Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(48)
Forma i typ
Książki
(48)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(55)
wypożyczone
(5)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(1)
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(5)
W51 (Bielskiego 3)
(5)
W73 (Żytnia 64)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(2)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(45)
Autor
Underhill Paco
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Allen David (1945- )
(1)
Ambroziak Dariusz
(1)
Antonowicz Dominik (1977- )
(1)
Ariely Dan (1967- )
(1)
Banaszczyk Małgorzata
(1)
Barber Benjamin R. (1939-2017)
(1)
Barletta Martha
(1)
Beckwith Harry (1949- )
(1)
Bera Anna
(1)
Bielawska-Batorowicz Eleonora
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Chrąchol Urszula
(1)
Davies William (1976- )
(1)
Faith Curtis M. (1964- )
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Gladwell Malcolm (1963- )
(1)
Grzegorzewska Tatiana
(1)
Grzegorzewski Piotr (1969- )
(1)
Grzybek Robert
(1)
Gulewicz Maria Magdalena
(1)
Górnik-Durose Małgorzata
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Heryszek Tomasz
(1)
Hill Dan (1959- )
(1)
Hołodnik Daria
(1)
Jachnis Anna
(1)
Jankowska Hanna (tłumacz)
(1)
Jankowska Paulina
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jawień Robert
(1)
Jopek Katarzyna
(1)
Kaniewski Bartłomiej
(1)
Kapela Marcin
(1)
Kessler David A. (1951- )
(1)
Konarski Stanisław (ekonomia)
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Kowal-Orczykowska Anna
(1)
Lindström Martin (1970- )
(1)
Lipa Michał
(1)
Maison Dominika
(1)
Majecka Beata
(1)
Makowski Grzegorz
(1)
Maksymiuk Renata
(1)
Markiewicz Maciej (język angielski)
(1)
Marzantowicz Łukasz
(1)
Małachowska Magdalena
(1)
Meyer Beata
(1)
Mikołajczyk Jacek
(1)
Nieckarz Zdzisław
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Noga Marian (1946- )
(1)
Nowak-Młynikowska Agnieszka
(1)
Ostrowska Izabela (ekonomia)
(1)
Paprocki Rafał
(1)
Pawłowska Bożena (ekonomia)
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Pietrowicz Krzysztof (1977- )
(1)
Rapaille Clotaire (1941- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rudnicki Leszek (ekonomista)
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Sondej Tomasz
(1)
Sorensen Herbert Carl (1944- )
(1)
Stasiuk Katarzyna (psychologia)
(1)
Strutzel Dan
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Strzelecka Magdalena
(1)
Szewczyk Robert
(1)
Szlendak Tomasz (1974- )
(1)
Sztompka Piotr (1944- )
(1)
Szubert Tomasz
(1)
Szwajlik-Buczyńska Anna
(1)
Słupińska Kamila
(1)
Thaler Richard H. (1945- )
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Wasilewski Jacek (1975- )
(1)
Wekselberg Victor
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Wąsowicz-Kiryło Grażyna (1961- )
(1)
Zaleśkiewicz Tomasz
(1)
Zaltman Gerald (1938- )
(1)
Zielińska Magdalena (tłumacz)
(1)
Zitelmann Rainer (1957- )
(1)
Zyzik Radosław
(1)
Łuczaj Kamil (1987- )
(1)
Łukasiak-Goszczyńska Maryla
(1)
Środa Jacek
(1)
Środa Krzysztof (1959- )
(1)
Świecka Beata
(1)
Šmid Wacław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(48)
Język
polski
(48)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(17)
Psychologia ekonomiczna
(11)
Reklama - psychologia
(7)
Zachowanie - psychologia
(5)
Decyzje
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Zachowanie
(4)
Decyzje - psychologia
(3)
Efektywność ekonomiczna
(3)
Ekonomia
(3)
Marketing
(3)
Marketing - psychologia
(3)
Ekonomia behawioralna
(2)
Inwestycje
(2)
Konsumenci (ekon.) - 20-21 w
(2)
Konsumenci (ekon.) - badanie
(2)
Konsumenci (ekon.) - poradnik
(2)
Obsługa klienta
(2)
Obsługa klienta - metody
(2)
Obsługa klienta - psychologia
(2)
Pieniądz - psychologia
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Reklama
(2)
Szczęście
(2)
Techniki sprzedaży - metody
(2)
Techniki sprzedaży - psychologia
(2)
Turystyka - psychologia
(2)
Zarządzanie
(2)
Bodźce ekonomiczne - teoria
(1)
Bogactwo
(1)
Centra handlowe - zagadnienia
(1)
Decyzje finansowe
(1)
Dietetyczne środki spożywcze
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dziecko - a reklama - psychologia
(1)
Dziecko - psychologia
(1)
Edukacja ekonomiczna - psychologia
(1)
Efektywność ekonomiczna - poradnik
(1)
Ekonomiczna analiza prawa
(1)
Ekonomiści
(1)
Finanse
(1)
Finanse osobiste
(1)
Gender marketing
(1)
Globalizacja - a handel
(1)
Handel detaliczny - socjologia - Stany Zjednoczone
(1)
Internet
(1)
Irracjonalność
(1)
Jakość produktu
(1)
Kadry
(1)
Kapitalizm
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Kompetencje miękkie
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Kompulsywne objadanie się
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna - 20-21 w.
(1)
Komunikacja społeczna - psychologia
(1)
Komunikacja społeczna - psychologia - poradnik
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Komunikowanie marketingowe - poradnik
(1)
Konsumenci (ekon.) - Polska - od 2001 r.
(1)
Konsumenci (ekon.) - Stany Zjednoczone
(1)
Konsumenci (ekon.) - a reklama - psychologia
(1)
Konsumenci (ekon.) - badanie - Polska - od 2001 r.
(1)
Konsumenci (ekon.) - od 1945 r.
(1)
Konsumenci (ekon.) - teoria
(1)
Konsumenci (ekon.) - zagadnienia
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Kultura
(1)
Kultura - socjologia - 20-21 w.
(1)
Kultura masowa - socjologia - 20-21 w
(1)
Kultura masowa - socjologia - od 1945 r.
(1)
Marketing - metody
(1)
Marketing - psychologia - poradnik
(1)
Marketing - socjologia - 20-21 w.
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny - poradnik
(1)
Menedżerowie
(1)
Merchandising - Stany Zjednoczone
(1)
Mimika
(1)
Moda - antropologia społeczna - od 1945 r.
(1)
Moda - socjologia
(1)
Moda - socjologia - od 1945 r.
(1)
Motywacja - podręcznik akademicki
(1)
Motywacja pracy - psychologia
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Negocjacje
(1)
Neurologia
(1)
Obyczaje - socjologia - 20-21 w.
(1)
Osobowość - a konsumenci (ekon.)
(1)
Osobowość - psychologia - podręcznik akademicki
(1)
Pamięć - psychologia - zagadnienia
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Petrażycki, Leon (1867-1931)
(1)
Pieniądz - historia
(1)
Pieniądz - socjologia
(1)
Polityka - psychologia
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(4)
Poradnik
(3)
Poradniki
(1)
Publicystyka amerykańska
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
48 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55109 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Myśli Współczesnej)
Książka Daviesa mówi o tym, jak pojęcie szczęścia stało się obiektem współczesnego marketingu – przedmiotem, który można sprzedać jak każdy inny produkt. Ważnym jej wątkiem jest krytyka wniosków wyciąganych z tzw. neuronauk. Autor sprzeciwia się biologizacji szczęścia – traktowaniu go jako odpowiedniego stężenia neuroprzekaźników czy aktywności określonych partii mózgu. To książka filozoficzna, ale napisana przystępnym, popularyzatorskim językiem – stawiająca ważne pytania i jednocześnie niepokojąca, bo pokazuje, że nad współczesnymi społeczeństwami Zachodu długim cieniem kładzie się dystopijna wizja w stylu Huxleya.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75508 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49806 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52467 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Biznesu / MT Biznes)
Autor, Clotaire Rapaille, światowej sławy badacz kultur i ekspert rynku, doradca większości firm z listy Forbes 100, spędził dekady, odkrywając tajemnice zachowań konsumentów i przekazując je największym firmom świata, współtworząc produkty trafiające w sedno potrzeb rynku. Złamał on system kodujący nasze zachowania. Częścią tego systemu stajemy się w chwili naszych narodzin. Nieświadomie przyswajamy programy funkcjonowania w świecie - kody kulturowe. To właśnie one czynią z przedstawicieli homo sapiens Amerykanów, Niemców czy Polaków. To one sprawiają, że przeżywamy swoje jednostkowe życie według zasad, których sens pozostaje przed nami głęboko ukryty. System kulturowego kodowania działa bowiem w sposób milczący i niewidzialny, delikatnie, acz stanowczo popychając nas w kierunkach, w których poruszamy się na co dzień. Odkryte przez Autora kody pozwalają zrozumieć fenomen amerykańskiego prezydenta oraz przyczyniają się do sukcesu rynkowego produktów pochodzących od firm ze szczytu światowego biznesu. Na szczęście my również możemy poznać unikalną metodę łamania kodów kulturowych, zyskując nowy rodzaj wolności w otchłani otaczających nas zjawisk.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68047 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65084 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Kreując jedzenie, producenci i restauratorzy wykorzystują składniki i techniki, które sprawiają, że staje się ono dla nas wyjątkowo smakowite i pobudza nasz układ nagrody. W efekcie, choć nie odczuwamy głodu, nadal chcemy jeść. Supersmaczne jedzenie przejmuje panowanie nad naszym apetytem i naszymi odruchami, a producenci żywności nad naszymi portfelami. David Kessler, doświadczony lekarz i polityk, który w rządzie Stanów Zjednoczonych toczył boje przeciwko przemysłowi tytoniowemu, teraz demaskuje praktyki przemysłu spożywczego i restauracyjnego, chwytające nas w pułapkę naszej biologii, i szuka odpowiedzi na pytanie, jak się z niej uwolnić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 613 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Ken Blanchard wywarł ogromny wpływ na zarządzanie milionami ludzi i firm. Liderzy od wielu lat korzystają z wnikliwości, mądrości i praktycznych technik Blancharda. Teraz Blanchard i współpracownicy oferują nowej generacji przywódców nowe wydanie przełomowego dzieła „Przywództwo wyższego stopnia”, w którym zgromadzono wiedzę na temat światowej klasy przywódców. W nowym wydaniu znalazły się porady dotyczące wzmacniania wyników indywidualnych i wyników całej organizacji z wykorzystaniem coachingu, a także wskazówki z zakresu budowania kultury organizacji, która sprzyja wydobywaniu z ludzi tego, co w nich najlepsze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76543 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55453 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43813 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52412 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Personel & Zarządzanie)
Bibliografia na stronach 202-219.
Praktyczny przewodnik, która pomaga zwiększyć efektywność współpracowników i produktywność firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67749 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63113 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy pracach.
Publikacja zawiera szereg artykułów, których autorzy zastanawiają się nad kompetencjami społeczno-psychologicznymi menedżerów oraz nad modelami kształcenia owych kompetencji u studentów uczelnio ekonomiczno-menedżerskich. Lektura dla osób zainteresowanych tematem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 331 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48071 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej