Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(73)
Forma i typ
Książki
(72)
Publikacje naukowe
(14)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Audiobooki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(93)
wypożyczone
(11)
tylko na miejscu
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(1)
W14 (Młynarska 35a)
(2)
W32 (Solidarności 90)
(14)
W51 (Bielskiego 3)
(18)
W73 (Żytnia 64)
(1)
W80 (Redutowa 48)
(4)
W91 (Chłodna 11)
(2)
BD13 (Staszica 5a)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(4)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(58)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(2)
III Czytelnia Naukowa Cymelia (Solidarności 90)
(1)
Autor
Puzyrkiewicz Dariusz
(4)
Burska Katarzyna
(2)
Cieśla Bartłomiej
(2)
Doliński Dariusz (1959- )
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Ambler Tim
(1)
Bakalarska Justyna
(1)
Bakan Joel (1959- )
(1)
Banaszkiewicz-Zygmunt Edyta
(1)
Barański Michał (prawo)
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka
(1)
Bierut Michael (1957- )
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Boniecka Barbara
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Cichowicz Anna
(1)
Colomina Beatriz (1952- )
(1)
Cymanow-Sosin Klaudia
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Domański Tomasz (marketing)
(1)
Dragović Nono (1945- )
(1)
Dąbrowska Agnieszka (1975- )
(1)
Fletcher Winston
(1)
Gamian-Wilk Małgorzata
(1)
Gałązkiewicz Igor
(1)
Granat Anna
(1)
Grochowska Alicja
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Grębowiec Jacek (1976- )
(1)
Has-Tokarz Anita
(1)
Heath Robert (1947- )
(1)
Jachimowska Katarzyna
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jankowska Hanna (tłumacz)
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Jarzyńska-Pokojska Dominika
(1)
Jasiołek Katarzyna
(1)
Jones John Philip (1930- )
(1)
Jóźwiak-Dragović Katarzyna
(1)
Jóźwik Karolina
(1)
Jędrzejczak Beata
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kall Jacek
(1)
Kawalec Agnieszka Monika
(1)
Kleppner Otto (1899-1982)
(1)
Kobyliński Konrad
(1)
Kochan Marek (1969- )
(1)
Kolbusz Wiesław
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kruczek Zygmunt
(1)
Kudra Barbara
(1)
Lane W. Ronald (1940- )
(1)
Legutko Piotr (1960- )
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Lindström Martin (1970- )
(1)
Linn Susan (1948- )
(1)
Lipszyc Paweł (1964-2023)
(1)
Loska Magdalena
(1)
Majchrowska Justyna
(1)
Malarewicz Agnieszka
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nurkiewicz Elżbieta (1948- )
(1)
Nurzyńska-Dziemska Anna
(1)
Odnous-Pawlińska Julia
(1)
Ogilvy David (1911-1999)
(1)
Piesiewicz Piotr F
(1)
Pietraszek Marcin (1979- )
(1)
Podkańska Małgorzata
(1)
Posner Harriet
(1)
Przylipiak Mirosław (1955- )
(1)
Radziszewska Aleksandra
(1)
Ratajczyk Monika
(1)
Rogalińska Agnieszka
(1)
Russell Thomas (1941- )
(1)
Ryłko-Kurpiewska Maria Anna
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Studziński Adam (literatura dziecięca)
(1)
Sutherland Max
(1)
Sutherland Rory
(1)
Sylvester Alice K
(1)
Szczęsna Ewa
(1)
Szczęsny Monika
(1)
Trojnar Justyna
(1)
Walas Bartłomiej
(1)
Wanat Dariusz
(1)
Wiktorska Paulina (marketing)
(1)
Wilk Leszek
(1)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(1)
Wojtczak Ewa
(1)
Young Miles (1954- )
(1)
Zagrodzki Michał
(1)
Zakrzewska Zofia (historia)
(1)
Zakrzewski Stanisław Zenon (1890-1976)
(1)
Zelìns'ka Nadìâ
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(24)
1990 - 1999
(1)
1940 - 1949
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(27)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(73)
Język
polski
(73)
Odbiorca
Specjaliści ds. reklamy
(4)
Szkoły wyższe
(3)
Studenci
(2)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Adwokaci
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarze
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Radcy prawni
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Sędziowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(3520)
Przyjaźń
(2425)
Rodzina
(2344)
Tajemnica
(1954)
Miłość
(1667)
Reklama
(-)
Relacje międzyludzkie
(1469)
Zabójstwo
(1428)
Nastolatki
(1353)
Magia
(1208)
Życie codzienne
(1075)
Dziewczęta
(1045)
Uczucia
(1031)
Zwierzęta
(1026)
Policjanci
(1006)
Rodzeństwo
(1005)
II wojna światowa (1939-1945)
(964)
Dzieci
(908)
Sekrety rodzinne
(851)
Żydzi
(813)
Relacja romantyczna
(766)
Małżeństwo
(764)
Uczniowie
(737)
Trudne sytuacje życiowe
(728)
Osoby zaginione
(721)
Język angielski
(706)
Śledztwo i dochodzenie
(701)
Przestępczość zorganizowana
(695)
Wybory życiowe
(667)
Władcy
(642)
Superbohaterowie
(624)
Ludzie a zwierzęta
(622)
Chłopcy
(607)
Podróże
(590)
Prywatni detektywi
(590)
Samorealizacja
(570)
Matki i córki
(545)
Zemsta
(540)
Uprowadzenie
(525)
Polityka
(523)
Poszukiwania zaginionych
(522)
Dziennikarze
(510)
Kultura
(510)
Przedsiębiorstwo
(505)
Boże Narodzenie
(494)
Psy
(468)
Arystokracja
(466)
Wojna
(465)
Wychowanie w rodzinie
(464)
Koty
(448)
Zakochanie
(448)
Walka dobra ze złem
(439)
Zarządzanie
(439)
Pisarze polscy
(435)
Dojrzewanie
(424)
Seryjni zabójcy
(418)
Pisarze
(414)
Polacy za granicą
(413)
Wakacje
(407)
Dziecko
(400)
Psychoterapia
(386)
Ojcowie i córki
(383)
Dziadkowie i wnuki
(378)
Gry planszowe
(374)
Mężczyzna
(373)
Polityka międzynarodowa
(372)
Literatura polska
(371)
PRL
(368)
Politycy
(362)
Sukces
(362)
Śmierć
(362)
Wojownicy
(361)
Krainy i światy fikcyjne
(360)
Czarownice i czarownicy
(359)
Społeczeństwo
(357)
Studenci
(347)
Język polski
(346)
Samopoznanie
(344)
Stworzenia fantastyczne
(336)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Potwory
(334)
Młodzież
(327)
Ludzie bogaci
(321)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Samotność
(317)
Lekarze
(315)
Osobowość
(315)
Władza
(309)
Wsie
(307)
Spisek
(306)
Trauma
(306)
Szczęście
(304)
Demony
(299)
Komunikacja społeczna
(297)
Filozofia
(295)
Postawy
(290)
Zabójstwo seryjne
(289)
Duchy
(287)
Wojsko
(279)
Miasta
(276)
Historia
(270)
Temat: dzieło
Esprit Nouveau (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(6)
1918-1939
(2)
1989-2000
(2)
1801-
(1)
1901-
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Warszawa
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(12)
Monografia
(6)
Podręcznik
(5)
Poradnik
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Materiały pomocnicze
(2)
Encyklopedia
(1)
Grafika użytkowa amerykańska
(1)
Katalog zbiorów
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki
(1)
Publicystyka
(1)
Reportaż
(1)
Szkice literackie amerykańskie
(1)
Słowniki
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(17)
Media i komunikacja społeczna
(10)
Psychologia
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Językoznawstwo
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Historia
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
73 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress)
W książce znajdziemy informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczymy, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników do podjęcia działań. Książka w całości opiera się na przykładach z życia wziętych - odsłania dobre i złe strategie, które autor stosował przy różnych kampaniach reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia copywritingu : słowo daję, zyski rosną! / Darek Puzyrkiewicz. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 200 stron ; 21 cm.
(Onepress)
W książce znajdziemy informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczymy, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników do podjęcia działań. Książka w całości opiera się na przykładach z życia wziętych - odsłania dobre i złe strategie, które autor stosował przy różnych kampaniach reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiekowi zajmuje czasem długie godziny, a efekt? Efekt bywa nie do odróżnienia. Skoro tak, to po co zatrudniać żywego copywritera? Zwłaszcza że podobno dziś i tak nikt nie czyta, bo wszyscy wolą wideo... Haczyk tkwi w słowie "bywa". Efekt pracy piszącej teksty AI i piszącego teksty copywritera bywa nie do odróżnienia. Owszem, ale nie wtedy, kiedy ten ostatni jest naprawdę dobry w swoim fachu. Użytkowym treściom wygenerowanym przez sztuczną inteligencję, w porównaniu z tworzonymi przez wytrawnych copywriterów, brakuje tego czegoś. Są poprawne, tyle że na dłuższą metę... nudne. Powtarzalne, niezaskakujące, niezachęcające, nie dają satysfakcji czytającemu. A przecież w copywritingu właśnie o to chodzi, by zainteresować, zachęcić i zadowolić klienta na tyle, aby pod wpływem kilku precyzyjnie dobranych zdań był na TAK!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77103 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62599 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 305-333.
Autorka podjęła próbę usystematyzowania dotychczasowej wiedzy o opakowaniu, a także zaktualizowania jej o te obszary, które dotychczas nie były uwzględniane w rozpoznaniu naukowym. Publikacja ma na celu przywrócenie opakowaniu należnej mu uwagi w obszarze nauk o zarządzaniu i marketingu, a także zainteresowanie tym tematem zarówno środowiska naukowego, jak i praktyków biznesu, pobudzając do dalszej eksploracji tematu, a także wymiany doświadczeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71427 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama według Ottona Kleppnera / J. Thomas Russell, W. Ronald Lane. - Warszawa : "Felberg SJA", copyright 2000. - XXIV, 818 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 27 cm.
Indeks.
"Reklama według Ottona Kleppnera" stanowi najbardziej aktualne kompendium wiedzy w zakresie reklamy na jej obecnym etapie rozwoju - reklamy traktowanej zarówno jako forma sztuki, jak i nauki. Obecna edycja łączy w sobie tradycyjne już walory tej książki z nowym, niezwykle istotnym materiałem, przybliżając tym samym czytelnikom ogromne i fascynujące zmiany, jakie zachodzą w dziedzinie marketingu, reklamy i mediów na przestrzeni ostatnich lat.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39593 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama jako sztuka powtórzeń / Anna Ryłko-Kurpiewska. - Gdynia : "Novae Res", cop. 2016. - 468, [2] s. : il. (w tym kolor.), fot., rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 417-461.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64581 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla studentów kierunków zarządzania, marketingu i komunikacji społecznej.
Bibliografia na stronach 313-317.
W pracy autor proponuje różne możliwości dotarcia do klienta. Różne wizje możliwej z nim narracji. Publikacja adresowana jest do wszystkich twórców reklamy, do wszystkich konsumentów produktów i usług, ale przede wszystkim dla studentów kierunków zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52311 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niepotrzebne rzeczy wreszcie mają głos! Do udziału w swoim show zaprasza je Spytko O’Wszytko. Co powie mu raz noszona bluzka, niezjedzona bułka czy superdrogi telewizor, do którego dobrał się chomik? Spytko Show – gadając z rzeczami! to pełen humoru talk-show poruszający ważne tematy w lekki i przystępny sposób. Kupuj z umiarem, bądź odpowiedzialnym konsumentem – to przesłanie najnowszej książki Adama Studzińskiego, który poprzez swoje zabawne, a nieraz nawet zwariowane historie pokazuje młodym czytelnikom, jak mądrze poruszać się w świecie Internetu, mediów i reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przeznaczona dla studentów reklamy. Autorzy omawiają typy funkcjonowania reklamy i psychologiczne aspekty ich odbioru.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43020 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Audiobook)
AUDIOBOOK. Książka mówiona w formacie MP3. Przewrotna książka, zachęcająca nas do odkrywania magii, która pojawia się, kiedy tylko trochę bardziej zaufamy naszej własnej kreatywnej intuicji. Uważamy się za istoty racjonalne. A ekonomia i biznes opierają się na założeniu, że podejmujemy logiczne decyzje w oparciu o dowody. Ale wcale tacy nie jesteśmy. W wielu kluczowych obszarach naszego życia rozum odgrywa naprawdę znikomą rolę. Przyciąga nas to, co piękne, ale i to, co ekstrawaganckie, nadmierne, dziwaczne, absurdalne – od kosztownych zaproszeń ślubnych po maleńkie buteleczki zawierające najnowsze perfumy. Jeśli więc chcecie wpływać na wybory dokonywane przez ludzi, musicie ominąć rozum. Najlepsze pomysły nie mają bowiem racjonalnego sensu: sprawiają, że bardziej czujemy, niż myślimy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poetyka reklamy / Ewa Szczęsna. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2001. - 236, [1] strona, [15] stron tablic : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Bibliografia. Indeks.
Autorka mówi o tym, które reklamy oddziałują na odbiorcę. Dla badaczy kultury i komunikacji, studentów kierunków humanistycznych, specjalistów od reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41319 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zagadnienia Prawne)
Bibliografia na stronach 343-355.
W publikacji szczegółowo zaprezentowano kwestie prawne dotyczące szeroko rozumianych mediów: prasy drukowanej, radia, telewizji oraz Internetu, odwołując się do regulacji krajowych i europejskich. Omówiono m.in.: - zasadę wolności słowa; - instytucję sprostowania prasowego; - regulacje dotyczące funkcjonowania nadawców radiowych i telewizyjnych, w tym dostawców audiowizualnych usług medialnych na żądanie; - reklamę w mediach; - ochronę dóbr osobistych w działalności mediów; - zagadnienia ochrony dzieci przed szkodliwymi dla nich treściami dostępnymi w mediach. Analizie zostały poddane także regulacje związane z zatrudnianiem dziennikarzy, procedura rejestracji dzienników i czasopism. Przedstawiono ponadto zasady budowy programu radiowego i telewizyjnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.347 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Finanse)
Bibliografia na stronach 185-197.
Głównym celem monografii są rozważania na temat wpływu reklam i grywalizacji na zaufanie klientów do banków, a w dalszej kolejności na ich decyzje zakupowe. W książce przedstawiono mechanizmy kształtowania relacji z konsumentami na przykładzie działań marketingowych mBanku, jedynego banku w Polsce, który wdrożył w swoim systemie transakcyjnym grywalizację, a oprócz tego jego komunikaty reklamowe wyróżniają się pewnym stopniem niestandardowości w całokształcie działań instytucji finansowych. Publikacja stanowi istotny wkład w rozwój literatury przedmiotu, zaś wnioski z części badawczej mogą przyczynić się do udoskonalania działalności marketingowej banków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69016 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia ekonomiczna. [Cz. 1-2] / red. Tadeusz Tyszka. - Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2004. - XIX, [1], 613 stron : faks., fot., portr., rys., tab., wykr. ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliografie przy rozdziałach. Indeksy.
Nowoczesna forma omówienia zagadnień ekonomicznych i głównych pojęć psychologicznych. Książka stanowi systematyczny wykład całej psychologii ekonomicznej. Pozycja dla menadżerów, ekonomistów i polityków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44603 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63372 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63735 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej / Miles Young ; przełożył Michał Zagrodzki. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Arkady, 2018. - 286, [2] strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 26 cm.
Bibliografia na stronie 277. Indeks.
Podręcznik przedstawiający elementarne prawdy na temat reklamy w środowisku cyfrowy. Rozważania na ten temat poparte są wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowanymi studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66542 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 177-[187]. Indeks.
Monografia analizuje kampanię propagującą konsumpcję cukru z lat 1925–1932. Podejmuje wiele wątków badawczych, m.in. z dziedziny historii gospodarczej, a także historii jedzenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(438).08 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69151 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
III Czytelnia Naukowa Cymelia (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Cim.2180 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej