Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(31)
Forma i typ
Książki
(29)
Proza
(7)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(35)
wypożyczone
(4)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(1)
W14 (Młynarska 35a)
(3)
W32 (Solidarności 90)
(3)
W73 (Żytnia 64)
(1)
W80 (Redutowa 48)
(2)
BD21 (Solidarności 90)
(1)
BD25 (Żytnia 64)
(2)
Odolanka (Ordona 12F)
(3)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(22)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(1)
Autor
Boguszewicz-Kreft Monika
(2)
Feranos (1992- )
(2)
Acedański Jan
(1)
Arumińska Aleksandra
(1)
Bereś Ada
(1)
Biel Konrad (1980- )
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Blake Olivie
(1)
Branicka Joanna (1956- )
(1)
Brunson Russell
(1)
Calderon David
(1)
Caputa Wiesława
(1)
Chrąchol Urszula
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Dziawgo Danuta (1969- )
(1)
Falk Rita
(1)
Gadacz Tadeusz (1955- )
(1)
Gorczyńska-Dybek Alina
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Gustems Marta R. (1976- )
(1)
Gąsior Marcin (marketing)
(1)
Hartley Kate
(1)
Hester Phil (1966- )
(1)
Hodorowicz Łukasz
(1)
Ishiguro Kazuo (1954- )
(1)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(1)
Kumar V. (marketing)
(1)
Laskowska Alicja (tłumacz)
(1)
Lipka Anna
(1)
Little Chmura
(1)
Milledge Sas
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Mitręga Maciej
(1)
Moreci Michael
(1)
Myśliwy Agnieszka
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Podgrodzka Alicja
(1)
Płonka Michał
(1)
Rybicki Jan (tłumacz)
(1)
Sepúlveda Luis (1949-2020)
(1)
Siemieniako Dariusz
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Smith Steven B. (1951- )
(1)
Szwajca Danuta
(1)
Urban Wiesław
(1)
Winnicka-Wejs Alicja
(1)
Wyród-Wróbel Jolanta
(1)
Włodarczyk Aleksandra (1997- )
(1)
Zaborek Piotr
(1)
Żbikowska Małgorzata (prawo)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
Kraj wydania
Polska
(30)
Niemcy
(1)
Język
polski
(30)
niemiecki
(1)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(4)
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(2)
0-5 lat
(1)
14-17 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Handlowcy
(1)
Młodzież
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura angielska
(1)
Literatura chilijska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Lojalność konsumentów
(15)
Lojalność
(12)
Satysfakcja konsumentów
(6)
Marketing partnerski
(5)
Komunikacja marketingowa
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Przyjaźń
(3)
Elfy
(2)
Kat
(2)
Marketing doświadczeń
(2)
Marketing sensoryczny
(2)
Perswazja
(2)
Spisek
(2)
Substancje uzależniające
(2)
Sukces
(2)
Tortury
(2)
Zakochanie
(2)
Zarządzanie relacjami z klientami
(2)
Ambicja
(1)
Araukanie
(1)
Banki
(1)
Banki - marketing
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Decyzje
(1)
Dziecko chore
(1)
Eksperci
(1)
Etyka polityki
(1)
Etyka społeczna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Filozofia polityczna
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (Warszawa)
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Grywalizacja
(1)
Jakość produktu
(1)
Kadry - polityka - metody - Polska - od 2011 r.
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Konsumenci (ekon.) - podręcznik
(1)
Konsumenci (ekon.) - zagadnienia
(1)
Kosmopolityzm
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Leki - marketing - Polska - od 1989 r.
(1)
Lojalność - zagadnienia
(1)
Lojalność konsumentów - badanie - Polska - od 1989 r.
(1)
Lojalność konsumentów - badanie - metody - podręcznik
(1)
Lojalność konsumentów - podręcznik
(1)
Lojalność konsumentów - socjologia - podręcznik
(1)
Lojalność pracowników
(1)
Ludzie a zwierzęta
(1)
Magia
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Marketing bankowy
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Metodologia
(1)
Metody statystyczne
(1)
Miłość
(1)
Modele ekonometryczne
(1)
Motocykliści
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie
(1)
Nacjonalizm
(1)
Opieka nad zwierzętami
(1)
Parki rozrywki
(1)
Patriotyzm
(1)
Pluszowe zwierzęta
(1)
Poczucie straty
(1)
Pokrzywdzony
(1)
Postawy - badanie - Polska - od 2011 r.
(1)
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski
(1)
Pracownicy domowi
(1)
Prawo karne procesowe
(1)
Program lojalnościowy
(1)
Promocja handlowa - Polska - od 1989 r.
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemysł rolno-spożywczy
(1)
Przytulanki (zabawki)
(1)
Psy
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Relacje inwestorskie
(1)
Reputacja przedsiębiorstwa
(1)
Rody
(1)
Rodzina
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Satysfakcja konsumentów - badanie
(1)
Satysfakcja konsumentów - badanie - Polska - od 1989 r.
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Siostry
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Sprzedaż
(1)
Szpitale
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Usługi - marketing
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Chile
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Powieść
(5)
Opracowanie
(4)
Fantasy
(3)
Poradnik
(3)
Esej
(2)
Audiobooki
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Komiks
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Romans
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Filozofia i etyka
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Rozszyfruj klienta : sprzedawaj więcej / Łukasz Hodorowicz. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [1] strona : wykres ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 219-[220].
Najlepsi handlowcy doskonale wiedzą, że aby osiągać maksymalne wyniki sprzedażowe, muszą się zaopatrzyć w narzędzia, które pozwolą im zadbać o klienta na każdym z pięciu etapów procesu decyzyjnego. Możesz mieć te techniki od ręki i w komplecie ― w tej książce bowiem znajdziesz zestaw gotowych narzędzi handlowych, które pomogą Ci zwrócić uwagę klienta, przekonać go do zakupu i zmienić w ambasadora marki. Zastosuj techniki opisane w tym poradniku, a klient nie tylko wybierze właśnie Twoją ofertę i wróci z kolejną potrzebą, ale też przyprowadzi ze sobą kolejnych zainteresowanych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72989 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sepulveda opisuje poetyckim językiem niewielki wycinek historii żyjącego w zgodzie z naturą ludu Mapuche oraz ich zagłady. W przejmujący sposób odnosi się także do niszczenia ich przestrzeni życiowej i przyrody. Owczarek o znaczącym imieniu Lojal został wychowany w wiosce ludu Mapuche, a mały chłopiec był jego najlepszym przyjacielem. Chłopiec nauczył go szanować wszystkie żyjące stworzenia. Jednak o wiele później pies musi słuchać poleceń ludzi, dla których pracuje i uczestniczyć w polowaniu na uciekiniera, który kryje się po drugiej stronie rzeki. Dokąd zaprowadzi nas to polowanie? Los psa jest zapisany w jego imieniu, a będzie zmuszony dokonać bardzo trudnego wyboru i wypróbować swoją lojalność wobec dawnych przyjaciół.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu
Audiobook
CD
W koszyku
Spowiedź Abysalu / Feranos. - [Piaseczno] : Storybox.pl ; [Warszawa] : Dlaczemu, [2023]. - 1 płyta CD (9 godz. 26 min) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Audiobook)
AUDIOBOOK. Książka mówiona w formacie MP3. Świat high fantasy, gdzie magia została uprzemysłowiona i jest zamiennikiem naszej elektryczności. Gort Anakur to młody mężczyzna, prowadzący dość imprezowe, aktywne życie. Zawodowo jest katem na usługach króla. Przesłuchuje ludzi, a następnie wysyła ich na śmierć. Jego życie jest proste, ale zaczyna się komplikować, gdy jego dotychczas niezachwiany kompas moralny zaczyna szwankować. Powodem jego dywagacji jest niespodziewane uczucie miłosne. W tle rozgrywa się intryga polityczna, którą Gort stara się rozgryźć, a poszlak jest niewiele.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54521 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jeżyk zwany Pajacykiem / Alicja Podgrodzka ; ilustracje Aleksandra Włodarczyk. - Wydanie pierwsze. - Lubliniec : terAPka - Alicja Podgrodzka, 2018. - 60 stron : ilustracje ; 25 cm.
Wiek: 4+.
Książka oswaja problem pobytu dziecka w szpitalu i traumę porzucenia. Historia, choć napisana dla dzieci, porusza wiele aspektów życia, z którymi spotykają się również dorośli. Marzenia i dążenie do ich spełnienia to tylko jeden z nich. Oprócz tego w książce przeczytać można o bólu rozstania, o tęsknocie, o poszukiwaniu swojego miejsca na Ziemi, o miłości, o przywiązaniu do pamiątek, o akceptacji i o wielu innych uczuciach, które towarzyszą ludziom (i zabawkom) przez całe życie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 277-297.
Ukazane w książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disneya, na przykładzie na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 165-178.
Książka stanowi kompendium wiedzy związanej z lojalnością konsumentów i inwestorów. Charakteryzuje programy, które stanowią narzędzie wykorzystywane do budowania i zarządzania lojalnością. O nowatorstwie monografii decyduje fakt, że wskazano w niej na implementację narzędzia wykorzystywanego w marketingu i zarządzania klientami do obszaru finansów i zarządzania strukturą akcjonariuszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71931 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57849 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 277-297.
Ukazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disneya, na przykładzie na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68490 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing relacji : teoria i praktyka / Maciej Mitręga. - Wydanie IV. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 147 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Dla marketerów, kadry nauczającej i studentów marketingu.
Bibliografia, netografia na stronach 141-145.
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności programów stymulujących lojalność klientów oraz planowanie działań nakierowanych na maksymalizację zysków w całym cyklu związku z klientem. Przegląd mierników relacji stanowiący część książki może być punktem odniesienia dla aplikacji komputerowych CRM projektowanych dla potrzeb konkretnych firm usługowych. Książka ta może stanowić również dobre uzupełnienie dla kursów akademickich, takich jak podstawy marketingu, marketing usług czy public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75209 (1 egz.)
Książka
W koszyku
One for my enemy / Olivie Blake ; przekład Agnieszka Myśliwy ; ilustracje Little Chmura. - Wydanie I. - Kraków : Znak Horyzont, 2023. - 507, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Dwanaście lat pokoju, dwa zwaśnione wiedźmie rody i kradzież, za którą Masza Antonowa nie może nie ukarać winowajcy. Nawet jeśli złodziejem okazał się Dimitrij, jej pierwsza wielka miłość. Postąpić inaczej oznaczałoby zawieść matkę, a na to Masza, idealna spadkobierczyni, nigdy sobie nie pozwoli. Wszystko po to, by jej najmłodsza siostra Sasza mogła być, kim chce. Sasza wplątuje się jednak w niebezpieczny romans, serce Maszy nie jest tak nieczułe, jak jej się wydawało, zaś przeszłość ich matki kładzie się cieniem na życiu sióstr. Rozlew krwi jest nieunikniony. Pytanie brzmi: czyjej?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 183-195.
Co odróżnia dobrego pracodawcę od byle jakiego? Szefowie! To oni mają w swoim arsenale narzędzia, które mogą sprawić, że pracownicy zaczną doceniać swoje miejsce zatrudnienia. Ada Bereś, wieloletnia kierownik projektów komunikacyjnych, strateg planowania działań z zakresu employee experience, w lekki sposób ukazuje te narzędzia z perspektywy potrzeb i oczekiwań pracowników. Bycie szefem zaangażowanym w życie członków zespołu – a przez to ograniczającym odejścia, poprawiającym wydajność i maksymalizującym zyski – nie jest wcale tak nieosiągalne, jak mogłoby się wydawać!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73232 (1 egz.)
E-book
W koszyku
E-BOOK. Książka jednego z najbardziej cenionych prozaików brytyjskich, pochodzenia japońskiego, zyskała sławę dzięki filmowi pod tym samym tytułem z niezapomnianą kreacją Anthony'ego Hopkinsa. Bohaterem "Okruchów dnia" jest typowy angielski kamerdyner, który osobliwie pojętą lojalność wobec swojego arystokratycznego pracodawcy oraz wierność regułom wykonywanego zawodu stawia ponad wszystkie inne wartości. Podczas kilkudniowej podróży samochodem Stevens, rozpatrując długie lata służby w Darlington Hall, dokonuje rozrachunku z samym sobą, drobiazgowo analizuje własną postawę moralną, by ostatecznie zdać sobie sprawę, że bezpowrotnie utracił to, co w życiu najcenniejsze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64911 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ścieżki Myślenia)
Indeks.
Czy mamy moralne prawo, żeby uprzywilejowywać własny naród względem pozostałych? Czy patriotyzm da się racjonalnie uzasadnić, tak aby nie budować go jedynie na uczuciach i przywiązaniu do tradycji? Czy jesteśmy w stanie według jasnych kryteriów rozróżnić nacjonalizm i patriotyzm? W szczególności po ataku Rosji na Ukrainę poszukiwanie odpowiedzi na powyższe pytania wydaje się czymś nieodzownym. Mimo że postawy patriotyczne nadal pozostają szeroko podzielane w społeczeństwie, niejednokrotnie możemy przecież spotkać się z ich krytyką – zarówno w świecie akademickim, jak i poza nim. Steven B. Smith opisuje patriotyzm jako fundamentalną cnotę polityczną, daleką od irracjonalnego przywiązania opartego jedynie na emocjach i porywach serca. Pokazuje, jak przemyślany patriotyzm służy dobru wspólnemu i wymyka się szkodliwym jego zdaniem skrajnościom, czyli z jednej strony kosmopolityzmowi, a z drugiej nacjonalizmowi. Wskazuje, jak ważny jest patriotyzm dla dobrego funkcjonowania współczesnych demokracji, oraz dowodzi, że lojalność wobec własnego narodu da się pogodzić z innymi zobowiązaniami moralnymi. Swój erudycyjny wywód ilustruje licznymi przykładami historycznymi, ze szczególnym uwzględnieniem Stanów Zjednoczonych. Jednocześnie czerpie z dorobku filozofii politycznej, począwszy od Arystotelesa i Platona aż po myślicieli współczesnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75631 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 141.
Komunikacja w kryzysie stawia na głowie standardowe zarządzanie kryzysem zniewolone przez procesy i zachęca czytelników do porzucenia typowych korporacyjnych protokołów i schematów komunikacji. Kate Hartley uważa, że organizacje powinny spojrzeć na kryzys z punktu widzenia konsumentów i uczłowieczyć przekazywane im informacje. Jej książka pełna jest pomocnych wskazówek i praktycznych porad, które można wykorzystać w każdej sytuacji kryzysowej, a także nie brakuje tu fascynujących przykładów pokazujących nam, jak odróżniać codzienne problemy od prawdziwego kryzysu. Dowiemy się również dlaczego uwielbiamy nienawidzić nasze ulubione marki oraz poznamy najgorętsze tematy zarządzania kryzysem, takie jak rozwiązywanie problemu fałszywych wiadomości, plotek oraz trolli grasujących na mediach społecznościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68774 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzięki tej bestsellerowej książce zrozumiesz, że sekretem udanej sprzedaży jest Twoja ekspercka wiedza i Twoje przesłanie. Dowiesz się także, w jaki sposób je wykorzystać, aby ludzie do Ciebie przyszli i pozostali mimo upływu czasu. Nauczysz się nie tylko, jak wpływać na klientów ze swoich lejków sprzedażowych, ale także jak stać się liderem. To całkowicie naturalne, każdy porządny biznes bowiem powstawał właśnie dlatego, że ktoś postanowił rozwiązać problem, przed którym inni uciekali. Ten poradnik sprawi, że odnajdziesz swój głos i zrozumiesz, jak wiedzę i przesłanie przekuć w ruch ludzi, którzy staną się Twoimi wiernymi klientami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74056 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51844 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla menedżerów zajmujących się społeczną odpowiedzialnością biznesu i naukowców.
Bibliografia, netografia na stronach 255-278.
Struktura monografii obejmuje cztery rozdziały, z których pierwszy poświęcony jest zagadnieniu definiowania pojęcia CSR, które będąc przedmiotem zainteresowania badaczy z wielu nurtów teoretycznych, może być rozumiane na wiele sposobów, przyczyniając się do nieporozumień i niespójności w rezultatach badań empirycznych. Ponadto w rozdziale omówiono kontekst teoretyczny CSR, podejścia pokrewne i aktualne trendy w badaniach naukowych. W rozdziale drugim autor zajmuje się kwestią metodyki badawczej, uznając ją za główną przyczynę niespójności wyników. Dyskutowane są tutaj typowe rozwiązania metodyczne, stosowane przez naukowców na kolejnych etapach realizacji projektu badawczego - od projektowania modelu koncepcyjnego do statystycznej analizy danych ze wskazaniem ich mocnych i słabych stron oraz aspektów szczególnie podatnych na wystąpienie błędów. Rozdział trzeci wykorzystuje wnioski metodyczne z rozdziału drugiego jako perspektywę krytycznej oceny wybranych wcześniejszych badań na temat związków CSR z wynikami przedsiębiorstw. Przedstawiono nie tylko uzyskane rezultaty, ale również poddano ocenie ich wiarygodność ze względu na przyjęte rozwiązania metodyczne. Powyższa analiza stanowi podstawę do sformułowania diagnozy dotyczącej wpływu CSR na wyniki przedsiębiorstw oraz dobrych i złych praktyk w zakresie metodyki badawczej. W ostatniej części monografii zaprezentowano wyniki badań własnych autora, przeprowadzonych na próbie 330 średniej wielkości polskich producentów artykułów spożywczych, za pomocą których zilustrowano zasadność stosowania niektórych dobrych praktyk w analizie związków pomiędzy CSR a wynikami podmiotów gospodarczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75390 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej