Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(116)
Forma i typ
Książki
(107)
Poradniki i przewodniki
(27)
Publikacje naukowe
(24)
Publikacje fachowe
(21)
Audiobooki
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
E-booki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(149)
wypożyczone
(19)
nieokreślona
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(1)
W11 (Ciołka 20)
(1)
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(29)
W51 (Bielskiego 3)
(22)
W73 (Żytnia 64)
(5)
W80 (Redutowa 48)
(8)
W91 (Chłodna 11)
(2)
W106 (Twarda 64)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(7)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(91)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(1)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(2)
Zbiory służbowe
(1)
Autor
Gut Jerzy (1955- )
(5)
Doroba Anita
(4)
Haman Wojciech (1954- )
(4)
Dondziłło Grzegorz
(3)
Dubner Stephen J
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Lencioni Patrick (1965- )
(3)
Levitt Steven D. (1967- )
(3)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(2)
Collins James C. (1958- )
(2)
German Janusz (1974- )
(2)
Haman Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(2)
Haman Wojciech (1954- ). Psychologia szefa
(2)
Hartley Gregory
(2)
Jankowska Hanna (tłumacz)
(2)
Kaczmarek Olga
(2)
Karinch Maryann
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Małecka Małgorzata
(2)
Michalak Robert (1968- )
(2)
Szadkowski Paweł
(2)
Tett Gillian
(2)
Witkowska Magda
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adaszewska Magdalena (dziennikarka)
(1)
Ambroziak Dariusz
(1)
Arwaniti Anna
(1)
Bacon Terry R. (1947- )
(1)
Bakan Joel (1959- )
(1)
Barber Benjamin R. (1939-2017)
(1)
Barletta Martha
(1)
Beckwith Harry (1949- )
(1)
Belfort Jordan (1962- )
(1)
Bera Anna
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Borowska-Pietrzak Agata
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Broweus Niklas
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Bucki Piotr
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Błaż Agata
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Chow Anne
(1)
Chrąchol Urszula
(1)
Cichosz Adam
(1)
Cieśliński Jerzy
(1)
Covey McKinlee
(1)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(1)
Cukier Kenneth
(1)
Cunningham Jane (1969- )
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Cyrklaff Magdalena J
(1)
D'Antonio Michael (1955- )
(1)
Davies William (1976- )
(1)
Dijk Marcus van
(1)
Domachowski Waldemar (1948- )
(1)
Domańska Katarzyna
(1)
Dudek Zenon Waldemar
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Dąbkowski Grzegorz (tłumacz)
(1)
Edmondson Amy C
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Fuller Jack (1985- )
(1)
Fuller Pamela (1984- )
(1)
Gabiś Tomasz (1955- )
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gawroński Jerzy (psychologia polityki)
(1)
Gellert Manfred (1947- )
(1)
Gerzema John (1961- )
(1)
Golczyk Piotr
(1)
Gordon Jon (1971- )
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Głatki Michał
(1)
Głogowski Bartosz (1979- )
(1)
Hagan Margaret
(1)
Haman Wojciech
(1)
Hasooni-Abood Diana
(1)
Hill Dan (1959- )
(1)
Hołodnik Daria
(1)
Hultén Bertil (1949- )
(1)
Jamrozik Iwona
(1)
Jarmuż Sławomir
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Jawień Robert
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Judd Gary T
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Justyna Marlena
(1)
Józefowicz Barbara (1980- )
(1)
Kaczmarek Mirosława (ekonomia)
(1)
Kaniewski Bartłomiej
(1)
Karbowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(54)
2010 - 2019
(35)
2000 - 2009
(27)
Okres powstania dzieła
2001-
(70)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(113)
Stany Zjednoczone
(2)
Język
polski
(112)
angielski
(2)
Odbiorca
Menedżerowie
(12)
Szkoły wyższe
(6)
Przedsiębiorcy
(4)
Studenci
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Doradcy personalni
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dyrektorzy
(1)
Freelancer
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Psycholodzy
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Marketing
(19)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(17)
Przywództwo
(16)
Zarządzanie
(16)
Psychologia zarządzania
(13)
Menedżerowie
(12)
Psychologia biznesu
(12)
Relacje międzyludzkie
(12)
Psychologia pracy
(11)
Motywacja pracy
(9)
Sukces
(9)
Reklama
(8)
Kadry
(6)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Kreatywność
(6)
Marketing - psychologia
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Konsumenci
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Psychologia
(5)
Coaching
(4)
Kompetencje przywódcze
(4)
Myślenie twórcze
(4)
Organizacja pracy
(4)
Wyobraźnia
(4)
Ekonomia behawioralna
(3)
Internet
(3)
Kobieta
(3)
Kompetencje menedżerskie
(3)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Marketing polityczny
(3)
Myślenie
(3)
Reklama - psychologia
(3)
Samorealizacja
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Badania marketingowe
(2)
Decyzje
(2)
Dobrostan psychiczny
(2)
Dzieci
(2)
Empatia
(2)
Gender marketing
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Innowacje
(2)
Kariera
(2)
Kompetencje społeczne
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja społeczna - psychologia
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konsumenci (ekon.) - poradnik
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Marketing - metody
(2)
Obsługa klienta
(2)
Osobowość
(2)
Praca
(2)
Praca zespołowa
(2)
Produktywność pracy
(2)
Psychologia poznawcza
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Płeć - psychologia
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Stosunki interpersonalne - poradnik
(2)
Stres zawodowy
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Techniki sprzedaży - metody
(2)
Techniki sprzedaży - psychologia
(2)
Uprzedzenia
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Zachowanie
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zarządzanie - psychologia
(2)
Artyści
(1)
Belfort, Jordan(1962- )
(1)
Brzezińska, Dagmara (marketing)
(1)
Błędy poznawcze (psychologia)
(1)
COVID-19
(1)
Chorzy - psychologia
(1)
Decyzje - polityka - podręcznik akademicki
(1)
Dezinformacja
(1)
Dudek, Zenon Waldemar (1957- )
(1)
Dudziak, Urszula (1943- )
(1)
Dyskryminacja
(1)
Działacze społeczni
(1)
Dziecko trudne - nauczanie - psychologia - podręcznik akademicki
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomika
(1)
Etyka
(1)
Etyka biznesu
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Informacja - a promocja handlowa
(1)
Informacja zwrotna (zarządzanie)
(1)
Innowacje - stosowanie - zarządzanie
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Intuicja
(1)
Irracjonalność
(1)
Jakość produktu
(1)
Język polski
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Japonia
(1)
Gatunek
Poradnik
(32)
Opracowanie
(27)
Podręcznik
(12)
Dokumenty dźwiękowe
(7)
Audiobooki
(6)
Monografia
(4)
Poradniki
(4)
Raport z badań
(4)
Praca zbiorowa
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Antologia
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Książki mówione
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(76)
Psychologia
(67)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Nauka i badania
(1)
116 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Autorzy zebrali w książce wskazówki i narzędzia pozwalające nie tylko przeprogramować uprzedzenia, ale przede wszystkim rozwijać relacje i tworzyć wysoce wydajne zespoły. Dzięki rozpoznaniu uprzedzeń oraz położeniu nacisku na empatię i ciekawość świadomy lider może nie tylko wzmocnić zaufanie u członków zespołu, lecz także uwolnić potencjał każdej napotkanej osoby. Wykorzystując umiejętności, których uczy ta książka, może poprawić własne wyniki, wyniki swoich zespołów oraz całej organizacji. W książce znajduje się kompletny czteroczęściowy program oraz ponad trzydzieści unikalnych narzędzi, takich jak arkusz przygotowawczy czy lista sposobów na przeformułowanie nieświadomych myśli, które pozwalają wydobyć tkwiące w nas uprzedzenia na powierzchnię i pracować nad nimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72261 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Bibliografia na stronach [193]-194.
Autor książki opisuje oparte na nauce i sprawdzone w biznesie patenty najskuteczniejszych szefów. Koncentruje się na użytecznych biznesowo zasadach psychologii pozytywnej i analizy transakcyjnej oraz uwzględnia proces grupowy w pracy menedżera. Publikacja może okazać się przydatna zarówno dla doświadczonych menedżerów, jak i przyszłych adeptów sztuki skutecznego zarządzania ludźmi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68562 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54520 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55453 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka prezentuje sprawdzone przykłady skutecznych działań motywujących, proste, a zarazem skuteczne i innowacyjne rozwiązania oraz zaskakujące czasem, niekonwencjonalne metody na zbudowanie organizacji, w której ludzie lubią pracować i przebywać.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55047 (1 egz.)
Zbiory służbowe
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Dyrekcja (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Wędrówki z Gandalfem : przywództwo / Brian Tracy & Robert Kozak. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2012. - 1 płyta CD (6 godz. 20 min 13 s) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Audiobook)
AUDIOBOOK. Książka mówiona w formacie MP3. Przywództwo to historia młodego lidera napisana przez znanego amerykańskiego szkoleniowca Briana Tracy oraz polskiego dziennikarza i coacha Roberta Kozaka. Ta książka z gatunku business fiction przeznaczona dla przywódców, coachów i osób zainteresowanych rozwojem osobistym. Niniejsza książka jest drugą z serii opowieści biznesowych poświęconych różnym aspektom biznesu. Bohaterem historii jest Tom Spencer, którego poznajemy w pierwszej książce z serii ?Wędrówki z Gandalfem?, gdy zostaje zatrudniony w dziale sprzedaży firmy FSNS. Tym razem Tom nieoczekiwanie dostaje awans na szefa działu, a my towarzyszymy mu w rozwijaniu kompetencji przywódczych i zdobywaniu wiedzy i doświadczenia w tak delikatnej materii, jaką jest postępowanie z ludźmi. I przekonujemy się, że przywództwa można się nauczyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Audiobook
CD
W koszyku
AUDIOBOOK. Książka mówiona w formacie MP3. Publikacja w jasny i prosty sposób uczy menedżerów sztuki Przywództwa Sytuacyjnego – prostego systemu, w którym nie uznaje się tradycyjnej postawy, polegającej na traktowaniu wszystkich podwładnych w ten sam sposób. Dowiesz się z niej, dlaczego indywidualne dostosowywanie stylów kierowania do poszczególnych pracowników jest tak ważne, dlaczego warto wiedzieć, kiedy należy udzielać wskazówek, wspierać, a kiedy krytykować, oraz jak wybrać styl przywództwa najlepszy dla danej osoby. Dowiesz się także, jak konsekwentne stosowanie jednominutowych technik poprawi jakość zarządzania i przyczyni się do wzrostu motywacji wśród pracowników twojej firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Biblioteka Myśli Współczesnej)
Książka Daviesa mówi o tym, jak pojęcie szczęścia stało się obiektem współczesnego marketingu – przedmiotem, który można sprzedać jak każdy inny produkt. Ważnym jej wątkiem jest krytyka wniosków wyciąganych z tzw. neuronauk. Autor sprzeciwia się biologizacji szczęścia – traktowaniu go jako odpowiedniego stężenia neuroprzekaźników czy aktywności określonych partii mózgu. To książka filozoficzna, ale napisana przystępnym, popularyzatorskim językiem – stawiająca ważne pytania i jednocześnie niepokojąca, bo pokazuje, że nad współczesnymi społeczeństwami Zachodu długim cieniem kładzie się dystopijna wizja w stylu Huxleya.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75508 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71959 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 301-326.
Książka opisuje najczęściej popełniane błędy poznawcze wynikające z uprzedzeń, a także pokazuje zasady i praktyczne narzędzia pomocne w opracowaniu metody podejmowania decyzji, która pozwoli tych błędów uniknąć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69561 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kobiety nie rządzą jeszcze globem, ale coraz częściej mówi się i pisze, aby miały większy wpływ na biznes, rządy i każdy inny aspekt współczesnego życia. Wśród 64 tysięcy ankietowanych osób aż dwie trzecie przyznało, że świat byłby lepszym miejscem, gdyby mężczyźni myśleli podobnie jak kobiety. Reakcje były podobne, niezależnie od miejsca zamieszkania: mamy dość męskiego podejścia wszystko-albo-nic w realizacji działań. Czas na cos lepszego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia szefa / Wojciech Haman, Jerzy Gut ; 2)
Wielu szefom coaching wciąż kojarzy się z wiedzą tajemną dla wybranych lub czymś trudnym i skomplikowanym. Wielu podwładnych, którzy podlegają coachingowi, traktuje go jako kolejne narzędzie oceny i presji na wyniki. Autorzy książki rozprawiają się z tymi mitami i stereotypami. Pokazują, że metoda coachingu narzędziowego jest prostą i naturalną procedurą rozwoju nowych umiejętności, której można używać w każdej relacji ? zawodowej i osobistej. Stoją za tym głęboka wiara i przeświadczenie, że tylko trening nowego zachowania i użycie nowego narzędzia mogą doprowadzić do prawdziwej zmiany. Coaching narzędziowy daje możliwość wyboru i pomaga uwolnić się od neurotycznych przymusów. Pozwala wypracować nowy sposób działania, a nie ogranicza się do dobrych rad i refleksji. Tej metody można używać w sposób naturalny w roli szefa, rodzica, nauczyciela czy przyjaciela.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73236 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55032 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Zyskaj umiejętności podejmowania ryzyka, które pozwolą ci wieść satysfakcjonujące życie. Odkryj formułę sukcesu, która wzmocni twoją pewność podejmowania decyzji i odmieni nastawienie nawet osób najbardziej niechętnych ryzyku. W "Stawiam na siebie" Angie Morgan i Courtney Lynch dzielą się zdobytymi ciężką pracą, praktycznymi przemyśleniami - pomogą ci one zrealizować własny potencjał dzięki podejmowaniu ryzyka w sposób, który będzie dla ciebie najlepszy. Wskazówki autorek dotyczące podejmowania ryzyka były wykorzystywane przez najbardziej znane firmy na świecie - Google, Boston Scientific, FedEx i Oracle. Ich przemyślenia są tajnym składnikiem każdej podróży ku życiu pełnemu sukcesów. Dzięki jasnym, konkretnym krokom książka ta: Przybliża czytelnikom nową perspektywę ryzyka i rozwiewa powszechne, ale błędne założenia na jego temat, takie jak przekonanie, że jest ono przeciwieństwem nagrody ; Dostarcza specjalistom z różnych dziedzin wskazówek, jak zacząć od razu praktykować nowe nawyki, aby wzmocnić swoje zdolności podejmowania ryzyka ; Wskazuje, jak stworzyć siatkę bezpieczeństwa, aby zminimalizować negatywne skutki ryzyka ; Oferuje skuteczne strategie zarządzania zjawiskami szkodliwymi dla ryzyka: lękiem i porażką. Nie pozwól, aby strach, niepewność lub mentalność unikania ryzyka kiedykolwiek cię blokowały. Angie Morgan i Courtney Lynch są twoimi przewodniczkami, które pomogą ci podjąć ryzyko najważniejsze dla ciebie. Autorki poznały się, służąc w korpusie marines, i od tamtego czasu stosują zdobytą wtedy wiedzę z zakresu przywództwa w prowadzonej działalności, firmie doradczej Lead Star i swoich książkach: bestsellerze "New York Timesa" "Spark" i "Leading from the Front."
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76622 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka feedbacku : jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej? / Grzegorz Radłowski. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2022. - 289, [1] strona : fotografia, ilustracje, wykres ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 286-[290].
Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Pokazuje bardzo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowane od razu, a jednocześnie nakreśla całe tło feedbacku, czyli to wszystko, co powinniśmy wiedzieć jako ludzie, liderzy, menedżerowie by właściwie różnicować sposób jej udzielania. Bardzo ważna jest również perspektywa tego, jak odbieramy informacje zwrotne oraz jak je odbierać, by były źródłem nauki, refleksji oraz by motywowały nas do pożądanej zmiany.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71495 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Menedżerowie, trenerzy, konsultanci i inni specjaliści często opierają swoje działania na popularnych koncepcjach czy powszechnych przekonaniach. Takie podejście nie zawsze się sprawdza i stwarza ryzyko podejmowania błędnych decyzji lub działania w chaosie. Na czym więc bazować? Jak uniknąć pułapek i wybrać skuteczne praktyki biznesowe? Autorzy książki bezwzględnie rozprawiają się z największymi mitami spotykanymi w świecie zarządzania. Demaskują nieskuteczne koncepcje, nieetyczne praktyki biznesowe, błędne założenia i nieefektywne działania. Nie tylko jednak kwestionują to, co rutynowe, nieskuteczne i szkodliwe, ale proponują też alternatywne metody działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 125-152.
Książka diagnozuje sytuację kobiet w zarządzaniu oraz determinanty mające wpływ na osiągane przez kobiety sukcesy zawodowe. Jest efektem projektu badawczego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna. Opisuje ponad 400 kobiet zajmujących stanowiska kierownicze, przedstawia informacje na temat czynników, głównie z obszaru cech psychologicznych, wiedzy, umiejętności i zachowań, które pomogły im osiągnąć swoje sukcesy zawodowe. Przybliża również sposób, w jaki kobiety definiują sukces zawodowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70872 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Politechnika Lubelska)
Bibliografia, netografia na stronach 144-150 i bibliografie przy rozdziałach.
Podręcznik Rozwój osobisty i zawodowy menedżerów przyszłości prezentuje istotne z punktu widzenia osób zarządzających organizacjami i zespołami obszary wiedzy i umiejętności. Opracowanie zawiera zarówno omówienie szerokiego wachlarza czynników, które wpływają na możliwości i jakość procesów rozwojowych, jak i zbiór ćwiczeń, które stopniowo pozwalają nie tylko poszerzać wiedzę i samoświadomość w tychże obszarach, ale również doświadczać indywidualnego procesu rozwojowego. Pierwsze dwa rozdziały poświęcone zostały przedstawieniu istoty rozwoju osobistego i rozwoju zawodowego, następnie przedstawiono różnorodne koncepcje i pojęcia, które wpływają na skuteczność podejmowanych działań rozwojowych. W następnej kolejności zaprezentowano metody i narzędzia służące diagnozie potrzeb rozwojowych zarówno w kontekście pracy własnej, jak i wsparcia ze strony specjalistów. Dobra diagnoza umożliwia zaprojektowanie właściwego w danej sytuacji systemu rozwojowego, co również znalazło swoje miejsce w podręczniku. Jako kwestię odrębną potraktowano rolę komunikacji w procesach rozwojowych oraz kwestie związane z kształtowaniem osobistej wrażliwości i wzmacnianiem odporności psychicznej. Ostatni omówiony element procesów rozwojowych w kontekstach zawodowych to marka osobista jako narzędzie świadomego kształtowania ścieżki kariery.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 77662 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Transformacja organizacyjna : w perspektywie psychologicznej / redakcja naukowa Wojciech Orzech. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2024. - 259 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 235-247.
Transformacja organizacyjna to proces zmiany w strukturze, kulturze, procesach i działaniach organizacji, mający na celu zwiększenie efektywności, adaptacyjności i konkurencyjności firmy. Transformacja organizacyjna może być spowodowana zmianami w otoczeniu firmy, takimi jak zmiany technologiczne, społeczne lub rynkowe, a także wewnętrznymi czynnikami, takimi jak zmiana strategii czy restrukturyzacja firmy. Proces transformacji organizacyjnej często wymaga zmiany mindsetu pracowników, wprowadzenia nowych technologii, restrukturyzacji zespołów, a także zmiany procedur i procesów pracy. Kluczowy jest tutaj także udział i zaangażowanie pracowników w procesie zmiany. Transformacja organizacyjna może wymagać czasu i inwestycji, ale może przynieść wiele korzyści, takich jak zwiększenie efektywności procesów, poprawa relacji z klientami, zwiększenie innowacyjności czy poprawa wyników finansowych firmy. Na rynek pracy wchodzą nowe pokolenia, myślące o swojej przyszłości inaczej niż poprzednicy, komunikujące się czy postrzegające świat w zupełnie nowy sposób. Jednym z wyzwań liderów jest więc obecnie dbanie o to, aby przyciągać talenty, budować zrozumiałe plany, włączać współpracowników w dyskusję na temat przyszłości firmy. Opisany w niniejszej książce przypadek dotyczy spółki i branż (kolej, energetyka), które w powszechnym odbiorze postrzegane są jako raczej konserwatywne. Autorzy koncentrują się na zespole menedżerów, który potrafił zaprosić pracowników do przeprowadzenia gruntownej transformacji i efektywnie zaangażować ich w budowę spółki, w której osiągnięto dojrzałość wdrażanych rozwiązań na poziomie światowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77487 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej