bez filtra", napisanej przez Sarah Frier.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 070 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 070 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opowieść o tym, jak powstawał Netflix. Teraz, przy stu siedemdziesięciu milionach subskrybentów, triumf Netflixa wydaje się czymś oczywistym, jednak na początku niewielu wierzyło w ten rewolucyjny startup, a na każdym kroku czaiły się przeszkody. Marc Randolph, który swego czasu musiał przekonać własną matkę do zainwestowania w jego biznes, prowadzić interesy z motelowej salki konferencyjnej, walczyć z padającymi serwerami w dniu uruchomienia serwisu, a nawet zachęcać Blockbustera do przejęcia firmy, teraz pokazuje, jak każdy wytrwały, obdarzony intuicją i determinacją człowiek może zmienić świat – nawet jeśli nikt nie wierzy, że to się uda.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej