Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(173)
Forma i typ
Książki
(170)
Publikacje naukowe
(28)
Publikacje fachowe
(16)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Poradniki i przewodniki
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Audiobooki
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(218)
wypożyczone
(20)
tylko na miejscu
(4)
nieokreślona
(2)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(2)
W32 (Solidarności 90)
(31)
W51 (Bielskiego 3)
(38)
W73 (Żytnia 64)
(5)
W80 (Redutowa 48)
(8)
W91 (Chłodna 11)
(2)
W106 (Twarda 64)
(1)
BD32 (Twarda 64)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(5)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(141)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(4)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(6)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(11)
Davies Peter
(4)
Garbarski Lechosław
(4)
Mruk Henryk
(4)
Opaliński Ireneusz
(4)
Pardey David
(4)
Chrąchol Urszula
(3)
Dubner Stephen J
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Gasper Dorota
(3)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(3)
Keefe Patrick Radden (1976- )
(3)
Levitt Steven D. (1967- )
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Setiawan Iwan
(3)
Styś Aniela (1942- )
(3)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Armstrong Gary
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(2)
Dzierzgowski Jan
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Kalińska-Kula Magdalena
(2)
Kall Jacek
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kisiel Wiktor (tłumacz)
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Lutostański Michał Jan
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Mazurkiewicz-Pizło Anna
(2)
Protasiuk Michał (1978- )
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Segall Ken
(2)
Skorek Monika
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Szczepański Jarosław (marketing)
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Zawiślak Marek
(2)
Środa Jacek
(2)
Adamus Lucyna
(1)
Adcock Dennis
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bakalarska Justyna
(1)
Bakan Joel (1959- )
(1)
Bednarska-Olejniczak Dorota
(1)
Bera Anna
(1)
Berent Zbigniew
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bisewski Tadeusz (przedsiębiorczość)
(1)
Bland Michael
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Bondos Ilona (1985- )
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Brilman Jean
(1)
Bucki Piotr
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Błażewicz Grzegorz
(1)
Błoński Krzysztof
(1)
Chmura Ryszard
(1)
Cichocki Hubert
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Collins James C. (1958- )
(1)
Cottam Angela
(1)
Croll Alistair
(1)
Czarnecka Wiktoria
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Czernecka Małgorzata
(1)
Daszkiewicz Magdalena
(1)
Davies William (1976- )
(1)
Dib Allan
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Domański Tomasz (marketing)
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Dworak Janusz (1955- )
(1)
Dziewanowska Katarzyna
(1)
Dębski Maciej (zarządzanie)
(1)
Filip Grażyna
(1)
Fisk Peter
(1)
Flis Magdalena
(1)
Gajewska Joanna (marketing)
(1)
Galica Mateusz
(1)
Gancarz-Wójcicka Barbara
(1)
Gałązkiewicz Igor
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Giza-Poleszczuk Anna (1955- )
(1)
Gnela Bogusława
(1)
Godin Seth
(1)
Golczyk Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(49)
2010 - 2019
(70)
2000 - 2009
(39)
1990 - 1999
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(59)
Kraj wydania
Polska
(167)
Stany Zjednoczone
(3)
Wielka Brytania
(2)
Język
polski
(167)
angielski
(5)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(11)
Szkoły wyższe
(9)
Menedżerowie
(6)
Przedsiębiorcy
(2)
Specjaliści ds. reklamy
(2)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(2)
Studenci
(2)
Menedżerowie produktu
(1)
Politycy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Temat
Kobieta
(3520)
Przyjaźń
(2425)
Rodzina
(2344)
Tajemnica
(1954)
Miłość
(1667)
Marketing
(-)
Relacje międzyludzkie
(1469)
Zabójstwo
(1428)
Nastolatki
(1353)
Magia
(1208)
Życie codzienne
(1075)
Dziewczęta
(1045)
Uczucia
(1031)
Zwierzęta
(1026)
Policjanci
(1006)
Rodzeństwo
(1005)
II wojna światowa (1939-1945)
(964)
Dzieci
(908)
Sekrety rodzinne
(851)
Żydzi
(813)
Relacja romantyczna
(766)
Małżeństwo
(764)
Uczniowie
(737)
Trudne sytuacje życiowe
(728)
Osoby zaginione
(721)
Język angielski
(706)
Śledztwo i dochodzenie
(701)
Przestępczość zorganizowana
(695)
Wybory życiowe
(667)
Władcy
(642)
Superbohaterowie
(624)
Ludzie a zwierzęta
(622)
Chłopcy
(607)
Podróże
(590)
Prywatni detektywi
(590)
Samorealizacja
(570)
Matki i córki
(545)
Zemsta
(540)
Uprowadzenie
(525)
Polityka
(523)
Poszukiwania zaginionych
(522)
Dziennikarze
(510)
Kultura
(510)
Przedsiębiorstwo
(505)
Boże Narodzenie
(494)
Psy
(468)
Arystokracja
(466)
Wojna
(465)
Wychowanie w rodzinie
(464)
Koty
(448)
Zakochanie
(448)
Walka dobra ze złem
(439)
Zarządzanie
(439)
Pisarze polscy
(435)
Dojrzewanie
(424)
Seryjni zabójcy
(418)
Pisarze
(414)
Polacy za granicą
(413)
Wakacje
(407)
Dziecko
(400)
Psychoterapia
(386)
Ojcowie i córki
(383)
Dziadkowie i wnuki
(378)
Gry planszowe
(374)
Mężczyzna
(373)
Polityka międzynarodowa
(372)
Literatura polska
(371)
PRL
(368)
Politycy
(362)
Sukces
(362)
Śmierć
(362)
Wojownicy
(361)
Krainy i światy fikcyjne
(360)
Czarownice i czarownicy
(359)
Społeczeństwo
(357)
Studenci
(347)
Język polski
(346)
Samopoznanie
(344)
Stworzenia fantastyczne
(336)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Potwory
(334)
Młodzież
(327)
Ludzie bogaci
(321)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Samotność
(317)
Lekarze
(315)
Osobowość
(315)
Władza
(309)
Wsie
(307)
Spisek
(306)
Trauma
(306)
Szczęście
(304)
Demony
(299)
Komunikacja społeczna
(297)
Filozofia
(295)
Postawy
(290)
Zabójstwo seryjne
(289)
Duchy
(287)
Wojsko
(279)
Miasta
(276)
Historia
(270)
Temat: czas
2001-
(24)
2001-0
(10)
1901-2000
(9)
1989-2000
(5)
1945-1989
(3)
1989-
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Białoruś
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(29)
Opracowanie
(16)
Poradnik
(11)
Monografia
(8)
Poradniki
(8)
Praca zbiorowa
(8)
Reportaż
(4)
Materiały konferencyjne
(2)
Podręczniki
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Encyklopedia
(1)
Książki mówione
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(57)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(15)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Psychologia
(7)
Medycyna i zdrowie
(6)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Historia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Językoznawstwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
173 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 291-304. Indeks.
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych. Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe stosowane w usługach logistycznych, jak się zachowują współcześni nabywcy usług logistycznych oraz jakie są specyficzne, najważniejsze płaszczyzny rozwoju marketingu tych usług.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64627 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Program lojalnościowy : od zbierania punktów do grywalizacji / Urszula Chrąchol-Barczyk. - Wydanie I. - Kraków ; Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, 2018. - 119, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 114-120.
Autorka przedstawia trendy i rozwiązania jakie współcześnie oferują programy lojalnościowe swoim uczestnikom. Książka zawiera także rozważania teoretyczne dotyczące omawianego pojęcia oraz wskazuje na decyzje, które należy podjąć, tworząc program lojalnościowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66256 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
"Monografia ukazuje wielość i różnorodność aspektów dotyczących zjawiska hybrydowosci w funkcjonowaniu organizacji. Jej treść merytoryczną można umieścić w istotnym dla rozwoju społeczeństwa, w tym ludzi i organizacji/przedsiębiorstwa, nurcie zarządzania zmianami w warunkach kryzysu i zagrożenia spowodowanego warunkami epidemiologicznymi oraz konfliktu zbrojnego. Istotnym łącznikiem przedmiotu badań, proponowanych rozwiązań i rozważań rozdziałów książki jest hybrydowość, rozumiana jako łączenie: działań i rozwiązań stacjonarnych z niestacjonarnymi (zdalnymi), z działaniami i rozwiązaniami o charakterze informatycznym, wirtualnym, z wykorzystaniem narzędzi i technologii cyfrowych czy też jako jednoczesne stosowanie różnorodnych narzędzi, miejsc/platform czy form organizacji i realizacji procesów pracy. Autorzy przyjmują dość szerokie spektrum patrzenia na zjawisko hybrydowosci, które lokalizują w dwóch skoncentrowanych tematycznie głównych przestrzeniach rozważań - w perspektywie teoretycznej i praktycznej". (z recenzji prof. dr. hab. Bogdana Nogalskiego)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77266 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mind hacking : przekonaj małpy, żeby oddały ci swoje banany! / Marcin Cichocki. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2024. - 202 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Dla marketerów, sprzedawców, właścicieli firm, menedżerów.
Otacza nas potężny szum medialny, ślepota banerowa, stres informacyjny oraz wszędobylskie fake newsy. Takie warunki powodują, że teraz treści sprzedażowe w reklamach, ofertach handlowych czy na stronach internetowych muszą być bardziej niż kiedykolwiek dopracowane pod każdym względem. W książce autor wyjaśnienia zjawiska dotyczące błędów poznawczych, sposobów postrzegania i konsumowania cyfrowych treści, a także wszystkie kluczowe techniki perswazji wraz z przykładami i ćwiczeniami. To kompleksowy poradnik, który uczy, jak tworzyć skuteczne teksty sprzedażowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76855 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka w języku angielskim. Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący firmę gatunkiem wyższym od konkurentów? I, co ważniejsze, czy da się takim DNA „zarazić” firmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną? Jim Collins wraz ze swoim zespołem badaczy wydestylował taki kod DNA - kod, który jest syntezą wieloletnich badań setek firm. Autor omawia 11 przypadków firm, które dokonały przeskoku organizacyjnego: pokonały rynkową grawitację i stały się potężne. Są wśród nich między innymi Merck, Intel, Coca-Cola i General Electric. Przeszły one drogę od przeciętności do doskonałości i osiągnęły zadziwiające wyniki. Ich łączna średnia stopa zwrotu w ciągu 15 lat od punktu zwrotnego była 6,9 razy większa niż oferowana przez rynek ogólny. Oprócz tego Collins opisuje szereg organizacji, którym brak zwycięskiego DNA skutecznie odciął drogę do prosperity.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Hasło UKD: Zarządzanie biznesem Analiza pracy Produktywność-zarządzanie Analiza sieciowa-zarządzanie Marketing
Poradnik na temat dostosowywania projektów do wymagań rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 161-163.
Ta książka jest dla przedstawicieli marek komercyjnych, które chciałyby wykorzystać historię do budowania swojej tożsamości i wizerunku, a także dla podmiotów kultury i samorządów. Dzięki niej zbudujesz relację z odbiorcą, zainteresujesz go swoją ofertą. Ta książka jest dla wszystkich, którzy mogą zadbać o marketing historyczny w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75698 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43757 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34826 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34826/II (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34826/III (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34826/VI (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Myśli Współczesnej)
Książka Daviesa mówi o tym, jak pojęcie szczęścia stało się obiektem współczesnego marketingu – przedmiotem, który można sprzedać jak każdy inny produkt. Ważnym jej wątkiem jest krytyka wniosków wyciąganych z tzw. neuronauk. Autor sprzeciwia się biologizacji szczęścia – traktowaniu go jako odpowiedniego stężenia neuroprzekaźników czy aktywności określonych partii mózgu. To książka filozoficzna, ale napisana przystępnym, popularyzatorskim językiem – stawiająca ważne pytania i jednocześnie niepokojąca, bo pokazuje, że nad współczesnymi społeczeństwami Zachodu długim cieniem kładzie się dystopijna wizja w stylu Huxleya.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75508 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Poradnik referujący proces marketingowy, podzielony na fazy "przed" (potencjalny klient), "w trakcie" (lead) i "po" (klient).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68459 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 163-164.
Głównym celem growth hackingu jest osiągnięcie szybkiego wzrostu firmy poprzez zwiększenie liczby klientów, przychodów lub rozpoznawalności marki. W przeciwieństwie do tradycyjnych strategii marketingowych opiera się na kreatywnym zastosowaniu technologii, korzystaniu z danych i eksperymentów, aby pozyskiwać, utrzymywać i rozwijać bazę klientów. Jak to działa w praktyce i jak możesz wdrożyć growth hacking w swojej działalności zawodowej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76978 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Publikacja przedstawia najnowsze trendy i wyzwania związane z strategią budowania marki i rozwoju handlu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68689 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inżynieria marketingowa / Janusz Dworak. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 225 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 213-221.
Głównym celem książki jest prezentacja sposobów kreowania innowacyjnych rozwiązań w przedsiębiorstwie, które umożliwiają wzrost sprzedaży wytwarzanych produktów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71222 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Postępy Psychologii)
Bibliografia. Indeksy.
Autor przedstawia rolę reklamy w naszym życiu. Czy jesteśmy na nią podatni czy też nie. Jak twórcy reklam wykorzystują do tego psychologię. Dobra pozycja dla studentów i zainteresowanych tematem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42080 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliografia. Indeks.
Książka prezentuje i wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy zachowań konsumenckich oraz analizuje ich wpływ na kształtowanie odpowiednich strategii marketingowych. Przybliża również zasady konstruowania reklam w odniesieniu do postaw konsumenckich. Każdy z nas znajdzie tu odpowiedź na wiele pytań nurtujących współczesnego człowieka uwikłanego w gmatwaninę codziennych konsumpcyjnych wyborów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40713 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 211-218.
Przedmiotem monografii są językowe działania skoncentrowane na pozytywnej prezentacji i promocji danej marki samochodowej. Analiza obejmuje nowy korpus badawczy - bezpłatną prasę motoryzacyjną dotyczącą określonych marek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67206 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej