Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(82)
Forma i typ
Książki
(81)
Publikacje naukowe
(25)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Audiobooki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(98)
wypożyczone
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(2)
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(7)
W51 (Bielskiego 3)
(9)
W80 (Redutowa 48)
(1)
BD13 (Staszica 5a)
(1)
BD21 (Solidarności 90)
(1)
BD25 (Żytnia 64)
(1)
BD32 (Twarda 64)
(1)
BD36 (Redutowa 48)
(1)
BD46 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(2)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(72)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(2)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(1)
Autor
Dąbrowska Anna (ekonomika)
(3)
Janoś-Kresło Mirosława
(3)
Mróz Bogdan
(3)
Zalega Tomasz
(3)
Bondos Ilona (1985- )
(2)
Bywalec Czesław
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Unterschuetz Alicja
(2)
Zuboff Shoshana (1951- )
(2)
Aldridge Alan E. (1947- )
(1)
Alejziak Wiesław
(1)
Antonides Gerrit (1951- )
(1)
Ariely Dan (1967- )
(1)
Barber Benjamin R. (1939-2017)
(1)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(1)
Biedroń Małgorzata (1965- )
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bonatti Marco (ilustrator)
(1)
Bryan Lara
(1)
Bryx Marek (1953- )
(1)
Bucki Piotr
(1)
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Caban Wiesław (1928-2015)
(1)
Caputa Wiesława
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Cottam Angela
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Cybula Piotr
(1)
Czech Konrad
(1)
Dworzecki Zbigniew (1948- )
(1)
Eyal Nir (1980- )
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Golka Marian (1948- )
(1)
Goryszewski Łukasz
(1)
Grabia Tomasz
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Górnik-Durose Małgorzata
(1)
Górska-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hartley Kate
(1)
Hoover Ryan
(1)
Iwasiński Łukasz
(1)
Jabłoński Artur (1987- )
(1)
Jankowska Hanna (tłumacz)
(1)
Jankowski Andrzej (tłumacz)
(1)
Jurkowska-Zeidler Anna
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kaczorowski Paweł (1974- )
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kardaszewski Jacek (1958-2014)
(1)
Kielan Paulina
(1)
Kiełczewski Dariusz (1967- )
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kreisler Jeff
(1)
Król Marek
(1)
Kucharczyk-Barycza Anna
(1)
Kuśmierczyk Krystyna
(1)
Lewandowska Izabela
(1)
Lipowski Marcin
(1)
Majczak-Górecka Kinga
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Metelski Dominik
(1)
Michalski Marek (prawo gospodarcze)
(1)
Miller Daniel (1954- )
(1)
Monkiewicz Jan (1949- )
(1)
Mudie Peter
(1)
Muszyński Wojciech (socjologia)
(1)
Nizioł Krystyna
(1)
Nowak-Młynikowska Agnieszka
(1)
Nowińska Ewa (1948- )
(1)
Nyk Mariusz
(1)
Oldham Matthew
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Ozimek Irena
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Piasek Marek
(1)
Pruchnicka-Grabias Izabela
(1)
Raaij W. Fred van
(1)
Ratajczyk Monika
(1)
Rembisz Włodzimierz
(1)
Revella Adele
(1)
Reynolds Eddie
(1)
Ritzer George (1940- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rożnowski Bohdan (1961- )
(1)
Rudnicki Leszek (ekonomista)
(1)
Rudzka Izabela (ekonomia)
(1)
Rutkowska-Tomaszewska Edyta
(1)
Sapała Marta (1974- )
(1)
Sielska Agata
(1)
Sikorska Joanna (1948- )
(1)
Skorek Monika
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(40)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(20)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(46)
Kraj wydania
Polska
(81)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(81)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(5)
Szkoły wyższe
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
9-13 lat
(2)
Dzieci
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Studenci
(2)
6-8 lat
(1)
Doktoranci
(1)
Konsumenci
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Psycholodzy
(1)
Rodzice
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Konsumenci (ekonomia)
(30)
Konsumpcja (ekonomia)
(26)
Konsumenci (ekon.)
(15)
Marketing
(11)
Konsumenci
(10)
Zachowania konsumentów
(10)
Decyzje
(7)
COVID-19
(6)
Badania marketingowe
(5)
Nawyki konsumenckie
(5)
Ochrona konsumenta
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Reklama
(5)
Komunikacja marketingowa
(4)
Rynek finansowy
(4)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(4)
Ekonomia behawioralna
(3)
Finanse osobiste
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Klauzule abuzywne
(3)
Konsumenci (ekon.) - teoria - podręcznik akademicki
(3)
Pieniądz
(3)
Usługi
(3)
Zakupy
(3)
Zarządzanie
(3)
Banki
(2)
Deanonimizacja
(2)
Ekonomia
(2)
Ekonomia - podręcznik akademicki
(2)
Epidemie
(2)
Google LLC
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Gromadzenie informacji
(2)
Grywalizacja
(2)
Internet
(2)
Konsumenci (ekon.) - Polska - od 1989 r. - podręcznik akademicki
(2)
Konsumpcja zrównoważona
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Misseling
(2)
Nowy produkt
(2)
Oszczędność
(2)
Oszustwo
(2)
Perswazja
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(2)
Rynek
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Usługi finansowe
(2)
Zachowanie
(2)
Antropologia filozoficzna - 21 w.
(1)
Artykuły konsumpcyjne - polityka - kraje Unii Europejskiej - od 2004 r.
(1)
Artykuły konsumpcyjne - socjologia
(1)
Bezrobocie - podręcznik akademicki
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Budżety rodzinne - badanie - Polska - od 1989 r. - podręcznik akademicki
(1)
Ceny
(1)
Cykl koniunkturalny - podręcznik akademicki
(1)
Czas wolny od pracy - socjologia
(1)
Czas wolny od pracy - socjologia - Polska - 20-21 w.
(1)
Decyzje finansowe
(1)
Dochód narodowy - podręcznik akademicki
(1)
Dzieci
(1)
E-konsumenci
(1)
Edukacja finansowa
(1)
Ekologia
(1)
Ekonometria - metody
(1)
Ekonomia - filozofia
(1)
Ekonomia - metodologia
(1)
Ekonomia - teoria
(1)
Ekonomia - ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Ekonomia matematyczna - podręcznik akademicki
(1)
Ekonomika
(1)
Ekonomika transportu
(1)
Elita ekonomiczna
(1)
Elita społeczna
(1)
Etyka biznesu
(1)
Filozofia - 21 w.
(1)
Finanse - polityka - 20 w. - podręcznik akademicki
(1)
Gastronomia
(1)
Globalizacja - podręcznik akademicki
(1)
Globalizacja - socjologia
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Gospodarstwo domowe - a spożycie
(1)
Gospodarstwo domowe - badanie - Polska - od 1989 r. - podręcznik akademicki
(1)
Gospodarstwo domowe - podręcznik akademicki
(1)
Handel - zagadnienia - 20 w.
(1)
Inflacja
(1)
Inflacja - podręcznik akademicki
(1)
Innowacje
(1)
Instrumenty finansowe
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość usług
(1)
Jakość życia
(1)
Jakość życia - a usługi - socjologia
(1)
Jakość życia - socjologia - podręcznik akademicki
(1)
Kampania reklamowa
(1)
Temat: czas
2001-
(24)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
2001-0
(3)
Temat: miejsce
Polska
(20)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(2)
Włochy
(2)
Białoruś
(1)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Hiszpania
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Polska - stereotyp - badanie
(1)
Portugalia
(1)
Powiat poznański (woj. wielkopolskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Ukraina
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(16)
Monografia
(13)
Raport z badań
(7)
Podręcznik
(4)
Poradnik
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Reportaż polski
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(35)
Zarządzanie i marketing
(16)
Socjologia i społeczeństwo
(10)
Psychologia
(7)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(5)
Edukacja i pedagogika
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Transport i logistyka
(1)
82 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Niniejsza publikacja jest pierwszym podręcznikiem z dziedziny zachowania konsumenta, naprawdę osadzonym w europejskim kontekście historycznym, socjologicznym i ekonomicznym. Autorzy omawiają całość problematyki "cyklu" konsumpcji począwszy od przedstawienia wpływu różnych czynników makrootoczenia, problematyki ochrony konsumenta, przemian świadomości społeczeństwa, poprzez szeroką prezentację procesów psycho - i socjologicznych związanych z wyborami konsumentów, w tym znaczenia gospodarstwa domowego jako jednostki ekonomicznej, kończąc na przedstawieniu zachowań po dokonaniu zakupów. Ostatnia część książki dotyczy związków między badaniami marketingowymi a zachowaniem konsumentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44715 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 207-212.
Interdyscyplinarne kompendium wiedzy o poznaniu i zrozumieniu zachowań konsumentów oraz możliwości wywierania wpływu na ich zmiany. Praca obejmuje zagadnienia z zakresu różnych dyscyplin naukowych, m.in.: psychologii, socjologii i ekonomii, a także ekonomiki i konsumpcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47730 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 183-196.
Autorzy podjęli się bardzo ważnego i aktualnego tematu, który wpisuje się w problematykę konsumpcji i zachowań konsumentów. Zmiany, jakie zachodzą w konsumpcji i zachowaniach konsumentów, szczególnie w obecnych czasach, są interesujące poznawczo. Na przestrzeni lat zmieniły się uwarunkowania konsumpcji, co wpłynęło na powstanie wielu nowych trendów, takich, jak np. wirtualizacja konsumpcji czy konsumpcja kolaboratywna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia ekonomiczna. [Cz. 1-2] / red. Tadeusz Tyszka. - Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2004. - XIX, [1], 613 stron : faks., fot., portr., rys., tab., wykr. ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliografie przy rozdziałach. Indeksy.
Nowoczesna forma omówienia zagadnień ekonomicznych i głównych pojęć psychologicznych. Książka stanowi systematyczny wykład całej psychologii ekonomicznej. Pozycja dla menadżerów, ekonomistów i polityków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44603 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 253-255.
Opracowanie poświęcone metodologii budowania buyer persony czyli jak prowadzić rozmowy, jak rozróżniać różne grupy klientów, jak wykorzystać wiedzę zdobytą podczas konwersacji, aby móc tworzyć produkty i usługi, których klient potrzebuje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69451 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 273-313.
Przedmiot przedstawionej do recenzji monografii jest z pewnością niebanalny i to z kilku powodów. Po pierwsze, dotyczy różnicowania cen, które nie doczekało się, jak dotąd, opracowania monograficznego w języku polskim. Po drugie, Autorka przedstawia problem różnicowania cen w kontekście wielokanałowości, które jest zjawiskiem nowym, dynamicznie rozwijającym się i wyraźnie bardziej zaawansowanym praktycznie niż literaturowo/badawczo/teoretycznie. (Z recenzji dr hab. Barbary Borusiak, prof. UEP)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72067 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Bibliografia na stronach . Indeks.
Publikacja na temat teorii projektowania doświadczenia klienta, czynników na nie wpływających oraz praktyki w zakresie Design Thinking.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68434 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38160 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59800 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Publikacja przeznaczona dla osób zajmujących się problematyką zachowań konsumentów i wykorzystaniem wiedzy z tego zakresu w działaniach marketingowych organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69140 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(FFF. Finanse)
Bibliografia przy pracach. Indeks.
W książce została omówiona problematyka ochrony konsumentów na rynku usług finansowych. Publikacja stanowi cenne źródło wiedzy dla studentów i osób przygotowujących się do egzaminów na doradców inwestycyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68977 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kapitał społeczny : ukryty potencjał organizacji / Elżbieta Jędrych. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2021. - 204 strony ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 189-201.
Zadaniem monografii jest określenie - na podstawie badań własnych autorki - poziomu kapitału społecznego wybranych przedsiębiorstw, w tym zbadanie jego struktury (scharakteryzowanie relacji między pracownikami, określenie poziomu wzajemnego zaufania itd.). Celem książki jest także przekazanie rekomendacji działań, które pozwolą na zrównoważone zarządzanie kapitałem społecznym i kapitałem kompetencji pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69460 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Daniel Goleman ujawnia w swojej pracy, w jaki sposób to co wytwarzamy i kupujemy, może wpływać skrycie na środowisko naturalne. Pokazuje w jaki sposób my sami i przedsiębiorstwa działające na nowoczesnym rynku możemy przyczyniać się do zmian koniecznych do ratowania naszej planety przed zagładą ekologiczną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 36 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53627 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla osób rozpoczynających karierę w branży marketingowej oraz doświadczonych marketerów.
Książka jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 323-332.
Ta książka jest przewodnikiem po zdobyczach nauk o zachowaniu. Czytelnik dowie się z niej, czym trzeba się kierować podczas projektowania różnych produktów, aby doprowadzić do korzystnych zmian w zachowaniach użytkowników. Przedstawiono tu po kolei wszystkie kroki prowadzące do stworzenia nowego produktu: odkrycie, projektowanie, implementację i ulepszenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69537 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 203. Indeks.
Innowacje mają ogromny wpływ na sukces i rozwój każdej firmy. Książka ta przedstawia sprawdzone rozwiązania pozwalające wyzwolić innowację, obniżyć koszty oraz tworzyć produkty i usługi pożądane przez klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52544 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliografia. Indeks.
Książka prezentuje i wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy zachowań konsumenckich oraz analizuje ich wpływ na kształtowanie odpowiednich strategii marketingowych. Przybliża również zasady konstruowania reklam w odniesieniu do postaw konsumenckich. Każdy z nas znajdzie tu odpowiedź na wiele pytań nurtujących współczesnego człowieka uwikłanego w gmatwaninę codziennych konsumpcyjnych wyborów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40713 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52724 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kapitał klienta w środowisku wirtualnym / Wiesława Caputa. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 250 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 221-246.
Monografia omawia wpływ nowych technologii i mediów społecznościowych na oczekiwania i postawy klientów. Wskazuje, jaką strategię kreowania relacji powinny przyjąć przedsiębiorstwa aby zachować konkurencyjność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68547 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Finanse)
Bibliografia na stronach 185-197.
Głównym celem monografii są rozważania na temat wpływu reklam i grywalizacji na zaufanie klientów do banków, a w dalszej kolejności na ich decyzje zakupowe. W książce przedstawiono mechanizmy kształtowania relacji z konsumentami na przykładzie działań marketingowych mBanku, jedynego banku w Polsce, który wdrożył w swoim systemie transakcyjnym grywalizację, a oprócz tego jego komunikaty reklamowe wyróżniają się pewnym stopniem niestandardowości w całokształcie działań instytucji finansowych. Publikacja stanowi istotny wkład w rozwój literatury przedmiotu, zaś wnioski z części badawczej mogą przyczynić się do udoskonalania działalności marketingowej banków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69016 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej