Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(173)
Forma i typ
Książki
(170)
Publikacje naukowe
(28)
Publikacje fachowe
(16)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Poradniki i przewodniki
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Audiobooki
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(218)
wypożyczone
(20)
tylko na miejscu
(4)
nieokreślona
(2)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(2)
W32 (Solidarności 90)
(31)
W51 (Bielskiego 3)
(38)
W73 (Żytnia 64)
(5)
W80 (Redutowa 48)
(8)
W91 (Chłodna 11)
(2)
W106 (Twarda 64)
(1)
BD32 (Twarda 64)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(5)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(141)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(4)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(6)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(11)
Davies Peter
(4)
Garbarski Lechosław
(4)
Mruk Henryk
(4)
Opaliński Ireneusz
(4)
Pardey David
(4)
Chrąchol Urszula
(3)
Dubner Stephen J
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Gasper Dorota
(3)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(3)
Keefe Patrick Radden (1976- )
(3)
Levitt Steven D. (1967- )
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Setiawan Iwan
(3)
Styś Aniela (1942- )
(3)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Armstrong Gary
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(2)
Dzierzgowski Jan
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Kalińska-Kula Magdalena
(2)
Kall Jacek
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kisiel Wiktor (tłumacz)
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Lutostański Michał Jan
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Mazurkiewicz-Pizło Anna
(2)
Protasiuk Michał (1978- )
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Segall Ken
(2)
Skorek Monika
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Szczepański Jarosław (marketing)
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Zawiślak Marek
(2)
Środa Jacek
(2)
Adamus Lucyna
(1)
Adcock Dennis
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bakalarska Justyna
(1)
Bakan Joel (1959- )
(1)
Bednarska-Olejniczak Dorota
(1)
Bera Anna
(1)
Berent Zbigniew
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bisewski Tadeusz (przedsiębiorczość)
(1)
Bland Michael
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Bondos Ilona (1985- )
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Brilman Jean
(1)
Bucki Piotr
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Błażewicz Grzegorz
(1)
Błoński Krzysztof
(1)
Chmura Ryszard
(1)
Cichocki Hubert
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Collins James C. (1958- )
(1)
Cottam Angela
(1)
Croll Alistair
(1)
Czarnecka Wiktoria
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Czernecka Małgorzata
(1)
Daszkiewicz Magdalena
(1)
Davies William (1976- )
(1)
Dib Allan
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Domański Tomasz (marketing)
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Dworak Janusz (1955- )
(1)
Dziewanowska Katarzyna
(1)
Dębski Maciej (zarządzanie)
(1)
Filip Grażyna
(1)
Fisk Peter
(1)
Flis Magdalena
(1)
Gajewska Joanna (marketing)
(1)
Galica Mateusz
(1)
Gancarz-Wójcicka Barbara
(1)
Gałązkiewicz Igor
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Giza-Poleszczuk Anna (1955- )
(1)
Gnela Bogusława
(1)
Godin Seth
(1)
Golczyk Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(49)
2010 - 2019
(70)
2000 - 2009
(39)
1990 - 1999
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(59)
Kraj wydania
Polska
(167)
Stany Zjednoczone
(3)
Wielka Brytania
(2)
Język
polski
(167)
angielski
(5)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(11)
Szkoły wyższe
(9)
Menedżerowie
(6)
Przedsiębiorcy
(2)
Specjaliści ds. reklamy
(2)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(2)
Studenci
(2)
Menedżerowie produktu
(1)
Politycy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Temat
Kobieta
(3520)
Przyjaźń
(2425)
Rodzina
(2344)
Tajemnica
(1954)
Miłość
(1667)
Marketing
(-)
Relacje międzyludzkie
(1469)
Zabójstwo
(1428)
Nastolatki
(1353)
Magia
(1208)
Życie codzienne
(1075)
Dziewczęta
(1045)
Uczucia
(1031)
Zwierzęta
(1026)
Policjanci
(1006)
Rodzeństwo
(1005)
II wojna światowa (1939-1945)
(964)
Dzieci
(908)
Sekrety rodzinne
(851)
Żydzi
(813)
Relacja romantyczna
(766)
Małżeństwo
(764)
Uczniowie
(737)
Trudne sytuacje życiowe
(728)
Osoby zaginione
(721)
Język angielski
(706)
Śledztwo i dochodzenie
(701)
Przestępczość zorganizowana
(695)
Wybory życiowe
(667)
Władcy
(642)
Superbohaterowie
(624)
Ludzie a zwierzęta
(622)
Chłopcy
(607)
Podróże
(590)
Prywatni detektywi
(590)
Samorealizacja
(570)
Matki i córki
(545)
Zemsta
(540)
Uprowadzenie
(525)
Polityka
(523)
Poszukiwania zaginionych
(522)
Dziennikarze
(510)
Kultura
(510)
Przedsiębiorstwo
(505)
Boże Narodzenie
(494)
Psy
(468)
Arystokracja
(466)
Wojna
(465)
Wychowanie w rodzinie
(464)
Koty
(448)
Zakochanie
(448)
Walka dobra ze złem
(439)
Zarządzanie
(439)
Pisarze polscy
(435)
Dojrzewanie
(424)
Seryjni zabójcy
(418)
Pisarze
(414)
Polacy za granicą
(413)
Wakacje
(407)
Dziecko
(400)
Psychoterapia
(386)
Ojcowie i córki
(383)
Dziadkowie i wnuki
(378)
Gry planszowe
(374)
Mężczyzna
(373)
Polityka międzynarodowa
(372)
Literatura polska
(371)
PRL
(368)
Politycy
(362)
Sukces
(362)
Śmierć
(362)
Wojownicy
(361)
Krainy i światy fikcyjne
(360)
Czarownice i czarownicy
(359)
Społeczeństwo
(357)
Studenci
(347)
Język polski
(346)
Samopoznanie
(344)
Stworzenia fantastyczne
(336)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Potwory
(334)
Młodzież
(327)
Ludzie bogaci
(321)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Samotność
(317)
Lekarze
(315)
Osobowość
(315)
Władza
(309)
Wsie
(307)
Spisek
(306)
Trauma
(306)
Szczęście
(304)
Demony
(299)
Komunikacja społeczna
(297)
Filozofia
(295)
Postawy
(290)
Zabójstwo seryjne
(289)
Duchy
(287)
Wojsko
(279)
Miasta
(276)
Historia
(270)
Temat: czas
2001-
(24)
2001-0
(10)
1901-2000
(9)
1989-2000
(5)
1945-1989
(3)
1989-
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Białoruś
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(29)
Opracowanie
(16)
Poradnik
(11)
Monografia
(8)
Poradniki
(8)
Praca zbiorowa
(8)
Reportaż
(4)
Materiały konferencyjne
(2)
Podręczniki
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Encyklopedia
(1)
Książki mówione
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(57)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(15)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Psychologia
(7)
Medycyna i zdrowie
(6)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Historia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Językoznawstwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
173 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64751 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33255 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33177 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Finanse)
Bibliografia na stronach 185-197.
Głównym celem monografii są rozważania na temat wpływu reklam i grywalizacji na zaufanie klientów do banków, a w dalszej kolejności na ich decyzje zakupowe. W książce przedstawiono mechanizmy kształtowania relacji z konsumentami na przykładzie działań marketingowych mBanku, jedynego banku w Polsce, który wdrożył w swoim systemie transakcyjnym grywalizację, a oprócz tego jego komunikaty reklamowe wyróżniają się pewnym stopniem niestandardowości w całokształcie działań instytucji finansowych. Publikacja stanowi istotny wkład w rozwój literatury przedmiotu, zaś wnioski z części badawczej mogą przyczynić się do udoskonalania działalności marketingowej banków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69016 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62530 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing premium / Dominika Trawka. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2020. - 171, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 22 cm.
(Onepress)
W książce opisano 12 trendów skutecznie wspomagających promocję brandów z wyższej półki, a także podano ponad 50 konkretnych przykładów działań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68168 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 203. Indeks.
Innowacje mają ogromny wpływ na sukces i rozwój każdej firmy. Książka ta przedstawia sprawdzone rozwiązania pozwalające wyzwolić innowację, obniżyć koszty oraz tworzyć produkty i usługi pożądane przez klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52544 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61698 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Anatomia trendu / Henrik Vejlgaard ; przełożyła Dorota Wąsik. - Kraków ; Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2008. - 266 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Biznes)
Indeks.
Jedno z najbardziej interesujących pytań dotyczących współczesnej kultury: w jaki sposób i dlaczego zmieniają się style i gusty? Opierając się na swoich nowatorskich badaniach autor prezentuje najważniejsze przesłanki powstawania i popularyzacji trendów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52739 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 386-392.
Celem książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a przy tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Jej głównym walorem są liczne przykłady praktycznych działań, ułatwiające zrozumienie i stosowanie przedstawionych zagadnień.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54548 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizualny PR : siła obrazów w komunikacji organizacji / Alicja Waszkiewicz-Raviv. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, copyright 2021. - 227, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [207]-222.
Książka stanowi spójny i interdyscyplinarny opis uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Jest próbą całościowego określenia komunikacji wizualnej z punktu widzenia public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69493 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Bibliografia.
Książka zawiera pogłębioną analizę roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Autor koncentruje swe rozważania na trzech podstawowych elementach procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz formach i instrumentach przekazu, wyróżniając komunikację osobistą, masową i wirtualną. Praca polecana przede wszystkim studentom na kierunkach ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40998 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marką / Marzanna K. Witek-Hajduk. - Warszawa : "Difin", 2001. - 257 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia.
Książka stanowi kompendium wiedzy umożliwiające zapoznanie się z podstawowymi pojęciami związanymi z marką, opracowaniem jej planu, jak i z różnymi koncepcjami prowadzenia działań marketingowych z jej zastosowaniem. Autorka poświęciła także wiele miejsca uwarunkowaniom decyzji przedsiebiorstwa dotyczącym marki oraz kreowaniu i utrzymywaniu siły marki, w tym charakterystyce wskaźników tej siły. Wartość książki podnoszą zamieszczone przykłady działań przedsiębiorstw polskich i zagranicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41275 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Bibliografia na stronach . Indeks.
Publikacja na temat teorii projektowania doświadczenia klienta, czynników na nie wpływających oraz praktyki w zakresie Design Thinking.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68434 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 94)
Bibliografia przy pracach.
Publikacja kierowana do teoretyków i praktyków bibliotekoznawstwa, poświęcona zarządzaniu jakością. Omawia najnowsze trendy, zagadnienia teoretyczne, terminologię, przedstawia analizy krajowych ośrodków - głównie bibliotek szkół wyższych, w zakresie projektowania, wdrażania i ewaluacji systemów jakości oraz prezentuje praktyczne realizacje teorii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 02 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 35395
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63735 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 600-670.
Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73987 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 42)
Bibliografie przy rozdziałach.
Praca mieści się w granicach szeroko rozumianej bibliologii (nauki o książce). Autor charakteryzuje obieg komunikacyjny książki dziecięcej, przedstawia mechanizmy - komercyjne i społeczne - związane ze wspieraniem produkcji i konsumpcji literatury dla najmłodszych. Podejmuje także problematykę funkcjonowania książki dla dzieci w obrębie współczesnej kultury masowej. Praca zawiera charakterystyki najistotniejszych organizacji powiązanych z promocją książki dla dzieci: bibliotek, wydawnictw, księgarni, organizacji rządowych, ośrodków informacyjnych, wybranych mediów (czasopisma).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 02 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39920 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 175-181.
Monografia kompleksowo poruszającą temat Customer Engagement, która jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67257 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej