Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(123)
Forma i typ
Książki
(121)
Poradniki i przewodniki
(89)
Publikacje fachowe
(24)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(120)
wypożyczone
(57)
nieokreślona
(8)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(7)
W32 (Solidarności 90)
(32)
W51 (Bielskiego 3)
(16)
W73 (Żytnia 64)
(7)
W80 (Redutowa 48)
(6)
W91 (Chłodna 11)
(2)
Odolanka (Ordona 12F)
(19)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(96)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(7)
Hill Napoleon (1883-1970)
(5)
Sielicki Leszek
(5)
Czyż Katarzyna (prawo)
(4)
Skwarek Mirosław
(4)
Sugiero Joanna
(4)
Zawiła Anna
(4)
Zawiła Tadeusz
(4)
Brunson Russell
(3)
Gut Jerzy (1955- )
(3)
Haman Wojciech (1954- )
(3)
Holiday Ryan
(3)
Puzyrkiewicz Dariusz
(3)
Waśko Zbigniew
(3)
Wierzbicka Diana
(3)
Allen David (1945- )
(2)
Bakalarska Justyna
(2)
Carnegie Dale (1888-1955)
(2)
Grzesiak Mateusz
(2)
Haman Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(2)
Machnik Marcin
(2)
Misiorek Tomasz
(2)
Oruba Norbert
(2)
Płoski Zdzisław
(2)
Rojek Katarzyna
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Sędzimir Tomasz
(2)
Usarzewicz Wojciech
(2)
Wrycza Joanna
(2)
Aleksander Wojciech (user experience)
(1)
Alszer Magdalena
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bekas Robert
(1)
Berendt Joanna
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bojko Natalia
(1)
Brown Joshua Morgan
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Błaszczak Ewa
(1)
Cagan Marty
(1)
Cardone Grant (1958- )
(1)
Castrounis Alex
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Costi Melina
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Denning Stephen (1944- )
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Drejewicz Szymon
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dziekanowski Maciej
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Dzięgielewski Artur
(1)
Dąbrowski Marcin (informatyk)
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Fraser Campbell
(1)
Fried Jason
(1)
Friedman Milton (1912-2006)
(1)
Froń Karol
(1)
Gaca Daria
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Gałązkiewicz Igor
(1)
Gibas Jarosław (1967- )
(1)
Gitomer Jeffrey H
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Golec Marek
(1)
Gonsior Marek
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Graziosi Dean
(1)
Griffiths Chris
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górczyńska Agnieszka
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Hansson David Heinemeier
(1)
Harężlak Anna
(1)
Hodorowicz Łukasz
(1)
Hollins Peter
(1)
Jabłonowski Mateusz
(1)
Jankowski Marek
(1)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(1)
Jones Chris
(1)
Kadavy David
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Kanclerz Anna
(1)
Kapela Marcin
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(118)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(116)
1601-1700
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
600-501 p.n.e.
(1)
Kraj wydania
Polska
(123)
Język
polski
(123)
Odbiorca
Menedżerowie
(17)
Przedsiębiorcy
(6)
Handlowcy
(5)
Specjaliści ds. marketingu
(4)
Inwestorzy indywidualni
(3)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Internauci
(2)
Przedstawiciele handlowi
(2)
Specjaliści ds. rekrutacji
(2)
Szkoły wyższe
(2)
14-17 lat
(1)
Analitycy danych
(1)
Analitycy systemów teleinformatycznych
(1)
Blogerzy
(1)
Copywriterzy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dziennikarze
(1)
Freelancer
(1)
Informatycy
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Młodzież
(1)
Pracownicy
(1)
Programiści
(1)
Projektanci stron WWW
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Sukces
(19)
Samorealizacja
(11)
Marketing cyfrowy
(9)
Relacje międzyludzkie
(9)
Przedsiębiorstwo
(8)
Techniki samopomocy
(8)
Komunikacja marketingowa
(7)
Media społecznościowe
(7)
Techniki sprzedaży
(7)
Zarządzanie relacjami z klientami
(7)
Przywództwo
(6)
Handel elektroniczny
(5)
Marka osobista
(5)
Odwaga
(5)
Strategia marketingowa
(5)
Zarządzanie
(5)
Zarządzanie sobą
(5)
Innowacje
(4)
Inwestycje
(4)
Marketing
(4)
Menedżerowie
(4)
Perswazja
(4)
Praca
(4)
Praca zespołowa
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Samokontrola
(4)
Sprzedaż
(4)
Sztuka pisania
(4)
Zarządzanie czasem
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Autoprezentacja
(3)
Bogactwo
(3)
Branding (marketing)
(3)
Branża informatyczna
(3)
Cele życiowe
(3)
Coaching
(3)
Emocje samoświadomościowe
(3)
Kompetencje menedżerskie
(3)
Kompetencje przywódcze
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Kreatywność
(3)
Kreowanie wizerunku
(3)
Marketing społecznościowy
(3)
Obsługa klienta
(3)
Pewność siebie
(3)
Poznanie
(3)
Produktywność pracy
(3)
Reklama
(3)
Rekrutacja pracowników
(3)
Rozwój emocjonalny
(3)
Rozwój zawodowy
(3)
Siła ego
(3)
Stoicyzm
(3)
Work-life balance (WLB)
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Zarządzanie portfelem
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Analiza danych
(2)
BPMN (system notacji)
(2)
Business Intelligence
(2)
Copywriting
(2)
Copywriting internetowy
(2)
Customer Experience
(2)
E-konsumenci
(2)
ETF
(2)
Image
(2)
Informatycy
(2)
Instagram
(2)
Inwestycje giełdowe
(2)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Lęk
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Model biznesowy
(2)
Modelowanie procesów biznesowych
(2)
Motywacja
(2)
Motywacja pracy
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Nawyki
(2)
Organizacja
(2)
Organizacja pracy
(2)
Papiery wartościowe
(2)
Pieniądz
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przezwyciężanie lęku
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Psychologia pracy
(2)
Radzenie sobie ze stresem
(2)
Retoryka
(2)
Rozwiązywanie konfliktów
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Wolność
(2)
Władza
(2)
Temat: czas
2001-
(10)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Chiny
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Europa
(1)
Izrael
(1)
Japonia
(1)
Korea Południowa
(1)
Gatunek
Poradnik
(107)
Opracowanie
(5)
Antologia
(2)
Podręcznik
(2)
Reportaż
(2)
Aforyzmy
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Esej
(1)
Poradnik językowy
(1)
Poradniki
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Traktat
(1)
Wydawnictwo źródłowe
(1)
Wykład
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(52)
Rozwój osobisty
(33)
Praca, kariera, pieniądze
(22)
Media i komunikacja społeczna
(15)
Psychologia
(13)
Informatyka i technologie informacyjne
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Edukacja i pedagogika
(2)
Filozofia i etyka
(2)
Językoznawstwo
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Historia
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
123 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
AI w biznesie : jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji / Marek Skwarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 216 stron : ilustracje ; 21 cm.
ChatGPT już tu jest i czeka, aż go zatrudnisz w swojej firmie i pozwolisz mu robić dla Ciebie rzeczy, które zrobić trzeba, a na których zrobienie nie masz czasu, chęci, albo pieniędzy - bo realizację niektórych zadań trzeba byłoby powierzyć zleceniobiorcy. Tymczasem elektroniczny super mózg zrobi je dla Ciebie za darmo. Ta książka podpowie Ci jak namówić Chata GPT, by dla Ciebie pracował.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 5.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 76558 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 3.
Książka
W koszyku
Magia Instagrama : jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni / Mirosław Skwarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Na Instagramie obecnych jest dziś około 9 mln Polaków. Wielu użytkowników jedynie odbiera publikowane tam treści bądź incydentalnie umieszcza na swoich kontach posty. Jednak nie o takich instagramerach jest ta książka. Istnieje grono osób, które publikują tam regularnie, merytorycznie i w doskonale przemyślany sposób, budując dzięki Instagramowi ogromne zasięgi oraz markę osobistą. Te działania pozwalają często zarabiać spore pieniądze. Konkurencja jest duża, ale droga pozostaje otwarta. Jeśli zatem chcesz dołączyć do grona instagramowych influencerów, ta książka odsłoni przed Tobą ich sekrety i umożliwi Ci zdobycie tylu obserwujących, ilu zapragniesz mieć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 74706 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Social media to współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70515 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób. Dobrze - powiesz - ale jak to zrobić? Jak dobrze wykorzystać zaledwie 60 sekund, jakie oferuje TikTok do tego, by nakręcić film promocyjny, który obejrzy 100 tysięcy, milion, a może 2 miliony odbiorców? Oczywiście, należy się streszczać. Skondensować przekaz. Jednak nie byle jak. Filmiki trzeba nagrywać w konkretny, preferowany przez odbiorców tego medium sposób. Dodatkowo musisz się nauczyć umiejętnie pobudzać ich zaangażowanie. Działać tak, by algorytm TikToka stał się Twoim sprzymierzeńcem, nie wrogiem. Jak to wszystko osiągnąć? Szybko, bo konkurencja nie śpi, tylko... kręci! Tego, co i jak robić, by zostać królem TikToka ze wzbudzającymi zazdrość zasięgami, dowiesz się z tej konkretnej, pełnej praktycznych porad książki doświadczonego marketera i tiktokera w jednej osobie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72572 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 197-[198].
Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75208 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka wojny / Sun Tzu, Sun Pin ; przekład Dariusz Bakalarz. - Wydanie III. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 318, [2] strony ; 22 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 317-318.
Sztuka wojny Sun Tzu to kanon literatury militarystycznej. Liczące około 2500 lat traktaty zadziwiają swoją ponadczasowością i walorami poznawczymi. Z każdego odtworzonego i przetłumaczonego przez współczesnych badaczy zdania bije ogromna wiedza mająca zastosowanie nie tylko na prawdziwym polu bitwy, ale także w wielu innych sferach życia — w walce o rynek toczonej między przedsiębiorstwami, w motywowaniu ludzi do wydajniejszej pracy czy w rozwiązywaniu osobistych problemów. To wszystko dzięki dualnemu charakterowi rad udzielanych przez tych dwóch wielkich strategów — dosłownemu i metaforycznemu. Dlatego współcześni czytelnicy nie muszą znać historii starożytnej chińskiej wojskowości, aby skorzystać z potencjału, jaki kryją w sobie myśli dwóch wielkich przedstawicieli rodziny Sun.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 355 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Złota strategia marki : droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków / Jarosław Szczepański. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 351, [1] strona : fotografia, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Indeks.
W tym fachowym poradniku znajdziesz sprawdzone i niezawodne metody, dzięki którym od podstaw zaplanujesz i zbudujesz strategię marki na każdym poziomie organizacji biznesowej ― nie znajdziesz natomiast zawiłego teoretyzowania. Autor bowiem jest praktykiem i pisze dla praktyków; przytaczając dziesiątki przykładów z życia wziętych, pokazuje, że stworzenie dobrej strategii może być proste. Nowe wydanie zostało wzbogacone o obszerny dodatek poświęcony budowaniu przewagi konkurencyjnej w nowoczesnym, przeładowanym informacjami świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75664 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Storytelling oparty na danych / Michał Szudejko. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 291, [5] stron : faksymilia, fotografie, ilustracje, mapa, portrety, wykresy ; 24 cm.
Dla osób zarządzających przedsiębiorstwami, menedżerów działów wspierających procesy podejmowania kluczowych decyzji.
Bibliografia, netografia na stronach 289-291.
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmowania szybkich i trafnych decyzji. Używa się w tym celu zarówno charakterystycznej dla storytellingu narracji, jak i wizualizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 77626 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nadaj życie marce czyli Jak stworzyć skuteczną komunikację / Krzysztof Wadas. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 228, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę ― a teraz przyszedł czas na budowanie jego pożądanego wizerunku. Znajdziesz tu mnóstwo cennych informacji i wskazówek dotyczących trzech kluczowych dla komunikowania marki obszarów, jakimi są: zagadnienia związane z grupą docelową (definiowanie, rozpoznawanie, dobór języka przekazu itd.); znaczenie dobrej kreacji i rozwiązania sprzyjające efektywności reklamy; najpopularniejsze kanały komunikacji z konsumentem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75870 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granicą, jak i w Polsce. Inwestorów przekonują między innymi niskie koszty, transparentność, wyniki i coraz większy wybór funduszy, w których można ulokować środki. Teoretycznie inwestowanie w ETF-y to nic trudnego. Wystarczy wejść na konto maklerskie, wpisać nazwę wybranego ETF-u, kliknąć "kupuj" i już ― portfel inwestycyjny wzbogaca się o udziały w nawet kilku tysiącach spółek z całego świata. W praktyce, o ile chce się dysponować posiadanymi przez siebie środkami świadomie, do inwestowania w exchange traded funds należy się odpowiednio przygotować. To pierwszy przewodnik, który kompleksowo objaśnia tajniki funduszy ETF, napisany specjalnie dla polskich inwestorów przez autora z krajowego podwórka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76727 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kto stoi na czele organizacji i stara się skutecznie nią kierować, doskonale wie, że wiąże się to z koniecznością pokonywania różnego rodzaju wyzwań. Szefowanie nigdy nie było łatwe, jednak szczególnie ostatnie lata, w których doświadczyliśmy pandemii, wojny, kryzysu energetycznego, masowych zmian w światowej polityce i gospodarce, stały się dla przedsiębiorców i menedżerów prawdziwym poligonem doświadczalnym. W trudnych momentach biznes chętnie sięga po wiedzę i taktyki, jakimi dysponują wojskowi. Doświadczeni dowódcy są więc zatrudniani jako konsultanci i szkoleniowcy w firmach, które stają w obliczu przełomu. Z takimi sytuacjami bowiem wojskowi potrafią sobie radzić, wszak na tym polega ich praca ― nie tylko na polu bitwy, ale też przy usuwaniu skutków klęsk żywiołowych, wypadków, awarii. Ten poradnik stanowi efekt kilkuletniej współpracy szkoleniowej i doradczej dwojga autorów: związanej z biznesem Ewy Wilmanowicz i czynnego żołnierza sił zbrojnych, pułkownika Krzysztofa Leszczyńskiego. Zgromadzona przez nich wiedza dotycząca taktyk wojskowych i możliwości zastosowania ich w biznesie przyda się zarówno freelancerom, jak i właścicielom mniejszych i większych firm, a także międzynarodowych korporacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75731 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pasywna rewolucja, fundusze indeksowe i ETF-y, dostępne od ponad trzydziestu lat na Zachodzie, dotarły do polskich inwestorów. Jeżeli chcesz efektywnie i bezpiecznie pomnażać oszczędności, zbuduj zdywersyfikowany, globalny portfel inwestycyjny, obejmujący kilka tysięcy światowych spółek, obligacje, metale szlachetne czy nieruchomości. Ta książka z całą pewnością zburzy Twoje inwestycyjne przekonania - a kiedy to zrobi, już nigdy nie pomyślisz o inwestowaniu w inny sposób. Autor wyjaśnia w niej, dlaczego należy postępować wbrew intuicji. Nie prognozuj przyszłości, a skup się na dywersyfikacji i obniżeniu opłat i podatków, które sieją spustoszenie w portfelu inwestycyjnym. To podejście do inwestowania, które rekomenduje inwestor legenda, sam Warren Buffett. Dowiedz się, w co inwestować, a także jak opracować zadziwiająco prostą, skuteczną strategię inwestycyjną, dzięki czemu unikniesz kosztownych błędów. Ten podręcznik pasywnego inwestowania krok po kroku pokaże Ci, jak zbudować portfel inwestycyjny - od selekcji i sprawdzenia ETF-ów po legalną optymalizację podatków. Z taką wiedzą będziesz spać spokojnie i zrealizujesz swoje finansowe cele.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75716 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szkoła twórczego pisania : jak zostać autorem bestsellerowych powieści / Joanna Wrycza-Bekier. - Wydanie II rozszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 296 stron ; 21 cm.
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Bibliografia, netografia na stronach 289-293.
Książka łączy wskazówki warsztatowe i psychologiczne. Dowiesz się, jak pisać, ale też jak walczyć z blokadami. Znaleźć motywacje i wogospodarować czas. Tylko holistyczne podejscie do twórczości gwarantuje, że doprowadzisz powieść od pierwszej myśli do ostatniej kropki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72496 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Webwriting : profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu / Joanna Wrycza-Bekier. - Wydanie III. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 278, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 269-279.
Twórz teksty blogowe jak profesjonalny autor Od czasu, gdy powstał jako osobna gałąź copywritingu i dziennikarstwa, webwriting przeszedł prawdziwą ewolucję. Kilkanaście lat temu autorów tekstów blogowych uczulało się przede wszystkim na to, by uwzględniali możliwości botów wyszukiwarki, które sczytują słowa klucze i na podstawie tego, jak wiele razy i w jaki sposób zostały użyte, pozycjonują stronę internetową. Odkąd zostały ustalone główne zasady webwritingu, internet niesamowicie się rozwinął, udoskonalono boty eksplorujące sieć, a rynek pisania do internetu z jednej strony się sprofesjonalizował, z drugiej - wyszedł poza wirtualny świat. Treści drukowane bowiem coraz mocniej przypominają artykuły, które czytamy w sieci. Dzieje się tak, ponieważ, przyzwyczajeni do stylu postów blogowych, oczekujemy podobnego w tekstach drukowanych. Dlatego też, jeśli piszesz artykuły dla jakiegokolwiek medium, koniecznie musisz się zapoznać z zasadami współczesnego webwritingu. Dzięki zastosowaniu jego zasad Twoje teksty będą lepiej pozycjonowane, a czytelnicy - bardziej usatysfakcjonowani treścią, jaką chcesz im przekazać. W książce znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby zaplanować, napisać i zoptymalizować perfekcyjny artykuł poradnikowy, który zostanie doceniony zarówno przez czytelnika, jak i wyszukiwarkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77343 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Giełda : podstawy inwestowania / Adam Zaremba. - Wydanie III zaktualizowane. - Gliwice : Onepress, copyright 2014. - 263 strony : tabele, wykresy ; 24 cm.
(Onepress Exclusive)
Skorowidz.
Książka zawiera komplet informacji na temat tego, jak wybrać biuro maklerskie oraz otworzyć rachunek inwestycyjny. Ukazuje mechanizmy rządzące pracą Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie oraz możliwości, jakie daje handel na parkiecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61835 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Analiza biznesowa : praktyczne modelowanie organizacji / Jarosław Żeliński. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 120 stron : ilustracje ; 25 cm.
Prawidłowo przeprowadzona analiza i modelowanie biznesowe opierają się na pewnych ściśle określonych zasadach i korzystają z przeznaczonych do tego celu notacji (języków). Na naszym rynku istnieje wiele podręczników szczegółowo opisujących teorię poszczególnych notacji: UML, BPMN, BMM, SysML itd. Ich autorzy skupiają się na definicji pojęć, słownictwie i powiązaniach występujących w poszczególnych metodach zapisu, a teorie uzupełniają prostymi przykładami. Autor tej książki postanowił podejść do tematu z całkiem innej strony wychodzi od faktycznych problemów, z jakimi spotkał się w swojej wieloletniej praktyce, i podaje przykłady ich poprawnego, analitycznego opisu z użyciem takiej notacji, która jest najwłaściwsza w danej sytuacji biznesowej. Dzięki temu masz szansę poznać i zrozumieć, kiedy, po co i jak stosować dany język analityczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 77569 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instrukcja obsługi projektu / Marcin Żmigrodzki. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 317, [2] strony : ilustracje ; 19x24 cm.
Bibliografia na stronie 314.
Książka będąca zbiorem dobrych praktyk stosowanych podczas pracy nad projektem. Zawarto w niej blisko 100 technik i metod wspierających lepszą organizację pracy w projekcie, a czytelnik może łatwo znaleźć inspirację czy wręcz gotowe przydatne dla siebie rozwiązanie. Autor, project manager z wieloletnim doświadczeniem, opierając się na własnej wiedzy praktycznej, wybrał metody należące do kanonu zarządzania projektami, ale też te, które są pomijane, a mogą zaoferować dużą wartość. Książka nie jest klasycznym podręcznikiem - można z niej korzystać po prostu jak z poradnika i znajdować konkretne rozwiązanie dla konkretnego problemu, na jaki natrafi się podczas pracy. Zawarta tu wiedza będzie także pomocna podczas przygotowań do certyfikacji w ramach zarządzania projektami - najwięcej uwagi poświęcono najpopularniejszemu na świecie tytułowi Project Manager Professional ale przyda się również przy egzaminach takich jak IPMA, Prince2 czy Scrum Master.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74228 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twoja firma w social mediach : podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw / Marcin Żukowski. - Wydanie IV poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 243, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Poradnik marketingu internetowego w mediach społecznościowych skierowany głównie do małych i średnich przedsiębiorców oraz pracowników działów marketingu i PR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ty w social mediach : podręcznik budowania marki osobistej dla każdego / Marcin Żukowski. - Wydanie III poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 240 stron : ilustracje ; 21 cm.
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego. Kiedyś taką markę osobistą mieliśmy wśród rodziny i znajomych, tych, których znaliśmy... właśnie - osobiście. Dziś to grono zdecydowanie się poszerzyło. Jesteśmy obecni w social mediach. Publikujemy wpisy na Facebooku, filmy na YouTubie, zdjęcia na Instagramie, krótkie formy na X (dawniej Twitterze) i TikToku. Nasze produkcje docierają tam do szerokiego grona ludzi i coś w nich wywołują. Wrażenia. Emocje. Jedno po drugim, działania, jakie podejmujemy w mediach społecznościowych, budują naszą reputację - markę osobistą. Jak zadbać o to, by była ona taka, jakiej sobie życzymy? Właśnie tego dowiesz się z książki Marcina Żukowskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziennikarstwo danych i data storytelling / Łukasz Żyła. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 208 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 206-208.
Dziennikarstwo danych przeżywa dziś prawdziwy rozkwit. Dzieje się tak dlatego, że nasze życie w dużej mierze przeniosło się do internetu, a internet to... dane. Megabajty, gigabajty, terabajty danych. Misją współczesnego dziennikarza jest przedstawiać je społeczeństwu rzetelnie, a równocześnie pięknie, czyli w sposób zrozumiały, łatwy do przyswojenia. Nim się jednak owe dane pięknie zestawi, trzeba je znaleźć. Gdzie szukać? Jak je zdobyć? W jaki sposób opowiedzieć dane? Na takie pytania autor odpowiada w tej książce. Nie przeczytasz w niej o "ładnych wykresach", bo wbrew pozorom to nie one są esencją dziennikarstwa danych i data storytellingu. Dowiesz się natomiast, gdzie biją źródła potrzebnych Ci informacji, jak je przetwarzać i analizować. Znajdziesz tu także wskazówki, w jaki sposób tworzyć dobre wizualizacje za pomocą prostych aplikacji dostępnych za darmo w internecie i jak kreować angażujące odbiorców data stories. Na koniec wejdziesz na wyższy poziom - nauczysz się prezentować dane z wykorzystaniem kodu programistycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72546 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej