Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(297)
Forma i typ
Książki
(287)
Poradniki i przewodniki
(153)
Publikacje fachowe
(94)
Publikacje naukowe
(11)
Audiobooki
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
E-booki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(325)
wypożyczone
(52)
nieokreślona
(5)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(2)
W11 (Ciołka 20)
(3)
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(45)
W51 (Bielskiego 3)
(39)
W73 (Żytnia 64)
(5)
W80 (Redutowa 48)
(13)
W91 (Chłodna 11)
(3)
W106 (Twarda 64)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(24)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(236)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(9)
Zbiory służbowe
(1)
Autor
Sałbut Bartosz
(7)
Sielicki Leszek
(6)
Tracy Brian (1944- )
(6)
Doroba Anita
(5)
Zawiła Anna
(5)
Zawiła Tadeusz
(5)
Gasper Dorota
(4)
Gut Jerzy (1955- )
(4)
Haman Wojciech (1954- )
(4)
Jóźwiak Bożena
(4)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(4)
Malcherek Monika
(4)
Niemczyk Andrzej
(4)
Rzychoń Tomasz
(4)
Witkowska Magda
(4)
Appelo Jurgen (1969- )
(3)
Brunson Russell
(3)
Collins James C. (1958- )
(3)
Gutowski Maksymilian
(3)
Lencioni Patrick (1965- )
(3)
Lipa Michał
(3)
Radosz Joanna Krystyna (1992- )
(3)
Skwarek Mirosław
(3)
Zastrożna Martyna
(3)
Łucki Zbigniew (1938- )
(3)
Żukowski Marcin
(3)
Żórawski Tadeusz
(3)
Adair John Eric (1934- )
(2)
Babin Leif
(2)
Bakalarska Justyna
(2)
Belfort Jordan (1962- )
(2)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(2)
Chimkowska Angelika
(2)
Dondziłło Grzegorz
(2)
Dziewońska Dorota
(2)
German Janusz (1974- )
(2)
Haman Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(2)
Hartley Gregory
(2)
Jabłoński Artur (1987- )
(2)
Kaczmarek Olga
(2)
Karinch Maryann
(2)
Kawszyn Roman
(2)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Kunert Zofia
(2)
Kędzierski Mariusz (zarządzanie)
(2)
Lany Magdalena
(2)
Machnicka Zyta
(2)
Mistewicz Eryk (1967- )
(2)
Niemczyk Anna
(2)
Oruba Norbert
(2)
Puzyrkiewicz Dariusz
(2)
Scott David Meerman (1961- )
(2)
Segall Ken
(2)
Strózik Wojciech
(2)
Szóstek Aga
(2)
Sędzimir Tomasz
(2)
Tokarski Andrzej (finanse)
(2)
Tokarski Maciej
(2)
Waśko Zbigniew
(2)
Werbanowska Marta
(2)
Willink Jocko (1971- )
(2)
Wręga Michał
(2)
Wójcik Jacek (ekonomia)
(2)
Zych Agnieszka (trener personalny)
(2)
Łaciok Karol
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adkins Lyssa
(1)
Ali Moi
(1)
Allen Judy (1952- )
(1)
Allen Robert G
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Ashkenas Ronald N. (1950- )
(1)
Aulet Bill (1958- )
(1)
Bacon Terry R. (1947- )
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Barski Marcin
(1)
Bastow Janna
(1)
Bavuso Daniela
(1)
Beckwith Harry (1949- )
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Bereś Ada
(1)
Bhargava Rohit
(1)
Bianchi Anna Maria
(1)
Bieniok Henryk
(1)
Biernat Kamil
(1)
Bloom Robert H
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bojanowski Jakub
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Borowska Joanna
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Bucki Piotr
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Błaszczak Ewa
(1)
Błaż Agata
(1)
Cagan Marty
(1)
Cardone Natale
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(184)
2010 - 2019
(74)
2000 - 2009
(38)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(221)
1901-2000
(7)
1989-2000
(7)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(290)
Wielka Brytania
(4)
Stany Zjednoczone
(3)
Język
polski
(288)
angielski
(7)
Odbiorca
Menedżerowie
(60)
Przedsiębiorcy
(28)
Specjaliści ds. marketingu
(10)
Handlowcy
(8)
Informatycy
(4)
Pracodawcy
(3)
Specjaliści ds. rekrutacji
(3)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(3)
Dyrektorzy
(2)
Dyrektorzy HR
(2)
Projektanci stron WWW
(2)
Przedstawiciele handlowi
(2)
Specjaliści ds. kadr
(2)
Administratorzy systemów
(1)
Analitycy danych
(1)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Blogerzy
(1)
Coachowie
(1)
Copywriterzy
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy przedszkoli
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Ekonomiści
(1)
Freelancer
(1)
Internauci
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Kobieta
(1)
Kuratorzy oświaty
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Negocjatorzy
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy korporacji
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Prawnicy
(1)
Prezesi
(1)
Programiści
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Zarządzanie
(49)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(35)
Przywództwo
(31)
Przedsiębiorstwo
(29)
Sukces
(28)
Menedżerowie
(27)
Marketing
(20)
Marketing cyfrowy
(20)
Kultura organizacyjna
(19)
Komunikacja marketingowa
(15)
Marketing elektroniczny
(15)
Techniki sprzedaży
(15)
Kompetencje przywódcze
(14)
Handel elektroniczny
(13)
Przedsiębiorczość
(13)
Media społecznościowe
(12)
Motywacja pracy
(12)
Relacje międzyludzkie
(12)
Praca zespołowa
(11)
Marketing społecznościowy
(10)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(10)
Sprzedaż
(10)
Innowacje
(9)
Komunikacja interpersonalna
(9)
Strategia marketingowa
(9)
Zaangażowanie pracowników
(9)
Zarządzanie projektami
(9)
Kompetencje menedżerskie
(8)
Organizacja
(8)
Biznesplan
(7)
Content marketing
(7)
Marketing strategiczny
(7)
Organizacja pracy
(7)
Perswazja
(7)
Zarządzanie relacjami z klientami
(7)
Coaching
(6)
Kadry
(6)
Kreatywność
(6)
Negocjacje biznesowe
(6)
Przedsiębiorczość (postawa)
(6)
Rekrutacja pracowników
(6)
Copywriting internetowy
(5)
Kariera
(5)
Marka (ekonomia)
(5)
Marka osobista
(5)
Marketing - metody - poradnik
(5)
Produktywność pracy
(5)
Public relations w internecie
(5)
Reklama internetowa
(5)
Zarządzanie czasem
(5)
Zarządzanie zmianą
(5)
Zwinne zarządzanie
(5)
Branding (marketing)
(4)
Kompetencje zawodowe
(4)
Konsumenci
(4)
Marketing - poradnik
(4)
Negocjacje
(4)
Obsługa klienta
(4)
Praca
(4)
Przedsiębiorczość (postawa) - poradnik
(4)
Psychologia biznesu
(4)
Psychologia zarządzania
(4)
Reklama
(4)
Spotkania i imprezy biznesowe
(4)
Zachowanie organizacyjne
(4)
Branża informatyczna
(3)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(3)
Copywriting
(3)
Decyzje
(3)
Firmowa witryna internetowa
(3)
Google Analytics
(3)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Kreowanie wizerunku
(3)
Marketing - planowanie - poradnik
(3)
Marketing elektroniczny - poradnik
(3)
Motywacja
(3)
Myślenie twórcze
(3)
Plan marketingowy
(3)
Planowanie
(3)
Pozycjonowanie stron internetowych
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Public relations - poradnik
(3)
Rozwój zawodowy
(3)
Sklepy internetowe
(3)
Strony WWW
(3)
Styl kierowania
(3)
Sztuczna inteligencja
(3)
Techniki sprzedaży - poradnik
(3)
Zarządzanie - metody - poradnik
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie sobą
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie strategiczne - metody - poradnik
(3)
Analiza danych
(2)
Apple Inc
(2)
Biznesplan - poradnik
(2)
Blog
(2)
Business Intelligence
(2)
Temat: czas
2001-
(32)
1901-2000
(5)
2001-0
(5)
1945-1989
(4)
1989-2000
(4)
Temat: miejsce
Polska
(16)
Stany Zjednoczone (USA)
(6)
Rosja
(2)
Belgia
(1)
Brazylia
(1)
Chiny
(1)
Dania
(1)
Francja
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Japonia
(1)
Kanada
(1)
Niemcy
(1)
Szwajcaria
(1)
Szwecja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(242)
Poradniki
(18)
Opracowanie
(9)
Audiobooki
(8)
Dokumenty dźwiękowe
(8)
Case study (studium przypadku)
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Biografia
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradnik językowy
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(241)
Psychologia
(27)
Praca, kariera, pieniądze
(21)
Informatyka i technologie informacyjne
(20)
Media i komunikacja społeczna
(20)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(15)
Rozwój osobisty
(8)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Historia
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kulinaria
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
297 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Strategiczne podejście do działania w social mediach / Anna Ledwoń-Blacha. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 159-[160].
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych, jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom. Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą ― marka i strategia zostają. Dlatego z tej książki dowiesz się między innymi: w których mediach społecznościowych warto prowadzić komunikację biznesową ; jak komunikować się z klientami w określony, zaplanowany sposób ; czym jest customer experience, user experience i brand visual identity ; jak można mierzyć efekty działań i jak się je optymalizuje ; jakie są podstawowe sposoby budowania ścieżki klienta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74743 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nadaj życie marce czyli Jak stworzyć skuteczną komunikację / Krzysztof Wadas. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 228, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę ― a teraz przyszedł czas na budowanie jego pożądanego wizerunku. Znajdziesz tu mnóstwo cennych informacji i wskazówek dotyczących trzech kluczowych dla komunikowania marki obszarów, jakimi są: zagadnienia związane z grupą docelową (definiowanie, rozpoznawanie, dobór języka przekazu itd.); znaczenie dobrej kreacji i rozwiązania sprzyjające efektywności reklamy; najpopularniejsze kanały komunikacji z konsumentem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75870 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, skupił się przede wszystkim na zrozumieniu konsumentów i pokazaniu, w jaki sposób tworzyć i dystrybuować odpowiednie treści, by wywierać wpływ na decyzje potencjalnych klientów. Wytypował pięć kategorii pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie odpowiadają), które zapewniają większy ruch, konwersje, leady i sprzedaż. Wyodrębnił tematy, które odbiorcy (zarówno B2B, jak i B2C) wyszukują najczęściej, gdy muszą podjąć decyzję zakupową. To inspirujący mix najnowszych narzędzi content marketingu, praktycznych case studies oraz nowatorskiej strategii TAYA – They Ask, You Answer, która pokazuje jak prowadzić sprzedaż i marketing, by zdobyć zaufanie klientów odpowiadając wyczerpująco na ich pytania, problemy i wątpliwości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Złota strategia marki : droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków / Jarosław Szczepański. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 351, [1] strona : fotografia, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Indeks.
W tym fachowym poradniku znajdziesz sprawdzone i niezawodne metody, dzięki którym od podstaw zaplanujesz i zbudujesz strategię marki na każdym poziomie organizacji biznesowej ― nie znajdziesz natomiast zawiłego teoretyzowania. Autor bowiem jest praktykiem i pisze dla praktyków; przytaczając dziesiątki przykładów z życia wziętych, pokazuje, że stworzenie dobrej strategii może być proste. Nowe wydanie zostało wzbogacone o obszerny dodatek poświęcony budowaniu przewagi konkurencyjnej w nowoczesnym, przeładowanym informacjami świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75664 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Poradnik referujący proces marketingowy, podzielony na fazy "przed" (potencjalny klient), "w trakcie" (lead) i "po" (klient).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 68459 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla osób rozpoczynających karierę w branży marketingowej oraz doświadczonych marketerów.
Książka jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia Umami to podejście opracowane na bazie 20 lat doświadczenia zawodowego łączącego badania akademickie z praktyką biznesową. Jest syntezą UX z CX i z projektowaniem usług na poziomie strategicznym. Ta książka pomoże ci dostosować organizację do budowania wyjątkowej wartości rynkowej przez dostarczanie klientom niezapomnianych doświadczeń. Dzięki niej będzie ci łatwiej opracować i wdrożyć strategię prokliencką, dzięki której nadasz swojej organizacji nową energię, wyróżnisz się na rynku i zostaniesz pokochany przez swoich klientów, którzy będą chętnie opowiadać o tobie innym. Bo żeby zostać zauważonym, trzeba się wyróżnić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71866 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 170-174.
Nie sposób choćby przejrzeć wszystkich książek, które poświęcono prowadzeniu firmy, jednak nawet najnowsze i najmądrzejsze paradygmaty zarządzania strategicznego podlegają prostemu testowi: czy to się sprawdza? Konsekwencje tego faktu są doniosłe: różnica między sukcesem a porażką w biznesie w dużej mierze zależy od umiejętności strategicznego planowania i ciągłego upewniania się, że wszystko, co się dzieje w przedsiębiorstwie, przyczynia się do osiągania celów biznesowych. Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę - miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego planu strategicznego i słabo uwzględniają najnowsze trendy gospodarcze. Dowiesz się w szczegółach, jak doprowadzić firmę do poziomu, na którym dzięki lepszemu planowaniu i skuteczniejszym działaniom marketingowym i sprzedażowym będzie osiągać znacznie wyższe zyski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznesplan : zastosowania i przykłady / Zbigniew Pawlak. - Warszawa : "Poltext", 2008. - 282 strony : ilustracje ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Bibliografia na stronach 279-282.
Jest to praktyczny poradnik, poświęcony problematyce efektywności różnego rodzaju projektów gospodarczych: od uruchomienia własnego biznesu (co wziąć pod uwagę przy jego projektowaniu, jaka jest jego opłacalność), przez prowadzenie małej i średniej firmy (jak zaplanować wydatki, czym się kierować przy ocenie ewentualnych sukcesów czy porażek), aż do budowy planów finansowych dużych przedsiębiorstw. Istotnym novum jest prezentacja biznesplanu przedsięwzięcia inwestycyjnego. Książka składa się z dwóch odrębnych metodologicznie części. W pierwszej, teoretycznej (rozdz. I, II) Autor wyjaśnia istotę, zasady i techniki sporządzania biznesplanów, wskazuje sytuacje i okoliczności, które wymagają precyzyjnego planu finansowego. W części drugiej (rozdz. III, IV, V) zostały szczegółowo opisane i skalkulowane konkretne pomysły biznesowe (siłowni, kwiaciarni, salonu fryzjerskiego, fabryki mebli). Tutaj też Autor podaje najczęściej stosowane mierniki wyceny wartości firmy, wzory informujące o podstawowych parametrach ekonomicznych, ważnych szczególnie przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnych, rozwojowych itp. Podręcznik napisany jest przystępnym, jasnym językiem, wykład prowadzony jest w sposób przejrzysty, trudniejsze partie o matematycznym charakterze zilustrowane zostały przykładami z życia. Przeznaczony jest dla studentów uczelni ekonomicznych oraz osób, które chcą samodzielnie przygotować profesjonalny biznesplan lub stoją przed zadaniem oceny biznesplanu i podjęcia na jego podstawie ważnej decyzji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52502 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 267-268.
Przewodnik po problematyce związanej z opracowaniem biznesplanu. Jego celem jest pomoc w przygotowaniu dokumentu, który będzie zawierał logiczny i spójny opis pomysłu na prowadzenie działalności gospodarczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60625 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Poradnik skutecznego zarządzania. Książka jest podzielona na trzy główne części. Pierwsza opisuje firmę od środka - przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz; opisuje konkurencję, zawiera rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej - od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74854 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59564 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Key account manager / Krzysztof Kałucki. - Warszawa : "Difin", cop. 2015. - 188, [1] s. : il., rys. ; 23 cm.
Bibliogr. s. [186]-188.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63134 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51039 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Książka może służyć w doskonały sposób jako przewodnik dla wszystkich szczebli kierowniczych ochrony zdrowia. Pozwoli to zrealizować zarówno cele, jak i zaspokoić potrzeby pacjentów przez dostarczenie usług oraz pozyskiwanie źródeł finansowania procesu usługowego. Bardzo przejrzysty układ treści pozwala każdemu, kto sięga do tej pracy, przejść od definicji pojęć kluczowych w marketingu usług do praktycznych wskazówek przy budowie planu strategii marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Wykorzystaj swoje zainteresowania i wiedzę w biznesie generującym dochód. W ramach marketingu afiliacyjnego otrzymujesz prowizję za promowanie produktów setek firm w świecie online. Ten przewodnik objaśnia mechanizm biznesowy: czego należy szukać w programie partnerskim, jak pisać treści napędzające sprzedaż, co trzeba wiedzieć o SEO, strategiach prawnych i podatkowych, a także o wszystkich aspektach niezbędnych do osiągnięcia sukcesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74009 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga do Sukcesu)
Książka zawiera wskazówki, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69535 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64432 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63781 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Gatunek
Hasło UKD: Portale internetowe-poradnik Komunikacja społeczna-poradnik Marketing-poradnik Public relations-poradnik
Publikacja napisana w lekkim, felietonowym stylu. Autor podpowiada jak wykorzystać portal do komunikacji, aby odnieść sukces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej