Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(78)
Forma i typ
Książki
(78)
Poradniki i przewodniki
(13)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(82)
wypożyczone
(2)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(6)
W51 (Bielskiego 3)
(4)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(74)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(3)
Boguszewicz-Kreft Monika
(2)
Gasper Dorota
(2)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Oruba Norbert
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Skwarek Mirosław
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Żyminkowski Tomasz
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Armstrong Gary
(1)
Bajak Maria
(1)
Barletta Martha
(1)
Bavuso Daniela
(1)
Bernoff Josh
(1)
Bhargava Rohit
(1)
Bianchi Anna Maria
(1)
Bierzyński Jakub
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Brańka Sebastian
(1)
Brunson Russell
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Cardone Natale
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Cornelissen Joep
(1)
Day Derek (1949- )
(1)
Denny Richard (1944- )
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Domański Tomasz (marketing)
(1)
Doroba Anita
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dryl Tomasz
(1)
Dryl Wioleta
(1)
Dyba Adam
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Edwards Helen (1965- )
(1)
Edwards Jim
(1)
Figiel Adam
(1)
Fletcher Winston
(1)
Fras Janina
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gawroński Sławomir (1977- )
(1)
Gracz Leszek
(1)
Graszewicz Marek (1949- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Griszel Weronika
(1)
Gryszkiewicz Bronisław
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Hałkowska Ewa
(1)
Hejnowski Sebastian
(1)
Jakóbczyk-Gryszkiewicz Jolanta (1950- )
(1)
Jastrzębski Jerzy (1945- )
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kamiński Leszek (komunikacja)
(1)
Karcz Kornelia
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kastory Paweł
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(1)
Kmita Anna (1978- )
(1)
Kornobis Maciej
(1)
Kowalska Marzena (marketing)
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kruszewski Łukasz
(1)
Krzysztofek Kazimierz
(1)
Król Lech C
(1)
Kuczyński Jarosław
(1)
Kęprowska Urszula
(1)
Li Charlene
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lipowski Marcin
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Manczak Iryna
(1)
Markiewicz Maciej (język angielski)
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Nalebuff Barry J. (1958- )
(1)
Nestorowicz Renata
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Ofmański Norbert
(1)
Olszewski Piotr (1953- )
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Orlando Emanuele
(1)
Orzechowski Jarosław
(1)
Ostrowska Izabela (ekonomia)
(1)
Oszajca Anna
(1)
Pastuszka Sławomir
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Polak Krzysztof (pedagogika)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(30)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(21)
Okres powstania dzieła
2001-
(28)
Kraj wydania
Polska
(78)
Język
polski
(78)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(8)
Menedżerowie
(5)
Szkoły wyższe
(5)
Przedsiębiorcy
(2)
Specjaliści ds. reklamy
(2)
Copywriterzy
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Temat
Komunikacja marketingowa
(59)
Marketing
(14)
Komunikacja społeczna
(9)
Komunikowanie marketingowe
(7)
Media społecznościowe
(7)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Firma (nazwa) - marketing
(5)
Marketing strategiczny
(5)
Marketing - metody
(4)
Marketing cyfrowy
(4)
Public relations
(4)
Satysfakcja konsumentów
(4)
Strategia marketingowa
(4)
Techniki sprzedaży
(4)
Zarządzanie relacjami z klientami
(4)
Copywriting internetowy
(3)
Internet - socjologia
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Kompetencje przywódcze
(3)
Komunikowanie marketingowe - teoria
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Lojalność konsumentów
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Reklama
(3)
Segmentacja rynku
(3)
Sprzedaż
(3)
Branding (marketing)
(2)
Copywriting
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Instagram
(2)
Internet - stosowanie
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja społeczna - podręcznik akademicki
(2)
Komunikacja wewnętrzna
(2)
Komunikowanie marketingowe - podręcznik akademicki
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing doświadczeń
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing sensoryczny
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Nowy produkt
(2)
Obsługa klienta
(2)
Perswazja
(2)
Promocja handlowa - metody
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe - marketing
(2)
Reklama - metody
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Znaki towarowe
(2)
Znaki towarowe - zarządzanie
(2)
Agencje reklamowe
(1)
Analiza semiotyczna
(1)
Autoprezentacja
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki - marketing - polityka
(1)
Banki - reklama - polityka
(1)
Banki - socjologia - 21 w.
(1)
Blog
(1)
Ceny
(1)
Ceny - polityka - zagadnienia
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Decyzje
(1)
Dziennikarstwo - socjologia - Polska - od 1989 r.
(1)
Edukacja medialna - socjologia
(1)
Edukacja medialna - socjologia - Polska - od 2004 r.
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Eksperci
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Facebook
(1)
Film - socjologia - Polska - od 1989 r.
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Forum (informat.) - stosowanie
(1)
Fundusze strukturalne UE - Polska
(1)
Gender marketing
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Handel detaliczny
(1)
Influencer marketing
(1)
Innowacje
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Internet - socjologia - Polska - od 2001 r.
(1)
Język polski
(1)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(1)
Komunikacja interpersonalna - metody
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja międzykulturowa - socjologia
(1)
Komunikacja społeczna - 21 w.
(1)
Komunikacja społeczna - etyka
(1)
Komunikacja społeczna - metody
(1)
Komunikacja społeczna - poradnik
(1)
Komunikacja społeczna - socjologia
(1)
Komunikacja społeczna - teoria
(1)
Komunikacja społeczna - zagadnienia - Polska
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
2001-0
(4)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Świętokrzyskie, województwo - strategia rozwoju
(1)
Gatunek
Poradnik
(17)
Opracowanie
(7)
Monografia
(4)
Podręcznik
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Podręczniki
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(30)
Media i komunikacja społeczna
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
78 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 600-670.
Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73987 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55703 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii. Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie odkryć duszę swojej marki. Dzieląc się refleksjami o różnych zagadnieniach, począwszy od etosu najdziwniejszego miasta świata, poprzez fenomen Mangi, która opanowała branżę komiksów, aż po prezentację takich marek, jak Intel, Boeing, ING oraz Dyson, wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 277-297.
Ukazane w książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disneya, na przykładzie na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwijają się z prędkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonalizowanych doświadczeń. Informacje krążą z niezwykłą szybkością, rynek stał się bardziej poziomy, integracyjny i społeczny, a podróż klienta jest coraz mniej liniowa i przewidywalna. Ten, kto wcześniej był tylko „odbiorcą” kampanii marketingowych i komunikacyjnych, dziś staje się ich twórcą. Wiele firm postrzega to jako problem, a nawet „apokalipsę handlu detalicznego”, ale inne – jako niezwykłą okazję. Książka ma na celu przedstawienie ram interpretacyjnych do zrozumienia konsekwencji transformacji cyfrowej dla handlu detalicznego i skutecznego zarządzania nią. Tezy i zasady zawarte w Retail 4.0 są wzbogacone o praktyczne wskazówki. Autorzy konfrontują swój punkt widzenia z prezesami i top menedżerami międzynarodowych firm. W książce opisano też 11 polskich start-upów, które będą napędzać innowacje w handlu detalicznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74985 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka pomoże ci w opracowaniu i wdrożeniu unikalnej i przede wszystkim skutecznej strategii marketingowej dla twojej firmy. Sprawi, że zaczniesz dostrzegać szanse, będziesz na bieżąco z aktualnymi trendami oraz nauczysz się prowadzić jednocześnie wiele działań promocyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70212 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiekowi zajmuje czasem długie godziny, a efekt? Efekt bywa nie do odróżnienia. Skoro tak, to po co zatrudniać żywego copywritera? Zwłaszcza że podobno dziś i tak nikt nie czyta, bo wszyscy wolą wideo... Haczyk tkwi w słowie "bywa". Efekt pracy piszącej teksty AI i piszącego teksty copywritera bywa nie do odróżnienia. Owszem, ale nie wtedy, kiedy ten ostatni jest naprawdę dobry w swoim fachu. Użytkowym treściom wygenerowanym przez sztuczną inteligencję, w porównaniu z tworzonymi przez wytrawnych copywriterów, brakuje tego czegoś. Są poprawne, tyle że na dłuższą metę... nudne. Powtarzalne, niezaskakujące, niezachęcające, nie dają satysfakcji czytającemu. A przecież w copywritingu właśnie o to chodzi, by zainteresować, zachęcić i zadowolić klienta na tyle, aby pod wpływem kilku precyzyjnie dobranych zdań był na TAK!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77103 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42097 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy skupiają się na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0 są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50327 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor podaje wiele praktycznych przykładów i dokonuje wnikliwej analizy wybranych przypadków. Zobaczysz, jak podejście Nalebuffa pomogło przeformułować negocjacje o wysoką stawkę, gdy koncern Coca-Cola kupował Honest Tea – firmę, którą Barry założył wspólnie z Sethem Goldmanem. Dowiesz się, jak dzięki jego metodzie negocjować umowę najmu albo odkupić nazwę domeny. Nauczysz się lepiej dzielić koszty między partnerów, gdy korzyści są nierówne. Przekonasz się, jak sprytni nowojorscy prawnicy, zajmujący się nieruchomościami, wykorzystują koncepcję tortu, aby odbić sobie niekorzystny domyślny podział oszczędności podatkowych i zyskać w ten sposób dodatkowe kilka tysięcy dolarów dla swoich klientów. Dzielenie tortu to zdroworozsądkowe zobowiązanie do sprawiedliwości i uczciwości, które działa zarówno w biznesie, w polityce, jak i w życiu codziennym. Usuwa niepotrzebne obawy i stres, przez które wielu ludzi nie lubi negocjować.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74784 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 277-297.
Ukazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disneya, na przykładzie na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68490 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mind hacking : przekonaj małpy, żeby oddały ci swoje banany! / Marcin Cichocki. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2024. - 202 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Dla marketerów, sprzedawców, właścicieli firm, menedżerów.
Otacza nas potężny szum medialny, ślepota banerowa, stres informacyjny oraz wszędobylskie fake newsy. Takie warunki powodują, że teraz treści sprzedażowe w reklamach, ofertach handlowych czy na stronach internetowych muszą być bardziej niż kiedykolwiek dopracowane pod każdym względem. W książce autor wyjaśnienia zjawiska dotyczące błędów poznawczych, sposobów postrzegania i konsumowania cyfrowych treści, a także wszystkie kluczowe techniki perswazji wraz z przykładami i ćwiczeniami. To kompleksowy poradnik, który uczy, jak tworzyć skuteczne teksty sprzedażowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76855 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 203. Indeks.
Innowacje mają ogromny wpływ na sukces i rozwój każdej firmy. Książka ta przedstawia sprawdzone rozwiązania pozwalające wyzwolić innowację, obniżyć koszty oraz tworzyć produkty i usługi pożądane przez klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52544 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing / [Uniwersytet Łódzki])
Bibliografia, netografia na stronach 153-159.
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne, stawiają na autentyczny dialog, a jednocześnie z punktu widzenia działań marketingowych zachowują charakter promocyjny. W taki schemat komunikacji marketingowej wpisują się działania z zakresu public relations prowadzone z wykorzystaniem Internetu. Ich głównym celem jest kreowanie pozytywnego wizerunku marki w odbiorze klienta, co w konsekwencji ma się przełożyć nie tylko na pozytywne postrzeganie i zajęcie istotnej pozycji w świadomości konsumenta, ale głównie na wzrost sprzedaży. Podstawowym celem monografii jest przedstawienie potencjału narzędzi internetowego public relations w komunikacji marketingowej marek/przedsiębiorstw z otoczeniem rynkowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69936 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 127-131.
Autorzy podejmują w książce problemy związane z komunikacją biznesową w różnych kulturach, z uwzględnieniem najbardziej istotnych podziałów i elementów charakterystycznych dla reprezentujących różne kultury biznesowe narodowości. Swoje rozważania koncentrują na istotnych w procesie negocjowania wyróżnikach kultury, takich jak podejście do transakcji, stosunki międzyludzkie i status społeczny, podejście do czasu oraz sposób wyrażania emocji w kontaktach międzyludzkich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66218 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53774 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50920 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 323-332.
Ta książka jest przewodnikiem po zdobyczach nauk o zachowaniu. Czytelnik dowie się z niej, czym trzeba się kierować podczas projektowania różnych produktów, aby doprowadzić do korzystnych zmian w zachowaniach użytkowników. Przedstawiono tu po kolei wszystkie kroki prowadzące do stworzenia nowego produktu: odkrycie, projektowanie, implementację i ulepszenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69537 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowe 4P marketingu : ludzie, procesy, programy, dokonania / Wioleta Dryl, Tomasz Dryl, Urszula Kęprowska. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 340 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
„Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana". Stwierdzenie to wydawało się nie dotyczyć stworzonej przez McCarthiego ponad pół wieku temu koncepcji narzędzi marketingu mix 4P. Zakres poszczególnych instrumentów, ich liczba oraz sposób realizacji przypisywanych im funkcji ewoluo-wały w czasie. Niezmiennie jednak produkt, cena, dystrybucja i promocja stanowiły dla przedsiębiorstw fundament wdrażania orientacji marketin-gowej. Potrzeba aktualizacji dotychczasowego ujęcia koncepcji marketingu mix jest naturalną konsekwencją ewolucji, jaka dokonała się w ostatnich dekadach na świecie. Dynamiczne i jednocześnie bardzo znaczące zmiany zachodzące w otoczeniu technologicznym, a także ich wpływ na środo-wisko, konsumentów i społeczeństwo ogółem nie mogły zostać zignorowane przez świat biznesu. Znalazły one wyraz w zmianie paradygmatu współczesnego marketingu, koncentracji na holistycznej naturze działań opartych na szerokim ujęciu kompleksowej kompozycji instrumentów marketingowych, obejmującej ludzi, procesy, programy i dokonania. Koncepcja stworzona przez niezaprzeczalne autorytety, Ph. Kotlera i K.L. Kellera, nie jest zapewne ostateczną propozycją systematyzacji narzędzi marketingu mix. Niezależnie jednak od jej trwałości w praktyce i na kartach publikacji naukowych warto poświęcić jej swoją uwagę i zgłębić możliwości, jakie oferuje tak szerokie podejście do marketingu mix. Rozważania podjęte w niniejszej książce stanowią wstęp i, autorzy mają nadzieję, inspirację, do dalszych, pogłębionych dociekań na temat nowej koncepcji marketingu mix. Są efektem doświadczeń wielu lat pracy ze studentami, obserwacji współczesnej rzeczywistości społecznej i gospodar-czej zarówno z perspektywy naukowców, dydaktyków, jak i współtworzących ją praktyków marketingu i zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73877 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej