Marketing strategiczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(52)
Forma i typ
Książki
(52)
Publikacje fachowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(60)
wypożyczone
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(7)
W51 (Bielskiego 3)
(6)
W80 (Redutowa 48)
(1)
W91 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(46)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(4)
Armstrong Gary
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Szczepański Jarosław (marketing)
(2)
Tesławski Maciej
(2)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(2)
Adamczyk Józef (tłumacz)
(1)
Anders-Morawska Justyna
(1)
Anthonissen Peter Frans
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bavuso Daniela
(1)
Bhargava Rohit
(1)
Bova Tiffani
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Cain Geoffrey (1986- )
(1)
Cardone Natale
(1)
Caslione John A
(1)
Cheverton Peter
(1)
Christopher Martin
(1)
Cichowicz Anna
(1)
Czech Magdalena
(1)
Derelkowska-Misiuna Anna
(1)
Domański Tomasz (marketing)
(1)
Downar Wojciech
(1)
Dłużniewska Dagmara
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fidelman Mark
(1)
Fimińska-Banaszyk Romualda
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Graszewicz Maurycy
(1)
Grigsby Mike
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Hałkowska Ewa
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Juchniewicz Adam
(1)
Kalkhoff Marcin
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Kay Frances (1949- )
(1)
Kubka Janina
(1)
Lambin Jean-Jacques
(1)
Lee Nancy (1932- )
(1)
Lincoln Keith
(1)
Lis Anna (zarządzanie)
(1)
Lunde Niels (1962- )
(1)
Maney Kevin (1960- )
(1)
Mazurek Krzysztof (1956- )
(1)
McDonald Malcolm
(1)
Michalski Jakub
(1)
Mróz-Gorgoń Barbara
(1)
Neumeier Marty (1947- )
(1)
Orlando Emanuele
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Pietrasieński Paweł
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Posner Harriet
(1)
Potwora Dorota
(1)
Potwora Witold
(1)
Prokop Ewa
(1)
Rogala Anna (ekonomia)
(1)
Rojek Roman
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rudnicki Michał (ekonomia)
(1)
Rudolf Wawrzyniec
(1)
Rutkowski Ireneusz (1953- )
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Sobotkiewicz Dariusz
(1)
Stańda Andrzej
(1)
Strzyżewska Marianna
(1)
Szczepańska Katarzyna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Szczepański Jarek
(1)
Szybińska Maria
(1)
Thomassen Lars
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Waniowski Paweł
(1)
Westwood John (1947- )
(1)
Wirkus Marek
(1)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(1)
Zawiła Anna
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Łucki Zbigniew (1938- )
(1)
Śnigurowicz Małgorzata
(1)
Świerk Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(52)
Język
polski
(51)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Politycy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Kobieta
(3553)
Przyjaźń
(2451)
Rodzina
(2364)
Tajemnica
(1965)
Miłość
(1678)
Marketing strategiczny
(-)
Relacje międzyludzkie
(1490)
Zabójstwo
(1442)
Nastolatki
(1360)
Magia
(1232)
Życie codzienne
(1084)
Dziewczęta
(1054)
Uczucia
(1042)
Zwierzęta
(1035)
Policjanci
(1017)
Rodzeństwo
(1012)
II wojna światowa (1939-1945)
(969)
Dzieci
(921)
Sekrety rodzinne
(863)
Żydzi
(821)
Relacja romantyczna
(780)
Małżeństwo
(766)
Trudne sytuacje życiowe
(740)
Uczniowie
(735)
Osoby zaginione
(726)
Język angielski
(706)
Śledztwo i dochodzenie
(705)
Przestępczość zorganizowana
(702)
Wybory życiowe
(674)
Władcy
(661)
Superbohaterowie
(628)
Ludzie a zwierzęta
(625)
Chłopcy
(612)
Podróże
(594)
Prywatni detektywi
(594)
Samorealizacja
(572)
Matki i córki
(550)
Zemsta
(544)
Uprowadzenie
(533)
Polityka
(529)
Poszukiwania zaginionych
(528)
Dziennikarze
(516)
Przedsiębiorstwo
(509)
Kultura
(506)
Boże Narodzenie
(498)
Psy
(471)
Arystokracja
(469)
Wojna
(469)
Wychowanie w rodzinie
(465)
Koty
(454)
Zakochanie
(454)
Walka dobra ze złem
(446)
Pisarze polscy
(441)
Zarządzanie
(440)
Dojrzewanie
(431)
Seryjni zabójcy
(425)
Pisarze
(420)
Polacy za granicą
(415)
Wakacje
(413)
Dziecko
(400)
Ojcowie i córki
(389)
Psychoterapia
(387)
Dziadkowie i wnuki
(381)
Mężczyzna
(376)
Gry planszowe
(374)
Literatura polska
(374)
Polityka międzynarodowa
(374)
PRL
(373)
Wojownicy
(370)
Sukces
(365)
Śmierć
(364)
Czarownice i czarownicy
(363)
Krainy i światy fikcyjne
(362)
Politycy
(362)
Społeczeństwo
(361)
Studenci
(349)
Język polski
(346)
Samopoznanie
(345)
Stworzenia fantastyczne
(343)
Potwory
(337)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Młodzież
(332)
Ludzie bogaci
(327)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Samotność
(319)
Lekarze
(316)
Osobowość
(316)
Władza
(316)
Trauma
(313)
Spisek
(312)
Wsie
(312)
Szczęście
(307)
Demony
(305)
Komunikacja społeczna
(297)
Filozofia
(294)
Postawy
(292)
Zabójstwo seryjne
(290)
Duchy
(289)
Miasta
(279)
Ucieczki
(279)
Wojsko
(279)
Temat: czas
2001-0
(5)
2001-
(3)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Dania
(1)
Korea Południowa
(1)
Gatunek
Poradnik
(6)
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Podręczniki
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
52 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Bibliogr.
Zasadniczym celem opracowania jest przedstawienie problematyki i strategii stosowanych przez duże międzynarodowe sieci handlowe. Przedmiotem rozważań są m.in. : metody rozwiązywania problemów strategicznych (w tym podstawowe formuły dystrybucji wykorzystywane przez duże sieci handlowe na świecie, strategie niskich cen, rozwój tych sieci na naszym rynku), ilustrowane licznymi przykładami sposoby strategii stosowanych przez duże sieci handlowe na rynkach zagranicznych, działania innowacyjne w zakresie rozwoju strategii marketingowych i zagadnienie ich globalizacji, dostosowanie strategii do rynków lokalnych, a ponadto dokumentowane wieloma przykładami strategie wprowadzania przez duże sieci handlowe polityki marki handlowej i zarządzania nią. W pracy wykorzystano najnowszą literaturę obcą dotyczącą tej problematyki. Stanowi ona również wynik wielu lat badań autora nad zagadnieniem strategii marketingowych międzynarodowych sieci handlowych, prowadzonych w kraju i za granicą. Opracowanie może być wykorzystywane jako podręcznik lub lektura uzupełniająca do zajęć z zakresu marketingu oraz strategii dystrybucji w publicznych i niepublicznych uczelniach ekonomicznych, a także może służyć przedsiębiorcom działającym w sferze handlu oraz menedżerom polskich i zagranicznych sieci handlowych. Jej przydatność dla polskich przedsiębiorców polega na ukazaniu szczególnego rodzaju działań międzynarodowych sieci handlowych jako konkurenta na rynku. Znajomość problematyki będącej przedmiotem rozważań autora ma zasadnicze znaczenie dla wszystkich przedsiębiorców konkurujących z dużymi sieciami handlowymi, a także dla ich dostawców (małe i średnie firmy produkcyjne).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40919 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60575 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54472 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 236-238.
Podręcznik przybliżający temat skutecznego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67752 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Finansowanie strategii marketingowych / Wojciech Grzegorczyk. - Bydgoszcz ; Łódź : "Branta", 2003. - 134 strony : tabele, wykresy ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 130-134.
Książka przedstawia problematykę marketingu i finansowania strategii przedsiębiorstwa. Plan marketingowy zawierający najważniejsze cele firmy i środki ich realizacji bez konfrontacji z finansami przedsiębiorstwa oraz źródłami finansowania przedsięwzięć nie może być realizowany w praktyce. Wielkość zasobów, którymi dysponuje firma warunkuje zakres i intensywność działań marketingowych. Natomiast prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powoduje osiąganie przez przedsiębiorstwo zysków, zwiększanie zasobów i umacnianie jego pozycji na rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42973 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64088 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54763 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50990 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53740 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Koźmiński - Przedsiębiorczość i Zarządzanie)
(Wharton School Publishing)
Dla samorządowców, polityków, urzędników.
Indeks.
Książka, napisana bardzo prostym i zrozumiałym dla wszystkich językiem, z setkami prostych przykładów, umożliwi samorządowcom, politykom, urzędnikom różnego szczebla, zapalonym i głęboko zaangażowanym w działania społeczne obywatelom zrozumienie oraz praktyczne zastosowanie koncepcji marketingu w ogromnie ważnych, dla funkcjonowania społeczeństwa, obszarach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50721 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy rozdziałach.
Książka przeznaczona dla osób specjalizujących się w zarządzaniu i marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 335-336. Indeks.
Książka omawia zarówno niebezpieczeństwa, jak i nowe możliwości będące skutkiem gwałtownego wzrostu marek detalistów. Rozważania poparte są danymi pochodzącymi z różnych międzynarodowych źródeł oraz wynikami badań ankietowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52974 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Na ponad 300 stronach poznajemy największych managerów i dyrektorów finansowych drugiej połowy XX wieku, z których każdy próbował złamać i zrozumieć istotę najsłynniejszego klocka wszechczasów. Jesteśmy świadkami dramatycznych decyzji i wypadków, które zaprowadziły ten duński skarb narodowy na skraj sprzedaży i upadku. Wreszcie poznajemy Jørgena Viga Knudstorpa, który postanowił na nowo rozbudzić ducha Lego i zataczając ogromne koło przywrócić w pewnym sensie wartości, które wyznawał Kjeld Kirk Kristiansen, a które są do dziś tak drogie wszystkim wielbicielom tej cudownej zabawki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56880 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rebranding : strategiczna zmiana dla organizacji / Barbara Mróz-Gorgoń. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2019. - 343, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 311-341.
Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Biorąc pod uwagę zmiany trendów po stronie podaży, istotnym i aktualnym tematem jest rebranding. Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy, aż po zmianę strategii. Bardzo ważne jest też to, że rebranding niesie ze sobą ogromne ryzyko porażki i doprowadzenia do kryzysu wizerunkowego. W książce przedstawiona została klasyfikacja strategii, modeli i typów rebrandingu, zaprezentowane są badania wśród organizacji, które przeszły proces rebrandingu oraz zamieszczone interesujące case study.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67641 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64848 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 250-253. Netografia na stronach 254-257.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65385 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliografia na stronach147-148.
Nowa seria poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Publikacja adresowana jest do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47096 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55516 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej