Menedżerowie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(174)
Forma i typ
Książki
(171)
Publikacje fachowe
(143)
Publikacje naukowe
(80)
Publikacje dydaktyczne
(56)
Poradniki i przewodniki
(23)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Audiobooki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Dostępność
dostępne
(181)
wypożyczone
(23)
nieokreślona
(7)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(23)
W51 (Bielskiego 3)
(15)
W73 (Żytnia 64)
(3)
W80 (Redutowa 48)
(3)
W91 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(5)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(161)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(2)
Autor
Jóźwiak Bożena
(3)
Malcherek Monika
(3)
Sałbut Bartosz
(3)
Sielicki Leszek
(3)
Żórawski Tadeusz
(3)
Filipowicz Grzegorz
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(2)
Jemielniak Dariusz
(2)
Kosiniak Jakub
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(2)
Latusek-Jurczak Dominika
(2)
Majewska-Opiełka Iwona (1954- )
(2)
Nowak Edward (1951- )
(2)
Pikos Anna
(2)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Rakowska Anna (organizacja i zarządzanie)
(2)
Szóstek Aga
(2)
Tlatlik Justyna
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Waśko Zbigniew
(2)
Woźniak Jacek (zarządzanie)
(2)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Adamska-Chudzińska Małgorzata
(1)
Adamus Rafał (prawo)
(1)
Adkins Lyssa
(1)
Allen David (1945- )
(1)
Alto Valentina
(1)
Andraszak Norbert
(1)
Appelo Jurgen (1969- )
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Ashkenas Ronald N. (1950- )
(1)
Babin Leif
(1)
Badowska Małgorzata (radca prawny)
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Baker Rae
(1)
Bastow Janna
(1)
Bennewicz Maciej (1961- )
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Bianchi Anna Maria
(1)
Bielecki Maciej (zarządzanie)
(1)
Bielińska Inarda
(1)
Bieryło Marta
(1)
Bloch Michał (coaching)
(1)
Bojanowski Jakub
(1)
Bolibok Piotr
(1)
Bomba Katarzyna (prawo)
(1)
Boryczka Michał
(1)
Boryczko Maciej
(1)
Brigham Eugene F. (1930- )
(1)
Brunson Russell
(1)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(1)
Brzuska Eugeniusz
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Buk Halina
(1)
Cagan Marty
(1)
Carby-Hall Joseph Roger. (1933- )
(1)
Chalimoniuk-Nowak Marta (1976- )
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Chow Anne
(1)
Chyliński Andrzej
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Ciesielska-Maciągowska Dorota
(1)
Cieszyńska Jadwiga (1955- )
(1)
Cieślik Rafał
(1)
Collins Philip (1967- )
(1)
Connors Michael
(1)
Czerniachowicz Barbara
(1)
Czopek Miłosz
(1)
Darowski Tomasz
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Dobosz Kamil
(1)
Dobrowolski Krzysztof (zarządzanie)
(1)
Doroba Anita
(1)
Drozdek Adam
(1)
Dworak Janusz (1955- )
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Dziurski Patryk
(1)
Dzięgielewski Artur
(1)
Edmondson Amy C
(1)
Farley David (1959- )
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Frańczuk Magdalena (1976- )
(1)
Fuller Pamela (1984- )
(1)
Gajda Mateusz
(1)
Gans Joshua (1968- )
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gasparski Wojciech (1936-2022)
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gates Bill (1955- )
(1)
Gawande Atul (1965- )
(1)
Gee Trisha
(1)
Gersdorf Małgorzata
(1)
Glumińska-Pawlic Jadwiga
(1)
Gniazdowski Paweł (1960- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(150)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(170)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(174)
Język
polski
(174)
angielski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(10203)
6-8 lat
(6582)
0-5 lat
(4873)
9-13 lat
(4447)
Młodzież
(3745)
Menedżerowie
(174)
14-17 lat
(3261)
Szkoły wyższe
(746)
Dorośli
(399)
Rodzice
(360)
18+
(326)
Prawnicy
(195)
Studenci
(194)
Adwokaci
(188)
Radcy prawni
(179)
Sędziowie
(179)
Szkoły podstawowe
(137)
Nauczyciele
(134)
Przedsiębiorcy
(121)
Szkoły średnie
(121)
A2 (poziom biegłości językowej)
(118)
B1 (poziom biegłości językowej)
(102)
Urzędnicy
(101)
A1 (poziom biegłości językowej)
(92)
Pracownicy naukowi
(88)
Aplikanci
(84)
Lekarze
(79)
B2 (poziom biegłości językowej)
(67)
Prokuratorzy
(65)
Psycholodzy
(64)
Psychoterapeuci
(61)
Programiści
(58)
Informatycy
(55)
Poziom podstawowy
(55)
A2 poziom biegłości językowej
(45)
Księgowi
(44)
Pedagodzy
(44)
Specjaliści ds. kadr
(42)
Doradcy podatkowi
(38)
A1 poziom biegłości językowej
(36)
B1 poziom biegłości językowej
(36)
Notariusze
(36)
Cudzoziemcy
(32)
Psychiatrzy
(32)
Szkoły ponadgimnazjalne
(32)
C1 (poziom biegłości językowej)
(30)
Specjaliści ds. marketingu
(30)
Ekonomiści
(28)
Kobieta
(28)
Licea
(27)
Pracownicy samorządowi
(27)
Pracodawcy
(26)
Policjanci
(23)
Klasa 8.
(22)
Analitycy ekonomiczni
(21)
Komornicy sądowi
(21)
Logopedzi
(21)
Nauczyciele akademiccy
(19)
Szkoły ponadpodstawowe
(17)
Analitycy danych
(16)
Fizjoterapeuci
(16)
Klasa 7.
(16)
Lekarze rodzinni
(16)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(16)
B2 poziom biegłości językowej
(15)
Inwestorzy indywidualni
(15)
Klasa 1.
(15)
Architekci
(14)
C2 (poziom biegłości językowej)
(14)
Politycy
(14)
Technikum
(14)
A0 (poziom biegłości językowej)
(13)
Dziennikarze
(13)
Klasa 4.
(13)
Klasa 5.
(13)
Klasa 6.
(13)
Pracownicy banków
(13)
Pracownicy socjalni
(13)
Uczniowie
(13)
Kosmetolodzy
(12)
Dermatolodzy
(11)
Dyrektorzy szkół
(11)
Klasa 3.
(11)
Przedszkola
(11)
Terapeuci zajęciowi
(11)
Zawody medyczne
(11)
Farmaceuci
(10)
Handlowcy
(10)
Klasa 2.
(10)
Neurolodzy
(10)
Doktoranci
(9)
Inżynierowie
(9)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(9)
Poziom rozszerzony
(9)
Psycholodzy kliniczni
(9)
Rzecznicy patentowi
(9)
Deweloperzy
(8)
Mediatorzy
(8)
Seksuolodzy
(8)
Socjolodzy
(8)
Przynależność kulturowa
Urzędnicy
(1)
Temat
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(32)
Przedsiębiorstwo
(28)
Zarządzanie
(28)
Menedżerowie
(20)
Przywództwo
(20)
Kultura organizacyjna
(13)
Motywacja pracy
(11)
Innowacje
(10)
Kompetencje menedżerskie
(10)
Organizacja
(10)
Kompetencje przywódcze
(9)
Zaangażowanie pracowników
(9)
Relacje międzyludzkie
(8)
Coaching
(7)
Praca zespołowa
(7)
Sukces
(7)
COVID-19
(6)
Marketing
(6)
Organizacja pracy
(6)
Prawo pracy
(6)
Psychologia pracy
(6)
Zarządzanie projektami
(6)
Zarządzanie relacjami z klientami
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Komunikacja marketingowa
(5)
Praca zdalna
(5)
Projektowanie
(5)
Zachowanie organizacyjne
(5)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(4)
Handel elektroniczny
(4)
Kapitał ludzki
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Kreatywność
(4)
Logistyka gospodarcza
(4)
Organizacje
(4)
Produktywność pracy
(4)
Psychologia biznesu
(4)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(4)
Sprawozdawczość finansowa
(4)
Strategia marketingowa
(4)
Analiza finansowa
(3)
Dobre praktyki
(3)
Kadry
(3)
Kariera
(3)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(3)
Konkurencyjność
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Mentoring
(3)
Model biznesowy
(3)
Perswazja
(3)
Praca
(3)
Programy komputerowe
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Rekrutacja pracowników
(3)
Rozwój zawodowy
(3)
Rozwój zrównoważony
(3)
Satysfakcja konsumentów
(3)
Sprzedaż
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Usługi
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Zarządzanie sobą
(3)
Zarządzanie zmianą
(3)
Banki
(2)
Bezpieczeństwo
(2)
Controlling
(2)
Design thinking
(2)
Dobrostan psychiczny
(2)
Ekonomia społeczna
(2)
Etyka biznesu
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Instytucje finansowe
(2)
Interesariusze
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Konsumenci
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Metodologia
(2)
Nawyki konsumenckie
(2)
Nowy produkt
(2)
Obsługa klienta
(2)
Ocena pracowników
(2)
Ochrona danych osobowych
(2)
Optymalizacja
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Outplacement
(2)
Planowanie
(2)
Pokolenie X
(2)
Pokolenie Y
(2)
Pokolenie Z
(2)
Prawo karne
(2)
Prawo karne finansowe
(2)
Prawo międzynarodowe
(2)
Prawo podatkowe
(2)
Prawo spółek handlowych
(2)
Produkcja
(2)
Programowanie (informatyka)
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Temat: czas
2001-
(78)
1901-2000
(7)
1989-2000
(6)
1945-1989
(3)
Temat: miejsce
Polska
(48)
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Belgia
(2)
Europa
(2)
Francja
(2)
Kanada
(2)
Niemcy
(2)
Brazylia
(1)
Czechy
(1)
Dania
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Powiat olsztyński (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Szwajcaria
(1)
Szwecja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(71)
Opracowanie
(39)
Podręcznik
(27)
Monografia
(25)
Materiały pomocnicze
(23)
Praca zbiorowa
(12)
Raport z badań
(7)
Komentarz do ustawy
(4)
Wzory dokumentów
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publicystyka
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Wywiad rzeka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(136)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(27)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(20)
Psychologia
(13)
Informatyka i technologie informacyjne
(10)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Rozwój osobisty
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Transport i logistyka
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(3)
Nauka i badania
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Ochrona środowiska
(1)
174 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
W skutecznym zarządzaniu chodzi nie tylko o wykreowanie wizji rozwoju w dłuższej perspektywie, umiejętność planowania, delegowania i egzekwowania zadań, lecz także o zaangażowanie i motywowanie pracowników, orientację na pacjenta, a także budowanie świadomości marki placówki. Współczesny, szybko zmieniający się rynek pracy wymaga refleksji nad własnymi umiejętnościami i nieustannej pracy nad ich rozwojem. Książka pomoże Ci w rozwoju wybranych kompetencji, m.in. takich jak myślenie strategiczne, podejmowanie decyzji, planowanie, delegowanie czy rozliczanie efektów i zarządzanie zespołem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71596 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla menedżerów, projektantów, architektów, badaczy, marketingowców, przedstawicieli usług profesjonalnych i sektorów kreatywnych, a także studentów i słuchaczy studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.
Bibliografia, netografia na stronach 205-[207].
Autorzy wyjaśniają, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczą, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i – co najważniejsze – zatrzymać klienta. Service design polega na integracji wszystkich punktów styku użytkownika z daną usługą, zarówno w przestrzeni online, jak i offline. Autor podpowiada, jak krok po kroku przeprowadzić takie działania w swojej organizacji. Konkretne przykłady wykorzystania narzędzi projektowania usług i doświadczeń na rynku polskim i zagranicznym czynią publikację praktyczną lekturą, która wzbogaci nie tylko wiedzę, ale również umiejętności i kompetencje czytelnika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72405 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki negocjacji i wywierania wpływu / Michał Chmielecki. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 227, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Bibliografia, netografia na stronach 221-[228].
Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami. Zdolność do uważnego wysłuchania potrzeb drugiej strony, a następnie do wypracowania rozwiązania korzystnego i dla nas, i dla partnera biznesowego stanowi warunek budowania owocnych, długotrwałych relacji, pozwalających w efekcie zwiększać wpływy i zyski przedsiębiorstwa. Ta książka wyczerpująco wyjaśnia, na czym polegają profesjonalnie prowadzone negocjacje, oraz podpowiada, z których technik negocjacyjnych warto korzystać i o jakich zasadach negocjatorskich należy zawsze pamiętać. Wskazuje, które tematy warto poruszać w rozmowie biznesowej, a które lepiej pominąć. Pozwala zrozumieć wagę planowania procesu negocjacyjnego i dobrze przygotować się do dyskusji. Nie zabrakło omówienia najważniejszych metod wywierania wpływu oraz skutecznych sposobów na nawiązywanie szczerych i długotrwałych relacji, a także wskazówek, jak radzić sobie z własnymi emocjami i niwelować pojawiające się przy okazji negocjacji konflikty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71765 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podglądanie ryzyka : dyktat założeń / Andrzej Chyliński. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2015. - 239 stron : ilustracje ; 24 cm.
Dla menedżerów, przedsiębiorców, studentów oraz wszystkich, którzy chcą poznać i zrozumieć zasady rozsądnego zarządzania ryzykiem.
Przedmiotem książki jest ryzyko rozumiane zarówno potocznie, jak i specjalistycznie. W życiu codziennym nowoczesne podejście do ryzyka może wymagać wyważenia wyboru między bezpieczeństwem właściwym dla sytuacji, w której "nie kusimy losu", a sytuacją, z którą związany jest jakimś poziomem zagrożenia, które może narazić na stres albo choćby niepokój. W nauce ryzyko analizowane jest zazwyczaj w sposób właściwy dla danej gałęzi nauki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61668 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mind hacking : przekonaj małpy, żeby oddały ci swoje banany! / Marcin Cichocki. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2024. - 202 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Dla marketerów, sprzedawców, właścicieli firm, menedżerów.
Otacza nas potężny szum medialny, ślepota banerowa, stres informacyjny oraz wszędobylskie fake newsy. Takie warunki powodują, że teraz treści sprzedażowe w reklamach, ofertach handlowych czy na stronach internetowych muszą być bardziej niż kiedykolwiek dopracowane pod każdym względem. W książce autor wyjaśnienia zjawiska dotyczące błędów poznawczych, sposobów postrzegania i konsumowania cyfrowych treści, a także wszystkie kluczowe techniki perswazji wraz z przykładami i ćwiczeniami. To kompleksowy poradnik, który uczy, jak tworzyć skuteczne teksty sprzedażowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76855 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. Zarządzanie)
Dla menedżerów i właścicieli przedsiębiorstw, a także dla studentów studiów podyplomowych z zakresu fuzji i przejęć.
Bibliografia na stronach 284-288 i przy rozdziałach.
Publikacja odpowiada na pytanie, jak skutecznie przeprowadzić proces fuzji lub przejęcia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59905 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla przedsiębiorców, menedżerów w branżach związanych z budownictwem, infrastrukturą i energetyką, adwokatów, radców prawnych i sędziów.
Pozycja niezbędna dla "dużych" inwestorów realizujących/zlecających zadania na kontraktach: samorządów, dużych firm budowlanych oraz inżynierów kontraktów. Autorzy omówią m.in. rodzaje kontraktów budowlanych, gwarancję jakości, rękojmię, umowę utrzymaniową oraz uprawnienia zamawiającego względem wykonawcy. Publikacja ma poruszać zagadnienia związane z odpowiedzialnością za wady w ramach kontraktów budowlanych, m.in. umów o generalne wykonawstwo, umów w formule „projektuj – buduj”, umów EPC oraz umów zawieranych z projektantem. Książka dopełni ofertę skierowaną do adresatów publikacji z tematu zamówień publicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73029 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla studentów, menedżerów i przedsiębiorców.
Bibliografia, netografia na stronach 243-248.
Prowadzenie działalności gospodarczej to dzisiaj zarówno sztuka, jak i wyzwanie. Celem tej publikacji jest przybliżenie studentom oraz osobom, które zajmują się lub będą się zajmowały problematyką finansów pomiotów gospodarczych, zagadnień z tego obszaru w aspektach teoretycznym i praktycznym. Polecamy ją również prowadzącym lub zamierzającym prowadzić własny biznes. Pozwoli im ona bliżej poznać świat finansów, ograniczyć skutki pojawiających się zagrożeń kryzysowych oraz wykorzystać wiele szans rozwojowych, jakie mogą im towarzyszyć. Rozważania teoretyczne podbudowano wieloma przykładami i zadaniami, co powoduje, że książka jest atrakcyjna dla osób pragnących widzieć związek teorii z praktyką. Nacisk położono na zagadnienia, takie jak: istota finansów przedsiębiorstw, źródła pozyskiwania kapitałów, zarządzanie ryzkiem, ocena sytuacji finansowej przedsiębiorstwa, analiza progu rentowności oraz dźwigni finansowej i operacyjnej, decyzje inwestycyjne, fuzje i przejęcia firm. Dużo uwagi w monografii poświecono zagadnieniom obecnie bardzo istotnym w kontekście mierzenia się ze skutkami COVID-19, tj. podejmowaniu ryzyka, które wiąże się nieodzownie z zarządzaniem w działalności gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74389 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie organizacją : współczesne perspektywy badawcze / Barbara Czerniachowicz. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 154 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
W książce usystematyzowano kluczowe koncepcje, metody i techniki zarządzania organizacją z perspektywy współczesnych tendencji. Autorka zaprezentowała także własną systematykę podejść do koncepcji i metod zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76785 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kadrami i środowiskiem pracy / redakcja Miłosz Czopek. - Poznań ; [Chomęcice] : Wydawnictwo Naukowe FNCE ; [Polkowice] : UJW, 2024. - 464, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
Książka ma charakter wieloaspektowy i stanowi swego rodzaju otwarte dzieło, które rozpoczyna, ale i kontynuuje poszukiwania badawcze w zakresie zarządzania kadrami i środowiskiem pracy. Przedstawia rezultaty badań autorów z wielu renomowanych instytucji naukowych, takich jak Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Uniwersytet Wrocławski, czy Uniwersytet Rzeszowski, jak również doświadczenia praktyków z KGHM Polska Miedź S.A. i innych organizacji. Obecnie obserwujemy zmianę w sposobie postrzegania roli pracownika w organizacji, która skutkuje umieszczeniem go w centrum działań. Nowe podejście do zarządzania ludźmi, kadrami i talentami podkreśla indywidualizm i zróżnicowanie pracowników, widząc ich jako integralne komponenty w ekosystemie organizacyjnym. Relacyjne podejście akcentuje, że pracownicy posiadają własne kompetencje oraz są zainteresowani swoim dobrostanem, satysfakcją społeczną i emocjonalną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 77640 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 163-164.
Głównym celem growth hackingu jest osiągnięcie szybkiego wzrostu firmy poprzez zwiększenie liczby klientów, przychodów lub rozpoznawalności marki. W przeciwieństwie do tradycyjnych strategii marketingowych opiera się na kreatywnym zastosowaniu technologii, korzystaniu z danych i eksperymentów, aby pozyskiwać, utrzymywać i rozwijać bazę klientów. Jak to działa w praktyce i jak możesz wdrożyć growth hacking w swojej działalności zawodowej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76978 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Autor poradnika odwołuje się do rozwiązania 8D, mającego na celu prawidłowe zidentyfikowanie przyczyny problemu i zaaplikowanie takich działań, które pozwolą zapobiec jego ponownemu pojawieniu się. Krzysztof Dobrowolski przyjmuje 8D jako punkt wyjścia i na tej bazie buduje własne podejście do tematu. Proponuje metody pracy, które można praktycznie wykorzystać do tego, by zrealizować poszczególne kroki 8D w swojej organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72487 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inżynieria marketingowa / Janusz Dworak. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 225 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 213-221.
Głównym celem książki jest prezentacja sposobów kreowania innowacyjnych rozwiązań w przedsiębiorstwie, które umożliwiają wzrost sprzedaży wytwarzanych produktów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71222 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Employee journey : od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy / Artur Dzięgielewski. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 221 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Dla przedstawicieli działów HR i osób zainteresowanych zarządzaniem zasobami ludzkimi.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
Ta książka to kompletny przewodnik nie tylko dla przedstawicieli działów HR, ale i dla wszystkich, którym temat zarządzania zasobami ludzkimi jest bliski, napisany ze szczególnym uwzględnieniem employee journey. Dowiesz się z niej, jakie zadania stoją przed organizacją w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Nauczysz się, jak rozmawiać z potencjalnymi kandydatami do pracy. Przeczytasz o zasadach skutecznego onboardingu, czyli takiego, dzięki któremu nowi pracownicy zechcą związać się z organizacją na dłużej. Zyskasz narzędzia pozwalające ich utrzymać – takie, jakimi posiłkują się prężnie działające firmy. Dowiesz się też, jak przeprowadzić bezbolesny dla obu stron offboarding, czyli jak rozstać się z pracownikiem w dobrej atmosferze, bez wzajemnych żalów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74502 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie organizacjami w sektorach kreatywnych / Patryk Dziurski. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2021. - 208 stron : ilustracje ; 25 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 169-182.
Monografia składa się z czterech rozdziałów. Każdy z nich odgrywa określoną rolę w realizowaniu celów pracy i poszukiwaniu odpowiedzi na sformułowane pytania badawcze. W rozdziale pierwszym omówiono istotę koncepcji sektorów kreatywnych, ze szczególnym uwzględnieniem problemów konceptualizacji i operacjonalizacji konstruktu. W pierwszej części zdefiniowano składowe terminu „sektory kreatywne", a w drugiej części pokazano ewolucję koncepcji sektorów kreatywnych - od koncepcji sektora kultury do koncepcji sektorów kreatywnych. Dalej opisano najważniejsze definicje sektorów kreatywnych, co umożliwiło opracowanie ich autorskiej definicji. W kolejnej części zostały przedstawione najważniejsze punkty dyskusji między krytykami oraz zwolennikami koncepcji sektorów kreatywnych, a w ostatniej części rozdziału omówiono ich specyfikę. Rozdział drugi otwiera opis cech charakterystycznych sektorów kreatywnych wpływających w największym stopniu na zarządzanie organizacjami w nich działającymi. W drugiej części rozdziału położono nacisk na sposoby realizacji funkcji zarządzania w organizacjach działających w sektorach kreatywnych. I tak kolejno przedstawiono wyniki krytycznej analizy literatury przedmiotu dotyczące wypełniania funkcji planowania, organizowania, motywowania oraz kontrolowania. W rozdziale trzecim zaprezentowano podstawy metodyczne badań. Przedstawiono cel badania i pytania badawcze, opisano metody i narzędzia badawcze, scharakteryzowano sektor projektowania jako jeden z sektorów kreatywnych oraz scharakteryzowano ekspertów i zbadane organizacje. Rozdział czwarty jest rozdziałem empirycznym, w którym zamieszczono wyniki przeprowadzonego postępowania badawczego. Przedstawiono opinie ekspertów dotyczące obecnego oraz pożądanego sposobu realizacji funkcji zarządzania przez menedżerów w organizacjach z sektora projektowania oraz opisano rzeczywiste praktyki zarządcze menedżerów ze zbadanych organizacji kolejno dla funkcji planowania, organizowania, motywowania oraz kontrolowania. W rozdziale tym, na podstawie wniosków z przeglądu literatury przedmiotu oraz własnych badań empirycznych, zamieszczono rekomendacje dla menedżerów dotyczące wypełniania funkcji zarządzania w organizacjach z sektorów kreatywnych, przy czym sformułowano inne zalecenia dla menedżerów z małych i mikroorganizacji, a inne dla tych zarządzających średnimi oraz dużymi organizacjami. W zakończeniu znalazły się odpowiedzi na sformułowane pytania badawcze, wskazano na ograniczenia przeprowadzonego postępowania badawczego oraz kierunki dalszych badań. Integralną częścią monografii jest aneks. To opisy studiów przypadków, na podstawie których sformułowano wnioski zawarte w rozdziale czwartym. Monografia jest skierowana zarówno do pracowników naukowych uczelni wyższych, jak i do studentów, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz pracowników i menedżerów organizacji działających w sektorach kreatywnych. Dla naukowców książka może stać się inspiracją do prowadzenia dalszych badań oraz zajęć dydaktycznych, natomiast studenci i menedżerowie znajdą w niej przemyślenia, które pozwolą im lepiej zrozumieć istotę zarządzania organizacjami w sektorach kreatywnych oraz wskazówki dotyczące tego, jak powinny być realizowane funkcje zarządzania w tego typu organizacjach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75400 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka krok po kroku pokazuje, jak stworzyć organizację bez lęku – taką, w której każdy może być w pracy sobą, wnosić swój wkład, rozwijać się, świetnie funkcjonować i współpracować, by uzyskiwać znakomite rezultaty. Znajdziemy w niej zarówno liczne wnioski z badań przeprowadzonych przez autorkę, jak i ponad 20 analiz case study dotyczących typowych błędów (m.in. Volkswagen, Wells Fargo, Nokia) oraz skutecznych rozwiązań (m.in. Pixar Animation Studios, Google) pozwalających tworzyć środowisko pracy, w którym ludzie mogą się uczyć, wprowadzać innowacje i rozwijać się. Publikacja zawiera konkretne wskazówki i narzędzia pozwalające stworzyć atmosferę bezpieczeństwa psychologicznego, w której pracownicy mogą swobodnie przedstawiać swoje pomysły, dzielić się informacjami i zgłaszać błędy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69456 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla programistów, menedżerów, inżynierów i liderów technicznych.
Tę książkę docenią programiści, menedżerowie, inżynierowie i liderzy techniczni. Znajdziesz w niej cenne informacje o filozofii inżynierii oprogramowania, jak również o postępach w sposobie myślenia na jej temat. Na tej bazie oparto zestaw zasad ułatwiających skuteczne radzenie sobie z dwoma podstawowymi procesami inżynierii oprogramowania: uczenia się i eksploracji oraz radzenia sobie ze złożonością. W ten sposób dowiesz się, jak usprawnić wszystkie aspekty swojej pracy, a także jak stosować sprawdzone podejścia prowadzące do sukcesu z uwzględnieniem uwarunkowań ekonomicznych. Dzięki tej przełomowej publikacji nauczysz się technik rozwiązywania problemów z wykorzystaniem zarówno obecnych, jak i przyszłych technologii. W efekcie będziesz szybciej tworzyć lepsze oprogramowanie, i to w bardziej przyjemny i satysfakcjonujący sposób.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74721 (1 egz.)
Książka
W koszyku
HR Business Partner : koncepcja i praktyka / Grzegorz Filipowicz. - Wydanie III. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2024. - 272 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(HR / [Wolters Kluwer Polska])
Dla pracowników działów personalnych, kadry menedżerskiej, konsultantów HR oraz studentów studiów podyplomowych i MBA kierunków związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi.
Bibliografia na stronach 265-268. Indeks.
HR Business Partner to osoba, która współpracując z kierownictwem organizacji, planuje i wdraża rozwiązania z zakresu zarządzania kadrami, tak aby wspomagać realizację celów strategicznych firmy. Autor, doświadczony doradca i konsultant, w praktyczny sposób opisuje koncepcję HR Business Partneringu oraz wskazuje, jakie korzyści może ona wnieść do organizacji. Lektura książki pozwoli poznać: wyzwania związane ze zmianami potrzeb i postaw pracowników; pożądane kompetencje i kwalifikacje na stanowisku HR Business Partnera; role i zadania osoby pełniącej funkcję HRBP możliwe ścieżki rozwoju; optymalne rozwiązania w procesie zmiany roli specjalistów HR w kierunku HR Business Partnerów; - dane i wnioski z badań nad koncepcją HR Business Partneringu. Autor prezentuje studia przypadków oraz najlepsze praktyki z polskiego rynku, które mogą być pomocne w wykorzystaniu i wdrożeniu przedstawianych w książce rozwiązań. Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów personalnych, kadry menedżerskiej oraz konsultantów HR. Dzięki kompleksowemu ujęciu tematu opracowanie może pełnić funkcję podręcznika dla studentów studiów podyplomowych i MBA kierunków związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 77674 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kompetencjami : perspektywa firmowa i osobista / Grzegorz Filipowicz. - Wydanie IV. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2024. - 388 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(HR)
Dla specjalistów i menedżerów HR oraz HR biznes partnerów, a także pracowników.
Bibliografia na stronach 377-381. Indeks.
W publikacji przedstawiono wszystkie najważniejsze zagadnienia związane z badaniem kompetencji zawodowych oraz sposobami ich rozwijania. Czytelnik znajdzie tu zarówno merytoryczne podstawy zarządzania kompetencjami, jak i konkretne narzędzia oraz najlepsze praktyki wdrożeniowe.Autor omawia tematy takie jak:- budowanie i wdrażanie systemu zarządzania kompetencjami,- kompetencyjne opisy stanowisk,- metody oceny potencjału kompetencyjnego pracowników i kandydatów do pracy,- szkolenia i rozwój potencjału zawodowego pracowników,- zarządzanie talentami i budowanie ścieżek kariery,- wpływ rozwoju kompetencji pracowników na wzrost ich efektywności.Publikacja zainteresuje specjalistów i menedżerów HR oraz HR biznes partnerów, którzy poszukują informacji i wskazówek dotyczących tego, jak budować i wdrażać systemy zarządzania kompetencjami w firmie. Pracownicy natomiast odnajdą w niej inspirujące zagadnienia związane z rozwojem i karierą zawodową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 77675 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Autorzy zebrali w książce wskazówki i narzędzia pozwalające nie tylko przeprogramować uprzedzenia, ale przede wszystkim rozwijać relacje i tworzyć wysoce wydajne zespoły. Dzięki rozpoznaniu uprzedzeń oraz położeniu nacisku na empatię i ciekawość świadomy lider może nie tylko wzmocnić zaufanie u członków zespołu, lecz także uwolnić potencjał każdej napotkanej osoby. Wykorzystując umiejętności, których uczy ta książka, może poprawić własne wyniki, wyniki swoich zespołów oraz całej organizacji. W książce znajduje się kompletny czteroczęściowy program oraz ponad trzydzieści unikalnych narzędzi, takich jak arkusz przygotowawczy czy lista sposobów na przeformułowanie nieświadomych myśli, które pozwalają wydobyć tkwiące w nas uprzedzenia na powierzchnię i pracować nad nimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72261 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej