Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(77)
Forma i typ
Książki
(77)
Poradniki i przewodniki
(13)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(81)
wypożyczone
(2)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(6)
W51 (Bielskiego 3)
(4)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(73)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(3)
Boguszewicz-Kreft Monika
(2)
Gasper Dorota
(2)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Oruba Norbert
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Skwarek Mirosław
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Żyminkowski Tomasz
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Armstrong Gary
(1)
Bajak Maria
(1)
Barletta Martha
(1)
Bavuso Daniela
(1)
Bernoff Josh
(1)
Bhargava Rohit
(1)
Bianchi Anna Maria
(1)
Bierzyński Jakub
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Brańka Sebastian
(1)
Brunson Russell
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Cardone Natale
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Cornelissen Joep
(1)
Day Derek (1949- )
(1)
Denny Richard (1944- )
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Domański Tomasz (marketing)
(1)
Doroba Anita
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dryl Tomasz
(1)
Dryl Wioleta
(1)
Dyba Adam
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Edwards Helen (1965- )
(1)
Edwards Jim
(1)
Figiel Adam
(1)
Fletcher Winston
(1)
Fras Janina
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gawroński Sławomir (1977- )
(1)
Gracz Leszek
(1)
Graszewicz Marek (1949- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Griszel Weronika
(1)
Gryszkiewicz Bronisław
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Hałkowska Ewa
(1)
Hejnowski Sebastian
(1)
Jakóbczyk-Gryszkiewicz Jolanta (1950- )
(1)
Jastrzębski Jerzy (1945- )
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kamiński Leszek (komunikacja)
(1)
Karcz Kornelia
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kastory Paweł
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(1)
Kmita Anna (1978- )
(1)
Kornobis Maciej
(1)
Kowalska Marzena (marketing)
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kruszewski Łukasz
(1)
Krzysztofek Kazimierz
(1)
Król Lech C
(1)
Kuczyński Jarosław
(1)
Kęprowska Urszula
(1)
Li Charlene
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lipowski Marcin
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Manczak Iryna
(1)
Markiewicz Maciej (język angielski)
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Nalebuff Barry J. (1958- )
(1)
Nestorowicz Renata
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Ofmański Norbert
(1)
Olszewski Piotr (1953- )
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Orlando Emanuele
(1)
Orzechowski Jarosław
(1)
Ostrowska Izabela (ekonomia)
(1)
Oszajca Anna
(1)
Pastuszka Sławomir
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Polak Krzysztof (pedagogika)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(29)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(21)
Okres powstania dzieła
2001-
(27)
Kraj wydania
Polska
(77)
Język
polski
(77)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(8)
Menedżerowie
(5)
Szkoły wyższe
(5)
Przedsiębiorcy
(2)
Specjaliści ds. reklamy
(2)
Copywriterzy
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Temat
Komunikacja marketingowa
(58)
Marketing
(13)
Komunikacja społeczna
(9)
Komunikowanie marketingowe
(7)
Media społecznościowe
(7)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Firma (nazwa) - marketing
(5)
Marketing strategiczny
(5)
Marketing - metody
(4)
Marketing cyfrowy
(4)
Public relations
(4)
Satysfakcja konsumentów
(4)
Strategia marketingowa
(4)
Techniki sprzedaży
(4)
Zarządzanie relacjami z klientami
(4)
Copywriting internetowy
(3)
Internet - socjologia
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Kompetencje przywódcze
(3)
Komunikowanie marketingowe - teoria
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Lojalność konsumentów
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Reklama
(3)
Segmentacja rynku
(3)
Sprzedaż
(3)
Branding (marketing)
(2)
Copywriting
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Instagram
(2)
Internet - stosowanie
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja społeczna - podręcznik akademicki
(2)
Komunikacja wewnętrzna
(2)
Komunikowanie marketingowe - podręcznik akademicki
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing doświadczeń
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing sensoryczny
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Nowy produkt
(2)
Obsługa klienta
(2)
Perswazja
(2)
Promocja handlowa - metody
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe - marketing
(2)
Reklama - metody
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Znaki towarowe
(2)
Znaki towarowe - zarządzanie
(2)
Agencje reklamowe
(1)
Analiza semiotyczna
(1)
Autoprezentacja
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki - marketing - polityka
(1)
Banki - reklama - polityka
(1)
Banki - socjologia - 21 w.
(1)
Blog
(1)
Ceny
(1)
Ceny - polityka - zagadnienia
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Decyzje
(1)
Dziennikarstwo - socjologia - Polska - od 1989 r.
(1)
Edukacja medialna - socjologia
(1)
Edukacja medialna - socjologia - Polska - od 2004 r.
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Eksperci
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Facebook
(1)
Film - socjologia - Polska - od 1989 r.
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Forum (informat.) - stosowanie
(1)
Fundusze strukturalne UE - Polska
(1)
Gender marketing
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Handel detaliczny
(1)
Influencer marketing
(1)
Innowacje
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Internet - socjologia - Polska - od 2001 r.
(1)
Język polski
(1)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(1)
Komunikacja interpersonalna - metody
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja międzykulturowa - socjologia
(1)
Komunikacja społeczna - 21 w.
(1)
Komunikacja społeczna - etyka
(1)
Komunikacja społeczna - metody
(1)
Komunikacja społeczna - poradnik
(1)
Komunikacja społeczna - socjologia
(1)
Komunikacja społeczna - teoria
(1)
Komunikacja społeczna - zagadnienia - Polska
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
2001-0
(4)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Świętokrzyskie, województwo - strategia rozwoju
(1)
Gatunek
Poradnik
(17)
Opracowanie
(6)
Monografia
(4)
Podręcznik
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Podręczniki
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(29)
Media i komunikacja społeczna
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
77 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 406-424.
Rynkowe zachowania konsumentów powinny być dla przedsiębiorstw źródłem inspiracji oraz podstawą kształtowania decyzji rynkowych. Celem książki jest m.in. przedstawienie głównych megatrendów w zachowaniach konsumentów, ich reakcji na działania marketingowe przedsiębiorstw oraz kierunków i sposobów wykorzystania tej wiedzy na poszczególnych etapach formułowania i realizowania strategii marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70289 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Magia Instagrama : jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni / Mirosław Skwarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Na Instagramie obecnych jest dziś około 9 mln Polaków. Wielu użytkowników jedynie odbiera publikowane tam treści bądź incydentalnie umieszcza na swoich kontach posty. Jednak nie o takich instagramerach jest ta książka. Istnieje grono osób, które publikują tam regularnie, merytorycznie i w doskonale przemyślany sposób, budując dzięki Instagramowi ogromne zasięgi oraz markę osobistą. Te działania pozwalają często zarabiać spore pieniądze. Konkurencja jest duża, ale droga pozostaje otwarta. Jeśli zatem chcesz dołączyć do grona instagramowych influencerów, ta książka odsłoni przed Tobą ich sekrety i umożliwi Ci zdobycie tylu obserwujących, ilu zapragniesz mieć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74706 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Największe błędy utrudniające organizacjom odnoszenie sukcesów wynikają z braku zrozumienia celu i chronologicznego porządku, w jakim powinny odbywać się poszczególne etapy pozycjonowania strategicznego. Autorzy na podstawie swojego ponad 15-letniego doświadczenia stworzyli oryginalną kompletną mapę narzędzi marketingowych, prowadzącą firmy ustrukturyzowaną drogą − od pomysłu na biznes aż do zbudowania własnej marki. Książka jest pełnym i wyczerpującym poradnikiem, jak − od zera − wprowadzić na rynek zwycięski projekt, wyznaczając właściwy kierunek już na starcie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73222 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55388 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55463 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49907 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzięki tej bestsellerowej książce zrozumiesz, że sekretem udanej sprzedaży jest Twoja ekspercka wiedza i Twoje przesłanie. Dowiesz się także, w jaki sposób je wykorzystać, aby ludzie do Ciebie przyszli i pozostali mimo upływu czasu. Nauczysz się nie tylko, jak wpływać na klientów ze swoich lejków sprzedażowych, ale także jak stać się liderem. To całkowicie naturalne, każdy porządny biznes bowiem powstawał właśnie dlatego, że ktoś postanowił rozwiązać problem, przed którym inni uciekali. Ten poradnik sprawi, że odnajdziesz swój głos i zrozumiesz, jak wiedzę i przesłanie przekuć w ruch ludzi, którzy staną się Twoimi wiernymi klientami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74056 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55519 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Social media to współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70515 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39437 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62599 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach.
Autorzy zebranych prac wychodzą z założenia, że internet to swoiste hipermedium - kompilacja tradycyjnych i zupełnie nowych sposobów komunikowania. W publikacji przyjrzano się cechom językowym komunikatów internetowych w aspekcie genologicznym (blogi, wideoblogi, memy, fora internetowe), komunikacyjnym właściwościom portali społecznościowych (Facebook), a także marketingowi w internecie (marki na stronach internetowych i w komunikatach reklamowych).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67751 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64795 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 175-181.
Monografia kompleksowo poruszającą temat Customer Engagement, która jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67257 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50019 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej