Lojalność konsumentów
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(15)
Forma i typ
Książki
(15)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(14)
wypożyczone
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(14)
Autor
Boguszewicz-Kreft Monika
(2)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Brunson Russell
(1)
Caputa Wiesława
(1)
Chrąchol Urszula
(1)
Dziawgo Danuta (1969- )
(1)
Gorczyńska-Dybek Alina
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Gąsior Marcin (marketing)
(1)
Hartley Kate
(1)
Hodorowicz Łukasz
(1)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(1)
Kumar V. (marketing)
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Mitręga Maciej
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Płonka Michał
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Szwajca Danuta
(1)
Wyród-Wróbel Jolanta
(1)
Zaborek Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(4)
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(2)
Handlowcy
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Temat
Kobieta
(3554)
Przyjaźń
(2454)
Rodzina
(2364)
Tajemnica
(1965)
Miłość
(1678)
Lojalność konsumentów
(-)
Relacje międzyludzkie
(1490)
Zabójstwo
(1442)
Nastolatki
(1360)
Magia
(1234)
Życie codzienne
(1084)
Dziewczęta
(1055)
Uczucia
(1042)
Zwierzęta
(1037)
Policjanci
(1017)
Rodzeństwo
(1014)
II wojna światowa (1939-1945)
(972)
Dzieci
(923)
Sekrety rodzinne
(863)
Żydzi
(821)
Relacja romantyczna
(780)
Małżeństwo
(766)
Trudne sytuacje życiowe
(740)
Uczniowie
(735)
Osoby zaginione
(726)
Język angielski
(706)
Śledztwo i dochodzenie
(706)
Przestępczość zorganizowana
(702)
Wybory życiowe
(674)
Władcy
(661)
Superbohaterowie
(631)
Ludzie a zwierzęta
(625)
Chłopcy
(612)
Prywatni detektywi
(595)
Podróże
(594)
Samorealizacja
(572)
Matki i córki
(550)
Zemsta
(545)
Uprowadzenie
(533)
Polityka
(529)
Poszukiwania zaginionych
(529)
Dziennikarze
(516)
Przedsiębiorstwo
(509)
Kultura
(506)
Boże Narodzenie
(498)
Psy
(473)
Arystokracja
(469)
Wojna
(469)
Wychowanie w rodzinie
(465)
Koty
(455)
Zakochanie
(454)
Walka dobra ze złem
(447)
Pisarze polscy
(441)
Zarządzanie
(441)
Dojrzewanie
(431)
Seryjni zabójcy
(425)
Pisarze
(420)
Polacy za granicą
(415)
Wakacje
(413)
Dziecko
(400)
Ojcowie i córki
(389)
Psychoterapia
(388)
Dziadkowie i wnuki
(382)
Mężczyzna
(376)
Literatura polska
(375)
Polityka międzynarodowa
(375)
Gry planszowe
(374)
PRL
(373)
Wojownicy
(370)
Sukces
(364)
Śmierć
(364)
Czarownice i czarownicy
(363)
Krainy i światy fikcyjne
(362)
Politycy
(362)
Społeczeństwo
(361)
Studenci
(349)
Język polski
(346)
Samopoznanie
(345)
Stworzenia fantastyczne
(343)
Potwory
(337)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Młodzież
(332)
Ludzie bogaci
(327)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Samotność
(319)
Lekarze
(316)
Osobowość
(316)
Władza
(316)
Trauma
(313)
Spisek
(312)
Wsie
(312)
Szczęście
(307)
Demony
(305)
Komunikacja społeczna
(297)
Filozofia
(294)
Postawy
(292)
Zabójstwo seryjne
(290)
Duchy
(289)
Miasta
(280)
Ucieczki
(279)
Wojsko
(279)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(4)
Poradnik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
15 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63763 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 277-297.
Ukazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disneya, na przykładzie na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68490 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 277-297.
Ukazane w książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disneya, na przykładzie na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Dzięki tej bestsellerowej książce zrozumiesz, że sekretem udanej sprzedaży jest Twoja ekspercka wiedza i Twoje przesłanie. Dowiesz się także, w jaki sposób je wykorzystać, aby ludzie do Ciebie przyszli i pozostali mimo upływu czasu. Nauczysz się nie tylko, jak wpływać na klientów ze swoich lejków sprzedażowych, ale także jak stać się liderem. To całkowicie naturalne, każdy porządny biznes bowiem powstawał właśnie dlatego, że ktoś postanowił rozwiązać problem, przed którym inni uciekali. Ten poradnik sprawi, że odnajdziesz swój głos i zrozumiesz, jak wiedzę i przesłanie przekuć w ruch ludzi, którzy staną się Twoimi wiernymi klientami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74056 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Program lojalnościowy : od zbierania punktów do grywalizacji / Urszula Chrąchol-Barczyk. - Wydanie I. - Kraków ; Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, 2018. - 119, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 114-120.
Autorka przedstawia trendy i rozwiązania jakie współcześnie oferują programy lojalnościowe swoim uczestnikom. Książka zawiera także rozważania teoretyczne dotyczące omawianego pojęcia oraz wskazuje na decyzje, które należy podjąć, tworząc program lojalnościowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66256 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 165-178.
Książka stanowi kompendium wiedzy związanej z lojalnością konsumentów i inwestorów. Charakteryzuje programy, które stanowią narzędzie wykorzystywane do budowania i zarządzania lojalnością. O nowatorstwie monografii decyduje fakt, że wskazano w niej na implementację narzędzia wykorzystywanego w marketingu i zarządzania klientami do obszaru finansów i zarządzania strukturą akcjonariuszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71931 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54763 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 141.
Komunikacja w kryzysie stawia na głowie standardowe zarządzanie kryzysem zniewolone przez procesy i zachęca czytelników do porzucenia typowych korporacyjnych protokołów i schematów komunikacji. Kate Hartley uważa, że organizacje powinny spojrzeć na kryzys z punktu widzenia konsumentów i uczłowieczyć przekazywane im informacje. Jej książka pełna jest pomocnych wskazówek i praktycznych porad, które można wykorzystać w każdej sytuacji kryzysowej, a także nie brakuje tu fascynujących przykładów pokazujących nam, jak odróżniać codzienne problemy od prawdziwego kryzysu. Dowiemy się również dlaczego uwielbiamy nienawidzić nasze ulubione marki oraz poznamy najgorętsze tematy zarządzania kryzysem, takie jak rozwiązywanie problemu fałszywych wiadomości, plotek oraz trolli grasujących na mediach społecznościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68774 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozszyfruj klienta : sprzedawaj więcej / Łukasz Hodorowicz. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [1] strona : wykres ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 219-[220].
Najlepsi handlowcy doskonale wiedzą, że aby osiągać maksymalne wyniki sprzedażowe, muszą się zaopatrzyć w narzędzia, które pozwolą im zadbać o klienta na każdym z pięciu etapów procesu decyzyjnego. Możesz mieć te techniki od ręki i w komplecie ― w tej książce bowiem znajdziesz zestaw gotowych narzędzi handlowych, które pomogą Ci zwrócić uwagę klienta, przekonać go do zakupu i zmienić w ambasadora marki. Zastosuj techniki opisane w tym poradniku, a klient nie tylko wybierze właśnie Twoją ofertę i wróci z kolejną potrzebą, ale też przyprowadzi ze sobą kolejnych zainteresowanych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72989 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54521 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing relacji : teoria i praktyka / Maciej Mitręga. - Wydanie IV. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 147 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Dla marketerów, kadry nauczającej i studentów marketingu.
Bibliografia, netografia na stronach 141-145.
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności programów stymulujących lojalność klientów oraz planowanie działań nakierowanych na maksymalizację zysków w całym cyklu związku z klientem. Przegląd mierników relacji stanowiący część książki może być punktem odniesienia dla aplikacji komputerowych CRM projektowanych dla potrzeb konkretnych firm usługowych. Książka ta może stanowić również dobre uzupełnienie dla kursów akademickich, takich jak podstawy marketingu, marketing usług czy public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75209 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63144 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64911 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla menedżerów zajmujących się społeczną odpowiedzialnością biznesu i naukowców.
Bibliografia, netografia na stronach 255-278.
Struktura monografii obejmuje cztery rozdziały, z których pierwszy poświęcony jest zagadnieniu definiowania pojęcia CSR, które będąc przedmiotem zainteresowania badaczy z wielu nurtów teoretycznych, może być rozumiane na wiele sposobów, przyczyniając się do nieporozumień i niespójności w rezultatach badań empirycznych. Ponadto w rozdziale omówiono kontekst teoretyczny CSR, podejścia pokrewne i aktualne trendy w badaniach naukowych. W rozdziale drugim autor zajmuje się kwestią metodyki badawczej, uznając ją za główną przyczynę niespójności wyników. Dyskutowane są tutaj typowe rozwiązania metodyczne, stosowane przez naukowców na kolejnych etapach realizacji projektu badawczego - od projektowania modelu koncepcyjnego do statystycznej analizy danych ze wskazaniem ich mocnych i słabych stron oraz aspektów szczególnie podatnych na wystąpienie błędów. Rozdział trzeci wykorzystuje wnioski metodyczne z rozdziału drugiego jako perspektywę krytycznej oceny wybranych wcześniejszych badań na temat związków CSR z wynikami przedsiębiorstw. Przedstawiono nie tylko uzyskane rezultaty, ale również poddano ocenie ich wiarygodność ze względu na przyjęte rozwiązania metodyczne. Powyższa analiza stanowi podstawę do sformułowania diagnozy dotyczącej wpływu CSR na wyniki przedsiębiorstw oraz dobrych i złych praktyk w zakresie metodyki badawczej. W ostatniej części monografii zaprezentowano wyniki badań własnych autora, przeprowadzonych na próbie 330 średniej wielkości polskich producentów artykułów spożywczych, za pomocą których zilustrowano zasadność stosowania niektórych dobrych praktyk w analizie związków pomiędzy CSR a wynikami podmiotów gospodarczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75390 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej