Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(174)
Forma i typ
Książki
(171)
Publikacje naukowe
(29)
Publikacje fachowe
(16)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Poradniki i przewodniki
(8)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Audiobooki
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(218)
wypożyczone
(22)
tylko na miejscu
(4)
nieokreślona
(2)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(1)
W11 (Ciołka 20)
(2)
W32 (Solidarności 90)
(31)
W51 (Bielskiego 3)
(38)
W73 (Żytnia 64)
(5)
W80 (Redutowa 48)
(8)
W91 (Chłodna 11)
(3)
W106 (Twarda 64)
(1)
BD32 (Twarda 64)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(5)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(141)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(4)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(6)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(11)
Davies Peter
(4)
Garbarski Lechosław
(4)
Mruk Henryk
(4)
Opaliński Ireneusz
(4)
Pardey David
(4)
Chrąchol Urszula
(3)
Dubner Stephen J
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Gasper Dorota
(3)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(3)
Keefe Patrick Radden (1976- )
(3)
Levitt Steven D. (1967- )
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Setiawan Iwan
(3)
Styś Aniela (1942- )
(3)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Armstrong Gary
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(2)
Dzierzgowski Jan
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Kalińska-Kula Magdalena
(2)
Kall Jacek
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kisiel Wiktor (tłumacz)
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Lutostański Michał Jan
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Mazurkiewicz-Pizło Anna
(2)
Protasiuk Michał (1978- )
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Segall Ken
(2)
Skorek Monika
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Szczepański Jarosław (marketing)
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Zawiślak Marek
(2)
Środa Jacek
(2)
Adamus Lucyna
(1)
Adcock Dennis
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bakalarska Justyna
(1)
Bakan Joel (1959- )
(1)
Bednarska-Olejniczak Dorota
(1)
Belfort Jordan (1962- )
(1)
Bera Anna
(1)
Berent Zbigniew
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bisewski Tadeusz (przedsiębiorczość)
(1)
Bland Michael
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Bondos Ilona (1985- )
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Brilman Jean
(1)
Bucki Piotr
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Błażewicz Grzegorz
(1)
Błoński Krzysztof
(1)
Chmura Ryszard
(1)
Cichocki Hubert
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Collins James C. (1958- )
(1)
Cottam Angela
(1)
Croll Alistair
(1)
Czarnecka Wiktoria
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Czernecka Małgorzata
(1)
Daszkiewicz Magdalena
(1)
Davies William (1976- )
(1)
Dib Allan
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Domański Tomasz (marketing)
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Dworak Janusz (1955- )
(1)
Dziewanowska Katarzyna
(1)
Dębski Maciej (zarządzanie)
(1)
Filip Grażyna
(1)
Fisk Peter
(1)
Flis Magdalena
(1)
Gajewska Joanna (marketing)
(1)
Galica Mateusz
(1)
Gancarz-Wójcicka Barbara
(1)
Gałązkiewicz Igor
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Giza-Poleszczuk Anna (1955- )
(1)
Gnela Bogusława
(1)
Godin Seth
(1)
Golczyk Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(51)
2010 - 2019
(70)
2000 - 2009
(39)
1990 - 1999
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(61)
Kraj wydania
Polska
(168)
Stany Zjednoczone
(3)
Wielka Brytania
(2)
Język
polski
(168)
angielski
(5)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(11)
Szkoły wyższe
(9)
Menedżerowie
(6)
Przedsiębiorcy
(2)
Specjaliści ds. reklamy
(2)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(2)
Studenci
(2)
Menedżerowie produktu
(1)
Politycy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Temat
Kobieta
(3553)
Przyjaźń
(2451)
Rodzina
(2364)
Tajemnica
(1965)
Miłość
(1678)
Marketing
(-)
Relacje międzyludzkie
(1490)
Zabójstwo
(1442)
Nastolatki
(1360)
Magia
(1232)
Życie codzienne
(1084)
Dziewczęta
(1054)
Uczucia
(1042)
Zwierzęta
(1035)
Policjanci
(1017)
Rodzeństwo
(1012)
II wojna światowa (1939-1945)
(969)
Dzieci
(921)
Sekrety rodzinne
(863)
Żydzi
(821)
Relacja romantyczna
(780)
Małżeństwo
(766)
Trudne sytuacje życiowe
(740)
Uczniowie
(735)
Osoby zaginione
(726)
Język angielski
(706)
Śledztwo i dochodzenie
(705)
Przestępczość zorganizowana
(702)
Wybory życiowe
(674)
Władcy
(661)
Superbohaterowie
(628)
Ludzie a zwierzęta
(625)
Chłopcy
(612)
Podróże
(594)
Prywatni detektywi
(594)
Samorealizacja
(572)
Matki i córki
(550)
Zemsta
(544)
Uprowadzenie
(533)
Polityka
(529)
Poszukiwania zaginionych
(528)
Dziennikarze
(516)
Przedsiębiorstwo
(509)
Kultura
(506)
Boże Narodzenie
(498)
Psy
(471)
Arystokracja
(469)
Wojna
(469)
Wychowanie w rodzinie
(465)
Koty
(454)
Zakochanie
(454)
Walka dobra ze złem
(446)
Pisarze polscy
(441)
Zarządzanie
(440)
Dojrzewanie
(431)
Seryjni zabójcy
(425)
Pisarze
(420)
Polacy za granicą
(415)
Wakacje
(413)
Dziecko
(400)
Ojcowie i córki
(389)
Psychoterapia
(387)
Dziadkowie i wnuki
(381)
Mężczyzna
(376)
Gry planszowe
(374)
Literatura polska
(374)
Polityka międzynarodowa
(374)
PRL
(373)
Wojownicy
(370)
Sukces
(365)
Śmierć
(364)
Czarownice i czarownicy
(363)
Krainy i światy fikcyjne
(362)
Politycy
(362)
Społeczeństwo
(361)
Studenci
(349)
Język polski
(346)
Samopoznanie
(345)
Stworzenia fantastyczne
(343)
Potwory
(337)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Młodzież
(332)
Ludzie bogaci
(327)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Samotność
(319)
Lekarze
(316)
Osobowość
(316)
Władza
(316)
Trauma
(313)
Spisek
(312)
Wsie
(312)
Szczęście
(307)
Demony
(305)
Komunikacja społeczna
(297)
Filozofia
(294)
Postawy
(292)
Zabójstwo seryjne
(290)
Duchy
(289)
Miasta
(279)
Ucieczki
(279)
Wojsko
(279)
Temat: czas
2001-
(25)
2001-0
(10)
1901-2000
(9)
1989-2000
(5)
1945-1989
(3)
1989-
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Białoruś
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(29)
Opracowanie
(17)
Poradnik
(12)
Monografia
(8)
Poradniki
(8)
Praca zbiorowa
(8)
Reportaż
(4)
Materiały konferencyjne
(2)
Podręczniki
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Encyklopedia
(1)
Książki mówione
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(58)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(15)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Psychologia
(7)
Medycyna i zdrowie
(6)
Praca, kariera, pieniądze
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Historia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Językoznawstwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Rozwój osobisty
(1)
174 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Reklama jako sztuka powtórzeń / Anna Ryłko-Kurpiewska. - Gdynia : "Novae Res", cop. 2016. - 468, [2] s. : il. (w tym kolor.), fot., rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 417-461.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64581 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
W książce opisano, w jaki sposób organizacja może osiągnąć orientację rynkową w ramach działalności non profit w dziedzinie sztuki, oświaty, opieki zdrowotnej i marketingu społecznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44641 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38404 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka w języku angielskim. Obsesja na punkcie prostoty sprawia, że Apple wyróżnia się na tle innych koncernów technologicznych. To właśnie dzięki niej Apple stał się najcenniejszą firmą na świecie. Autor przedstawia kulisy zarządzania i tajemnice sukcesu firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prostota nie jest w Apple’u tylko jedną z zasad projektowania produktów - to wartość, która przenika każdą komórkę tej firmy. Obsesja na punkcie Prostoty sprawia, że Apple wyróżnia się na tle innych koncernów technologicznych. To właśnie dzięki niej Apple stał się najcenniejszą firmą na świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania się po Salesforce. Dowiesz się, jak tworzyć czynności, zarządzać potencjalnymi klientami, konfigurować zabezpieczenia, współpracować z aplikacjami innych firm, budować przepływy, poszukiwać nowych klientów i rozwijać lejki sprzedażowe dzięki okazjom biznesowym i kontom. Nauczysz się wzmacniać działania marketingowe poprzez kampanie i analizować informacje biznesowe. Zaczniesz tworzyć różnorodne raporty i pulpity, opanujesz też obsługę takich narzędzi jak przepływy Salesforce, procesy akceptacji i reguły przydzielania ― w ten sposób uzyskasz automatyzację procesów biznesowych. Poznasz również podstawy wdrażania i testowania kodu Salesforce. Dodatkowo w przewodniku znajdziesz opisy przypadków użycia w biznesie, które pokażą Ci, jak dokładnie analizować informacje biznesowe, aby podejmować decyzje korzystne dla Twojej firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach193-207.
W książce została opisana społeczność wokół marki, mechanizm jej powstawania i korzyści, jakie z niej czerpią poszczególne podmioty rynkowe. Na podstawie badań przeprowadzonych wśród fanów Legii Warszawa pokazane zostały niuanse kreowania lojalności wobec marki w odniesieniu do rynku sportowego. Adresatami publikacji są wszyscy Czytelnicy zainteresowani tematyką marki, zwłaszcza menedżerowie i pracownicy uczestniczący w budowaniu strategii marki, osoby z agencji reklamowych, badawczych oraz studenci marketingu uczelni ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67593 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61837 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47578 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40127 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Analizy marketingowe / Marianna Strzyżewska, Małgorzata Rószkiewicz. - Warszawa : "Difin", 2002. - 293 strony : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia.
Autorki omawiają zakres i sposób przygotowania analizy marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41938 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33148 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sprzedaż, Obsługa Klienta, CRM)
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
W książce przedstawiono ogół zagadnień teoretycznych i wskazówki praktyczne dotyczące działań marketingowych w handlu detalicznym. Szczególny nacisk położono na specyfikę handlu detalicznego, zachowania nabywców oraz sposoby wpływania na podejmowane przez nich decyzje o kupnie. W wyjątkowo interesujący sposób, posługując się przykładami, opisano metody przyciągania klientów do miejsca sprzedaży, nakłaniania ich do kupna oraz powodowania, by w przyszłości ponownie odwiedzili tę samą placówkę. Osobny rozdział poświęcono handlowi w Internecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43765 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cyfryzacja życia w erze Big Data : człowiek, biznes, państwo / Jerzy Surma. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2017. - 124 strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 119-124.
Publikacja omawiająca, na podstawie badań naukowych zjawisko cyfryzacji, jego potencjał, wpływu na życie pojedynczej osoby jak i społeczeństwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65550 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Audiobook)
AUDIOBOOK. Książka mówiona w formacie MP3. Przewrotna książka, zachęcająca nas do odkrywania magii, która pojawia się, kiedy tylko trochę bardziej zaufamy naszej własnej kreatywnej intuicji. Uważamy się za istoty racjonalne. A ekonomia i biznes opierają się na założeniu, że podejmujemy logiczne decyzje w oparciu o dowody. Ale wcale tacy nie jesteśmy. W wielu kluczowych obszarach naszego życia rozum odgrywa naprawdę znikomą rolę. Przyciąga nas to, co piękne, ale i to, co ekstrawaganckie, nadmierne, dziwaczne, absurdalne – od kosztownych zaproszeń ślubnych po maleńkie buteleczki zawierające najnowsze perfumy. Jeśli więc chcecie wpływać na wybory dokonywane przez ludzi, musicie ominąć rozum. Najlepsze pomysły nie mają bowiem racjonalnego sensu: sprawiają, że bardziej czujemy, niż myślimy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla studentów na kierunkach związanych z turystyką oraz rozwojem regionalnym i lokalnym.
Bibliografia na stronach 205-212.
Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, że coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów turystycznych oraz skuteczne zarządzanie w turystyce. Publikacja prezentuje autorską koncepcję tworzenia marki i skierowana jest przede wszystkim do studentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Książka omawia zagadnienia związane z marketingiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66563 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Praktyczna publikacja zawierająca metody projektowania strategii na każdym poziomie organizacji biznesowej: dla marki, firmy i rynku. Strategie zawarte w książce poparto dziesiątkami przykładów z życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65861 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63827 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej