Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(77)
Forma i typ
Książki
(77)
Poradniki i przewodniki
(13)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(81)
wypożyczone
(2)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(6)
W51 (Bielskiego 3)
(4)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(73)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(3)
Boguszewicz-Kreft Monika
(2)
Gasper Dorota
(2)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Oruba Norbert
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Skwarek Mirosław
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Żyminkowski Tomasz
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Armstrong Gary
(1)
Bajak Maria
(1)
Barletta Martha
(1)
Bavuso Daniela
(1)
Bernoff Josh
(1)
Bhargava Rohit
(1)
Bianchi Anna Maria
(1)
Bierzyński Jakub
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Brańka Sebastian
(1)
Brunson Russell
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Cardone Natale
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Cornelissen Joep
(1)
Day Derek (1949- )
(1)
Denny Richard (1944- )
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Domański Tomasz (marketing)
(1)
Doroba Anita
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dryl Tomasz
(1)
Dryl Wioleta
(1)
Dyba Adam
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Edwards Helen (1965- )
(1)
Edwards Jim
(1)
Figiel Adam
(1)
Fletcher Winston
(1)
Fras Janina
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gawroński Sławomir (1977- )
(1)
Gracz Leszek
(1)
Graszewicz Marek (1949- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Griszel Weronika
(1)
Gryszkiewicz Bronisław
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Hałkowska Ewa
(1)
Hejnowski Sebastian
(1)
Jakóbczyk-Gryszkiewicz Jolanta (1950- )
(1)
Jastrzębski Jerzy (1945- )
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kamiński Leszek (komunikacja)
(1)
Karcz Kornelia
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kastory Paweł
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(1)
Kmita Anna (1978- )
(1)
Kornobis Maciej
(1)
Kowalska Marzena (marketing)
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kruszewski Łukasz
(1)
Krzysztofek Kazimierz
(1)
Król Lech C
(1)
Kuczyński Jarosław
(1)
Kęprowska Urszula
(1)
Li Charlene
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lipowski Marcin
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Manczak Iryna
(1)
Markiewicz Maciej (język angielski)
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Nalebuff Barry J. (1958- )
(1)
Nestorowicz Renata
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Ofmański Norbert
(1)
Olszewski Piotr (1953- )
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Orlando Emanuele
(1)
Orzechowski Jarosław
(1)
Ostrowska Izabela (ekonomia)
(1)
Oszajca Anna
(1)
Pastuszka Sławomir
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Polak Krzysztof (pedagogika)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(29)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(21)
Okres powstania dzieła
2001-
(27)
Kraj wydania
Polska
(77)
Język
polski
(77)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(8)
Menedżerowie
(5)
Szkoły wyższe
(5)
Przedsiębiorcy
(2)
Specjaliści ds. reklamy
(2)
Copywriterzy
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Temat
Komunikacja marketingowa
(58)
Marketing
(13)
Komunikacja społeczna
(9)
Komunikowanie marketingowe
(7)
Media społecznościowe
(7)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Firma (nazwa) - marketing
(5)
Marketing strategiczny
(5)
Marketing - metody
(4)
Marketing cyfrowy
(4)
Public relations
(4)
Satysfakcja konsumentów
(4)
Strategia marketingowa
(4)
Techniki sprzedaży
(4)
Zarządzanie relacjami z klientami
(4)
Copywriting internetowy
(3)
Internet - socjologia
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Kompetencje przywódcze
(3)
Komunikowanie marketingowe - teoria
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Lojalność konsumentów
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Reklama
(3)
Segmentacja rynku
(3)
Sprzedaż
(3)
Branding (marketing)
(2)
Copywriting
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Instagram
(2)
Internet - stosowanie
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja społeczna - podręcznik akademicki
(2)
Komunikacja wewnętrzna
(2)
Komunikowanie marketingowe - podręcznik akademicki
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing doświadczeń
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing sensoryczny
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Nowy produkt
(2)
Obsługa klienta
(2)
Perswazja
(2)
Promocja handlowa - metody
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe - marketing
(2)
Reklama - metody
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Znaki towarowe
(2)
Znaki towarowe - zarządzanie
(2)
Agencje reklamowe
(1)
Analiza semiotyczna
(1)
Autoprezentacja
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki - marketing - polityka
(1)
Banki - reklama - polityka
(1)
Banki - socjologia - 21 w.
(1)
Blog
(1)
Ceny
(1)
Ceny - polityka - zagadnienia
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Decyzje
(1)
Dziennikarstwo - socjologia - Polska - od 1989 r.
(1)
Edukacja medialna - socjologia
(1)
Edukacja medialna - socjologia - Polska - od 2004 r.
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Eksperci
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Facebook
(1)
Film - socjologia - Polska - od 1989 r.
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Forum (informat.) - stosowanie
(1)
Fundusze strukturalne UE - Polska
(1)
Gender marketing
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Handel detaliczny
(1)
Influencer marketing
(1)
Innowacje
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Internet - socjologia - Polska - od 2001 r.
(1)
Język polski
(1)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(1)
Komunikacja interpersonalna - metody
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja międzykulturowa - socjologia
(1)
Komunikacja społeczna - 21 w.
(1)
Komunikacja społeczna - etyka
(1)
Komunikacja społeczna - metody
(1)
Komunikacja społeczna - poradnik
(1)
Komunikacja społeczna - socjologia
(1)
Komunikacja społeczna - teoria
(1)
Komunikacja społeczna - zagadnienia - Polska
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
2001-0
(4)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Świętokrzyskie, województwo - strategia rozwoju
(1)
Gatunek
Poradnik
(17)
Opracowanie
(6)
Monografia
(4)
Podręcznik
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Podręczniki
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(29)
Media i komunikacja społeczna
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
77 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie bezpośredniej prezentacji – copywriting to umiejętność dobrania takich słów, aby potencjalni klienci kliknęli w link, zadzwonili, wyciągnęli portfele i kupili sprzedawany przez ciebie produkt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76357 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Copywriting : trafiaj słowem w umysły odbiorców / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 210, [1] strona ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 201-[211].
Autor tej książki zebrał na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieć, by zacząć pisać przyciągające treści, dzięki którym nakłonisz ich odbiorcę do działania: myślenia o Twojej marce w odpowiedni sposób, nawiązania z nią pożądanej relacji, wreszcie ― zakupu produktu lub usługi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta, a także czym wyróżniają się poszczególne jego rodzaje. Podpowiada, jak sprytnie posługiwać się językiem korzyści i strat. Wskazuje najważniejsze cechy dobrego tekstu copywritingowego. Dzieli się wiedzą na temat tego, jak za pomocą słów nawiązać odpowiedni kontakt z odbiorcą przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów tworzonych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi poświęca też najważniejszemu dziś kanałowi komunikacji z klientem, czyli social mediom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73988 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 163-164.
Głównym celem growth hackingu jest osiągnięcie szybkiego wzrostu firmy poprzez zwiększenie liczby klientów, przychodów lub rozpoznawalności marki. W przeciwieństwie do tradycyjnych strategii marketingowych opiera się na kreatywnym zastosowaniu technologii, korzystaniu z danych i eksperymentów, aby pozyskiwać, utrzymywać i rozwijać bazę klientów. Jak to działa w praktyce i jak możesz wdrożyć growth hacking w swojej działalności zawodowej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76978 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44573 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55516 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 273-293.
W książce omówiono wyzwania związane z przekazywaniem na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą potrzebę człowieka, jaką jest zdrowie. Trudność podjętej problematyki wynika z występowania na tym rynku różnych kategorii produktów: leków Rx (wydawanych na receptę), z ograniczoną możliwością zakupu oraz leków OTC (wydawanych bez recepty), suplementów diety i dermokosmetyków, nabywanych przez konsumentów podobnie jak inne produkty (np. żywność).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68773 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63822 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53899 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wideotwórca : jak tworzyć filmy w social mediach / Anna Oszajca. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 245, [2] strony ; 21 cm.
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głosem, ekspresją przekazu i mową ciała? Jeśli czujesz, że to może być właściwa droga dla Ciebie, ale wciąż masz wątpliwości, ta książka z pewnością je rozwieje. Anna Oszajca napisała ten poradnik, by pomóc Ci doskonalić umiejętności i poszerzyć możliwości rozwoju w zakresie wideomarketingu. Podzieli się z Tobą wiedzą i praktycznymi wskazówkami, podsunie inspiracje, dzięki którym nagrywane przez Ciebie materiały wideo będą jeszcze ciekawsze i ― oczywiście ― autentyczne, a tym samym mocniej przemówią do odbiorcy. Pomoże Ci się pozbyć lęku przed kamerą i wskaże sztuczki, które sprawią, że łatwiej się z nią zaprzyjaźnisz. Podpowie, jakie rodzaje filmów warto kręcić, i omówi sposoby na robienie tego szybko i dobrze. Przybliży Ci także zagadnienia związane z domowym studiem nagrań ― dowiesz się między innymi, w jaki sposób je urządzić i w jaki sprzęt wyposażyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77166 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59332 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Narratologia / Paweł Tkaczyk. - Wyd. 1 (2 dodr.). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 159, [1] s. : il., rys., wykr. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64774 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 600-670.
Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73987 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55703 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii. Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie odkryć duszę swojej marki. Dzieląc się refleksjami o różnych zagadnieniach, począwszy od etosu najdziwniejszego miasta świata, poprzez fenomen Mangi, która opanowała branżę komiksów, aż po prezentację takich marek, jak Intel, Boeing, ING oraz Dyson, wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 277-297.
Ukazane w książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disneya, na przykładzie na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwijają się z prędkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonalizowanych doświadczeń. Informacje krążą z niezwykłą szybkością, rynek stał się bardziej poziomy, integracyjny i społeczny, a podróż klienta jest coraz mniej liniowa i przewidywalna. Ten, kto wcześniej był tylko „odbiorcą” kampanii marketingowych i komunikacyjnych, dziś staje się ich twórcą. Wiele firm postrzega to jako problem, a nawet „apokalipsę handlu detalicznego”, ale inne – jako niezwykłą okazję. Książka ma na celu przedstawienie ram interpretacyjnych do zrozumienia konsekwencji transformacji cyfrowej dla handlu detalicznego i skutecznego zarządzania nią. Tezy i zasady zawarte w Retail 4.0 są wzbogacone o praktyczne wskazówki. Autorzy konfrontują swój punkt widzenia z prezesami i top menedżerami międzynarodowych firm. W książce opisano też 11 polskich start-upów, które będą napędzać innowacje w handlu detalicznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74985 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka pomoże ci w opracowaniu i wdrożeniu unikalnej i przede wszystkim skutecznej strategii marketingowej dla twojej firmy. Sprawi, że zaczniesz dostrzegać szanse, będziesz na bieżąco z aktualnymi trendami oraz nauczysz się prowadzić jednocześnie wiele działań promocyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70212 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiekowi zajmuje czasem długie godziny, a efekt? Efekt bywa nie do odróżnienia. Skoro tak, to po co zatrudniać żywego copywritera? Zwłaszcza że podobno dziś i tak nikt nie czyta, bo wszyscy wolą wideo... Haczyk tkwi w słowie "bywa". Efekt pracy piszącej teksty AI i piszącego teksty copywritera bywa nie do odróżnienia. Owszem, ale nie wtedy, kiedy ten ostatni jest naprawdę dobry w swoim fachu. Użytkowym treściom wygenerowanym przez sztuczną inteligencję, w porównaniu z tworzonymi przez wytrawnych copywriterów, brakuje tego czegoś. Są poprawne, tyle że na dłuższą metę... nudne. Powtarzalne, niezaskakujące, niezachęcające, nie dają satysfakcji czytającemu. A przecież w copywritingu właśnie o to chodzi, by zainteresować, zachęcić i zadowolić klienta na tyle, aby pod wpływem kilku precyzyjnie dobranych zdań był na TAK!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77103 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42097 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej