Obsługa klienta
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(40)
Forma i typ
Książki
(40)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(37)
wypożyczone
(5)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(2)
W51 (Bielskiego 3)
(3)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(37)
Autor
Barlow Janelle (1943- )
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Kauf Sabina
(2)
Tłuczak Agnieszka
(2)
Ahmed Mohi
(1)
Antonowicz Alicja (ekonomia)
(1)
Biliński Witold
(1)
Brown Stanley A. (1946- )
(1)
Błaż Agata
(1)
Conley Chip (1960- )
(1)
Denny Richard (1944- )
(1)
Dziawgo Leszek (1964- )
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Filipczuk Magdalena
(1)
Filipczuk Michał
(1)
Froń Karol
(1)
Futrell Charles
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Gołembski Marcin
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Grzybek Robert
(1)
Horovitz Jacques (1947- )
(1)
Hyken Shep
(1)
Jakubiec Marcin
(1)
Juchniewicz Ryszard
(1)
Kassay Štefan (1941- )
(1)
Kornobis Maciej
(1)
Korpacka Patrycja
(1)
Kozłowska Antonina (anglistka)
(1)
Kramarz Marzena
(1)
Kubalewska Magdalena
(1)
Kędzierski Mariusz (zarządzanie)
(1)
Leboff Grant
(1)
Lehtinen Jarmo R
(1)
Lytle Chris (1950- )
(1)
Marr Bernard
(1)
Marshall Colin
(1)
Matyja Piotr
(1)
Michalak Katarzyna (nauki filologiczne)
(1)
Modliński Artur
(1)
Moller Claus (1942- )
(1)
Niemczyk Andrzej
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Pawłowska Bożena (ekonomia)
(1)
Penc Józef (1939-2017)
(1)
Płókarz Rafał (1970- )
(1)
Rudawska Iga
(1)
Rzeszowski Sebastian
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Silvester Marc
(1)
Simbierowicz Hanna
(1)
Smyk Stanisław
(1)
Soboń Magdalena
(1)
Stelmach Anna (tłumacz)
(1)
Stewart Paul Andrew (1966- )
(1)
Storbacka Kaj
(1)
Szlis Izabela
(1)
Turnau Paweł
(1)
Urban Wiesław
(1)
Urbański Artur
(1)
Wierzbicka Diana
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Zdanowski Andrzej
(1)
Zdunek Ewa
(1)
Zych Robert
(1)
Ząbecka Iwona
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(40)
Język
polski
(40)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(3550)
Przyjaźń
(2447)
Rodzina
(2362)
Tajemnica
(1965)
Miłość
(1677)
Obsługa klienta
(-)
Relacje międzyludzkie
(1488)
Zabójstwo
(1441)
Nastolatki
(1360)
Magia
(1232)
Życie codzienne
(1083)
Dziewczęta
(1055)
Uczucia
(1039)
Zwierzęta
(1035)
Policjanci
(1017)
Rodzeństwo
(1012)
II wojna światowa (1939-1945)
(969)
Dzieci
(919)
Sekrety rodzinne
(863)
Żydzi
(819)
Relacja romantyczna
(779)
Małżeństwo
(766)
Trudne sytuacje życiowe
(739)
Uczniowie
(737)
Osoby zaginione
(726)
Śledztwo i dochodzenie
(707)
Język angielski
(706)
Przestępczość zorganizowana
(702)
Wybory życiowe
(674)
Władcy
(655)
Superbohaterowie
(629)
Ludzie a zwierzęta
(625)
Chłopcy
(612)
Podróże
(594)
Prywatni detektywi
(594)
Samorealizacja
(572)
Matki i córki
(549)
Zemsta
(544)
Uprowadzenie
(533)
Poszukiwania zaginionych
(528)
Polityka
(525)
Dziennikarze
(516)
Przedsiębiorstwo
(507)
Kultura
(505)
Boże Narodzenie
(498)
Psy
(471)
Arystokracja
(469)
Wojna
(469)
Wychowanie w rodzinie
(465)
Koty
(454)
Zakochanie
(454)
Walka dobra ze złem
(446)
Pisarze polscy
(439)
Zarządzanie
(438)
Dojrzewanie
(430)
Seryjni zabójcy
(425)
Pisarze
(420)
Polacy za granicą
(415)
Wakacje
(413)
Dziecko
(400)
Ojcowie i córki
(389)
Psychoterapia
(386)
Dziadkowie i wnuki
(381)
Mężczyzna
(376)
Gry planszowe
(374)
PRL
(373)
Polityka międzynarodowa
(373)
Literatura polska
(372)
Sukces
(365)
Wojownicy
(364)
Śmierć
(364)
Czarownice i czarownicy
(363)
Krainy i światy fikcyjne
(362)
Politycy
(362)
Społeczeństwo
(359)
Studenci
(349)
Język polski
(346)
Samopoznanie
(344)
Stworzenia fantastyczne
(343)
Potwory
(337)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Młodzież
(331)
Ludzie bogaci
(327)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Samotność
(319)
Lekarze
(316)
Osobowość
(315)
Trauma
(313)
Władza
(313)
Spisek
(312)
Wsie
(312)
Szczęście
(307)
Demony
(305)
Komunikacja społeczna
(294)
Filozofia
(293)
Postawy
(292)
Zabójstwo seryjne
(290)
Duchy
(288)
Miasta
(279)
Ucieczki
(279)
Wojsko
(279)
Temat: czas
2001-0
(4)
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(5)
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Poradniki
(2)
Podręczniki
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Transport i logistyka
(1)
40 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56502 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć KPI i w miarę lektury nabędziesz umiejętności ich interpretacji w celu oceny najważniejszych aspektów działalności każdego przedsiębiorstwa. Równie wartościowym elementem poradnika są wskazówki dotyczące gromadzenia danych, ustalania wartości docelowej i poziomów odniesienia, a także częstotliwości dokonywania pomiarów. Nie zabrakło podpowiedzi dotyczących rodzajów ryzyka związanego z poszczególnymi KPI. Książka może służyć jako lektura uzupełniająca wiedzę o zarządzaniu i rentowności firmy albo jako podręczna encyklopedia, w której w każdej chwili możesz sprawdzić interesujące Cię KPI.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73458 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Najnowsze wydanie światowego bestsellera, który od 20 lat inspiruje wszystkich zajmujących się sprzedażą oraz wyznacza nowe standardy obsługi klienta. Dzięki tej książce Czytelnik dowie się jak oczarować klientów jakością obsługi, kreatywnie i skutecznie rozwiązywać problemy, postępować w obliczu różnic kulturowych i pokoleniowych, zbierać i analizować informacje od klientów w celu polepszenia jakości obsługi, radzić sobie z kłopotliwymi klientami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 67950 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli Praktyczny przewodnik po customer journey maps / Katarzyna Michalak. - Warszawa : Onepress, copyright 2024. - 157, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Publikacja została zaprojektowana i napisana tak, by stanowiła Twój przewodnik po mapie podróży Twojego klienta (ang. Customer Journey Map). Korzystając z wiedzy zawartej w lekturze nauczysz się towarzyszyć klientom w drodze do biznesowego sukcesu. Dodatkowo w pełni zrozumiesz jego potrzeby i oczekiwania. Co więcej, to właśnie Ty pomożesz Klientowi wyznaczając trasę podróży! Dzięki tej książce nauczysz się krok po kroku, jak zaplanować proces tworzenia ścieżki - wyjaśni zarówno teorię, jak i aspekty praktyczne. Dodatkowo dowiesz się, jak zbierać i analizować dane, a także jak identyfikować kluczowe punkty kontaktu a także jak wykorzystać pozyskaną wiedzę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77399 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliografia na stronach 231-257.
Bojkoty towarzyszyły życiu ekonomicznemu człowieka od stuleci, jednak wraz z rozwojem Internetu i nowych technologii ich częstotliwość systematycznie rośnie. Autor prezentuje przyczyny, mechanizmy i konsekwencje bojkotów z punktu widzenia współczesnych konsumentów oraz firm. Książka jest pierwszą zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku wydawniczym, w której ukazano bojkoty pracowników i konsumentów z perspektywy zarządzania, a także rozszerzono tę tematykę o nieporuszany dotąd wątek - bojkoty instytucji kultury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68307 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawód: handlowiec : skuteczna sprzedaż bez manipulacji / Andrzej Niemczyk, Mariusz Kędzierski. - Wydanie 2 rozszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 352 strony : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress Exclusive)
Autorzy, doświadczeni handlowcy i trzenerzy sprzedaży, zebrali wiedzę i doświadczenia kilku tysięcy przedstawicieli handlowych i ich szefów, dzięki czemu stworzyli ten poradnik. Udowadniają w nim, że skuteczna sprzedaż bez manipulacji jest możliwa: od pierwszego, tzw. zimnego telefonu, aż do finalizacji transakcji i dalej, po podtrzymywanie przyjaznych relacji z partnerami w biznesie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65940 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55453 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64704 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bankowość osobista : personal banking, premium banking / Rafał Płókarz. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2017. - 328 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 321-325.
Książka poświęcona instrumentom finansowym dla ponadstandardowych klientów banków, które mogą być pomocne do codziennego zarządzania finansami osobistymi, jak i długoterminowego planowania finansowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65483 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53008 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62916 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55521 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 63792 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39945 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58580 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością usług / Wiesław Urban. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 165 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 161-165.
Publikacja jest w całości poświęcona tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia najlepszych światowych koncepcji. Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usług czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65979 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tworzenie doświadczeń klientów / Artur Urbański, Lucyna Dziewa. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Helion : Onepress, copyright 2023. - 255, [1] strona : ilustracje ; 19x25 cm.
Bibliografia na stronach 254-255.
Kluczowym zwrotem, wokół którego koncentruje się treść poradnika napisanego przez Artura Urbańskiego i Lucynę Dziewę, jest customer experience (CX), co definiuje się jako wszystkie doświadczenia, emocje i wrażenia klienta, jakie pojawiają się u niego w trakcie korzystania z usług lub zakupu produktów. W drugim wydaniu autorzy jeszcze mocniej skupiają się na cyfrowych aspektach CX. Znajdziesz tu więc między innymi wskazówki dotyczące zastosowania map doświadczeń klientów w różnych działaniach firm, a także informacje o tym, jak dzięki sztucznej inteligencji poprawić doświadczenie klienta. Poznasz również przykłady użycia kanwy projektowania doświadczeń w projektach cyfrowych. Wreszcie - dowiesz się, jak korzystać z wiedzy o klientach w projektowaniu systemów informatycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76126 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 600-670.
Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73987 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Infolinia złudzeń / Ewa Zdunek. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Lira, 2021. - 268, [4] strony ; 20 cm.
Pierwszy tom cyklu. Weronika Ptak podejmuje zatrudnienie w banku. Etat w dużej, stabilnej firmie jest dla młodej dziewczyny jak wygrany los na loterii. Weronika pracuje na infolinii, ale naiwnie ma nadzieję, że jeśli będzie osiągała cele wyznaczane przez przełożonych, z czasem otrzyma wymarzony awans. Mógłby to być dla niej start do prawdziwej kariery i początek nowego, lepszego życia… Tymczasem kierownictwo banku stosuje coraz bardziej wyrafinowane sztuczki psychologiczne, aby manipulować pracownikami. Trwa typowy wyścig szczurów. Słabsi muszą z niego odpaść, wrażliwsi podporządkować się sprytniejszym. Na jaw wychodzą informacje, które zmuszą bohaterkę do zmiany planów… Podwójne sumienie w cenie jednego! Dasz się skusić?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 250-[252].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62806 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej