Konsumenci
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(28)
Forma i typ
Książki
(28)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje fachowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(28)
wypożyczone
(7)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(5)
W51 (Bielskiego 3)
(6)
W80 (Redutowa 48)
(1)
BD21 (Solidarności 90)
(1)
BD46 (Chłodna 11)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(20)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(1)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(1)
Autor
Ariely Dan (1967- )
(1)
Bobrycz-Rogala Paulina
(1)
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(1)
Cichocki Hubert
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Czech Tomasz (radca prawny)
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Dąbrowska Anna (ekonomika)
(1)
Eyal Nir (1980- )
(1)
Falauke
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Górnik-Durose Małgorzata
(1)
Hoover Ryan
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kreisler Jeff
(1)
Kucharczyk-Barycza Anna
(1)
Lenartowicz Michał (wychowanie fizyczne)
(1)
Levine Uri
(1)
Lutostański Michał Jan
(1)
Maison Dominika
(1)
Malarewicz Agnieszka
(1)
Malcherek Monika
(1)
Mróz Bogdan
(1)
Nowak-Młynikowska Agnieszka
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Sheridan Marcus
(1)
Skory Maciej
(1)
Stefanicki Robert
(1)
Sutherland Max
(1)
Sylvester Alice K
(1)
Szadkowski Paweł
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Tett Gillian
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Tokarski Andrzej (finanse)
(1)
Tokarski Maciej
(1)
Tomaszewski Albert
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Urbański Artur
(1)
Vejlgaard Henrik
(1)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Łebkowska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(17)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(27)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(27)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
14-17 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Adwokaci
(1)
Dzieci
(1)
Handlowcy
(1)
Konsumenci
(1)
Młodzież
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Radcy prawni
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Sędziowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Kobieta
(3547)
Przyjaźń
(2442)
Rodzina
(2358)
Tajemnica
(1962)
Miłość
(1675)
Konsumenci
(-)
Relacje międzyludzkie
(1487)
Zabójstwo
(1439)
Nastolatki
(1360)
Magia
(1230)
Życie codzienne
(1083)
Dziewczęta
(1055)
Uczucia
(1037)
Zwierzęta
(1033)
Policjanci
(1015)
Rodzeństwo
(1008)
II wojna światowa (1939-1945)
(969)
Dzieci
(916)
Sekrety rodzinne
(863)
Żydzi
(818)
Relacja romantyczna
(778)
Małżeństwo
(766)
Trudne sytuacje życiowe
(737)
Uczniowie
(737)
Osoby zaginione
(725)
Śledztwo i dochodzenie
(707)
Język angielski
(706)
Przestępczość zorganizowana
(701)
Wybory życiowe
(672)
Władcy
(654)
Superbohaterowie
(629)
Ludzie a zwierzęta
(624)
Chłopcy
(612)
Prywatni detektywi
(594)
Podróże
(593)
Samorealizacja
(571)
Matki i córki
(549)
Zemsta
(544)
Uprowadzenie
(533)
Poszukiwania zaginionych
(527)
Polityka
(524)
Dziennikarze
(516)
Przedsiębiorstwo
(507)
Kultura
(505)
Boże Narodzenie
(497)
Psy
(470)
Arystokracja
(469)
Wojna
(469)
Wychowanie w rodzinie
(465)
Zakochanie
(454)
Koty
(453)
Walka dobra ze złem
(444)
Pisarze polscy
(439)
Zarządzanie
(437)
Dojrzewanie
(429)
Seryjni zabójcy
(424)
Pisarze
(420)
Polacy za granicą
(415)
Wakacje
(410)
Dziecko
(400)
Ojcowie i córki
(389)
Psychoterapia
(386)
Dziadkowie i wnuki
(380)
Mężczyzna
(376)
Gry planszowe
(374)
PRL
(373)
Polityka międzynarodowa
(373)
Literatura polska
(372)
Sukces
(365)
Śmierć
(364)
Politycy
(362)
Wojownicy
(362)
Czarownice i czarownicy
(361)
Krainy i światy fikcyjne
(361)
Społeczeństwo
(357)
Studenci
(349)
Język polski
(346)
Samopoznanie
(344)
Stworzenia fantastyczne
(343)
Potwory
(337)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Młodzież
(331)
Ludzie bogaci
(327)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Samotność
(319)
Lekarze
(316)
Osobowość
(315)
Trauma
(313)
Spisek
(311)
Władza
(311)
Wsie
(310)
Demony
(305)
Szczęście
(305)
Komunikacja społeczna
(294)
Filozofia
(293)
Postawy
(291)
Zabójstwo seryjne
(290)
Duchy
(288)
Wojsko
(279)
Miasta
(278)
Ucieczki
(278)
Temat: czas
2001-
(6)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Gatunek
Opracowanie
(7)
Poradnik
(4)
Monografia
(3)
Raport z badań
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Komentarz do ustawy
(1)
Komiks
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręcznik
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Psychologia
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Transport i logistyka
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Czy wszystko smakuje? / Falauke. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Kultura Gniewu, 2023. - 103, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Komiks. Co zajmuje pierwsze miejsce na liście najgorszych rzeczy, jakie robią goście restauracji? Jak najszybciej nauczyć się na pamięć wielostronicowego menu albo zrobić siedem mojito? Co grozi za pomylenie składu dania dnia? Jakie koszmary śnią się kelnerkom? W swoim debiutanckim albumie Falauke zabiera nas w podróż po szemranych barach i ekskluzywnych restauracjach, rautach, weselach, jadłodajniach i fast foodach. Spoglądając przez ten kalejdoskop współczesnej gastronomii, widzimy nierzeczywiste oczekiwania pracodawców i klientów, niskie stawki, marne warunki pracy, a także to, że do przetrwania w tej branży konieczni są bliscy ludzie i dużo poczucia humoru.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. IV (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliografia. Indeks.
Książka prezentuje i wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy zachowań konsumenckich oraz analizuje ich wpływ na kształtowanie odpowiednich strategii marketingowych. Przybliża również zasady konstruowania reklam w odniesieniu do postaw konsumenckich. Każdy z nas znajdzie tu odpowiedź na wiele pytań nurtujących współczesnego człowieka uwikłanego w gmatwaninę codziennych konsumpcyjnych wyborów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40713 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla psychologów, socjologów, ekonomistów, osób zajmujących się marketingiem i reklamą.
Bibliografie przy referatach.
Żyjemy w kulturze konsumpcji. Konsumpcja towarzyszy prawie wszystkim aspektom naszego codziennego funkcjonowania. Fakt ten ma istotne konsekwencje psychologiczne, jeśli chodzi o tożsamość jednostkową, poczucie własnej wartości, poczucie szczęścia i dobrostanu psychicznego. Jednak konsumpcja to zjawisko, którego nie można zrozumieć na gruncie jednej dyscypliny naukowej. Dlatego niniejsza książka zawiera refleksje teoretyczne i prezentuje wyniki badań zarówno psychologów, jak i ekonomistów i socjologów, systematyzujące wiedzę na temat różnych aspektów tego zjawiska w kontekście jakości życia człowieka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55858 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sport nasz powszedni : praktyki konsumpcji sportowej Polaków / Michał Lenartowicz. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2023. - 238, [1] strona : wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 195-214. Indeks.
Kibice sportowi i ich emocjonalne zaangażowanie w rywalizację sportową stanowią wdzięczny temat kultury masowej i badań naukowych. Ta książka jednak nie została im poświęcona. Poświęcono ją konsumentom sportu, dla których oglądanie widowisk sportowych jest tylko jednym z wielu sposobów spędzania czasu wolnego w użytecznej formule nigdy niekończącego się serialowego cyklu rozgrywek ligowych, pucharowych, mistrzowskich lub olimpijskich. Jest to książka o obecności sportu w życiu ludzi, którzy najczęściej nie postrzegają siebie jako kibiców, i o klasowym zróżnicowaniu konsumpcji sportowej w Polsce. Jest to także monografia o sporcie profesjonalnym, którego medialną i biznesową naturę wyraźnie ujawniła pandemia COVID-19.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76362 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka w języku angielskim. Unicorns – companies that reach a valuation of more than $1 billion – are rare. Uri Levine has built two. And in Fall in Love with the Problem, Not the Solution, he shows you just how he did it. "Fall in Love with the Problem, Not the Solution" offers mentorship in a book from one of the world's most successful entrepreneurs, and empowers you to build a successful business by identifying your consumers' biggest problems and disrupting the inefficient markets that currently serve them.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badanie rynku : jak zrozumieć konsumenta? / redakcja naukowa Michał Jan Lutostański, Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2021. - 735 stron : faksymilia, fotografie, ilustracje, wykresy ; 29 cm.
Bibliografie przy rozdziałach.
Kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować. Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych - zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.339.138 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Utajone postawy konsumenckie / Dominika Maison. - Wydanie pierwsze w języku polskim. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 189, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Psychologia w Monografiach Naukowych 3)
Bibliografia na stronach 179-187. Indeksy.
Autorka przedstawia najnowszy stan wiedzy na temat świadomych i utajonych wyborów konsumenckich. Książka dla prefesjonalistów z dziedziny marketingu i reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44621 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Konsument a reklama : studium cywilnoprawne / Agnieszka Malarewicz. - Stan prawny na 31 marca 2009 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2009. - 557, [1] strona ; 21 cm.
(Monografie, ISSN 1897-4392)
Bibliografia na stronach 479-524, wykaz aktów prawnych na stronach 525-534, wykaz orzecznictwa na stronach 535-[558].
Książka w obszerny sposób ukazuje relacje między konsumentem a reklamodawcą. Z jednej strony przedstawia charakter prawny reklamy jako instytucji przedumownej, z drugiej zaś prezentuje prawa konsumentów do korzystania z dobrodziejstw przekazu reklamowego i jego instrumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania konsumentów w czasie pandemii COVID-19 / Bogdan Mróz. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2021. - 100, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 97-100.
Opracowanie składa się z wprowadzenia oraz pięciu rozdziałów, w których zostały zawarte najważniejsze wnioski podsumowujące wyniki zrealizowanego projektu badawczego. W pierwszym rozdziale scharakteryzowano społeczne i gospodarcze konsekwencje pandemii COVID-19, zwłaszcza dla branż szczególnie dotkniętych przez towarzyszące jej lockdowny i obostrzenia sanitarne. Drugi rozdział został poświęcony analizie wpływu pandemii na rozwój sektora e-commerce. Trzecia część opracowania charakteryzuje wpływ pandemii na zachowania konsumentów w świetle wyników dostępnych badań empirycznych. W czwartym rozdziale zawarto krótką prezentację metodyki przeprowadzonego badania własnego, charakterystykę respondentów oraz wyniki badania empirycznego zrealizowanego w czterech krajach (Polska, Czechy, Niemcy i Włochy) ukierunkowanego na rozpoznanie wpływu pandemii COVID-19 na zachowania konsumentów. W ostatnim, piątym rozdziale podjęto próbę nakreślenia możliwych scenariuszy rozwoju konsumpcji i trendów w zachowaniach konsumenckich w okresie po ustaniu pandemii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75398 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1351) 1277)
Bibliografia, netografia na stronach 161-166.
"Początek XXI wieku to okres wielu zmian i powstawania nowych zjawisk w gospodarce europejskiej i światowej, a w konsekwencji – zmian w sposobie postrzegania rynku. Wywierają one istotny wpływ na sposób, zakres i formę prowadzonych strategii i działań marketingowych ukierunkowanych na kształtowanie potrzeb i preferencji nabywców dóbr i usług. Znaczenie transportu w gospodarce stale roś[1]nie w związku z takimi zjawiskami, jak: globalizacja, specjalizacja i podział pracy, masowa konsumpcja, ekonomia skali produkcji, optymalizacja kosztów, rosnąca konkurencja, skracanie cyklu życia produktów, cyfryzacja społeczeństwa, zmiany formy sprzedaży oraz obsługi klienta. Szczególnym okresem zmian wielu tendencji rynkowych są lata 2019–2022, w których świat walczył z pandemią COVID-19. Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli sfery nauki, zainteresowanych problematyką zachowań nabywczych podróżnych w transporcie (w tym głównie kolejowym) oraz ewolucji przewozów pasażerskich na tle zmian w otoczeniu i zachowań konsumentów, menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami kolejowymi, organizacjami współpracującymi z przewoźnikami kolejowymi, jak również studentów, dla których istotna jest omawiana problematyka." - ze wstępu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75170 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, skupił się przede wszystkim na zrozumieniu konsumentów i pokazaniu, w jaki sposób tworzyć i dystrybuować odpowiednie treści, by wywierać wpływ na decyzje potencjalnych klientów. Wytypował pięć kategorii pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie odpowiadają), które zapewniają większy ruch, konwersje, leady i sprzedaż. Wyodrębnił tematy, które odbiorcy (zarówno B2B, jak i B2C) wyszukują najczęściej, gdy muszą podjąć decyzję zakupową. To inspirujący mix najnowszych narzędzi content marketingu, praktycznych case studies oraz nowatorskiej strategii TAYA – They Ask, You Answer, która pokazuje jak prowadzić sprzedaż i marketing, by zdobyć zaufanie klientów odpowiadając wyczerpująco na ich pytania, problemy i wątpliwości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Klauzule abuzywne w polskim prawie ochrony konsumenta / Maciej Skory. - Stan prawny na 1 lipca 2005 r. - Kraków : Zakamycze, 2005. - 397, [1] strona ; 22 cm.
(Biblioteka Prawa Handlowego)
Bibliografia na stronach 383-[398].
Książka będąca wyczerpującym kompendium problematyki niedozwolonych postanowień umownych, przyczyni się do zwiększenia poziomu wiedzy na temat prawa gospodarczego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47191 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Prawa Handlowego)
Bibliografia na stronach 403-438. Wykaz wybranych źródeł prawa na stronach 439-[444].
Tematem pracy jest ochrona konsumenta, a przedmiotem pogłębionej analizy jest ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, jeden z najdonioślejszych aktów, które udało się dotąd wynegocjować we wspólnotowym prawie konsumenckim. Lektura dla osób zainteresowanych tematem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przeznaczona dla studentów reklamy. Autorzy omawiają typy funkcjonowania reklamy i psychologiczne aspekty ich odbioru.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43020 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Kongres Consumer Finansce)
Przedmiotem analizy jest problem upadłości konsumenckiej. Problem ten jest pokazany na przykładzie wybranych rozwiązań krajów członkowskich - zagadnienie to nie jest wprawdzie na razie przedmiotem regulacji europejskiej, wszelako istnieje ścisły związek między tendencją regulacji kredytu konsumenckiego oraz ewentualną potrzebą regulacji upadłości konsumenckiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 337-341. Indeks.
W czasach, gdy świat biznesu zdominowany jest przez technologię i analizę danych, Gillian Tett wzywa do zmiany sposobu myślenia – na antropologiczny (skupiony na człowieku). Po co? Aby lepiej odczytywać zachowania klientów, rynków i organizacji, a także stawić czoła wyzwaniom, z jakimi mierzy się społeczeństwo. "Siła empatii uczy", jak odczytywać myśli i emocje innych ludzi, a przez to nie tylko zrozumieć inne kultury, lecz także spojrzeć na własne otoczenie z nowej perspektywy. Pokazuje, jak ta prosta, a zarazem rewolucyjna strategia przysłużyła się firmom takim jak Intel, Nestlé, General Motors, Procter & Gamble, Mars, Danica czy wielu innym, oraz jak można ją wykorzystać na co dzień zarówno w życiu, jak i w biznesie. Nie wiesz, jak się zachować na spotkaniu z przedstawicielami zagranicznej firmy? Chcesz zrozumieć fenomen ekonomiczny Doliny Krzemowej? A może oglądasz obrady sejmu i zastanawiasz się, czy za chaotycznymi wystąpieniami niektórych polityków kryje się starannie przemyślana strategia? Jeśli chcesz się nauczyć, jak ważna jest empatia w biznesie i w codziennym życiu, ta książka jest właśnie dla Ciebie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77326 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bankructwa. T. 3, Przedsiębiorstwa i konsumenci / Maciej Tokarski, Andrzej Tokarski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2023. - 231, [1] strona : wykresy ; 23 cm.
Dla praktyków i teoretyków rynku finansowego, studentów oraz nauczycieli akademickich.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 213-227.
Niestabilne czasy, jakich obecnie jesteśmy świadkami, na skutek pandemii oraz konfliktu zbrojnego w Ukrainie pokazują jednoznacznie, że problematyka zagrożenia finansowego i bankructw przedsiębiorstw oraz osób fizycznych jest ważna i ciągle aktualna. Książka porusza tematykę upadłości podmiotów prowadzących działalność gospodarczą oraz osób fizycznych, tzw. upadłości konsumenckiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76530 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tworzenie doświadczeń klientów / Artur Urbański, Lucyna Dziewa. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Helion : Onepress, copyright 2023. - 255, [1] strona : ilustracje ; 19x25 cm.
Bibliografia na stronach 254-255.
Kluczowym zwrotem, wokół którego koncentruje się treść poradnika napisanego przez Artura Urbańskiego i Lucynę Dziewę, jest customer experience (CX), co definiuje się jako wszystkie doświadczenia, emocje i wrażenia klienta, jakie pojawiają się u niego w trakcie korzystania z usług lub zakupu produktów. W drugim wydaniu autorzy jeszcze mocniej skupiają się na cyfrowych aspektach CX. Znajdziesz tu więc między innymi wskazówki dotyczące zastosowania map doświadczeń klientów w różnych działaniach firm, a także informacje o tym, jak dzięki sztucznej inteligencji poprawić doświadczenie klienta. Poznasz również przykłady użycia kanwy projektowania doświadczeń w projektach cyfrowych. Wreszcie - dowiesz się, jak korzystać z wiedzy o klientach w projektowaniu systemów informatycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 76126 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Anatomia trendu / Henrik Vejlgaard ; przełożyła Dorota Wąsik. - Kraków ; Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2008. - 266 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Biznes)
Indeks.
Jedno z najbardziej interesujących pytań dotyczących współczesnej kultury: w jaki sposób i dlaczego zmieniają się style i gusty? Opierając się na swoich nowatorskich badaniach autor prezentuje najważniejsze przesłanki powstawania i popularyzacji trendów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52739 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej