Public relations
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(59)
Forma i typ
Książki
(59)
Publikacje naukowe
(10)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Proza
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(66)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(2)
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(5)
W51 (Bielskiego 3)
(2)
W80 (Redutowa 48)
(2)
W91 (Chłodna 11)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(54)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(1)
Autor
Olędzki Jerzy (1945- )
(3)
Adamus-Matuszyńska Anna
(2)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Davis Anthony E. (1949- )
(2)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(2)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Albigowski Marek
(1)
Ambler Tim
(1)
Andrzejewski Piotr (1955- )
(1)
Anthonissen Peter Frans
(1)
Archambeau Shellye
(1)
Austen-Tynda Agata
(1)
Barlik Jacek
(1)
Bierzyński Jakub
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Botwina Grzegorz
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Cooper Birk P
(1)
Cooper Scott W
(1)
Czechowska-Derkacz Beata
(1)
Deckers Erik
(1)
Derelkowska-Misiuna Anna
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dudzińska Anna
(1)
Dąbkowski Grzegorz (tłumacz)
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip (1975- )
(1)
Dąbrowski Tomasz (ekonomia)
(1)
Falls Jason
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gajlewicz Michał
(1)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Green Andy (1958- )
(1)
Grunig James E
(1)
Grutzner Fritz P
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Hartley Kate
(1)
Hejnowski Sebastian
(1)
Herrling Tony
(1)
Holiday Ryan
(1)
Hope Ewa
(1)
Hyken Shep
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Kamiński Arkadiusz
(1)
Kastory Paweł
(1)
Kopecka-Piech Katarzyna
(1)
Kot Wiesław (1959- )
(1)
Kozłowska Antonina (anglistka)
(1)
Kozłowski Marek (psycholog)
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kuzborski Michał (1984- )
(1)
Laermer Richard (1960- )
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Leigh Rich
(1)
Lignar Karolina
(1)
Lodish Leonard M
(1)
Loska Magdalena
(1)
Ludwiczak Witalis (1910-1988)
(1)
Matyja Piotr
(1)
Morgan Howard Lee (1945- )
(1)
Mućko Przemysław
(1)
Nalepka Adam (1950- )
(1)
Nieć Mateusz (1957- )
(1)
Ofmański Norbert
(1)
Oliver Sandra
(1)
Pietraszek Marcin (1979- )
(1)
Podkowińska Monika
(1)
Prichinello Michael
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Rojek Roman
(1)
Rosen Emanuel S
(1)
Rozwadowska Barbara
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(1)
Schenkler Irv
(1)
Schmidt Włodzimierz
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Siara Olga
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Sosnowska Marlena
(1)
Staniszewski Marek
(1)
Stoppel Anna
(1)
Stępowski Robert
(1)
Szlis Izabela
(1)
Szybilska Izabela
(1)
Szymańczyk Natalia
(1)
Szymańska Aneta (zarządzanie)
(1)
Szymczak Wojciech F
(1)
Tkaczyk Anna
(1)
Trochimiuk Paweł
(1)
Walczak Anna
(1)
Waszkiewicz-Raviv Alicja
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Wierzchoń Renata
(1)
Woźniakowski Mariusz
(1)
Zimnak Marek (1948- )
(1)
Święch Andrzej
(1)
Żbikowska Agnieszka (public relations)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(59)
Język
polski
(59)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(1)
Menedżerowie sportu
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Kobieta
(3549)
Przyjaźń
(2447)
Rodzina
(2361)
Tajemnica
(1965)
Miłość
(1677)
Public relations
(-)
Relacje międzyludzkie
(1488)
Zabójstwo
(1441)
Nastolatki
(1360)
Magia
(1232)
Życie codzienne
(1083)
Dziewczęta
(1055)
Uczucia
(1038)
Zwierzęta
(1034)
Policjanci
(1017)
Rodzeństwo
(1012)
II wojna światowa (1939-1945)
(969)
Dzieci
(919)
Sekrety rodzinne
(863)
Żydzi
(819)
Relacja romantyczna
(779)
Małżeństwo
(766)
Trudne sytuacje życiowe
(739)
Uczniowie
(737)
Osoby zaginione
(726)
Śledztwo i dochodzenie
(707)
Język angielski
(706)
Przestępczość zorganizowana
(702)
Wybory życiowe
(674)
Władcy
(655)
Superbohaterowie
(629)
Ludzie a zwierzęta
(625)
Chłopcy
(612)
Prywatni detektywi
(594)
Podróże
(593)
Samorealizacja
(572)
Matki i córki
(549)
Zemsta
(544)
Uprowadzenie
(533)
Poszukiwania zaginionych
(528)
Polityka
(525)
Dziennikarze
(516)
Przedsiębiorstwo
(507)
Kultura
(505)
Boże Narodzenie
(498)
Psy
(471)
Arystokracja
(469)
Wojna
(469)
Wychowanie w rodzinie
(465)
Koty
(454)
Zakochanie
(454)
Walka dobra ze złem
(446)
Pisarze polscy
(439)
Zarządzanie
(438)
Dojrzewanie
(430)
Seryjni zabójcy
(425)
Pisarze
(420)
Polacy za granicą
(415)
Wakacje
(412)
Dziecko
(400)
Ojcowie i córki
(389)
Psychoterapia
(386)
Dziadkowie i wnuki
(381)
Mężczyzna
(376)
Gry planszowe
(374)
PRL
(373)
Polityka międzynarodowa
(373)
Literatura polska
(372)
Sukces
(365)
Śmierć
(364)
Wojownicy
(363)
Czarownice i czarownicy
(362)
Krainy i światy fikcyjne
(362)
Politycy
(362)
Społeczeństwo
(359)
Studenci
(349)
Język polski
(346)
Samopoznanie
(344)
Stworzenia fantastyczne
(343)
Potwory
(337)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Młodzież
(331)
Ludzie bogaci
(327)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Samotność
(319)
Lekarze
(316)
Osobowość
(315)
Trauma
(313)
Władza
(313)
Spisek
(312)
Wsie
(311)
Szczęście
(306)
Demony
(305)
Komunikacja społeczna
(294)
Filozofia
(293)
Postawy
(292)
Zabójstwo seryjne
(290)
Duchy
(288)
Miasta
(279)
Ucieczki
(279)
Wojsko
(279)
Temat: dzieło
Wróżka (czasop.)
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
2001-0
(2)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Opracowanie
(5)
Poradnik
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Powieść
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Esej
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Sensacja
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(15)
Zarządzanie i marketing
(11)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
59 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57537 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla studentów zarządzania, socjologii, psychologii, a także praktyków PR.
Bibliografia na stronach 161-[163].
Książka zawiera przegląd modeli i strategii public relations. Praca przeznaczona dla studentów i praktyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46716 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Hasło UKD: Reklama-poradnik Public relations-poradnik Przedsiębiorstwo-organizacja-poradnik
Książka prezentuje ważny dla każdego przedsiębiorcy temat reklamy oraz public relations. Autor dostarcza cennych wskazówek, podpowiedzi i pomysłów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61784 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 167-[175]. Indeksy.
Jak konkurować w świecie opanowanym przez globalnych gigantów? Co zrobić, by marka lokalna stała się najsilniejsza na rynku, na którym działa? Jaką przyjąć strategię? Roman Rojek, jeden z twórców niezwykle silnej i dynamicznie rozwijającej się firmy Atlas, ze swadą i humorem opowiada o swoich przemyśleniach i doświadczeniach w kreowaniu marki narodowej, symbolizowanej przez swojskiego polskiego bociana.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50848 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations : teoria, praktyka, perspektywy / Barbara Rozwadowska. - Warszawa : "Studio Emka", copyright 2002. - 393, [1] strona : ilustracje ; 22 cm.
Bibliografia.
Autorka porusza szeroki zakres zagadnień podając wszystko w bardzo przystępnej formie. Dla zainteresowanych tematem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41759 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przewodnik)
Bibliografia na stronach 143-144. Indeks.
Poradnik zawiera praktyczne wskazówki dla każdego, kto chciałby się dowiedzieć, jak współpracować i skutecznie komunikować się z mediami. Czytelnik dowie się, w jaki sposób funkcjonują media.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53208 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy rozdziałach. Indeks.
Kolejna poważna literatura przedmiotu. Autor omawia znaczenie komunikacji on-line w public relations. Książka dla studentów public relations i wszystkich zainteresowanych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.659 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 370-392.
Autorka analizuje w jakim kierunku podąża proces zmian w prowadzeniu kampanii rywalizacyjnych i jak technologie informacyjno-komunikacyjne wzbogacają, a zarazem przeobrażają ten proces. Temat ten jest wysoce aktualny, znajduje się w toku ewolucji, posiada dynamiczny charakter i ze względu na swoją „świeżość” ciągle jest niewystarczająco osadzony i opracowany w literaturze. Z tego względu należy uznać wkład Autorki pracy za pionierski i wnoszący nowe, naukowo istotne ustalenia dla podjętego przez nią tematu. Książka dostarcza wielu istotnych informacji o charakterze poznawczym, a także postulatów i wniosków o charakterze praktycznym, które mogą stanowić przydatne rekomendacje dotyczące tego, jak wpływać na opinię publiczną w toku prowadzonych kampanii wyborczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68563 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek : jak go zmierzyć i jak poprawić / Izabela Szlis. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 319 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 235-249.
Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedstawia prawa i zależności teoretyczno-empiryczne między elementami systemu rynkowego, w ramach którego powstaje rozbieżność między aspiracjami (wizerunek pożądany) a rzeczywistością (wizerunek rzeczywisty). Ustalenie zakresu rozbieżności między pożądanym a rzeczywistym wizerunkiem stanowi punkt wyjścia do formułowania strategii, celów i działań naprawczych, zmierzających do minimalizacji luki między nimi. Praca stanowi usystematyzowaną koncepcję pomiaru wizerunku, która może być zaadaptowana w różnych sferach działalności gospodarczej. Wskazuje także potencjalne kierunki działań ułatwiających walkę konkurencyjną i budowanie przewagi na rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inne stany świadomości / Natalia Szymańczyk. - Wydanie I. - Warszawa : Warszawskie Wydawnictwo Literackie Muza, 2023. - 381, [3] strony ; 21 cm.
Trzydziestoletnia Amelia Tudor swoje życie dzieli między pracę w agencji PR i związane z nią rozrywki a studia doktoranckie pod okiem ekscentrycznego Profesora, bo jak twierdzi, każdy powinien mieć w życiu kogoś starszego, mądrzejszego, lepiej wykształconego albo przynajmniej z większym bagażem doświadczeń. Obie te sfery są antidotum na samotność, bo choć wokół Amelii nie brak barwnych postaci, a codzienność często przybiera zawrotne tempo, wieczory w pustym mieszkaniu okazują się trudne do zniesienia. Na jednej z imprez Amelia poznaje Teofila, bezczelnego i zarozumiałego biznesmena, konesera kobiet i używek. I choć dziewczyna wie, że to mężczyzna, na którym najprawdopodobniej się zawiedzie, świetnie bawi się w jego towarzystwie i nie umie zrezygnować z tej znajomości. Czy szalona przygoda i skomplikowana relacja pozwolą Amelii odnaleźć własną drogę?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45041 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60925 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : praktyka komunikowania 3.0 / Dariusz Tworzydło. - Wydanie II uzupełnione i uaktualnione. - Warszawa : PWN, 2023. - 354 strony : fotografie, ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
Dla studentów kierunków dziennikarskich związanych z marketingiem, a także praktyków biznesu, menedżerów oraz rzeczników prasowych.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 337-343 i przy rozdziałach. Indeks.
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została przygotowana jako wznowienie i uzupełnienie cieszącej się od lat zainteresowaniem publikacji „Public relations praktycznie”. Publikacja ta została jednak zaktualizowana oraz wzbogacona o nowe rozdziały poświęcone między innymi branży, etyce, dezinformacji oraz modelom zarządzania kryzysowego. Czytelnicy znajdą w niej także nowe studia przypadków. Podręcznik jest niezbędnym źródłem wiedzy dla studentów kierunków dziennikarskich, związanych z marketingiem, komunikowaniem, public relations. Jest skierowany również do praktyków biznesu, menedżerów zajmujących się komunikacją i public relations w firmach, korporacjach, samorządach oraz rzeczników prasowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizualny PR : siła obrazów w komunikacji organizacji / Alicja Waszkiewicz-Raviv. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, copyright 2021. - 227, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [207]-222.
Książka stanowi spójny i interdyscyplinarny opis uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Jest próbą całościowego określenia komunikacji wizualnej z punktu widzenia public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69493 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations od A do Z. T. 2 / Krystyna Wojcik. - Wydanie 2 zmienione, rozszerzone. - Warszawa : "Placet", 2001. - Strony 381-862 : ilustracje ; 24 cm.
(Biblioteka Biznesmena)
Bibliografia. Indeks.
Strategicznym zamiarem przyświecającym pisaniu tej książki było pogodzenie wiedzy teoretycznej, dotyczącej terminologii i pewnych wątków teoretyczno-poznawczych z oczekiwaniami praktyków, którzy w jednym opracowaniu mogliby poznać całą stronę pragmatyczną Public relations, aplikacje wiedzy teoretycznej, czyli konkretne wzorce dotyczące możliwie wszystkich narzędzi i technik Public relations, a także zalecenia i ostrzeżenia przed błędami. Książka próbuje odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące podstawowej sfery pojęciowej, śledzi historyczne wykształcenie się współczesnego Public relations, umiejscawia Public relations wśród innych działalności komunikacyjnych organizacji, wskazuje na uniwersalne, ponadczasowe cele Public relations oraz cele realizowane w konkretnej działalności (głównie przedsiębiorstw), uwypukla motywy współczesnych przedsiębiorstw do szczególnego zainteresowania się Public relations, a nawet przesuwania zainteresowań z reklamy ku Public relations, a także inspiruje wynikające z narastającej złożoności i dynamiki otoczenia organizacji. Pierwszy tom koncentruje się na metodach działania w dwóch fazach przygotowujących właściwą działalność Public relations w otoczeniu organizacji: fazie analizy sytuacji wyjściowej oraz w fazie planowania działalności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40030 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing / [Uniwersytet Łódzki])
Bibliografia, netografia na stronach 153-159.
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne, stawiają na autentyczny dialog, a jednocześnie z punktu widzenia działań marketingowych zachowują charakter promocyjny. W taki schemat komunikacji marketingowej wpisują się działania z zakresu public relations prowadzone z wykorzystaniem Internetu. Ich głównym celem jest kreowanie pozytywnego wizerunku marki w odbiorze klienta, co w konsekwencji ma się przełożyć nie tylko na pozytywne postrzeganie i zajęcie istotnej pozycji w świadomości konsumenta, ale głównie na wzrost sprzedaży. Podstawowym celem monografii jest przedstawienie potencjału narzędzi internetowego public relations w komunikacji marketingowej marek/przedsiębiorstw z otoczeniem rynkowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69936 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 170-[175].
Książka przeznaczona jest dla studentów kierunków zarządzania, marketingu, socjologii i psychologii. Zainteresuje też menedżerów zajmujących się tematyką public relations w przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46454 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej