Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(174)
Forma i typ
Książki
(171)
Publikacje naukowe
(29)
Publikacje fachowe
(16)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Poradniki i przewodniki
(8)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Audiobooki
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(218)
wypożyczone
(22)
tylko na miejscu
(4)
nieokreślona
(2)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(1)
W11 (Ciołka 20)
(2)
W32 (Solidarności 90)
(31)
W51 (Bielskiego 3)
(38)
W73 (Żytnia 64)
(5)
W80 (Redutowa 48)
(8)
W91 (Chłodna 11)
(3)
W106 (Twarda 64)
(1)
BD32 (Twarda 64)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(5)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(141)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(4)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(6)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(11)
Davies Peter
(4)
Garbarski Lechosław
(4)
Mruk Henryk
(4)
Opaliński Ireneusz
(4)
Pardey David
(4)
Chrąchol Urszula
(3)
Dubner Stephen J
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Gasper Dorota
(3)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(3)
Keefe Patrick Radden (1976- )
(3)
Levitt Steven D. (1967- )
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Setiawan Iwan
(3)
Styś Aniela (1942- )
(3)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Armstrong Gary
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(2)
Dzierzgowski Jan
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Kalińska-Kula Magdalena
(2)
Kall Jacek
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kisiel Wiktor (tłumacz)
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Lutostański Michał Jan
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Mazurkiewicz-Pizło Anna
(2)
Protasiuk Michał (1978- )
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Segall Ken
(2)
Skorek Monika
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Szczepański Jarosław (marketing)
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Zawiślak Marek
(2)
Środa Jacek
(2)
Adamus Lucyna
(1)
Adcock Dennis
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bakalarska Justyna
(1)
Bakan Joel (1959- )
(1)
Bednarska-Olejniczak Dorota
(1)
Belfort Jordan (1962- )
(1)
Bera Anna
(1)
Berent Zbigniew
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bisewski Tadeusz (przedsiębiorczość)
(1)
Bland Michael
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Bondos Ilona (1985- )
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Brilman Jean
(1)
Bucki Piotr
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Błażewicz Grzegorz
(1)
Błoński Krzysztof
(1)
Chmura Ryszard
(1)
Cichocki Hubert
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Collins James C. (1958- )
(1)
Cottam Angela
(1)
Croll Alistair
(1)
Czarnecka Wiktoria
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Czernecka Małgorzata
(1)
Daszkiewicz Magdalena
(1)
Davies William (1976- )
(1)
Dib Allan
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Domański Tomasz (marketing)
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Dworak Janusz (1955- )
(1)
Dziewanowska Katarzyna
(1)
Dębski Maciej (zarządzanie)
(1)
Filip Grażyna
(1)
Fisk Peter
(1)
Flis Magdalena
(1)
Gajewska Joanna (marketing)
(1)
Galica Mateusz
(1)
Gancarz-Wójcicka Barbara
(1)
Gałązkiewicz Igor
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Giza-Poleszczuk Anna (1955- )
(1)
Gnela Bogusława
(1)
Godin Seth
(1)
Golczyk Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(51)
2010 - 2019
(70)
2000 - 2009
(39)
1990 - 1999
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(61)
Kraj wydania
Polska
(168)
Stany Zjednoczone
(3)
Wielka Brytania
(2)
Język
polski
(168)
angielski
(5)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(11)
Szkoły wyższe
(9)
Menedżerowie
(6)
Przedsiębiorcy
(2)
Specjaliści ds. reklamy
(2)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(2)
Studenci
(2)
Menedżerowie produktu
(1)
Politycy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Temat
Kobieta
(3553)
Przyjaźń
(2451)
Rodzina
(2364)
Tajemnica
(1965)
Miłość
(1678)
Marketing
(-)
Relacje międzyludzkie
(1490)
Zabójstwo
(1442)
Nastolatki
(1360)
Magia
(1232)
Życie codzienne
(1084)
Dziewczęta
(1054)
Uczucia
(1042)
Zwierzęta
(1035)
Policjanci
(1017)
Rodzeństwo
(1012)
II wojna światowa (1939-1945)
(969)
Dzieci
(921)
Sekrety rodzinne
(863)
Żydzi
(821)
Relacja romantyczna
(780)
Małżeństwo
(766)
Trudne sytuacje życiowe
(740)
Uczniowie
(735)
Osoby zaginione
(726)
Język angielski
(706)
Śledztwo i dochodzenie
(705)
Przestępczość zorganizowana
(702)
Wybory życiowe
(674)
Władcy
(661)
Superbohaterowie
(628)
Ludzie a zwierzęta
(625)
Chłopcy
(612)
Podróże
(594)
Prywatni detektywi
(594)
Samorealizacja
(572)
Matki i córki
(550)
Zemsta
(544)
Uprowadzenie
(533)
Polityka
(529)
Poszukiwania zaginionych
(528)
Dziennikarze
(516)
Przedsiębiorstwo
(509)
Kultura
(506)
Boże Narodzenie
(498)
Psy
(471)
Arystokracja
(469)
Wojna
(469)
Wychowanie w rodzinie
(465)
Koty
(454)
Zakochanie
(454)
Walka dobra ze złem
(446)
Pisarze polscy
(441)
Zarządzanie
(440)
Dojrzewanie
(431)
Seryjni zabójcy
(425)
Pisarze
(420)
Polacy za granicą
(415)
Wakacje
(413)
Dziecko
(400)
Ojcowie i córki
(389)
Psychoterapia
(387)
Dziadkowie i wnuki
(381)
Mężczyzna
(376)
Gry planszowe
(374)
Literatura polska
(374)
Polityka międzynarodowa
(374)
PRL
(373)
Wojownicy
(370)
Sukces
(365)
Śmierć
(364)
Czarownice i czarownicy
(363)
Krainy i światy fikcyjne
(362)
Politycy
(362)
Społeczeństwo
(361)
Studenci
(349)
Język polski
(346)
Samopoznanie
(345)
Stworzenia fantastyczne
(343)
Potwory
(337)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Młodzież
(332)
Ludzie bogaci
(327)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Samotność
(319)
Lekarze
(316)
Osobowość
(316)
Władza
(316)
Trauma
(313)
Spisek
(312)
Wsie
(312)
Szczęście
(307)
Demony
(305)
Komunikacja społeczna
(297)
Filozofia
(294)
Postawy
(292)
Zabójstwo seryjne
(290)
Duchy
(289)
Miasta
(279)
Ucieczki
(279)
Wojsko
(279)
Temat: czas
2001-
(25)
2001-0
(10)
1901-2000
(9)
1989-2000
(5)
1945-1989
(3)
1989-
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Białoruś
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(29)
Opracowanie
(17)
Poradnik
(12)
Monografia
(8)
Poradniki
(8)
Praca zbiorowa
(8)
Reportaż
(4)
Materiały konferencyjne
(2)
Podręczniki
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Encyklopedia
(1)
Książki mówione
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(58)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(15)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Psychologia
(7)
Medycyna i zdrowie
(6)
Praca, kariera, pieniądze
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Historia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Językoznawstwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Rozwój osobisty
(1)
174 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka dla każdego marketera, który chce się wyróżnić i nauczyć wykorzystywać zarówno swoją inteligencję, jak i wyobraźnię. Publikacja dostarcza nowatorskich pomysłów i inspiracji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53494 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64493 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : sztuka konkurowania i współpracy / redakcja Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska. - Wydanie I. - Warszawa : Poltext, 2023. - 522 strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Podręcznik dla studentów w ramach przedmiotu "Podstawy marketingu", "Marketing", "Zarządzanie marketingowe" oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych oraz dydaktyków szkół wyższych i średnich szkół ekonomicznych.
Podręcznik przedstawia przede wszystkim sposób kształtowania strategii marketingowej. Ukazano także zagadnienia związane ze stosowaniem marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, zarządzaniem działalnością marketingową, skutecznością i efektywnością marketingu. Zawiera zarówno wiedzę ugruntowaną, wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę nową, wypracowaną w ostatnich latach (zwłaszcza w obszarze marketingu internetowego). Każdy rozdział zawiera syntetyczne wprowadzenie, kluczowe pojęcia, zasadnicze tematy merytoryczne, praktyczny blok „Z praktyki rynkowej”, moduł „Zdaniem eksperta” zawierający wypowiedzi wybitnych praktyków gospodarczych, dylematy decyzji rynkowych oraz zadania. Podręcznik zawiera wiele tabel, rysunków i zestawień. Treść jest przedstawiona w atrakcyjny sposób (student friendly). W przypisach czytelnik znajdzie nawiązanie do żargonowych określeń z dziedziny marketingu. Czytelnik otrzymuje nowoczesny, bogaty tematycznie i atrakcyjnie opracowany podręcznik marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.339.138 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla studentów kierunków ekonomicznych.
Bibliografie przy rozdziałach.
Publikacja przedstawia analizę działalności usługowej oraz problemy zarządzania nią. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych uczelni różnych typów, ale powinna zainteresować także menedżerów zajmujących się problematyką usług w praktyce, zwłaszcza pracujących muzeach, organizacjach charytatywnych, bankowości detalicznej, turystyce i hotelarstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48113 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 309-[322]. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64701 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Quick)
Hasło UKD: Kultura masowa Produkcja masowa Marketing
Poradnik dotyczący sprzedaży i telemarketingu. Autor udowadnia, że sukces można osiągnąć wspierając to, co niszowe. Czasy, kiedy standardowy klient chciał mieć to samo, co jego sąsiad bezpowrotnie minęły. Dzisiejsi klienci chcą posiadać rzeczy, przedmioty i usługi skrojone idealnie pod ich oczekiwania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka nie jest o tym jak uprawiać marketing, bo takich książek są tysiące. Ta książka jest o tym, jak zorganizować marketing w taki sposób, żeby stał się strategicznym partnerem w biznesie, by aktywnie budował przewagę rynkową firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66895 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61768 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia na stronach 255-266, netografia na stronach 267-272.
Publikacja to rzetelne i merytoryczne opracowanie, w którym Czytelnik znajdzie zarówno szerokie rozważania teoretyczne dotyczące wpływu technologii cyfrowych na marketing, jak i ich praktyczną egzemplifikację stanowiącą refleksję ekspertów - przedstawicieli świata biznesu nad obserwowanymi zmianami. Dzięki temu książka kierowana jest do szerokiego grona odbiorców, jako inspirujące źródło wiedzy o zachowaniach podmiotów w nowych realiach rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66723 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 236-238.
Podręcznik przybliżający temat skutecznego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67752 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 225-241.
Głównym przesłaniem publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w kontekście marki pracodawcy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64564 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing / [Uniwersytet Łódzki])
Bibliografia, netografia na stronach 127-130.
Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejmowanych działaniach z zakresu marketing mix w celu kontroli wykonania zamierzeń, porównania ich z założonymi wynikami czy sformułowania ewentualnych procedur naprawczych. Przedsiębiorstwo gromadzi więc informacje stanowiące podstawę do opracowania planu marketingowego, który następnie jest realizowany i poddawany ocenie z punktu widzenia zaprojektowanych inicjatyw. W literaturze fachowej właśnie tak rozumiany jest controlling marketingowy w ujęciu funkcjonalnym. W publikacji przedstawiono podstawowe informacje na temat controllingu marketingowego – jego uwarunkowań, funkcji, barier stosowania, narzędzi i etapów, a także zaprezentowano niezbędne analizy controllingowe odnoszące się do działań marketingowych przedsiębiorstwa i jego zasobów. Na końcu zamieszczono trzy studia przypadków, które mogą zostać wykorzystane w pracy ze studentami kierunków ekonomicznych i zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75597 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Bibliogr.
Książka ta omawia wszystkie funkcje opakowania z punktu widzenia strategii marketingowej firmy. Zaprezentowano tu również współzależność między opakowaniem a ceną, dystrybucją i promocją. Przekonuje, w jaki sposób właściwie projektować opakowanie, aby stało się ważnym instrumentem marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40294 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla badaczy-bibliotekoznawców zajmujących się współczesnym bibliotekarstwem oraz bibliotekarzy.
Bibliografia przy referatach.
Tematyka tekstów zawartych w tomie jest różnorodna, a wszystkie łączy tytułowy problem badawczy – przestrzeni komunikacyjnej współczesnych bibliotek. Przedstawione artykuły omawiają zarówno aspekty teoretyczne komunikacji, jak i praktyczne przykłady – studia przypadku – działalności komunikacyjnej placówek bibliotecznych. Książka będzie interesująca dla badaczy-bibliotekoznawców zajmujących się współczesnym bibliotekarstwem oraz bibliotekarzy, dla których może być inspiracją do nowych działań w zakresie nawiązywania i rozwijania pozytywnych, opartych na porozumieniu i partnerstwie, relacji z użytkownikami. (Z recenzji dra Bartłomieja Włodarczyka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73157 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla osób rozpoczynających karierę w branży marketingowej oraz doświadczonych marketerów.
Książka jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik akademicki dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną.
Bibliografia na stronach 201-206 i przy rozdziałach. Indeks.
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych. Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniającej specyfikę sektora usług turystycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47052 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesna scena innowacji : wyzwania dla przedsiębiorców i menedżerów / Andrzej H. Jasiński. - Wydanie I. - Warszawa : Poltext, copyright 2021 - 252 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 237-252.
Prezentacja współczesnej sceny innowacji oraz analiza zjawisk, procesów, tendencji i uczestników na niej występujących. Autor omawia głównie innowacje techniczne/technologiczne oraz zachowania przedsiębiorców-innowatorów i menedżerów innowacji w firmach. Całościowe, holistyczne spojrzenie na procesy innowacyjne we współczesnej gospodarce ma formę dziesięciu pytań, przy czym każdemu z nich odpowiada jeden rozdział.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69495 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej