Marketing partnerski
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(30)
Forma i typ
Książki
(30)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(29)
wypożyczone
(4)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(1)
W51 (Bielskiego 3)
(2)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(30)
Autor
Albigowski Marek
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Bitkowska Agnieszka Anna
(1)
Błażewicz Grzegorz
(1)
Caputa Wiesława
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Drapińska Anna
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip (1975- )
(1)
Gorczyńska-Dybek Alina
(1)
Gordon Ian H
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Gąsior Marcin (marketing)
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Kasprzak Tadeusz (1922-2006)
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Korombel Anna
(1)
Kowalska Magdalena Jolanta
(1)
Kumar V. (marketing)
(1)
Maister David H
(1)
Mitręga Maciej
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Nalepka Adam (1950- )
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Olczak Artur
(1)
Pawłowska Bożena (ekonomia)
(1)
Piercy Nigel F
(1)
Płonka Michał
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Sobolewska Agnieszka (tłumacz)
(1)
Stelmach Anna (tłumacz)
(1)
Stewart Paul Andrew (1966- )
(1)
Szczepaniec Marek (1964- )
(1)
Szwajca Danuta
(1)
Turek Sławomir
(1)
Tyszkiewicz Rafał
(1)
Urbaniak Maciej (ekonomia)
(1)
Urbański Artur
(1)
Wereda Wioletta
(1)
Wiechoczek Joanna
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Wronka Anna (logistyka)
(1)
Łaszkiewicz Anna (zarządzanie)
(1)
Żyminkowska Katarzyna
(1)
Żyminkowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(3532)
Przyjaźń
(2432)
Rodzina
(2346)
Tajemnica
(1957)
Miłość
(1673)
Marketing partnerski
(-)
Relacje międzyludzkie
(1480)
Zabójstwo
(1434)
Nastolatki
(1357)
Magia
(1218)
Życie codzienne
(1076)
Dziewczęta
(1046)
Uczucia
(1032)
Zwierzęta
(1027)
Policjanci
(1008)
Rodzeństwo
(1006)
II wojna światowa (1939-1945)
(967)
Dzieci
(912)
Sekrety rodzinne
(854)
Żydzi
(815)
Relacja romantyczna
(770)
Małżeństwo
(766)
Uczniowie
(737)
Trudne sytuacje życiowe
(732)
Osoby zaginione
(724)
Język angielski
(706)
Śledztwo i dochodzenie
(702)
Przestępczość zorganizowana
(699)
Wybory życiowe
(668)
Władcy
(644)
Superbohaterowie
(627)
Ludzie a zwierzęta
(623)
Chłopcy
(609)
Prywatni detektywi
(593)
Podróże
(590)
Samorealizacja
(569)
Matki i córki
(545)
Zemsta
(541)
Uprowadzenie
(531)
Poszukiwania zaginionych
(526)
Polityka
(524)
Dziennikarze
(515)
Przedsiębiorstwo
(505)
Kultura
(504)
Boże Narodzenie
(495)
Psy
(468)
Wojna
(468)
Arystokracja
(466)
Wychowanie w rodzinie
(465)
Koty
(450)
Zakochanie
(449)
Walka dobra ze złem
(441)
Pisarze polscy
(439)
Zarządzanie
(437)
Dojrzewanie
(426)
Seryjni zabójcy
(419)
Pisarze
(418)
Polacy za granicą
(412)
Wakacje
(408)
Dziecko
(400)
Ojcowie i córki
(386)
Psychoterapia
(386)
Dziadkowie i wnuki
(378)
Gry planszowe
(374)
Mężczyzna
(374)
Polityka międzynarodowa
(373)
Literatura polska
(371)
PRL
(370)
Śmierć
(364)
Politycy
(361)
Sukces
(361)
Wojownicy
(361)
Krainy i światy fikcyjne
(360)
Czarownice i czarownicy
(359)
Społeczeństwo
(356)
Studenci
(348)
Język polski
(346)
Samopoznanie
(344)
Stworzenia fantastyczne
(338)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Potwory
(334)
Młodzież
(331)
Ludzie bogaci
(325)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Samotność
(317)
Lekarze
(316)
Osobowość
(315)
Trauma
(310)
Władza
(310)
Spisek
(308)
Wsie
(308)
Szczęście
(305)
Demony
(304)
Komunikacja społeczna
(294)
Filozofia
(293)
Postawy
(290)
Zabójstwo seryjne
(289)
Duchy
(288)
Wojsko
(279)
Ucieczki
(278)
Miasta
(276)
Temat: czas
2001-0
(4)
2001-
(1)
Gatunek
Case study (studium przypadku)
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 319-340.
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie. Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 75210 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54521 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 187-197.
Monografia poświęcona problematyce konkurencyjności przedsiębiorstw w kontekście kreowania wartości. Książka jest cennym źródłem wiedzy o wirtualnych społecznościach oraz ich znaczeniu w zakresie budowania oferty przedsiębiorstwa i poprawy innowacyjności biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67245 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 48121 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing relacji : teoria i praktyka / Maciej Mitręga. - Wydanie IV. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 147 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Dla marketerów, kadry nauczającej i studentów marketingu.
Bibliografia, netografia na stronach 141-145.
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności programów stymulujących lojalność klientów oraz planowanie działań nakierowanych na maksymalizację zysków w całym cyklu związku z klientem. Przegląd mierników relacji stanowiący część książki może być punktem odniesienia dla aplikacji komputerowych CRM projektowanych dla potrzeb konkretnych firm usługowych. Książka ta może stanowić również dobre uzupełnienie dla kursów akademickich, takich jak podstawy marketingu, marketing usług czy public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 75209 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 113-123.
Książka stanowi próbę usystematyzowania widzy na temat relacji traktowanych jako kluczowy kapitał każdej organizacji. Może być dedykowana pracownikom działów personalnych, menedżerom, doradcom zawodowym oraz studentom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65655 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47400 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47602 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55453 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44372 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56853 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64911 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu UMCS ; T. 12)
Streszcz. i spis treści w jęz. ang. Bibliogr. przy niektórych pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47384 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44605 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48970 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65011 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tworzenie doświadczeń klientów / Artur Urbański, Lucyna Dziewa. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Helion : Onepress, copyright 2023. - 255, [1] strona : ilustracje ; 19x25 cm.
Bibliografia na stronach 254-255.
Kluczowym zwrotem, wokół którego koncentruje się treść poradnika napisanego przez Artura Urbańskiego i Lucynę Dziewę, jest customer experience (CX), co definiuje się jako wszystkie doświadczenia, emocje i wrażenia klienta, jakie pojawiają się u niego w trakcie korzystania z usług lub zakupu produktów. W drugim wydaniu autorzy jeszcze mocniej skupiają się na cyfrowych aspektach CX. Znajdziesz tu więc między innymi wskazówki dotyczące zastosowania map doświadczeń klientów w różnych działaniach firm, a także informacje o tym, jak dzięki sztucznej inteligencji poprawić doświadczenie klienta. Poznasz również przykłady użycia kanwy projektowania doświadczeń w projektach cyfrowych. Wreszcie - dowiesz się, jak korzystać z wiedzy o klientach w projektowaniu systemów informatycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 76126 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52747 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65185 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 175-181.
Monografia kompleksowo poruszającą temat Customer Engagement, która jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67257 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej