Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(124)
Forma i typ
Książki
(123)
Publikacje naukowe
(16)
Publikacje fachowe
(13)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(5)
E-booki
(1)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(137)
wypożyczone
(9)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(13)
W51 (Bielskiego 3)
(12)
W73 (Żytnia 64)
(3)
W80 (Redutowa 48)
(1)
W91 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(3)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(113)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(2)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(5)
Ehrlich Andrzej
(3)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(3)
Adamczyk-Żylińska Marika
(2)
Armstrong Gary
(2)
Bakalarz Dariusz
(2)
Bruzi Hanna
(2)
Domański Tomasz (marketing)
(2)
Dziewońska Dorota
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kall Jacek
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Mikołajczyk Jacek
(2)
Miśkiewicz Magdalena
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Szczepański Jarosław (marketing)
(2)
Tesławski Maciej
(2)
Tokarski Andrzej (finanse)
(2)
Tokarski Maciej
(2)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(2)
Wójcik Jacek (ekonomia)
(2)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(2)
Adamczyk Józef (tłumacz)
(1)
Adamik Anna Iwona
(1)
Ambroziak Michał
(1)
Anders-Morawska Justyna
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anthonissen Peter Frans
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baran Radosław
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bavuso Daniela
(1)
Beckwith Harry (1949- )
(1)
Beyer Karolina
(1)
Bhargava Rohit
(1)
Bishop Bill (1957- )
(1)
Blaik Piotr
(1)
Bloom Robert H
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Boruc Mirosław A. (1947- )
(1)
Bova Tiffani
(1)
Brilman Jean
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Cain Geoffrey (1986- )
(1)
Cardone Natale
(1)
Caslione John A
(1)
Cheverton Peter
(1)
Christopher Martin
(1)
Cichowicz Anna
(1)
Conti Dave
(1)
Cusumano Michael A. (1954- )
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czech Magdalena
(1)
Czerniachowicz Barbara
(1)
Danilewicz Dariusz
(1)
Daniluk Piotr
(1)
Daszkiewicz Magdalena
(1)
Day Derek (1949- )
(1)
De Chernatony Leslie (1953- )
(1)
Derelkowska-Misiuna Anna
(1)
Downar Wojciech
(1)
Düssel Mirko
(1)
Dębski Maciej (zarządzanie)
(1)
Dłużniewska Dagmara
(1)
Edwards Helen (1965- )
(1)
Evans David Sparks (1954- )
(1)
Fidelman Mark
(1)
Fimińska-Banaszyk Romualda
(1)
Fisk Peter
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Galica Mateusz
(1)
Gasper Dorota
(1)
Goodwin Paul
(1)
Gorczyńska-Dybek Alina
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Graszewicz Maurycy
(1)
Grigsby Mike
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Hałkowska Ewa
(1)
Healey Matthew
(1)
Ignacy Jarosław
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jawień Robert
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Johann Maria
(1)
Jonek-Kowalska Izabela
(1)
Juchniewicz Adam
(1)
Juchniewicz Ryszard
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kalkhoff Marcin
(1)
Kardaszewski Jacek (1958-2014)
(1)
Kassay Štefan (1941- )
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(21)
2010 - 2019
(48)
2000 - 2009
(50)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(32)
Kraj wydania
Polska
(124)
Język
polski
(122)
Odbiorca
Menedżerowie
(7)
Przedsiębiorcy
(4)
Szkoły wyższe
(4)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Politycy
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Marketing strategiczny
(52)
Zarządzanie strategiczne
(39)
Przedsiębiorstwo
(20)
Marketing
(13)
Firma (nazwa)
(9)
Firma (nazwa) - marketing
(9)
Planowanie strategiczne
(9)
Znaki towarowe
(9)
Marketing strategiczny - podręcznik akademicki
(8)
Zarządzanie strategiczne - metody
(8)
Komunikacja marketingowa
(6)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Marketing - metody
(6)
Znaki towarowe - zarządzanie
(6)
Zarządzanie
(5)
Innowacje
(4)
Marketing strategiczny - podręcznik
(4)
Rynek
(4)
Biznesplan
(3)
Innowacje - zarządzanie
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Marketing - metody - podręcznik akademicki
(3)
Marketing - podręcznik akademicki
(3)
Marketing partnerski
(3)
Marketing strategiczny - metody
(3)
Przedsiębiorstwo - organizacja
(3)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody
(3)
Reklama
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Zarządzanie strategiczne - metody - poradnik
(3)
Znak towarowy
(3)
Analiza strategiczna
(2)
Biznesplan - poradnik
(2)
Branding (marketing)
(2)
Decyzje
(2)
Hotelarstwo
(2)
Kadry - polityka
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Konkurencja
(2)
Konkurencyjność
(2)
Logistyka gospodarcza - podręcznik akademicki
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing - planowanie - podręcznik akademicki
(2)
Marketing - planowanie - poradnik
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Model biznesowy
(2)
Nowy produkt
(2)
Nowy produkt - marketing - podręcznik
(2)
Organizacja
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Planowanie strategiczne - poradnik
(2)
Promocja handlowa - podręcznik
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody - 20-21 w.
(2)
Public relations
(2)
Rynek - badanie
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Sektor publiczny
(2)
Strategia rozwoju
(2)
Zarządzanie - metody
(2)
Zarządzanie - metody - podręcznik akademicki
(2)
Zarządzanie ryzykiem - metody
(2)
Zarządzanie strategiczne - podręcznik
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Znaki towarowe - marketing
(2)
Znaki towarowe - zarządzanie - poradnik
(2)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Analiza SWOT
(1)
Analiza rynku
(1)
Aptekarstwo - marketing
(1)
Banki
(1)
Banki - konkurencyjność
(1)
Banki - marketing - zarządzanie
(1)
Benchmarking - zagadnienia - podręcznik
(1)
Benchmarking - zarządzanie
(1)
Biura podróży - organizacja - Polska - podręcznik
(1)
Biznesplan - podręcznik akademicki
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Ceny
(1)
Ceny - konkurencyjność
(1)
Ceny - polityka - podręcznik
(1)
Controlling - zagadnienia - podręcznik
(1)
Decyzje - gospodarka - podręcznik akademicki
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Efektywność ekonomiczna - zagadnienia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Farmacja - marketing
(1)
Farmakoekonomika
(1)
Finanse - etyka
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Finanse publiczne
(1)
Firma (nazwa) - marketing - badanie - Polska - od 2001 r.
(1)
Firma (nazwa) - podręcznik akademicki
(1)
Firma (nazwa) - reklama - poradnik
(1)
Firma (nazwa) - zarządzanie
(1)
Firma (nazwa) - zarządzanie - poradnik
(1)
Fundusze strukturalne UE - Polska - poradnik
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gates, Bill (1955- )
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
2001-0
(5)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Dania
(1)
Korea Południowa
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(8)
Monografia
(6)
Opracowanie
(6)
Podręcznik
(6)
Case study (studium przypadku)
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Podręczniki
(2)
Raport z badań
(2)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(35)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
124 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Autorka, nawiązując do swojego wieloletniego doświadczenia, dzieli się z Czytelnikami kilkudziesięcioma fascynującymi i dogłębnie przeanalizowanymi studiami przypadku, które świetnie ilustrują szanse i zagrożenia wiążące się z obraniem każdej z dziesięciu ścieżek, to, jak owe ścieżki ze sobą współdziałają, a także jakie zastosowanie znajdują w dzisiejszym świecie biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68042 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48393 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55516 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 335-336. Indeks.
Książka omawia zarówno niebezpieczeństwa, jak i nowe możliwości będące skutkiem gwałtownego wzrostu marek detalistów. Rozważania poparte są danymi pochodzącymi z różnych międzynarodowych źródeł oraz wynikami badań ankietowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52974 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rebranding : strategiczna zmiana dla organizacji / Barbara Mróz-Gorgoń. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2019. - 343, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 311-341.
Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Biorąc pod uwagę zmiany trendów po stronie podaży, istotnym i aktualnym tematem jest rebranding. Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy, aż po zmianę strategii. Bardzo ważne jest też to, że rebranding niesie ze sobą ogromne ryzyko porażki i doprowadzenia do kryzysu wizerunkowego. W książce przedstawiona została klasyfikacja strategii, modeli i typów rebrandingu, zaprezentowane są badania wśród organizacji, które przeszły proces rebrandingu oraz zamieszczone interesujące case study.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67641 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Złota strategia marki : droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków / Jarosław Szczepański. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 351, [1] strona : fotografia, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Indeks.
W tym fachowym poradniku znajdziesz sprawdzone i niezawodne metody, dzięki którym od podstaw zaplanujesz i zbudujesz strategię marki na każdym poziomie organizacji biznesowej ― nie znajdziesz natomiast zawiłego teoretyzowania. Autor bowiem jest praktykiem i pisze dla praktyków; przytaczając dziesiątki przykładów z życia wziętych, pokazuje, że stworzenie dobrej strategii może być proste. Nowe wydanie zostało wzbogacone o obszerny dodatek poświęcony budowaniu przewagi konkurencyjnej w nowoczesnym, przeładowanym informacjami świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75664 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54763 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58086 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga do Sukcesu)
Książka zawiera wskazówki, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69535 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Książka omawia zagadnienia związane z marketingiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66563 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40402 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 52425 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54474 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Innowacje a strategie marketingowe przedsiębiorstw / Dorota Potwora, Witold Potwora. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2020. - 390 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 358-388.
Publikacja przedstawia rolę doskonalenia technologicznego i umiejętnego dostosowania do warunków rynkowych. Prezentuje udane połączenia orientacji rynkowej i orientacji na innowację w strategiach rozwoju wybranych polskich przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69164 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56880 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.339.138 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 273-293.
W książce omówiono wyzwania związane z przekazywaniem na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą potrzebę człowieka, jaką jest zdrowie. Trudność podjętej problematyki wynika z występowania na tym rynku różnych kategorii produktów: leków Rx (wydawanych na receptę), z ograniczoną możliwością zakupu oraz leków OTC (wydawanych bez recepty), suplementów diety i dermokosmetyków, nabywanych przez konsumentów podobnie jak inne produkty (np. żywność).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68773 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Finansowanie strategii marketingowych / Wojciech Grzegorczyk. - Bydgoszcz ; Łódź : "Branta", 2003. - 134 strony : tabele, wykresy ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 130-134.
Książka przedstawia problematykę marketingu i finansowania strategii przedsiębiorstwa. Plan marketingowy zawierający najważniejsze cele firmy i środki ich realizacji bez konfrontacji z finansami przedsiębiorstwa oraz źródłami finansowania przedsięwzięć nie może być realizowany w praktyce. Wielkość zasobów, którymi dysponuje firma warunkuje zakres i intensywność działań marketingowych. Natomiast prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powoduje osiąganie przez przedsiębiorstwo zysków, zwiększanie zasobów i umacnianie jego pozycji na rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42973 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej