Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(31)
Forma i typ
Książki
(30)
Poradniki i przewodniki
(12)
Publikacje fachowe
(6)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(32)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(3)
W51 (Bielskiego 3)
(2)
W80 (Redutowa 48)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(2)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(27)
Autor
Żukowski Marcin
(3)
Zastrożna Martyna
(2)
Bakalarska Justyna
(1)
Bianchi Anna Maria
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Brunson Russell
(1)
Bucki Piotr
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Fabijańczyk Justyna
(1)
Gościniak Ola
(1)
Grzesiak Paweł
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Kennedy Dan S. (1954- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Lindahl David
(1)
Mielczarek Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Miotk Anna
(1)
Mistewicz Eryk (1967- )
(1)
Miłkowski Grzegorz
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Oruba Norbert
(1)
Rozek Jonathan (1958- )
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Sałkowski Damian
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Skupieńska Agnieszka
(1)
Smaga Marta
(1)
Stigliano Giuseppe
(1)
Strózik Wojciech
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Szaran Adam
(1)
Urbański Artur
(1)
Wrzeszcz Krystian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Przedsiębiorcy
(2)
Handlowcy
(1)
Informatycy
(1)
Internauci
(1)
Kobieta
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Marketing elektroniczny
(15)
Handel elektroniczny
(13)
Media społecznościowe
(7)
Marketing cyfrowy
(6)
Marketing społecznościowy
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Firmowa witryna internetowa
(3)
Marketing elektroniczny - poradnik
(3)
Public relations w internecie
(3)
Reklama internetowa
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Content marketing
(2)
Handel elektroniczny - poradnik
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Sklepy internetowe
(2)
Zarządzanie relacjami z klientami
(2)
Adresy domenowe - poradnik
(1)
Amazon (platforma internetowa)
(1)
Autoprezentacja
(1)
Biznesplan
(1)
Blog
(1)
Customer Experience
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
E-konsumenci
(1)
Firmowa witryna internetowa - zarządzanie - poradnik
(1)
Google
(1)
Google AdWords
(1)
Google Analytics
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel wysyłkowy
(1)
Handlowcy
(1)
Innowacje - stosowanie - marketing - 20-21 w. - poradnik
(1)
Internet
(1)
Internet - stosowanie - gospodarka - 20-21 w. - poradnik
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing wirusowy
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Obsługa klienta
(1)
Platforma internetowa
(1)
Podcasting
(1)
Portal internetowy - budowa i organizacja - poradnik
(1)
Portale internetowe
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo jednoosobowe
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne - poradnik
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Sukces
(1)
Technologie cyfrowe
(1)
Twitter
(1)
Usługi
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
allegro.pl
(1)
Temat: czas
2001-0
(4)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Poradnik
(18)
Poradniki
(5)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(17)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Niech Cię widzą w sieci! : blog lub serwis branżowy od podstaw / Grzegorz Miłkowski. - Gliwice : Helion SA, copyright 2020. - 141, 3 strony : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Poradnik marketingu treści dla przedsiębiorców chcących stworzyć firmowego bloga lub branżowy portal.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68453 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia. Roman Kawszyn oraz Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaz˙y zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osiągnęła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na początku przekonani, żee w ich branży i z ich klientem zdalnie sprzedawać się nie da), inni zwiększyli swoje obroty o kilkadziesiąt, jeszcze inni o kilkanas´cie procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacią „Distance Seller” - kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców. Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta „na odległość” zawarli w książce „Techniki sprzedaży zdalnej”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71599 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwijają się z prędkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonalizowanych doświadczeń. Informacje krążą z niezwykłą szybkością, rynek stał się bardziej poziomy, integracyjny i społeczny, a podróż klienta jest coraz mniej liniowa i przewidywalna. Ten, kto wcześniej był tylko „odbiorcą” kampanii marketingowych i komunikacyjnych, dziś staje się ich twórcą. Wiele firm postrzega to jako problem, a nawet „apokalipsę handlu detalicznego”, ale inne – jako niezwykłą okazję. Książka ma na celu przedstawienie ram interpretacyjnych do zrozumienia konsekwencji transformacji cyfrowej dla handlu detalicznego i skutecznego zarządzania nią. Tezy i zasady zawarte w Retail 4.0 są wzbogacone o praktyczne wskazówki. Autorzy konfrontują swój punkt widzenia z prezesami i top menedżerami międzynarodowych firm. W książce opisano też 11 polskich start-upów, które będą napędzać innowacje w handlu detalicznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74985 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tworzenie doświadczeń klientów / Artur Urbański, Lucyna Dziewa. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Helion : Onepress, copyright 2023. - 255, [1] strona : ilustracje ; 19x25 cm.
Bibliografia na stronach 254-255.
Kluczowym zwrotem, wokół którego koncentruje się treść poradnika napisanego przez Artura Urbańskiego i Lucynę Dziewę, jest customer experience (CX), co definiuje się jako wszystkie doświadczenia, emocje i wrażenia klienta, jakie pojawiają się u niego w trakcie korzystania z usług lub zakupu produktów. W drugim wydaniu autorzy jeszcze mocniej skupiają się na cyfrowych aspektach CX. Znajdziesz tu więc między innymi wskazówki dotyczące zastosowania map doświadczeń klientów w różnych działaniach firm, a także informacje o tym, jak dzięki sztucznej inteligencji poprawić doświadczenie klienta. Poznasz również przykłady użycia kanwy projektowania doświadczeń w projektach cyfrowych. Wreszcie - dowiesz się, jak korzystać z wiedzy o klientach w projektowaniu systemów informatycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 76126 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Dzięki tej zrozumiale napisanej książce poznasz sekretną wiedzę, która sprawiła, że potężne dotcomy są liderami sprzedaży, mimo że startowały z bardzo skromnego poziomu. Na podstawie prosto sformułowanych instrukcji, łatwych do przyswojenia nawet dla osób słabo obeznanych z inżynierią i ekonomią, nauczysz się budować lejki sprzedażowe, czyli procesy pozyskiwania potencjalnych klientów i ich konwersji w rzeczywistych odbiorców produktów lub usług. Znajdziesz tu schematy lejków sprzedażowych, procesów, struktur i skryptów, które firmom z całego świata pozwoliły odnotowywać wykładnicze wzrosty przychodów. Dowiesz się, na czym polegają często popełniane błędy, prowadzące do tego, że klienci się zniechęcają, i nauczysz się unikać takich potknięć. W rezultacie przygotujesz się do przeanalizowania i skorygowania lejka własnej firmy, by uczynić z niego swoje najskuteczniejsze narzędzie marketingowe!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73627 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwiedź klienta : marketing w social mediach / Monika Czaplicka. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2019. - 204 strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Bibliografia na stronach 203-204.
Autorka z humorem przekazuje mnóstwo praktycznej wiedzy na temat budowania wizerunku w social mediach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 68080 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka "Sprzedawca na Amazon" to obszerny przewodnik pełen konkretnej wiedzy z zakresu prowadzenia biznesu online, za którą sprzedawcy płacą niemałe pieniądze. Ta książka nie ma na celu przekonywać Cię, że warto prowadzić biznes, bądź że można żyć na własnych zasadach. Zależy mi na tym, abyś zaczął działać, dlatego w tej publikacji otrzymasz dużo rzetelnych i przydatnych informacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73171 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przewodnik, który krok po kroku przygotowuje czytelnika do współpracy z wartościowymi klientami z Polski i zagranicy. Książka ukazuje techniki skutecznej sprzedaży, podpowiada gdzie znaleźć klientów oraz jak pracować za wyższe niż dotychczas stawki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67222 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Vademecum allegrowicza : sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic / Paweł Mielczarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 133 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ... i wciąż się opiera ... ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuje swoim użytkownikom? Ta książka udziela odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące pomarańczowego portalu i podpowiada, jak efektywnie korzystać z proponowanych na nim rozwiązań, by sprzedawać więcej, szybciej i mniejszym kosztem własnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73908 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 219.
Książka Sklep online w 30 dni to instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierwszych klientów i analizę danych. Opis działania został podzielony na małe kroki i ujęty prostym, przystępnym językiem. Do każdego rozdziału dołączono ćwiczenia do wykonania, ułatwiające wprowadzenie teorii w praktykę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73899 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak zarabiać online na swojej wiedzy? Ta książka pomoże Ci zaistnieć w sieci. „Chcę WWWięcej” to książka, która sprawi, że dowiesz się, jak pokonać obawy przed rozpoczęciem biznesu online, poznasz pomysły 59 kobiet na prowadzenie firmy w internecie, odkryjesz, w jaki sposób możesz zarabiać na swojej wiedzy. Opowieści dziewczyn, które dorastały na takich samych podwórkach jak Twoje i przechodzły przez te same płoty krytyki oraz niepewności. Dziś są ekspertkami i odsłaniają przez Tobą karty wiedzy i motywacji, byś mogła wygrać swoje marzenia. Jeżeli udało się to autorkom, może udać się i Tobie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76652 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej