Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(130)
Forma i typ
Książki
(125)
Poradniki i przewodniki
(14)
Publikacje fachowe
(9)
E-booki
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(138)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(2)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(2)
W14 (Młynarska 35a)
(2)
W32 (Solidarności 90)
(10)
W51 (Bielskiego 3)
(9)
W73 (Żytnia 64)
(1)
W80 (Redutowa 48)
(2)
W91 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(4)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(115)
Autor
Mazurek Grzegorz
(3)
Scott David Meerman (1961- )
(3)
Żukowski Marcin
(3)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Levinson Jay Conrad
(2)
Miotk Anna
(2)
Oruba Norbert
(2)
Sałkowski Damian
(2)
Skorupska Justyna
(2)
Zastrożna Martyna
(2)
Andrusiewicz Joanna
(1)
Antonowicz Alicja (ekonomia)
(1)
Baer Jay (1969- )
(1)
Bakalarska Justyna
(1)
Barefoot Darren (1974- )
(1)
Bernoff Josh
(1)
Bian Hui
(1)
Bianchi Anna Maria
(1)
Bierzyński Jakub
(1)
Bishop Bill (1957- )
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bond Alison
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Brogan Chris
(1)
Brunson Russell
(1)
Bucki Piotr
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Błaż Agata
(1)
Błażewicz Grzegorz
(1)
Cao Pengcheng
(1)
Case Steve (1958- )
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chaffey Dave (1963- )
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chwiałkowska Agnieszka
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Cieślik Jerzy
(1)
Collin S. M. H. (1966- )
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Deckers Erik
(1)
Dobrowolska Emilia Magdalena
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dzierzgowski Jan
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Dziewanowska Katarzyna
(1)
Dąbkowski Grzegorz (tłumacz)
(1)
Dąbrowski Artur (marketing)
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Enge Eric
(1)
Fabijańczyk Justyna
(1)
Falls Jason
(1)
Feldy Marzena
(1)
Fidelman Mark
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Galloway Scott
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gibson Shane
(1)
Gościniak Ola
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Gralak Anna
(1)
Grzesiak Paweł
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Gębicka-Frąc Maria
(1)
Hajdas Monika
(1)
Has-Tokarz Anita
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Hejnowski Sebastian
(1)
Hofmann Agnieszka
(1)
Holiday Ryan
(1)
Isaacson Walter (1952- )
(1)
Jacuński Michał
(1)
Jenkins Simms
(1)
Jones Calvin
(1)
Kacprzak Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Kamińska Anna (tłumacz)
(1)
Kancik-Kołtun Ewelina
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Karwatka Tomasz
(1)
Kasprzak Tadeusz (1922-2006)
(1)
Kastory Paweł
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Keefe Patrick Radden (1976- )
(1)
Kennedy Dan S. (1954- )
(1)
Kobis Paweł
(1)
Koch Ewelina
(1)
Kolny Beata
(1)
Konarski Xawery
(1)
Kordowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(33)
2010 - 2019
(68)
2000 - 2009
(29)
Okres powstania dzieła
2001-
(31)
Kraj wydania
Polska
(130)
Język
polski
(130)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Archiwiści
(1)
Handlowcy
(1)
Informatycy
(1)
Internauci
(1)
Kobieta
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Temat
Marketing elektroniczny
(73)
Handel elektroniczny
(33)
Media społecznościowe
(20)
Marketing społecznościowy
(12)
Reklama internetowa
(11)
Portal społecznościowy
(10)
Konsumenci (ekon.)
(8)
Marketing cyfrowy
(8)
E-mail marketing
(7)
Gospodarka elektroniczna
(7)
Internet
(7)
Marketing
(7)
Komunikowanie marketingowe
(6)
Marketing partnerski
(6)
Public relations w internecie
(6)
Techniki sprzedaży
(6)
Firmowa witryna internetowa
(4)
Internet - stosowanie
(4)
Komunikacja elektroniczna
(4)
Marketing - metody
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Usługi elektroniczne
(4)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(4)
Wyszukiwarki internetowe
(4)
Firma (nazwa) - marketing
(3)
Internet - stosowanie - gospodarka
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Marketing elektroniczny - metody
(3)
Marketing elektroniczny - podręcznik
(3)
Marketing elektroniczny - podręcznik akademicki
(3)
Marketing elektroniczny - poradnik
(3)
Obsługa klienta
(3)
Poczta elektroniczna
(3)
Przedsiębiorstwo internetowe
(3)
Public relations
(3)
Reklama
(3)
Technologie mobilne
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie relacjami z klientami
(3)
Administracja elektroniczna
(2)
Amazon.com
(2)
Banki internetowe
(2)
Content marketing
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(2)
Dane osobowe
(2)
Facebook
(2)
Google
(2)
Google AdWords
(2)
Handel elektroniczny - organizacja
(2)
Handel elektroniczny - poradnik
(2)
Handel elektroniczny - zagadnienia
(2)
Innowacje
(2)
Konsumenci
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing mobilny
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przedsiębiorstwo - komputeryzacja
(2)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody
(2)
Reklama - metody
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Sklepy internetowe
(2)
Społeczności internetowe
(2)
Strony WWW
(2)
Strony WWW - projekty
(2)
Sukces
(2)
Technologie cyfrowe
(2)
Znaki towarowe
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Adresy domenowe - poradnik
(1)
Agroturystyka - marketing - podręcznik akademicki
(1)
Amazon (platforma internetowa)
(1)
Ant Group
(1)
Apple Inc
(1)
Archiwistyka
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Autoprezentacja
(1)
Baza danych
(1)
Baza danych - stosowanie - marketing - podręcznik akademicki
(1)
Bezos, Jeffrey (1964- )
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Biznesplan
(1)
Biznesplan - podręcznik akademicki
(1)
Blog
(1)
Blogi
(1)
Customer Experience
(1)
Dane osobowe - ochrona - prawo - Polska - stan na 2002 r.
(1)
Dobre praktyki
(1)
E-konsumenci
(1)
Elektroniczne zarządzanie dokumentacją
(1)
Empatia
(1)
Etyka biznesu
(1)
FinTech
(1)
Firmowa witryna internetowa - zarządzanie - poradnik
(1)
Forum (informat.) - stosowanie
(1)
Franchising - podręcznik akademicki
(1)
Futurologia
(1)
Temat: czas
2001-0
(16)
2001-
(8)
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Białoruś
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Chiny
(1)
Wirginia (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Gatunek
Poradnik
(18)
Dokumenty elektroniczne
(5)
Opracowanie
(5)
Poradniki
(5)
Praca zbiorowa
(4)
Monografia
(2)
Podręczniki
(2)
Reportaż
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Pamiętniki amerykańskie
(1)
Podręcznik
(1)
Powieść
(1)
Raport z badań
(1)
Romans
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(28)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Historia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
130 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62536 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Bibliografia.
E-BOOK. Ten poradnik w prosty i zrozumiały sposób wprowadzi cię w świat podcastów. Twórca dwóch popularnych podcastów odkryje przed tobą wszystkie kulisy ich tworzenia. W pełnej praktycznych treści książce napisanej bez zbędnych dygresji znajdziesz niezastąpione wskazówki i techniki, które pomogą ci w przygotowaniu i promocji swojego materiału. Wojciech Strózik dzieli się sprawdzonymi strategiami promocji, które pozwolą ci dotrzeć do szerokiej publiczności i zdobyć lojalnych słuchaczy. Poznasz sekrety budowania marki osobistej i efektywnego marketingu podcastowego. Znajdziesz tu także inspirujące komentarze innych internetowych twórców. Zapewnią ci one motywację i dodadzą pewności siebie podczas tworzenia własnych nagrań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwiedź klienta : marketing w social mediach / Monika Czaplicka. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2019. - 204 strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Bibliografia na stronach 203-204.
Autorka z humorem przekazuje mnóstwo praktycznej wiedzy na temat budowania wizerunku w social mediach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68080 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 333-[359]. Indeks.
Autor publikacji opowiada o tym, jak wielkie firmy infiltrują nasze życie, ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi potrzebami emocjonalnymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66569 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61826 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44148 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu. Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74518 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48736 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach.
Autorzy zebranych prac wychodzą z założenia, że internet to swoiste hipermedium - kompilacja tradycyjnych i zupełnie nowych sposobów komunikowania. W publikacji przyjrzano się cechom językowym komunikatów internetowych w aspekcie genologicznym (blogi, wideoblogi, memy, fora internetowe), komunikacyjnym właściwościom portali społecznościowych (Facebook), a także marketingowi w internecie (marki na stronach internetowych i w komunikatach reklamowych).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67751 (1 egz.)
E-book
W koszyku
E-BOOK. W świecie organizacji mamy coraz lepsze technologie. Wyrafinowane produkty i usługi. Wykwalifikowanych pracowników. Skomplikowane struktury. Wielkie bazy danych i algorytmy decyzyjne. Ogromny repertuar metod i technik zarządzania. Nie mamy zaś więcej tego, czego potrzeba najbardziej – myślenia strategicznego. Świat, w którym działają organizacje, jest skomplikowany. Ale wiemy, jak sobie radzić ze złożonością i niepewnością świata organizacji – trzeba myśleć strategicznie. Logikę tego procesu przedstawia w tej książce krok po kroku jeden z najlepszych polskich myślicieli strategicznych, profesor Krzysztof Obłój, wybitny uczony i ceniony praktyk, doradca wielu firm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53008 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42095 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tworzenie doświadczeń klientów / Artur Urbański, Lucyna Dziewa. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Helion : Onepress, copyright 2023. - 255, [1] strona : ilustracje ; 19x25 cm.
Bibliografia na stronach 254-255.
Kluczowym zwrotem, wokół którego koncentruje się treść poradnika napisanego przez Artura Urbańskiego i Lucynę Dziewę, jest customer experience (CX), co definiuje się jako wszystkie doświadczenia, emocje i wrażenia klienta, jakie pojawiają się u niego w trakcie korzystania z usług lub zakupu produktów. W drugim wydaniu autorzy jeszcze mocniej skupiają się na cyfrowych aspektach CX. Znajdziesz tu więc między innymi wskazówki dotyczące zastosowania map doświadczeń klientów w różnych działaniach firm, a także informacje o tym, jak dzięki sztucznej inteligencji poprawić doświadczenie klienta. Poznasz również przykłady użycia kanwy projektowania doświadczeń w projektach cyfrowych. Wreszcie - dowiesz się, jak korzystać z wiedzy o klientach w projektowaniu systemów informatycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76126 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej / Miles Young ; przełożył Michał Zagrodzki. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Arkady, 2018. - 286, [2] strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 26 cm.
Bibliografia na stronie 277. Indeks.
Podręcznik przedstawiający elementarne prawdy na temat reklamy w środowisku cyfrowy. Rozważania na ten temat poparte są wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowanymi studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66542 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzięki tej zrozumiale napisanej książce poznasz sekretną wiedzę, która sprawiła, że potężne dotcomy są liderami sprzedaży, mimo że startowały z bardzo skromnego poziomu. Na podstawie prosto sformułowanych instrukcji, łatwych do przyswojenia nawet dla osób słabo obeznanych z inżynierią i ekonomią, nauczysz się budować lejki sprzedażowe, czyli procesy pozyskiwania potencjalnych klientów i ich konwersji w rzeczywistych odbiorców produktów lub usług. Znajdziesz tu schematy lejków sprzedażowych, procesów, struktur i skryptów, które firmom z całego świata pozwoliły odnotowywać wykładnicze wzrosty przychodów. Dowiesz się, na czym polegają często popełniane błędy, prowadzące do tego, że klienci się zniechęcają, i nauczysz się unikać takich potknięć. W rezultacie przygotujesz się do przeanalizowania i skorygowania lejka własnej firmy, by uczynić z niego swoje najskuteczniejsze narzędzie marketingowe!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73627 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia. Roman Kawszyn oraz Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaz˙y zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osiągnęła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na początku przekonani, żee w ich branży i z ich klientem zdalnie sprzedawać się nie da), inni zwiększyli swoje obroty o kilkadziesiąt, jeszcze inni o kilkanas´cie procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacią „Distance Seller” - kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców. Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta „na odległość” zawarli w książce „Techniki sprzedaży zdalnej”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71599 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwijają się z prędkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonalizowanych doświadczeń. Informacje krążą z niezwykłą szybkością, rynek stał się bardziej poziomy, integracyjny i społeczny, a podróż klienta jest coraz mniej liniowa i przewidywalna. Ten, kto wcześniej był tylko „odbiorcą” kampanii marketingowych i komunikacyjnych, dziś staje się ich twórcą. Wiele firm postrzega to jako problem, a nawet „apokalipsę handlu detalicznego”, ale inne – jako niezwykłą okazję. Książka ma na celu przedstawienie ram interpretacyjnych do zrozumienia konsekwencji transformacji cyfrowej dla handlu detalicznego i skutecznego zarządzania nią. Tezy i zasady zawarte w Retail 4.0 są wzbogacone o praktyczne wskazówki. Autorzy konfrontują swój punkt widzenia z prezesami i top menedżerami międzynarodowych firm. W książce opisano też 11 polskich start-upów, które będą napędzać innowacje w handlu detalicznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74985 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hasło UKD: Moda Handel elektroniczny Tonello Michael - pamiętniki
Wciągająca lektura dla zainteresowanych luksusową modą oraz psychologicznym aspektem marki o wdzięcznej nazwie Birkin.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 299-329.
Praca poświęcona dystrybucji usług hotelarskich za pośrednictwem internetowych serwisów zakupów grupowych. Autor omawia własne badania, oparte między innymi na ankietach pilotażowych przeprowadzonych w 33 obiektach hotelarskich w 2013 roku oraz późniejszych (2016-2018 r.), kilkuetapowych i wskazujących na zmiany w przedmiotowych uwarunkowaniach współpracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68932 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej