Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(82)
Forma i typ
Książki
(81)
Publikacje naukowe
(25)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Audiobooki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(99)
wypożyczone
(3)
tylko na miejscu
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(2)
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(9)
W51 (Bielskiego 3)
(9)
W80 (Redutowa 48)
(1)
BD13 (Staszica 5a)
(1)
BD21 (Solidarności 90)
(1)
BD25 (Żytnia 64)
(1)
BD32 (Twarda 64)
(1)
BD36 (Redutowa 48)
(1)
BD46 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(2)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(72)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(2)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(1)
Autor
Dąbrowska Anna (ekonomika)
(3)
Janoś-Kresło Mirosława
(3)
Mróz Bogdan
(3)
Zalega Tomasz
(3)
Bondos Ilona (1985- )
(2)
Bywalec Czesław
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Unterschuetz Alicja
(2)
Zuboff Shoshana (1951- )
(2)
Aldridge Alan E. (1947- )
(1)
Alejziak Wiesław
(1)
Antonides Gerrit (1951- )
(1)
Ariely Dan (1967- )
(1)
Barber Benjamin R. (1939-2017)
(1)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(1)
Biedroń Małgorzata (1965- )
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bonatti Marco (ilustrator)
(1)
Bryan Lara
(1)
Bryx Marek (1953- )
(1)
Bucki Piotr
(1)
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Caban Wiesław (1928-2015)
(1)
Caputa Wiesława
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Cottam Angela
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Cybula Piotr
(1)
Czech Konrad
(1)
Dworzecki Zbigniew (1948- )
(1)
Eyal Nir (1980- )
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Golka Marian (1948- )
(1)
Goryszewski Łukasz
(1)
Grabia Tomasz
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Górnik-Durose Małgorzata
(1)
Górska-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hartley Kate
(1)
Hoover Ryan
(1)
Iwasiński Łukasz
(1)
Jabłoński Artur (1987- )
(1)
Jankowska Hanna (tłumacz)
(1)
Jankowski Andrzej (tłumacz)
(1)
Jurkowska-Zeidler Anna
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kaczorowski Paweł (1974- )
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kardaszewski Jacek (1958-2014)
(1)
Kielan Paulina
(1)
Kiełczewski Dariusz (1967- )
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kreisler Jeff
(1)
Król Marek
(1)
Kucharczyk-Barycza Anna
(1)
Kuśmierczyk Krystyna
(1)
Lewandowska Izabela
(1)
Lipowski Marcin
(1)
Majczak-Górecka Kinga
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Metelski Dominik
(1)
Michalski Marek (prawo gospodarcze)
(1)
Miller Daniel (1954- )
(1)
Monkiewicz Jan (1949- )
(1)
Mudie Peter
(1)
Muszyński Wojciech (socjologia)
(1)
Nizioł Krystyna
(1)
Nowak-Młynikowska Agnieszka
(1)
Nowińska Ewa (1948- )
(1)
Nyk Mariusz
(1)
Oldham Matthew
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Ozimek Irena
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Piasek Marek
(1)
Pruchnicka-Grabias Izabela
(1)
Raaij W. Fred van
(1)
Ratajczyk Monika
(1)
Rembisz Włodzimierz
(1)
Revella Adele
(1)
Reynolds Eddie
(1)
Ritzer George (1940- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rożnowski Bohdan (1961- )
(1)
Rudnicki Leszek (ekonomista)
(1)
Rudzka Izabela (ekonomia)
(1)
Rutkowska-Tomaszewska Edyta
(1)
Sapała Marta (1974- )
(1)
Sielska Agata
(1)
Sikorska Joanna (1948- )
(1)
Skorek Monika
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(40)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(20)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(46)
Kraj wydania
Polska
(81)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(81)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(5)
Szkoły wyższe
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
9-13 lat
(2)
Dzieci
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Studenci
(2)
6-8 lat
(1)
Doktoranci
(1)
Konsumenci
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Psycholodzy
(1)
Rodzice
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Konsumenci (ekonomia)
(30)
Konsumpcja (ekonomia)
(26)
Konsumenci (ekon.)
(15)
Marketing
(11)
Konsumenci
(10)
Zachowania konsumentów
(10)
Decyzje
(7)
COVID-19
(6)
Badania marketingowe
(5)
Nawyki konsumenckie
(5)
Ochrona konsumenta
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Reklama
(5)
Komunikacja marketingowa
(4)
Rynek finansowy
(4)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(4)
Ekonomia behawioralna
(3)
Finanse osobiste
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Klauzule abuzywne
(3)
Konsumenci (ekon.) - teoria - podręcznik akademicki
(3)
Pieniądz
(3)
Usługi
(3)
Zakupy
(3)
Zarządzanie
(3)
Banki
(2)
Deanonimizacja
(2)
Ekonomia
(2)
Ekonomia - podręcznik akademicki
(2)
Epidemie
(2)
Google LLC
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Gromadzenie informacji
(2)
Grywalizacja
(2)
Internet
(2)
Konsumenci (ekon.) - Polska - od 1989 r. - podręcznik akademicki
(2)
Konsumpcja zrównoważona
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Misseling
(2)
Nowy produkt
(2)
Oszczędność
(2)
Oszustwo
(2)
Perswazja
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(2)
Rynek
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Usługi finansowe
(2)
Zachowanie
(2)
Antropologia filozoficzna - 21 w.
(1)
Artykuły konsumpcyjne - polityka - kraje Unii Europejskiej - od 2004 r.
(1)
Artykuły konsumpcyjne - socjologia
(1)
Bezrobocie - podręcznik akademicki
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Budżety rodzinne - badanie - Polska - od 1989 r. - podręcznik akademicki
(1)
Ceny
(1)
Cykl koniunkturalny - podręcznik akademicki
(1)
Czas wolny od pracy - socjologia
(1)
Czas wolny od pracy - socjologia - Polska - 20-21 w.
(1)
Decyzje finansowe
(1)
Dochód narodowy - podręcznik akademicki
(1)
Dzieci
(1)
E-konsumenci
(1)
Edukacja finansowa
(1)
Ekologia
(1)
Ekonometria - metody
(1)
Ekonomia - filozofia
(1)
Ekonomia - metodologia
(1)
Ekonomia - teoria
(1)
Ekonomia - ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Ekonomia matematyczna - podręcznik akademicki
(1)
Ekonomika
(1)
Ekonomika transportu
(1)
Elita ekonomiczna
(1)
Elita społeczna
(1)
Etyka biznesu
(1)
Filozofia - 21 w.
(1)
Finanse - polityka - 20 w. - podręcznik akademicki
(1)
Gastronomia
(1)
Globalizacja - podręcznik akademicki
(1)
Globalizacja - socjologia
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Gospodarstwo domowe - a spożycie
(1)
Gospodarstwo domowe - badanie - Polska - od 1989 r. - podręcznik akademicki
(1)
Gospodarstwo domowe - podręcznik akademicki
(1)
Handel - zagadnienia - 20 w.
(1)
Inflacja
(1)
Inflacja - podręcznik akademicki
(1)
Innowacje
(1)
Instrumenty finansowe
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość usług
(1)
Jakość życia
(1)
Jakość życia - a usługi - socjologia
(1)
Jakość życia - socjologia - podręcznik akademicki
(1)
Kampania reklamowa
(1)
Temat: czas
2001-
(24)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
2001-0
(3)
Temat: miejsce
Polska
(20)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(2)
Włochy
(2)
Białoruś
(1)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Hiszpania
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Polska - stereotyp - badanie
(1)
Portugalia
(1)
Powiat poznański (woj. wielkopolskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Ukraina
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(16)
Monografia
(13)
Raport z badań
(7)
Podręcznik
(4)
Poradnik
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Reportaż polski
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(35)
Zarządzanie i marketing
(16)
Socjologia i społeczeństwo
(10)
Psychologia
(7)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(5)
Edukacja i pedagogika
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Transport i logistyka
(1)
82 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 305-333.
Autorka podjęła próbę usystematyzowania dotychczasowej wiedzy o opakowaniu, a także zaktualizowania jej o te obszary, które dotychczas nie były uwzględniane w rozpoznaniu naukowym. Publikacja ma na celu przywrócenie opakowaniu należnej mu uwagi w obszarze nauk o zarządzaniu i marketingu, a także zainteresowanie tym tematem zarówno środowiska naukowego, jak i praktyków biznesu, pobudzając do dalszej eksploracji tematu, a także wymiany doświadczeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71427 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Istotnym, a zarazem kluczowym łącznikiem zawartego w monografii przedmiotu badań, proponowanych rozwiązań i rozważanych treści zamieszczonych tu artykułów, jest kryzys i jego skutki wywołane pandemią SARS-CoV-2 COVID-19. Globalizacja gospodarki, rosnąca rywalizacja, ogromny postęp technologiczny, zmiany demograficzne i społeczne sprzyjają poszerzeniu strefy zagrożeń. Tymczasem autorzy poszczególnych artykułów wykazują tendencję do analizowania kryzysu nie tylko jako zjawiska społecznego o wyłącznie negatywnej konotacji, ale sugerują także praktycznie zapomnianą myśl wywodzącą się z teorii kryzysu: kryzys ma swoje zalety i może być produktywny. Autorzy odnoszą się do niektórych zagadnień, akcentując zwłaszcza wyzwania, które stoją przed gospodarką, społeczeństwem, konsumentami, przedsiębiorstwami w czasach pandemii COVID-19 w Polsce, a jednocześnie wskazują na sytuację przedsiębiorstw, ich zachowania, zmiany w niektórych sferach zarządzania, które zostały wprowadzone jako reakcja na kryzys i pojawiające się zagrożenia. Przyjmują przy tym dość szerokie spektrum patrzenia na badane zjawisko (pandemię i jej skutki), które lokalizują w dwóch skoncentrowanych tematycznie głównych jej przestrzeniach rozważań. Pierwsze z nich nawiązują do zjawiska pandemii i jej skutków odnoszonych do gospodarki i konsumentów, drugie zaś do samej organizacji – przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71333 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77155 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Socjologia - Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; nr 41)
Bibliogr. przy rozdz. Streszcz. jęz. ang.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45443 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Grywalizacja w organizacji : rozwój zastosowań / Izabela Lewandowska. - Warszawa : Aspra-JR, 2020. - 195, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 179-189. Indeks.
Monografia poświęcona mechanizmom grywalizacji i jej zastosowaniom w marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68960 (1 egz.)
Książka
W koszyku
The Management and marketing of services / Peter Mudie and Angela Cottam. - Second edition. - Oxford : Butterworth Heinemann, © 1999. - X, 306 stron : ilustracje ; 27 cm.
Poziom B2.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Książka w języku angielskim. Podręcznik zarządzania i marketingu usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Zakamycza)
Bibliografie przy rozdziałach.
W książce obszernie omówiono europejski i krajowy system ochrony konsumentów. Praca polecana prawnikom praktykom, konsumentom poszukujących informacji oraz studentów prawa zainteresowanych tematem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 227-248.
Książka ma na celu zbadanie związków alfabetyzmu finansowego Polaków z ich cechami społeczno-demograficznymi i ekonomicznymi. Badanie ma charakter metaanalityczny - uwzględnia dane z pięciu dużych sondaży przeprowadznych w latach 2015-2018.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69507 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niepotrzebne rzeczy wreszcie mają głos! Do udziału w swoim show zaprasza je Spytko O’Wszytko. Co powie mu raz noszona bluzka, niezjedzona bułka czy superdrogi telewizor, do którego dobrał się chomik? Spytko Show – gadając z rzeczami! to pełen humoru talk-show poruszający ważne tematy w lekki i przystępny sposób. Kupuj z umiarem, bądź odpowiedzialnym konsumentem – to przesłanie najnowszej książki Adama Studzińskiego, który poprzez swoje zabawne, a nieraz nawet zwariowane historie pokazuje młodym czytelnikom, jak mądrze poruszać się w świecie Internetu, mediów i reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia będzie stanowiła ważną publikację naukową w dziedzinie nauk społecznych, zwłaszcza w zakresie dyscypliny nauk o zarządzaniu i jakości. Odbiorcami książki mogą być zarówno nauczyciele akademiccy jak i studenci. Problematyka monografii może być bowiem wykorzystana jako źródło dydaktyczne m.in. dla studentów studiujących na kierunkach i specjalnościach związanych z zarządzaniem. Ponadto zakres tematyczny książki jest szczególnie istotny dla przedsiębiorców, szczególnie reprezentujących branżę gasrtonomiczną. Zawartość merytoryczna książki może być przydatna dla wszystkich osób, które interesują się usługami gastronomicznymi i zachowaniami konsumentów w tym segmiencie rynku. Monografia będzie także pomocna dla studentów kierunków turystyka i rekreacja. Książka może być także dobrą lekturą uzupełniającą dla osób zajmujących się polityką gospodarczą, działaczy społecznych i menedżerów, a także dla studentów i słuchaczy studiów podyplomowych, doktorantów oraz pracowników naukowych i dydaktycznych.
Bibliografia na stronach [277]-295.
W niniejszej monografii, będącej rezultatem obszernych badań, obserwacji i analiz prowadzonych przez autorkę na przestrzeni kilku lat, podjęto próbę zaprezentowania nowego podejścia do strony popytowej i podażowej usług gastronomicznych z uwzględnieniem teoretycznego i praktycznego obszaru rozważań. Celem prowadzonych studiów, zarówno teoretycznych, jak i badań empirycznych, było opracowanie takiej koncepcji modelu działania firmy świadczącej usługi gastronomiczne, która sprawdzałaby się w nowej postpandemicznej rzeczywistości, pozwalając jednocześnie firmie odzyskać sprawność i efektywność torującą drogę do ciągłego rozwoju. Celem pracy jest zbadanie relacji zgodności pomiędzy zachowaniami konsumentów a modelem działania współczesnych przedsiębiorstw świadczących usługi gastronomiczne. Celem naukowym zaś jest: poznanie czynników determinujących zachowania konsumentów w doborze produktów żywnościowych do indywidualnej oraz zbiorowej konsumpcji oraz identyfikacja poglądów na temat żywności i sposobów żywienia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71466 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48532 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 37910
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57786 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mind hacking : przekonaj małpy, żeby oddały ci swoje banany! / Marcin Cichocki. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2024. - 202 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Dla marketerów, sprzedawców, właścicieli firm, menedżerów.
Otacza nas potężny szum medialny, ślepota banerowa, stres informacyjny oraz wszędobylskie fake newsy. Takie warunki powodują, że teraz treści sprzedażowe w reklamach, ofertach handlowych czy na stronach internetowych muszą być bardziej niż kiedykolwiek dopracowane pod każdym względem. W książce autor wyjaśnienia zjawiska dotyczące błędów poznawczych, sposobów postrzegania i konsumowania cyfrowych treści, a także wszystkie kluczowe techniki perswazji wraz z przykładami i ćwiczeniami. To kompleksowy poradnik, który uczy, jak tworzyć skuteczne teksty sprzedażowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76855 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62278 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64225 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41280 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia biznesu : psychologia w biznesie / redakcja naukowa Bohdan Rożnowski, Paweł Fortuna. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2020. - XXI, [1], 590 stron : ilustracje ; 29 cm.
Bibliografia na stronach 503-564. Indeks.
Zbiór tekstów na temat historii psychologii biznesu, jej etyki, metodologii, wzorów karier zawodowych i indywidualnego rozwoju pracownika (łącznie z etapem bezrobocia i powrotu na rynek pracy), psychologii przedsiębiorczości, psychologii pracy, kwestii związanych z organizacją (m.in. modele przywództwa, sprawiedliwość w organizacji, społeczna odpowiedzialność biznesu) i człowiekiem w organizacji oraz psychologii konsumpcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.657/658 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Mistrzowie Psychologii)
Bibliografia na stronach 287-292. Indeksy.
Ariely i Kreisler analizują szeroki zakres codziennych tematów – od zadłużenia na karcie kredytowej, przez zarządzanie budżetem domowym, po letnie wyprzedaże – aby wykazać, że nasze idee dotyczące dolarów i centów często są błędne i kosztują nas więcej, niż sobie wyobrażamy. Łącząc studia przypadków i anegdoty z praktycznymi wnioskami i poradami, autorzy przedzierają się przez nieświadome lęki i pragnienia leżące u podstaw naszych najgorszych instynktów finansowych i uczą nas, jak zmienić na lepsze nasze zwyczaje związane z pieniędzmi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73779 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mniej : intymny portret zakupowy Polaków / Marta Sapała. - Wydanie II. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Relacja, copyright 2018. - 415, [1] strona ; 21 cm.
Nie pamiętam już, kiedy i dlaczego przyszło mi do głowy, że kluczem do codzienności może być portfel. Jego zawartość (bądź jej brak) i to, co się z nią robi. Piszę o tym, co się dzieje, gdy spróbuje się - na jakiś czas - radykalnie ograniczyć codzienną konsumpcję. Oskubać ją do tego, co naprawdę niezbędne. Tymczasowy zakupowy post, na podjęcie którego zdecyduje się kilkanaście gospodarstw domowych z całej Polski, stanie się też częścią mojej codzienności. Na dwanaście eksperymentalnych miesięcy. Na cały roczny cykl. Czy redukcja we wszystkich tych dziedzinach daje swobodę, a może wręcz przeciwnie - uwiera? Czy „mniej” w jednej dziedzinie oznacza „więcej” w innej? I dlaczego bilans między nimi nie chce się zgodzić?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 308 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 308 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej