Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(38)
Forma i typ
Książki
(38)
Poradniki i przewodniki
(14)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(42)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(2)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(10)
W51 (Bielskiego 3)
(1)
W73 (Żytnia 64)
(1)
W80 (Redutowa 48)
(2)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(34)
Autor
Brunson Russell
(3)
Oruba Norbert
(2)
Scott David Meerman (1961- )
(2)
Skwarek Mirosław
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Zastrożna Martyna
(2)
Berbeka Jadwiga
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Gościniak Ola
(1)
Graziosi Dean
(1)
Grzechynka Agnieszka
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Gąsiewski Mariusz
(1)
Holiday Ryan
(1)
Jabłoński Artur (1987- )
(1)
Johann Maria
(1)
Kabalska Agnieszka
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kennedy Dan S. (1954- )
(1)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kowalska Magdalena Jolanta
(1)
Kozarkiewicz Alina
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Levy Jaime
(1)
Lipecki Krzysztof
(1)
Lloyd Ellery
(1)
Malcherek Monika
(1)
Marzec Krzysztof (informatyka)
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Modrzewski Przemysław
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Murawska Monika (zarządzanie)
(1)
Oszajca Anna
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Rudnicki Michał (ekonomia)
(1)
Różański Jerzy (1949- )
(1)
Sala Paweł
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sheridan Marcus
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Sienkiewicz Łukasz
(1)
Sroka Kinga
(1)
Tarapata Jolanta
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Urbański Artur
(1)
Vojtovič Natalìâ Volodimirìvna
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Woźniak Jacek (zarządzanie)
(1)
Zano Agata
(1)
Łaszkiewicz Anna (zarządzanie)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(32)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(34)
Kraj wydania
Polska
(38)
Język
polski
(38)
Odbiorca
Menedżerowie
(5)
Specjaliści ds. marketingu
(5)
Przedsiębiorcy
(4)
Szkoły wyższe
(4)
Handlowcy
(1)
Informatycy
(1)
Kobieta
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Pracownicy korporacji
(1)
Projektanci stron WWW
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Marketing cyfrowy
(30)
Media społecznościowe
(7)
Handel elektroniczny
(6)
Transformacja cyfrowa
(6)
Przedsiębiorstwo
(4)
Technologie cyfrowe
(4)
Zarządzanie relacjami z klientami
(4)
Google Analytics
(3)
Komunikacja elektroniczna
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Sukces
(3)
Branding (marketing)
(2)
Content marketing
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(2)
E-konsumenci
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Influencer marketing
(2)
Influencerzy
(2)
Innowacje
(2)
Kobieta
(2)
Konsumenci
(2)
Marketing partnerski
(2)
Organizacje
(2)
Public relations w internecie
(2)
Reklama internetowa
(2)
Relacje biznesowe
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Sklepy internetowe
(2)
Sprzedaż
(2)
Strony WWW
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Analityka internetowa
(1)
Analiza danych
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Biznesplan
(1)
Blogerzy
(1)
Business Intelligence
(1)
COVID-19
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Customer Experience
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Eksperci
(1)
Epidemie
(1)
Google
(1)
Google (wyszukiwarka internetowa)
(1)
Google AdSense
(1)
Google Tag Manager
(1)
Gospodarka światowa
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informatyzacja
(1)
Instagram
(1)
Interfejs użytkownika
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Internet
(1)
Kadry
(1)
Kluby sportowe
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Kryzys
(1)
Lejek sprzedażowy
(1)
LinkedIn
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Lęk
(1)
Macierzyństwo
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Marketing sportowy
(1)
Obróbka wideo
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odporność (ekonomia)
(1)
Perswazja
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Praca zdalna
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Public relations
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Sława
(1)
Teoria zasobowa
(1)
TikTok (aplikacja mobilna)
(1)
User experience (UX)
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wideo
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(20)
Opracowanie
(6)
Materiały pomocnicze
(4)
Monografia
(4)
Podręcznik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Poradniki
(1)
Powieść
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(32)
Media i komunikacja społeczna
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
38 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Dla przedsiębiorców, projektantów UX i UI, menedżerów i strategów produktu.
Bibliografia, netografia na stronach 210-214.
Droga do sukcesu produktu cyfrowego prowadzi przez serce użytkownika. Historia biznesu obfituje w przykłady świetnych pomysłów, które poniosły spektakularną porażkę z powodu zlekceważenia wrażeń użytkownika. Przy opracowywaniu biznesowej strategii rozwoju produktu czy usługi trzeba więc zacząć od zebrania kluczowych informacji o przyszłych użytkownikach, ich potrzebach, preferencjach i przyzwyczajeniach, a także o konkurencyjnych produktach i perspektywach. Okazuje się jednak, że łączenie strategii typowo biznesowych z zasadami projektowania UX jest niełatwym zadaniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71453 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wideotwórca : jak tworzyć filmy w social mediach / Anna Oszajca. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 245, [2] strony ; 21 cm.
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głosem, ekspresją przekazu i mową ciała? Jeśli czujesz, że to może być właściwa droga dla Ciebie, ale wciąż masz wątpliwości, ta książka z pewnością je rozwieje. Anna Oszajca napisała ten poradnik, by pomóc Ci doskonalić umiejętności i poszerzyć możliwości rozwoju w zakresie wideomarketingu. Podzieli się z Tobą wiedzą i praktycznymi wskazówkami, podsunie inspiracje, dzięki którym nagrywane przez Ciebie materiały wideo będą jeszcze ciekawsze i ― oczywiście ― autentyczne, a tym samym mocniej przemówią do odbiorcy. Pomoże Ci się pozbyć lęku przed kamerą i wskaże sztuczki, które sprawią, że łatwiej się z nią zaprzyjaźnisz. Podpowie, jakie rodzaje filmów warto kręcić, i omówi sposoby na robienie tego szybko i dobrze. Przybliży Ci także zagadnienia związane z domowym studiem nagrań ― dowiesz się między innymi, w jaki sposób je urządzić i w jaki sprzęt wyposażyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77166 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Google Analytics w biznesie : poradnik dla zaawansowanych / Martyna Zastrożna. - Wydanie II. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 196, [3] strony : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Onepress)
Netografia na stronach 193-196.
Google Analytics to internetowe narzędzie, które Google oferuje nieodpłatnie każdemu, kto prowadzi działalność online. Dzięki niemu możliwe jest zbieranie i analizowanie danych generowanych przez internautów poruszających się w sieci, wchodzących na stronę firmy i podejmujących za pośrednictwem jej serwisu internetowego rozmaite aktywności. Dla osoby sprawnie poruszającej się w panelu użytkownika Google Analytics stanowi przebogate źródło wiedzy o klientach firmy - ich zwyczajach, zainteresowaniach, oczekiwaniach, zachowaniach itd. Te informacje mogą być podstawą do usprawnienia obsługi klienta online, a co za tym idzie - przyczynić się do zwiększenia ruchu i sprzedaży w serwisie WWW przedsiębiorstwa. Umiejętnie zaprzęgnięty do pracy Google Analytics zapewnia przewagę rynkową. Jednak słowem kluczem jest tu „umiejętnie”. Nie wystarczy bowiem podpiąć firmowy serwis pod panel analityczny i od czasu do czasu logować się do „analityksów”. Trzeba się nauczyć czytać zbierane przez Google dane, eksportować je i zestawiać w sposób, który będzie najlepiej odpowiadał potrzebom i celom biznesowym firmy. Jak pisze autorka, z Google Analytics - zwłaszcza w jego nowej odsłonie - da się wyciągnąć 120% możliwości! Jak to zrobić? Tego się dowiesz z tej książki, w drugim wydaniu pogłębionej o wiedzę dotyczącą wizualizacji danych w Google Data Studio, a także pracy z danymi wyeksportowanymi do BigQuery.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71767 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzięki tej bestsellerowej książce zrozumiesz, że sekretem udanej sprzedaży jest Twoja ekspercka wiedza i Twoje przesłanie. Dowiesz się także, w jaki sposób je wykorzystać, aby ludzie do Ciebie przyszli i pozostali mimo upływu czasu. Nauczysz się nie tylko, jak wpływać na klientów ze swoich lejków sprzedażowych, ale także jak stać się liderem. To całkowicie naturalne, każdy porządny biznes bowiem powstawał właśnie dlatego, że ktoś postanowił rozwiązać problem, przed którym inni uciekali. Ten poradnik sprawi, że odnajdziesz swój głos i zrozumiesz, jak wiedzę i przesłanie przekuć w ruch ludzi, którzy staną się Twoimi wiernymi klientami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74056 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzięki tej zrozumiale napisanej książce poznasz sekretną wiedzę, która sprawiła, że potężne dotcomy są liderami sprzedaży, mimo że startowały z bardzo skromnego poziomu. Na podstawie prosto sformułowanych instrukcji, łatwych do przyswojenia nawet dla osób słabo obeznanych z inżynierią i ekonomią, nauczysz się budować lejki sprzedażowe, czyli procesy pozyskiwania potencjalnych klientów i ich konwersji w rzeczywistych odbiorców produktów lub usług. Znajdziesz tu schematy lejków sprzedażowych, procesów, struktur i skryptów, które firmom z całego świata pozwoliły odnotowywać wykładnicze wzrosty przychodów. Dowiesz się, na czym polegają często popełniane błędy, prowadzące do tego, że klienci się zniechęcają, i nauczysz się unikać takich potknięć. W rezultacie przygotujesz się do przeanalizowania i skorygowania lejka własnej firmy, by uczynić z niego swoje najskuteczniejsze narzędzie marketingowe!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73627 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 318-321.
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii - musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gdzie się gromadzą i w jaki sposób poprowadzić ich wprost do Twojego lejka sprzedażowego. Do tych celów służą konkretne strategie, jasno opisane w tym poradniku. Jego najcenniejszą częścią jednak jest prosty wzorzec, który pozwala skierować ruch z każdej sieci reklamowej prosto do lejków. Działanie tych strategii można świetnie uzupełniać technikami hakowania wzrostu, które pomagają w zwiększaniu ruchu nawet bez dostępu do którejś z sieci reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74057 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Dla praktyków, osób rozpoczynających karierę w branży SEM, a także właścicieli firm.
Bibliografia, netografia na stronach 315-317.
Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71410 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing sportu 2.0 w erze cyfrowej / Andrzej Sznajder. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Nieoczywiste, 2021. - 252 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Dla praktyków zajmujących się zarządzaniem i marketingiem oraz studentów.
Bibliografia, netografia na stronach 235-252.
Książka autorstwa Pana Prof. Andrzeja Sznajdera stanowi pierwsze w Polsce opracowanie poświęcone zagadnieniu transformacji cyfrowej szeroko rozumianego środowiska sportowego. Co ważne, wartość publikacji nie wynika wyłącznie z umiejętnego przeglądu, syntezy literatury zagranicznej jaka na ww. temat już powstała, ale przedstawia ujęcie rodzime, polskie, co jest bardzo ważne dla czytelnika. (prof. dr hab. Grzegorz Mazurek)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73144 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak zarabiać online na swojej wiedzy? Ta książka pomoże Ci zaistnieć w sieci. „Chcę WWWięcej” to książka, która sprawi, że dowiesz się, jak pokonać obawy przed rozpoczęciem biznesu online, poznasz pomysły 59 kobiet na prowadzenie firmy w internecie, odkryjesz, w jaki sposób możesz zarabiać na swojej wiedzy. Opowieści dziewczyn, które dorastały na takich samych podwórkach jak Twoje i przechodzły przez te same płoty krytyki oraz niepewności. Dziś są ekspertkami i odsłaniają przez Tobą karty wiedzy i motywacji, byś mogła wygrać swoje marzenia. Jeżeli udało się to autorkom, może udać się i Tobie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76652 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tworzenie doświadczeń klientów / Artur Urbański, Lucyna Dziewa. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Helion : Onepress, copyright 2023. - 255, [1] strona : ilustracje ; 19x25 cm.
Bibliografia na stronach 254-255.
Kluczowym zwrotem, wokół którego koncentruje się treść poradnika napisanego przez Artura Urbańskiego i Lucynę Dziewę, jest customer experience (CX), co definiuje się jako wszystkie doświadczenia, emocje i wrażenia klienta, jakie pojawiają się u niego w trakcie korzystania z usług lub zakupu produktów. W drugim wydaniu autorzy jeszcze mocniej skupiają się na cyfrowych aspektach CX. Znajdziesz tu więc między innymi wskazówki dotyczące zastosowania map doświadczeń klientów w różnych działaniach firm, a także informacje o tym, jak dzięki sztucznej inteligencji poprawić doświadczenie klienta. Poznasz również przykłady użycia kanwy projektowania doświadczeń w projektach cyfrowych. Wreszcie - dowiesz się, jak korzystać z wiedzy o klientach w projektowaniu systemów informatycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 76126 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
(HR)
Dla menedżerów wszystkich szczebli, pracowników działów personalnych, pracowników naukowych oraz studentów kierunków związanych z HR, zarządzaniem i informatyką.
Bibliografia, netografia na stronach 275-292.
Publikacja jest pierwszą na rynku pozycją opisującą kompleksowo zagadnienia związane z cyfryzacją HR. Autorzy szczegółowo omawiają poszczególne aspekty procesu wdrażania rozwiązań cyfrowych, a także podkreślają kluczową rolę, jaką dział HR odgrywa w kształtowaniu nowej cyfrowej kultury organizacyjnej w firmie. Autorzy poruszają także etyczny aspekt transformacji cyfrowej, wskazując przykładowe dylematy związane z ochroną i wykorzystaniem danych osobowych, przejrzystością procesów czy dobrostanem pracowników. Ważnym elementem treści książki są przytaczane przez autorów wyniki i wnioski płynące z najnowszych badań nad cyfryzacją HR, a także przykłady wdrożenia rozwiązań cyfrowych przez konkretne firmy oraz ich działy personalne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73947 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie organizacją w sytuacjach kryzysowych / redakcja naukowa Monika Murawska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2023. - 321 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych, norm przy rozdziałach.
W publikacji Autorzy przedstawili związki teorii i praktyki zarządzania z perspektywy sytuacji kryzysowych, z jakimi przyszło się mierzyć organizacjom w XXI w. Część teoretyczną monografii wzbogacono wynikami oryginalnych badań oraz danymi wtórnymi. Zamieszczone teksty podzielono na trzy wzajemnie się przenikające obszary tematyczne. Pierwsza część opracowania skupia się na problematyce zarządzania w obliczu pandemii COVID-19. W części drugiej zgromadzono wyniki badań dotyczących zarządzania sytuacją kryzysową z perspektywy strategicznych i funkcjonalnych poziomów działania organizacji. W szczególności analizowane są kwestie przywództwa, komunikacji, finansów i bezpieczeństwa. Ostatnia część monografii poświęcona jest uwarunkowaniom technologicznym sytuacji kryzysowych, w tym m.in.: technologii cyfrowych, sztucznej inteligencji, systemów informatycznych i cyberbezpieczeństwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74390 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Odporność organizacji : cyfryzacja, bezpieczeństwo, innowacje / redakcja naukowa Jolanta Tarapata, Jacek Woźniak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 282 strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Książka przedstawia przemiany zachodzące w funkcjonowaniu współczesnych gospodarek w obszarze zarządzania organizacjami ze szczególnym uwzględnieniem ich odporności. Autorzy opisują trzy zasadnicze wymiary odporności: bezpieczeństwo (nie tylko finansowe, ale również kadrowe, informacyjne, relacyjne itd.), innowacje i procesy innowacyjne oraz cyfryzację (ze szczególnym uwzględnieniem uwarunkowań Industry 4.0 oraz cyberbezpieczeństwa). Publikacja zawiera wyniki zarówno badań literaturowych, jak i empirycznych – proponując wnioski i zalecenia dla praktyki zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72367 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / [Uniwersytet Łódzki])
Bibliografia, netografia na stronach 97-102.
Autorzy monografii koncentrują się na problematyce niezbyt często podejmowanej zarówno przez badaczy polskich, jak i obcojęzycznych, a mianowicie na wzajemnych związkach występujących między internacjonalizacją przedsiębiorstw a ich innowacyjnością, z uwzględnieniem procesów cyfryzacji gospodarki. Badania przeprowadzone w dwudziestu siedmiu państwach Unii Europejskiej wykazały, że występuje związek przyczynowo-skutkowy między innowacyjnością a internacjonalizacją przedsiębiorstw w tych krajach, a wspomniana zależność jest istotna statystycznie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75149 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompetencje organizacyjne w otwartej gospodarce cyfrowej / Alina Kozarkiewicz, Agnieszka Kabalska. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 289 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Dla praktyków i teoretyków, a także studentów kierunków ekonomicznych oraz pracowników naukowych.
Bibliografia, netografia na stronach 255-284.
Celem autorek było zaprezentowanie najważniejszych koncepcji związanych z kompetencjami organizacyjnymi we współczesnych uwarunkowaniach - w gospodarce otwartej i cyfrowej. Wybrane kategorie kompetencji organizacyjnych (kompetencje technologiczne, analityczne, innowacyjne, projektowe, relacyjne i sieciowe) zostały omówione w kontekście ewolucji koncepcji zasobowych zarządzania strategicznego. Ponadto w książce szczegółowo omówiono: zasoby i kompetencje organizacyjne we współczesnych naukach o zarządzaniu, kompetencje organizacyjne w tzw. nowej gospodarce, kompetencje organizacyjne w warunkach transformacji cyfrowej, kompetencje otwartej gospodarki, wyniki badań własnych nad kompetencjami relacyjnymi, percepcją znaczenia kompetencji analitycznych oraz kompetencjami projektowymi organizacji w warunkach transformacji cyfrowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69675 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gospodarka cyfrowa i postcyfrowa a przedsiębiorstwo / redakcja naukowa Maria Johann. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2021. - 175 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie przy referatach.
Przedmiotem rozważań podjętych w tej publikacji jest gospodarka cyfrowa i postcyfrowa w odniesieniu do problematyki zarządzania przedsiębiorstwem, która stanowi kontynuację tematyki poruszonej w książce pt. Cyfryzacja a przedsiębiorstwo [Poniatowska-Jaksch, Sobiecki (red.), 2019]. W przygotowanej monografii autorzy podejmują dyskusję nad wpływem cyfryzacji na funkcjonowanie przedsiębiorstwa, realizowane strategie oraz kluczowe obszary prowadzonej działalności, prezentując zarówno koncepcje teoretyczne, jak i rozwiązania stosowane w praktyce biznesowej. Problematyka ta została ujęta w 12 rozdziałach, w których skupiono się w pierwszej kolejności na zagadnieniach dotyczących cyfryzacji w kontekście zmieniającego się otoczenia zewnętrznego, w tym pandemii COVID-19, oraz strategii rozwoju i konkurencji, a następnie zobrazowano jej wpływ na poszczególne obszary zarządzania przedsiębiorstwem oraz poruszono kwestie przyszłości cyfryzacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75404 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej